Şimdi Ara

__FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__ (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
724
Cevap
0
Favori
50.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakut

    Kullanma kılavuzunda ses sisteminin mono olduğu yazılı bu çağda stereo yerine mono ses sistemi kullanmak doğrumu?


    Mono cd diye tabir edilen şey cd changer'ın olmaması,tek cd almasıdır.Yoksa tabiki stereo sistem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    İki tane foto çekebildim. İki tane de ben kullanırken çekmişler bana

    Bu fotoğrafları zayıfçıl bir arkadaşıma ithafen yüklüyorum. O kendini bilir


     __FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__



     __FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__


    ağabeyi lagunanın işi zor. diğer c segmenti rakiblerinin işi gerçekten zor.
    zaten motor konusunda 1.5dci 105hp performan ve ekonomide kral
    söyleyeceğim kesin sey. çok satar çok




  • Bana da Laguna'nın önünü kesecek gibi geliyor.Coupesi hariç Laguna satmayacak çok fazla,ne zaman Laguna'nın faz 2 gelir o zaman ancak Fluence'dan ayrılan bir yanı olabilir.
  • Anamur'da da 2 gün önce biri almış Fluence dci Privilege baz donanımı. Akşam üstü gördüm. Siyaha yakın bir rengi vardı. Helal be dedim. Gelir gelmez birisi almış dedim kendimce...
  • Donanım olarak bana hitap eden en az 105hp dci expression+LP.bu da şimdiki liste fiyatlarına göre 46.200 TL'ye denk geliyor.

    Bu versiyonda çok istediğim navigasyonu opsiyon olarak dahi alamıyorum(çok yakında hb'ye gelecek,şu an yok.) ayrıca ESP de seçemiyorum,xenon da,ayrıca Eller Serbest Renault Card Sistemi de yok,anahtarsız çalışma bile olmadığı söyleniyor-m2lerde bile vardı.hız sabitleyici de exp+LP'de yok.
    Şu an diğer birkaç markanın,c segementi full donanımlı araçlarını bu fiyata,hatta daha düşüğe 2010 model Sıfır olarak satın alabiliyorum.
    Privilage donanımı güzel gerçekten ancak 47.450 TL bana fazla geliyor.

    Megane Hb Dynamic dci şu an 44850tl ve donanım olarak Fluence exp.+LP'den çok daha iyi,eller serbest kart sistemi,hız sabitleyici,arkamys ses sistemi(140w,fluencedeki 60w farka dikkat!),bluetooth,Deri Direksiyon,vites topuzu,Yolcu Koltuğu Yükseklik Ayarı,koyu karbon döşeme artıları gözüme şimdilik çarpanlar.
    Ayrıca İlave Viraj Lambalı Bi-Xenon Farlar (Fluencede ilave viraj lambası fln olmadığı ve bi-xenon değil de sadece xenon olduğu söyleniyor buna da dikkat!)+ Far Yıkama Sistemi,ESP + CSV + ASR,panaromik cam tavan opsiyonları da alabiliyoruz.

    Fluencenin bana göre hb'den tek avantajı bagajı ve arka diz mesafesi.O da çok bi avantaj sayılmaz çünkü bana bu iki şey de yeterli gelmişti hb'de.Tasarım olarak da hb'yi daha çok beğeniyorum.Ne yazık ki bazı arkadaşların söylediğine göre yerli üretimler daha kalitesiz deniliyor malzeme kalitesi vs.açısından da.

    Şu teknik veriyi de vereyim:
    Megane3hb dynamic 105dci
    0-100km/h:10.9sn,Maks hız:190km/h Yakıt tüketimi Karışık:4.5lt/100km Dönüş çapı:10,95m Ağırlık:1290kg
    Fluence exp. 105dci
    0-100km/h:11.4sn,Maks hız:186km/h Yakıt tüketimi Karışık:4.5lt/100km Dönüş çapı:11.10m Ağırlık:1315kg
    Sedan arabanın ağırlıktan dolayı çok az dezavantajı var bu verilerde de.


    Şu anki fiyatlara araba almayı pek düşünmüyorum ama alacak olsam Megane 3HB bana Fluenceden daha yakın olur veya farklı marka-model araç seçeneklerini değerlendirirdim.(Dizel için)

    Velhasıl fluence'ı takip etmeye devam edeceğim ama alacağım bir araba değil şu an ne yazık ki.Çünkü privilageye yetecek param yok.
    Yeni araba alacak arkadaşları çok etkilemek istemem ama şöyle söyleyeyim fluence alacaksanız privilage almaya çalışın.Expression donanımı bu para etmez,bagaj ve arka diz yeterse megane hb düşünün derim.Hatta hb'nin expression versiyonuna konfor pakedi eklerseniz,güzel donanımlı bir aracınız olabilir.41.790 TL ediyor.Bu paraya ancak Fluence Authentique 1.5 dCi 85 bg alabilirsiniz.

    Ha bu arada hb'nin arkada kol dayama,arka havalandırma,perdelikler yok,fluencede var.Bunun sebebi de fluence'nin daha bir aile arabası oluşudur.Ama megane3hb'den de fena bir aile aracı olmaz.

    Sonuçta fluence sedan bir araba.Megane3hb ile karşılaştırmam ne kadar doğru tartışılır.Benim görüşüm bunlar.Fluence tasarımıyla kendini bana aşık ettirmedi,güzel ama tipi hb'den güzel değil bence.Fluence daha oturaklı,ağır ama hb de yabana atılır gibi değil.Daha yazacak çok şeyim var ileride yazarım bunları da.
    Göüşmek üzere




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    Fluencenin bana göre hb'den tek avantajı bagajı ve arka diz mesafesi.O da çok bi avantaj sayılmaz çünkü bana bu iki şey de yeterli gelmişti hb'de.Tasarım olarak da hb'yi daha çok beğeniyorum.Ne yazık ki bazı arkadaşların söylediğine göre yerli üretimler daha kalitesiz deniliyor malzeme kalitesi vs.açısından da.



    Tam tersine Oyak Renault fabrikası tüm Renault fabrikaları içinde en yüksek kalite göstergelerine sahip fabrikadır.Tüm Renault dünyasında bu özelliğiyle bilinir.Şu anda piyasadaki Megane 3 Avrupa'da üretildiğinden ve hedef olarak daha yüksek pazarlar belirlendiğinden bazı parçalarda HB versiyon daha zengin seçenekler sunuyor Fluence'a göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 7 Kasım 2009; 23:56:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    Fluencenin bana göre hb'den tek avantajı bagajı ve arka diz mesafesi.O da çok bi avantaj sayılmaz çünkü bana bu iki şey de yeterli gelmişti hb'de.Tasarım olarak da hb'yi daha çok beğeniyorum.Ne yazık ki bazı arkadaşların söylediğine göre yerli üretimler daha kalitesiz deniliyor malzeme kalitesi vs.açısından da.



    Tam tersine Oyak Renault fabrikası tüm Renault fabrikaları içinde en yüksek kalite göstergelerine sahip fabrikadır.Tüm Renault dünyasında bu özelliğiyle bilinir.Şu anda piyasadaki Megane 3 Avrupa'da üretildiğinden ve hedef olarak daha yüksek pazarlar belirlendiğinden bazı parçalarda HB versiyon daha zengin seçenekler sunuyor Fluence'a göre.


    Ne güzel,buna sevindim her Türk gibi.Ülkemizin dünya çapındaki gururu olur bu.Sadece duyumlarım oldu,bu yöndeki arkadaşların izlenimleri.İnşallah yerli üretimler çok daha iyidir.




  • çoğu kişi araba alırken bazı hesaplar yapar:
    1.Araba almışken yeni kasa olsun. kaza durumunda parça sıkıntısı olmazmı?
    2.az yaksın. rampada bayılmasın. öyle herkes selektör yapmasın = dci 105
    3.bu arabayı satacak olsam, alıcısını hemen bulurmuyum? (3 4 ay beklermiyim)
    4.bagajı büyük olsa, arkadaki yolcularda sıkışmasa şöyle ferah yolculuk yapabilsek
    5.güvenlik çok önemli. kaza durumunda güvenlik seviyesi yüksek olmalı (ncap)
    6.taaa memlekete gideceğiz bir sorun olursa servis sıkıntısı olurmu?
    7.yollarımız çok bozuk. süspansiyonuda önemli. çukurlara girince yumruk yemiş gibi
    olurmuyuz?
    8. olmazsınız korkmayın bunun hepsini karşılayacak bir araba ürettik, oda renault FLUENCE
  • Fluance için en uygun donanım privilage maalesef. yeni sıfır araba alacaklar için alt doanımlar yeni farklı birşey vaadetmiyor. Hatta privilage bile xenon far ile esp'yi opsiyonel olarak sunuyor. Xeneon+esp ile birlikte 49.750 gibi bir fiyat ediyor. (105 bg dci) 110 Bg Benzinli motor bence çağdışı bir motor. O arabayı çekmesi biraz zor. Opel ve WV gibi küçük ama turbo beslemeli benzinli motor seçeneği gelmeden benzinli motor şeçeneği düşünülmemeli. Fransada Tce 130 diye benzinli bir motor seçeneği var. (megan 3 için) 1.4 motor 130 bg. 190 nm torku olan bir motor. 2010 da bu motor hem megan 3'e hem de fluance gelecekmiş. Bu motorun gelmesi beklenmelidir. Bana göre Fluance' da alınabilecek motor şu an sadece 105 bg dci. Ancak abartılı bir biçimde pahalı. Yine Megan 3 için PRIVILÈGE donanım var ancak Türkiye' de satılmıyor. Bu donanımın gelmesi beklenebilir. Eğer arabanızı değiştereceksiniz. Acele etmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YAKUT -- 8 Kasım 2009; 7:09:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Sevgili arkadaşlar bu arabaya neden hala pahalı diyorsunuz anlamıyorum. Kıyas yapamıyorsunuz heralde. "Eski" Megane2 kasanın Privilage donanım 45.000 civarına geliyordu. Çok iyi hatırlıyorum çünkü bi ara yine ya almışken alıyım dedim. Ama Megane2'nin içini sevmediğimden, eski kasa olduğundan, kasa değişeceğinden yanaşmadım. Bekledim. Megane2'nin yol bilgisayarı bile tek yönlü... sadece ileri gidiyo. Benim gibi biri için tam eziyet...

    Diyeceğim şu, yazmıştım önceden de ben bu arabanın çıkış fiyatının 50.000 civarında olmasını bekliyordum. Ama 47500 olarak çıktı. Bunlar daha bir haftası dolmuş liste fiyatları bunu unutmayın... Önceki kasaya göre 2500TL daha pahalı...

    Akıl parası diye bişe var. Lütfen biraz öncesiyle, rakipleriyle kıyaslayıp yazalım. Peugeot 308 arabasının 45.000 TL olanında Hız sabitleyici yine yok... Hem de HB bir araba, hem de Pejo... Jetta da var ama bundan 5000 daha pahalı (yanlış hatırlamıyorsam 5000)

    Yeni Astra hala çıkamadı, bekliyoruz, ama HB bir araba ve bundan pahalı olacak, Hız sabitleyici yine üst versiyonda var...

    Bu şekilde karşılaştırmalı, herkesin araçların kendi sitelerinden bakıp "haaaaaa evet, hakkaten öyleymiş" diyebileceği şeyleri yazalım.

    Ayrıca hız sabitleyici Megane2'de de privilage versiyonda vardı. 2007 modellerde bi ara Expression paket içinde opsiyonel sunuldu... Onun dışında yoktu yine yok. Megane III HB'de de durum aynı değilmi? Dynamique'de var sadece... Expression'da var mı? Yok... Ve Fluence ile Megane III HB arasında fiyat farkı pek yok. Klasik HB-Sedan farkı...

    Megane III HB hep dediğim gibi daha sportif, daha vahşi, daha çekici bi görüntüsü var. Ama tercih meselesi olarak arka benim için önemli...




    Çok doğru bir tespit,marka Renault olunca herkes daha düşük fiyatlı araçlar bekliyor ama kimse artan donanım opsiyonlarını hesaba katmıyor.Her aracın maliyeti farklıdır ki bu da müşteriye o oranda yansır.Sadece VW logosu var diye adamlar aynı aracı çok daha fazla fiyata millete kaktırıyorlar.Geçmişte yapılan bir araştırmada müşterilerin "sadece" logo farkı olan bir arabayı VW logosu olduğu için daha az eleştirdikleri görülmüş.Markaları kullanarak milleti kazıklamak daha mı iyi sizce?




  • jettanin fiyatini yukseltmisler genclik bence flu biraz inse fiyat acisindan alinir da binilirde ben ankara yollarinda pek goremedim bir haftadir kimse almadimi yoksa bu garip araci :)
  • Şu araçlara dikkat!
    Yeni Focus Titanium 4K 1.6 109PS TDCi 44.330TL

    Bu fiyata yakın olarak alabileceğiniz Fluence
    Fluence Expression 1.5 dCi 105 bg 43.950TL


    Bu modeller arasındaki donanım farklarını yazıyorum sıkı durun:
    1-Alarm
    2-Sürücü koltuğunda ayarlanabilir bel desteği
    3-Spor koltuklar(gerçekten güzel birşey ve rahat)
    4-Direksiyondan kumandalı Sony radyo/CD/MP3 çalar(Müthiş bir ses sistemi)
    5-Soğutmalı torpido
    6-Otomatik kararan iç dikiz aynası
    7-Otomatik yanan farlar
    8-Yağmur sensörü
    9-Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
    10-Hız kontrol sistemi(Namı diğer hız sabitleyici,hız sınırlayıcı)
    11-Güneş gözlüğü haznesi
    12-Deri kaplı direksiyon simidi
    13-Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
    14-205/55 lastikler - 16 inç alüminyum alaşımlı jantlar

    Üsttekilerin tümü focus'un üstünlükleri.

    Fluencenin focustan üstünlüğü:
    1-Bluetooth
    2-Arka Park Sensörleri
    3-Isofix standart

    Teknik özellik olarak farklar:
    1-Maks hız flu:186 focus:190
    2-0-100km/h flu: 11.4sn focus:11.0sn
    3-Dönüş çapı: flu:11.1m focus:10.6m
    4-Bagaj hacmi: flu:530lt focus:526lt(Focusta bagajın içine aptal plastikler girmiyor,özgürce kullanılabilecek 526lt alan.Yani fluece ile aynı kullanım alanı diyebiliriz değil mi?)

    Focus EuroNcap testlerinden 5yıldızlı,Fluence teste girmedi ama Megane3hb ile aynıdır diyorsanız o da 5yıldız ozaman.

    Ben fluencenin expression versiyonunun fiyatının yüksek olduğunu iddia ediyorum.Privilagesi o para eder.Güzel donanımı var.
    Expression ise etmez!!!Arkadaşlar kapak jantlı,donanım fakiri exp.fluence alacağınıza focus alın,en azından bayiye gidip inceleyin!!!
    Otantiği incelemedim doğru düzgün.Buna bir yorumum yok.

    Şimdi focus sesli,traktör diyen arkadaşlar olabilir buna birşey diyemem,paşa gönülleri bilir,keşke db değerleri olsa da karşılaştırsak.
    Ben sadece donanım ve teknik özellik bakımından Yeni Focus Titanium 4K 1.6 109PS TDCi ve Fluence Expression 1.5 dCi 105 bg'ı karşılaştırdım.
    Verileri de kendi sitelerindeki donanım ve fiyat listelerinden aldım.

    Not:Şu an forddaki fiyatlar kampanyalı,yakında artacaktır.Renodakiler de inşallah yakında düşer.

    Sonuç:Bu fiyatlarla Renodan Privilage alınır,Expression alınmaz.Fluence isteyen,bütçesi privilageye yetmeyen bence diğer marka-modelleri bir gezsin.Beğenecekleri ve donanımı exp.'dan yüksek olan araçlar mutlaka karşılarına çıkacaktır.




  • Vw Jettanın full donanımlı aracı 51300tl(Esp standart,Xenon yok galiba)
    Bunun ayarında Reno Fluence Privilage+ESP/Xenon 49.450 TL

    Arada donanım farkları var,reno da iyi ama jetta comfortline muazzam donanımlı bir araç.Donanım listesini incelerseniz güzel detaylar var.Mesela hiç bakmadan yazıyorum benim aklımda kalan 6.5" dokunmatik ekranlı,cd changerlı ses sistemi,lastik basınç göstergesi,yokuşta kalkış asistanı vs. standart!
    Yani aman aman fark yok vwde eskisi gibi.
    1kaç ay önce yazılanlar doğruydu,örneğin benzer donanımlı renodan bir meganla vwden bir jetta arasında 10bintlye varan farklar vardı,şu an pek yok.Akıllandı galiba doğuş ha?
  • msaltik
    Eski yüz konusunda haklısın,o konu öyle.Motor hacmi flu 1496cm3,focus 1560cm3,aynı vergisi var yani.
    Donanımı çok iyi ama.Yani eski yüz konusuna takmayanlar için iyi bir tercih olur bence.
    Sesi renodan çok fazla dedin sen hep,ben hala bakamadım bir megane2 ya da fluenceye,aslında megane2ye bindim birkaç kez ama sessizliği dikkatimi çekmemişti.cidden çok merak ediyorum söylediğin kadar fark var mı bakacağım bir gün.
    Ford arabası alıp eve kazan gibi kafayla gelemem demişsin,o kadar da değildir be hocam ya naptın
    10senedir forda biniyorum kafam çok rahat,olsa bana birşey olurdu.

    Expressionun donanımının zayıflığı konusunda hemfikiriz sanırım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    omurkadir hocam sen bu arabayı almayacaksın bahane üretiyosun bence

    Bi kere Yeni Focus demişsin de, bu araba yeni falan değil. Bildiğin 2005 yılında çıkan Focus'un makyajlı hali. Stoplar bile aynı. Gözünü seveyim yapma... Sen bu arabayı yaştaşı Megane II ile kıyaslaman lazım. Fluence daha dün çıktı, fiyat listesinin yeni kokusu daha üstünde Biraz zaman tanı, fiyatlar düşecektir, ama şimdi değil...

    Ayrıca bu kadar parayı Focus gibi traktör arabaya vereceğime 2000 daha fazla verir adam gibi Fluence binerim. İçerde lastik sesi dinlemem... Araba kaçlan gidiyo anlamam...

    Bir de Focus'ta 1.6 motor var, Fluence'de 1.5.... yani vergi avantajın da var...

    Jetta'yı da ben hiç binmedim ama, geçen bahsettiğim eşimle ilgili durumu, kendi kullanıcıları dahi beğenmiyor... Onu da örnek vermeyelim...


    Acele etme hocam, bi bekle diğer araçlar da bi göstersinler yüzünü... Fluence alan arkadaşlar, arabadaki beğenmedikleri yerleri yazsınlar, beğendikleri yerleri yazsınlar... Listeye bakarak araba alınmaz...

    Nedense kimse iç ses düzeyinden bahsetmiyor, ben hergün arabada 180km yol yaptığım için benim için bu önemli... Ford arabası alıp eve kazan gibi kafayla gelemem...


    usta vergi avantajı yok 1301-1600 arası aynı ödeyecek. focus tdci okuldan bi arkdaşımda var tamam ses yalıtımı iyi olmayabilir ama 44 milyar verilmiyecek bi araç değil. donanım ve teknik özelilkler bakımındanda üstün. sizinde dediğiniz gibi f/p açısından focus başarılı ama jetta için bişey diyemem tek bildiğim her zaman eleştirdiğimiz doğuş oto nun fiyatlandırma politikasına reno yaklaşmak üzere.




  • Murat bende Ömür,tahmin ettiğin gibi.
    Ses konusuna girmiyorum artık,ikisini de iyice kullandığımda,denediğimde yazarım.

    Madem 5seneden fazla kullanmam diyorsun,privilage baz al,opsiyon almanı bende önermem.Dediğin gibi 17" jantlar olabilir zevkine.Zaten 17" olanları müthiş değiştiriyor aracı,ayrı bir hava katıyor kesinlikle.Navi de lazım değil sana nasılsa,sen doğru tercihini yapacaksın inşallah privilageden yana.
  • Parası olan Fluance'ı bu haliyle bu paraya alır. hiçbir şey diyemeyiz. Yukarıdaki focus kıyaslaması çok iyi olmuş. Amaç forumdan herkesin kendisi için en iyi sonucu çıkarması. Ancak hiç kimse kendi tercihini bir başkasına kabul ettirmeye, dayatmaya kalkmasın.
  • 1.4-1.5-1.6 motorlar aynı vergi dilimi içindedir....
    1301-1600 arası 0-3 yaş araba vergisi yıllık 628 tl...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yirthan -- 8 Kasım 2009; 19:31:39 >
  • yok bu motor hacimiyle vergi ödenmeye başladığından beri böyledir vergi avantajı
    istiyosan 1.3 motor bulacaksın...
    meganın 1.5 motorunun avantajı yakıt tüketiminde cimri olmasıdır....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yirthan -- 8 Kasım 2009; 19:34:50 >
  • 1300 altı C segmenti araç da pek yok hani,
    Benim bildiğim fiat linea var sadece 1.3 multijet motoru 1200küsürdü,1300den azdı.
    Reno böyle bir araç çıkarsın artık 85bglik 1.5ler yerine.

    Aynı murat,eylül ayında neredeyse c segmenti tüm araçları inceledim,çoğunun 1.6ya kadar dizel motorlularında,karışık 4.5lt/100km değer var.Uçurum yok öyle.Ağırlıkları da yakın zaten birbirine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omurkadir -- 8 Kasım 2009; 19:40:55 >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.