Şimdi Ara

__FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__ (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
724
Cevap
0
Favori
50.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • renonun 2003 sonrası çıkan II. nesil araçların piyasada nekadar çok olduğuna bir bakın en iyi cevap budur bence
    konfor kalite uygun fiyat
    hepsi muadillerinden ortalama üçte bir daha cazip
    daha ne olsun



  • bence mondeo ya daha çok benziyor...:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firsttrue

    Fluence'yi kullanmadım ama detaylı inceleme fırsatım oldu ( yorumlarımı yazmıştım daha önce ). Şunu söyleyeyim ki Focus'a çamur atıyorsunuz fakat malzeme kalitesi olarak Fluence'ye göre daha iyi olduğu net olarak görünüyor. Artı makyajlı olan Focuslarda ses olayı da oldukça az, yani traktör gibi değil. Üstelik şu anda 42.000 - 43.000 TL civarında Titanium dizel Focus almak mümkün. Tabi bu başlık altında kimseye Focus alın demek değil derdim, ancak haksızlık etmeyin lütfen kimseye...



    2004 Laguna II , 2007 Corolla ve son olarak 2009 Focus kullanıyorum.


    Çok yakın bir arkadaşım Megane II Dci den sonra yeni Focus dizel aldı,

    Konuştuğumuz kadarıyla Megane II ye göre artıları engebeli yollarda ve virajlarda daha stabil,bozuk yollarda tıkırtısız ve daha performanslı oluşuymuş,ayrıca ses sisteminden de etkilenmiş ancak arkadaşların da belirttiği gibi yol sesini biraz daha fazla alıyormuş,yakıtta biraz daha fazlaymış ancak aracı henüz 1200kusur km deymiş..

    Motor sesi için birşey demedi ancak Adana buluşmamızda yol kenarında uzayan ayrılık muhabbeti üzerine motoru çalışır halde bırakmıştım,arkadaş o esnada sessizliğinden etkilendiğini ifade etmişti.

    (Nasıl kendim olabildiğince objektifsem ancak çok güvendiğim arkadaşların yorumlarını aktarmayı uygun görürüm)


    Eski bir Renault kullanıcısı olarak Fluence yi inceldiğimde özellikle detay işçiliğindeki ilerlemeden etkilendiğimi belirtmeliyim,bu konuda Laguna II aracım genel olarak kaliteli mazlemeler içerse de özensiz detayları ve tıkırtılarıyla can sıkardı.




  • hocam focusun çalışmasında filan ses yok yani motor sesindne bahsetmiyoruz...bakın deidm ya arkadaş 44 küsü rmilyara focus almıştı..100-150 km yolculuk etme frısatım oldu..aracta ses yok...ince asfaltta da ses gemiyor....ama kalın asfalta gelince inanılmaz ses alıyor içeri...focus güzel araba ama ses olayı bir arabayı alıp almamak için önemli bir özelliktir...teşekkür edrim.
  • Focusda meganeII de fluence da üç aşağı beş yukarı aynı kalitede araçlardır.Fluence kullanma şansım olmadı ama kıyaslamamı focus ve megane II üzerinde yapacak olursam.Focus 4 kollu bağımsız arka süspansiyonu ve dolayısıyla yol tutuşu ve ses sistemi ile bir adım öne çıkmaktadır.Focusun 130 km de ölçülmüş iç kabin sesi 66 db dir meganın ise 69 db yani arada bir fark yok hatta focus biraz daha sessiz diyebiliriz.Arkadaşlar eğri oturup doğru konusalım C sınıfı bir arabadan bahsediyoruz bu sınıftaki bütün arabalarda eksiklikler kusurlar donanım eksiklikleri olacaktır.Olmadığını düşünün D sınıfından yada luks segmenti farkı kalırmıydı.Şİmdi bir focus yada fluence düşünün ses yalıtımı super motoru güçlü ve yakıtı ekenomik kullanıyor bir çok donanım standart sunulmuş fiyatıda uygun oh ne ala o zaman mondeo laguna yapmaya yada passat almaya ne gerek kalır.Şahsi fikrim bu araçlar arasında uçurum fark yok tercihler çok ama çok ufak farklardan yada marka sempatisinden kaynaklanacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi göbeklisüpermen -- 11 Kasım 2009; 9:30:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iamnotsuperman

    Focusda meganeII de fluence da üç aşağı beş yukarı aynı kalitede araçlardır.Fluence kullanma şansım olmadı ama kıyaslamamı focus ve megane II üzerinde yapacak olursam.Focus 4 kollu bağımsız arka süspansiyonu ve dolayısıyla yol tutuşu ve ses sistemi ile bir adım öne çıkmaktadır.Focusun 130 km de ölçülmüş iç kabin sesi 66 db dir meganın ise 69 db yani arada bir fark yok hatta focus biraz daha sessiz diyebiliriz.Arkadaşlar eğri oturup doğru konusalım C sınıfı bir arabadan bahsediyoruz bu sınıftaki bütün arabalarda eksiklikler kusurlar donanım eksiklikleri olacaktır.Olmadığını düşünün D sınıfından yada luks segmenti farkı kalırmıydı.Şİmdi bir focus yada fluence düşünün ses yalıtımı super motoru güçlü ve yakıtı ekenomik kullanıyor bir çok donanım standart sunulmuş fiyatıda uygun oh ne ala o zaman mondeo laguna yapmaya yada passat almaya ne gerek kalır.Şahsi fikrim bu araçlar arasında uçurum fark yok tercihler çok ama çok ufak farklardan yada marka sempatisinden kaynaklanacaktır.

    Ama 66 db ike 69 db arasında büyük fark var. 3 db az demeyin, çok hissedilir bir fark bu.




  • Her 3 dB lik artış ses gücünün 2 katına çıkmasına denk geliyor, kulağa etkisi 2 kat gibi gelmez ama hissedilir bir fark.

    Bence bu değerlerde bir problem var farklı kaynaklardan alınmış olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firsttrue
    Fluence'yi kullanmadım ama detaylı inceleme fırsatım oldu ( yorumlarımı yazmıştım daha önce ). Şunu söyleyeyim ki Focus'a çamur atıyorsunuz fakat malzeme kalitesi olarak Fluence'ye göre daha iyi olduğu net olarak görünüyor. Artı makyajlı olan Focuslarda ses olayı da oldukça az, yani traktör gibi değil. Üstelik şu anda 42.000 - 43.000 TL civarında Titanium dizel Focus almak mümkün. Tabi bu başlık altında kimseye Focus alın demek değil derdim, ancak haksızlık etmeyin lütfen kimseye...

    Focus,Corolla ve Fluence i farklı zamanlarda kullanma şansım oldu.

    Fluence akustik ve sürüş konforu açısından her iki rakibine karşı baya önde olan bir araç. Özellikle yol sesi anlamında Fluence alıcısını memnun eder bence
    Yol tutuş ve direksiyona cevap olarak Focus önde olsada Fluence ile aralarında çok fark yok bence
    Ergonomi ise Fleunce in eksi yönü
    Arka koltuk diz mesafesi rakiplerine göre çok iyi
    Bagaj hacmi ve yükleme eşiği yine çok iyi

    Sonuçta Fluence'ın Fiyat/Kalite açısından rakiplerinin önünde olduğunu söyleyebilirim. Ancak yinede tavsiyem deneyin görün,hissedin ve sonra karar verin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PCManiakk -- 11 Kasım 2009; 14:05:57 >




  • Yorumlarınıza katılıyorum, netice itibariyle Fluence yeni bir araç ve daha iyi olmasından normal birşey olamaz. Fakat Focus'un da traktör olmadığı ortada..

    Saygılarımla..
  • En iyisi araçları bildiğimiz bir yol şartında kullanmaktır.


    Misal ben Laguna aldığımda kuzenim Passat almıştı, Laguna ile Passat ın o yıllarda yapılan testlerinde Laguna biraz daha sessiz görünse de bana Passat kesinlikle daha az yol sesi alıyor gibi gelirdi.


    Focus un yol sesi karakteri değişik, düzde hayli sessiz,kaba asfaltta ses var,ama çok bozuk yolda da patlama çatlama sesleri oluşmuyor ve bozuk satıhları rahat bir şekilde pas geçiyor,insan merak ediyor "neden ortalama bir yolda daha sessiz olamıyor" diye..

    Bence Fluence konfor özelliklerinde daha iyidir, Ford modelleri sürüş kalitesine odaklıyken Renault modelleri konfor odaklı oluyorlar.
  • E öyle kolay YARBAY olunmuyor tabi...
  • Kullandığım Focus TDCI aracımın bir miktar gürültülü olduğunu kabul ediyorum. Hatta bununla ilgili yapmış olduğum şikayetler dahi var, ancak traktör denmesine de gönlüm razı olmaz. Son üç Focus'umdan önce yaklaşık 60.000 km Megane II sedan dizel kullandım ve konfor olarak ( gürültü ve rahatlık olarak ) Focus'tan daha iyiydi. Ancak yol tutuş, malzeme kalitesi gibi konularda da Focus daha iyi. Ayrıca sayın Esmerce'nin kullandığı araçta dahil olmak üzere makyajlı Focuslar bizimkilere kıyasla ciddi şekilde sessiz. Ben Fluence'nin de Megane II sedan gibi konforlu bir araç olacağını düşünüyorum. Bununla birlikte yine malzeme kalitesi çok iyi gibi gelmedi.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firsttrue -- 11 Kasım 2009; 15:48:55 >
  • bencede traktör demek biraz haksızlık oluyo heleki son kasa focusa. ayrıcada çok rahatsızsan arabanın sesinden ziebart a gidersin yaptırırsın yalıtımını olur biter.bunun yanında fluence ın malzeme kalitesi megane II den sonra çok çok artmış durumda sınıfınında üstünde diye düşünüyorum.
  • 600 tl ye çok güzel yalıtım yapılıyor...lbg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    bencede traktör demek biraz haksızlık oluyo heleki son kasa focusa. ayrıcada çok rahatsızsan arabanın sesinden ziebart a gidersin yaptırırsın yalıtımını olur biter.bunun yanında fluence ın malzeme kalitesi megane II den sonra çok çok artmış durumda sınıfınında üstünde diye düşünüyorum.


    hocam sıfır arabaya niye ses yalıtımı yapayım ki? 5 senelik kasanın fiyatı zaten yeni arabadan 300TL fazla... Bi de yalıtım için 1000 TL mi vereyim... Bilmiyorum kaça yapıyolarda...

    Madem öyle onu da opsiyonel sunsunlar. "Yalıtım Paketi"



    Ben bu malzeme kalitesi olayını da göreceli bulmaya başladım. Çünkü 2005 Fusion sahibi arkadaşım benim arabayı beğenmiyo. Göz var nizam var ama yok işte beğenmeyince ne diyecen adama. Sonra doğuştan fanatik oluyosun


    ya usta bende zaten çok rahatsızsan dedim ki son kasalarda öle bi gürültü yok zaten bana göre. ayrıca da tam anlamıyla 5 senelik kasa değil adamlar çıkarırken her parçası yeniden yorumlandı diyo. illaki ses yalıtımı konusunda bişeler yapmışlardır. koca ford sonuçta müşteri şikayetini dikkate alır diye düşünüyorum.

    hocam bu marka fanatikliği bizim akrabalarda da war.az daha golf yüzünden kawga edecektik kuzenimle bizde önceden vw kullanıcısıydık ama hiç marka fanatiği olmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Tamam neyse işte, 600TL ile Fluence Navigasyon paketini alırsın, pazarlık yaparsın... Olur biter...


    hayır da sıfır arabayı durduk yere niye ustaya elletiyim ya..olacak iş değil yani...o halde direkt olarak focusu cıkarıyorum listemden...mesele bu işte...lbg.yby
  • arkadaşlar yeni test sürüşü yapan yok mu foto ekleycek arkadaşlar nerdeisniz!!!!!!!!!!!!?????????????
  • kadran yol bilgisayarı ses sistemi (yine sony) klima kontrolleri benim gözüme çarpan değişiklikleri. ben eski kasayı da yeni kasayı da kullanmadım ama ikisine de binmişliğim var.spor koltuklar falan var tatanium da.titanium x alırsan deri döşeme sunroof arka ledli stoplar veriyorlar diye biliyorum.
  • Kaliteli yorumlar,karşılaştırmalar olmuş.
    Focusçular ve megane 2ciler geç bile kaldı bu başlığa gelmekte.

    Hürriyet Oto Yaşam Test Merkezinde db verilerine denk geldim.Bulabildiğim modellere göre karşılaştırdım.(Reno Megan Wagon Dizel2006,Ford Focus Sedan Dizel2006 ve fikir vermesi açısından Passat 2.0TDI 2009,Golf 1.6TDI 2010)

    Bakınız:
    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/testkarsilastir.php?&cmpIt_1=1053&&cmpIt_2=1079&&cmpIt_3=1091&&cmpIt_4=9846&mr=25,10,32,32&ml=3,2,5,2

    Wagonla sedan izolasyonda ne kadar fark eder bilemem.Sedan testte yoktu.Şu da var Focus'un yeni araçlarında izolasyon eskisine kıyasla daha iyi olduğu söyleniyor.Gürültü değerlerinin arasında uçurum olmadığı görülüyor.Nerede nasıl yaptılar testi bilemem.Ama kaynak:autoshow'muş.
    Wagon'un eksi özelliklerinde şu dikkatimi çekti:Hissiz ve zayıf direksiyon tepkileri.Forumda birkaç arkadaş bundan bahsetmişti.

    Buradan da tüm testlere ulaşabilirsiniz.
    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/testmerkezi.php#




  • galeride:)
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.