Şimdi Ara

__FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__ (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
724
Cevap
0
Favori
50.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fluence yok hocam,megane 2lerle focusu kıyaslıyorsunuz ya o açıdan.
  • Şahsım adına söyleyeyim, Focus'çu değil Ford'çu ( fortçu değil dikkat ) ve Reno'cuyum doğuştan. Babadan öyle gördük, Chevy'den indikten sonra başka arabaya binmedik yıllarca. Sonra Japonlar geldi mertlik bozuldu. Bu yorumu yapma nedenim şudur, foruma Focus'çu olarak iştirak etmiyorum, yani amacım tartışma konusu yaratmak değil. Şirket olarak niyetimiz kiralık olan araçlarımızı dizel Megane Sedan satın alarak değiştirmekti fakat ÖTV indiriminin bitmesi ve Fluence'nin çıkması ile planlar altüst oldu. Bizim hedefimiz 35.000'lerde araç almak iken rakam 40.000'lere çıktı. Böyle olunca şu anda Fluence alma işi ( Megane Sedan yerine ) yattı haliyle. Bu nedenle yaptığım eleştiriler tamamen objektiftir çünkü satın alma niyetiyle yapılan incelemelerin sonucudur.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firsttrue -- 11 Kasım 2009; 16:48:39 >




  • megane hb alın sizde..uyar mı bilmiyorum tabi ama??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniatorem

    megane hb alın sizde..uyar mı bilmiyorum tabi ama??


    Ben düşünüyorum ciddi ciddi.
    Donanımı gayet güzel,expressionunki bile,
    bana 372lt'lik megane hb'nin bagajı yeter,ayrıca yüklemesi kolay,arka koltuk yattı mı küçük ticari gibi oluyor
    arka diz mesafesi de benim için önemli değil pek,
    fiyatı da iniyor.

    Kısacası ihtiyaç meselesi.
  • Bize dizel araç gerekli o da yine 39.000 TL civarında. Şu anda Megane yok sattığı için filo indirimi diye bir şeyi telaffuz dahi etmiyorlar. Daha doğrusu komik rakamlardan bahsediyorlar. 4.000 TL'lik bir fark 20 araçta 80.000 TL yapıyor. Bu nedenle biraz daha bekleyip göreceğiz fiyatların nerelere geleceğini.
  • Bu arada sevgili Fluence'ciler ( ), artık ağzınızı ya da kaleminizi alıştırın. Megane HB yok, Megane var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    şunu ben yazsam fanatik derlerdi haaa.

    Son cümle doğru özellikle... Sadece Ford değil, Opel de öyle... bence...

    Bu arada yukarda yazılan dB cinsinden değerler bana ilginç geldi. Kaynaktan biz de bakabilir miyiz? Diğer araçlarla kıyaslayalım en azından... Benim Clio3 bile daha sessiz gelmişti Focus'a göre, yaw tabi o adamların nasıl kullanmış olduğu da önemli. Ama Focus hatta Ford arabaları için ses problemini kullanıcıları da kabul ediyor...


    Auto Show un testleriydi ancak bulmam çok zor,yanılmıyorsam 2003 ve 2004 de yapılmış testlerdi.

    Bu arada Focus alan arkadaşımın Megane II den önce Clio III ü vardı,onun demesine bakılırsa Clio hb bazı konularda Megane II sedandan da iyiymiş.


    Bir Trabzonlu olarak Ford umu seviyorum ama daha da önemlisi tüm otomobilleri seviyorum,bilirsiniz Karadeniz in şöförleri iyidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firsttrue

    Bu arada sevgili Fluence'ciler ( ), artık ağzınızı ya da kaleminizi alıştırın. Megane HB yok, Megane var...


    Fluenceci değilim hocam ama Megane Hb var.
    Hatta Megane Sport Tourer,Megane Coupe de var.
    Bu yüzden sonuna hb eklemek uygundur.
    Hatta bendeki broşürünün her sayfasında Megane Hb yazıyor.
    Renonun sitesinde de durum bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    hani her parçası yeniden yorumlandı diyoya, bnm gördüğüm sadece kaput ve ön farlar değişti. içine binmedim. Bundan başka bi değişiklik var mı?

    Yani özetle, o kelimeyi de sevmiyorum ama "makyajlı" kasadan öte bi fark var mı? Bilmediğimden soruyorum...

    Burda sıfır hatta titanium alanlar oldu da, hiç merak edip bakmadım bile... Nedir farklar....


    Aşağı yukarı bin civarı irili ufaklı parça değişmiş.

    Dış ve iç görsellerin yanısıra ses yalıtımı,şanzıman oranları,turbo ve turbo hortumu,filtreler,bazı aksamların kalitesi ve genel işçilik düzeyi benim bildiğim gelişen detaylar arasında..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    hmmm ben üstüme alınmıyım o zaman. Ben ikisini de sevmem Yani nefret boyutunda değilde, sevmiyom işte...

    Bagajları makaslı


    bu arada ingeniatorem hocam, espri olmamış hakkaten. Hani gereksiz bile değil yani


    hocam sen sole ben espri yazayım madem..bunu da beğenmedin ya:))




  • yaw bu kadar büyütmeyin,istek ve arzularınızı başkalarına empoze etmeyin,herkes aynı şeyi sevse tek tip araç yapılır sorun çözülürdü,bırakın isteyen istediğini alsın, mesela benimde yıllardır kullandığım bir marka var ama ben hiç bir zaman fanatik olmadım,hatta arkadaşlarıma günün koşullarına ve o anki modellere göre kullandığımdan farklı markalar aldırdım,hep aynı markayı kullandığım halde değiştireceğim zaman farklı bir marka-modelde alabilirim.bu çokda önemli bir konu değil,önemli olan sorular karşısında herkes olumlu,olumsuz yönlerini yani kısaca tecrübelerini objektif olarak anlatsa en doğrusu olur,bu tür yorumlarda yok değil,ancak bazı arkadaşlar tarafından nedense kabul görmüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: de-ka

    yaw bu kadar büyütmeyin,istek ve arzularınızı başkalarına empoze etmeyin,herkes aynı şeyi sevse tek tip araç yapılır sorun çözülürdü,bırakın isteyen istediğini alsın, mesela benimde yıllardır kullandığım bir marka var ama ben hiç bir zaman fanatik olmadım,hatta arkadaşlarıma günün koşullarına ve o anki modellere göre kullandığımdan farklı markalar aldırdım,hep aynı markayı kullandığım halde değiştireceğim zaman farklı bir marka-modelde alabilirim.bu çokda önemli bir konu değil,önemli olan sorular karşısında herkes olumlu,olumsuz yönlerini yani kısaca tecrübelerini objektif olarak anlatsa en doğrusu olur,bu tür yorumlarda yok değil,ancak bazı arkadaşlar tarafından nedense kabul görmüyor.





  • Nedir bu marka tutkunluğu anlamdım valla birisi bir yerini beğenmiyor aracın normaldir parasını o verir onun zevkine göre ama başkası o olmsada olur.Ne olcak.gibi yorumlar var.bunlar tercih sebebidir insanları kınayamazsınız.Alıcak olan zaten alır.Sırf kullandığınız markayı iyi göstermek için başka markalara çamur atıyorsunuz.yok focus traktör gibi.bence gayet güzeldir facus bir iki kere bindim hiçde traktör gibi ses yapmıyor seside içeri almıyor ayrıca direksiyonu çok güzeldir.cd çaları ayrı güzelliktedir koltukları iç dizaynı işçilk malzeme kalitesi çok iyi bagaj yeterli sadece arka koltukta kafam biraz tavana değiyor o kadar boşuna çamur atmayın.
  • bomba olucak birşey yok dostum asıl sen bombasın herşeye bir cevap renoda mı çalışıyorsun ne yapıyorsun anlamadım konu 11 sayfa olmuş sırf senin mesajların 9 sayfa yapar.
  • İşin tadı kaçmaya başladı bu ne allah askına....Fluence Ford .idik yarısına döndü.Fikrini söyleyenler bomba oluyor fikrini ısrarla savunan marka calısanı bitsin artık ben cok sıkıldım uzadıkca seviyeside dusmeye basladı.....
  • 11 sayfanın 11 ini de okudun sen rahat ol.lıneamı fluence mi? yok fluenceyi benzinli mi yoksa dizel mi almalı,Fluence türkiyede üretiliyor hatta bir ara silinen fluence konusuda vardı daha sayıyım mı?.ben bu forumu uzun zamandır takip ediyorum sadece ona buna mesaj yazmıyorum.almıcam aracın niye gidip test sürüşünü yapıyım.yoksa test sürüşü yapılacak cok arac var.arac guzel olabılır ama sen burdakı ınsanları kucuk dusurmussun.yok bu aracın bagajı makaslı bu arac alınmaz.gıbı bu senı ıngılendırmez bak arkadas yazmıs sembolde de boyle dıye ama dalga gecmıs mı?belkı ona kullanıslı gelmıyor.
  • bu arada avcılar da bir tane platin gri GL plakalı fluence gördüm ama foto çekemedim.
  • Fluence için dakka başı reklam yayımlıyor reno tvde,gazetelerde boy boy reklamları var hatta komple arka sayfayı alıyor kaçtır.
    Ne para harcadılar arkadaş bu reklam işine.Ben başka marka-modelin reklamını görmedim bu kadar yoğun olarak.
    Dün de şu en uzun bacaklı bayanı getirmişler tanıtım için falan.
    Çok inandılar bu arabaya ama hayırlısı bakalım.
  • Arkadaşlar Clio 3 gerçekten mükemmel bir ses izolasyonuna sahip diyebilirim

    Yukarıda bir arkadaşımızın verdiği linke girip baktım ve inanın Clio 3 için ne desem az özellikle karşılaştırdığım araçlara bakarsanız niye böyle düşündüğüm daha iyi anlaşılır o yüzden direk değerleri veriyorum:


    GürültüdB(A) ... Clio 3 (1.4) ... VW Passat(1.6) ... Audi A4 (1.6) ... Mercedes A150 ... Volvo S40 (1.6)
    50 km/s ............... 59 .............. 63 .................. 60 .................... 64 .................... 62
    100 km/s .............. 63 .............. 68 .................. 67 .................... 67 .................... 67
    130 km/s .............. 66 .............. 69 .................. 69 .................... 70 .................... 70

    Fren mesafesi Frenler 100-0 km/s soğuk: 37.8/ 38 m 37 m 39 m 39 m
    100-0 km/s sıcak: 38.1

    İnanmayanlar için de link burada: (Volvo S40 için alttan yeni arama yapın)

    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/testkarsilastir.php?&cmpIt_1=9069&&cmpIt_2=1010&&cmpIt_3=1073&&cmpIt_4=1062&mr=25,32,2,18&ml=1,4,1,1

    (Bu arada tüm modeller 2006 ve üzeri yani son kasa)




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.