Şimdi Ara

__FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__ (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
724
Cevap
0
Favori
50.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun kilitleme olayını bende anlamadım.
  • Bugün bayide Fluence'i inceledim fakat test sürüşü yapmadım.Megane II sahibi olarak elimden geldiğince objektif izlenimlerimi yazacam.Öncelikle araç dıştan oldukça büyük duruyor ,ön koltuklar gayet rahat ve ferah .Arka koltuklardaki diz mesafeside nerdeyse üst sınıf araçlar kadar fakat baş mesafesi az, ben 1.82 boyundayım tam anlamıyla dik oturduğumda saçlarım tavana değdi.Arka koltukları biraz daha alçak konumlandırabilirlerdi.Bagajı geniş ama bana Megane II kadar büyükmüş izlenimi vermedi.İncelediğim araç deri döşemeye sahipti ,ön konsolun ve kapıların üst kısımlarında yumuşak malzeme kullanılmış malzeme kalitesi sınıfına göre iyi ama işçilik için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.Tavan kaplamasının ön ve arkada bittiği noktalar kesilip bırakılmış tıpkı Megane II'deki gibi , ön konsoldaki sert plastik kısımlardan dokununca yine çıtırtı geliyor ve deri döşemedeki özensiz işçilikte göze batıyor.Kapılardaki fitiller Megane II ile aynı ben daha kalın ve ses izalasyonunu daha iyi yapacak şekilde birşeyler bekliyordum.Türkiyede üretildiğini belli ediyor araç.Sürüş yapmadım o yüzden nasıl bir araç olduğu hakkında kesin bir şey söyleyemiyorum.Yanlız benim için işçilik olayı tam bir hayal kırıklığı oldu.Ayrıca yandaki Grand Scenic'i incelediğimde onun kapılarının daha tok kapandığını ve işçiliğinde kısmen daha iyi olduğunu söyleyebilirim.Karşılaştırma bakımından daha sonra VW bayine uğradım Golf'ü inceledim öncelikle şunu söylemeliyim malzeme kalitesi bence iki araçtada eşit fakat asıl fark işçilikte Golf'te hata bulmak imkansız her noktada özenli işçilik kendini belli ediyor ve daha kaliteli ve rijit izlenimi veriyor.Almak isteyen Megane II sahibi arkadaşlarada şunu belirtmek isterim bayide Fluence almak isteyen Megane II sahiplerine sadakatlerinden dolayı deri döşemenin hediye edildiğini söylediler.2700 tl idi sanırım bedeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik


    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Bugün bayide Fluence'i inceledim fakat test sürüşü yapmadım.Megane II sahibi olarak elimden geldiğince objektif izlenimlerimi yazacam.Öncelikle araç dıştan oldukça büyük duruyor ,ön koltuklar gayet rahat ve ferah .Arka koltuklardaki diz mesafeside nerdeyse üst sınıf araçlar kadar fakat baş mesafesi az, ben 1.82 boyundayım tam anlamıyla dik oturduğumda saçlarım tavana değdi.Arka koltukları biraz daha alçak konumlandırabilirlerdi.Bagajı geniş ama bana Megane II kadar büyükmüş izlenimi vermedi.İncelediğim araç deri döşemeye sahipti ,ön konsolun ve kapıların üst kısımlarında yumuşak malzeme kullanılmış malzeme kalitesi sınıfına göre iyi ama işçilik için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.Tavan kaplamasının ön ve arkada bittiği noktalar kesilip bırakılmış tıpkı Megane II'deki gibi , ön konsoldaki sert plastik kısımlardan dokununca yine çıtırtı geliyor ve deri döşemedeki özensiz işçilikte göze batıyor.Kapılardaki fitiller Megane II ile aynı ben daha kalın ve ses izalasyonunu daha iyi yapacak şekilde birşeyler bekliyordum.Türkiyede üretildiğini belli ediyor araç.Sürüş yapmadım o yüzden nasıl bir araç olduğu hakkında kesin bir şey söyleyemiyorum.Yanlız benim için işçilik olayı tam bir hayal kırıklığı oldu.Ayrıca yandaki Grand Scenic'i incelediğimde onun kapılarının daha tok kapandığını ve işçiliğinde kısmen daha iyi olduğunu söyleyebilirim.Karşılaştırma bakımından daha sonra VW bayine uğradım Golf'ü inceledim öncelikle şunu söylemeliyim malzeme kalitesi bence iki araçtada eşit fakat asıl fark işçilikte Golf'te hata bulmak imkansız her noktada özenli işçilik kendini belli ediyor ve daha kaliteli ve rijit izlenimi veriyor.Almak isteyen Megane II sahibi arkadaşlarada şunu belirtmek isterim bayide Fluence almak isteyen Megane II sahiplerine sadakatlerinden dolayı deri döşemenin hediye edildiğini söylediler.2700 tl idi sanırım bedeli.


    2 Tane Clio3 alanlara sadakat için bişe yok mu 2xClio3 > Megane II yani

    dayımda 1.85, yazmıştım, o da başının tavana değdiğini söylemişti dik oturunca... Ben galeride test sürüşünden önce ilk gidişimde Megane III HB'den farkını görmek için önce öne oturup koltuğumu ayarlamış, sonra da arkaya oturup genişliğine bakmıştım. O zaman tavan rahatsızlık hissetmemiştim. Ama siz de aynı şeyi söylediniz dayım da aynı şeyi söyledi. Bi dahakine daha dikkatli bakacam ona.

    Bana arka cam seviye olarak biraz yüksek geldi... Bilmiyorum sürüş esnasında mı öyle hissettim. Yada sedanlarda öyle mi oluyor bagajdan dolayı bilmiyorum. Hatta eşimde benzer şeyi söylemişti, başımı çevirip arkaya bakınca yüksek geldi arka camın önündeki boşluk yer dedi...



    Şu kart sistemin gelince çok önemli bişe diil heralde, yine de fena değilmiş, bi özellik sonuçta, rakiplere göre fark sayılabilir... Megane II'de var mıydı bu özellik, sanki benim Clio3'ün kılavuzunda da vardı böyle bişeyler. Benimki kartlı olmadığı için okumamıştım o bölümleri. belki de TR'de yoktu yine...



    megane hb den sonra özellikle baktım arka koltuga boyum 1,90 hiç öyle bir rahatsızlık hissetmedim...ben öyle tam dik oturmadım arkaya...normal oturuşta hiçbir rahatsızlık hissetmedim..tekrar bakamk gerekecek!!!




  • Açık renk döşeme özellikle yoğun kullanımda çok çabuk kirleniyor ve kötü görünüyor. En güzel çözüm ise, alır almaz döşeme - koltuk koruma yaptırmak. Gerçekten çok faydası oluyor, nemli bezle silince bütün kirler gidiveriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firsttrue

    Açık renk döşeme özellikle yoğun kullanımda çok çabuk kirleniyor ve kötü görünüyor. En güzel çözüm ise, alır almaz döşeme - koltuk koruma yaptırmak. Gerçekten çok faydası oluyor, nemli bezle silince bütün kirler gidiveriyor.


    aslında biraz paraya kıyıp güzel bir kılıf yaptırmak lazım...tabi herkesin zevki başka..en güzeli orjinal döşemenin görünmesi ama kirlenince de kötü oluyor haliyle...en azından kılıf ypaılırsa çıkarıp yıkanabilir...
  • iyi dilekleriniz için teşekkürler.

    aracı 40.500 tl ödeyerek aldım.(2005 meganeıı 21.000 tl takas )

    Eller serbest kart ile : kart cebinizde iken aracın kapı kollarını tuttuğunuzda kilit açılıyor.
    aractan inip 2 metre kadar uzaklaştığınızda yaklaşık 30 sn sonra araç kendiliğinden
    kilitleniyor(tabi motor durdurulmuşsa)

    aracı çalıştırmak için kart cebinizde iken vitesi boşa alıp frene basıyorsunuz eğer araç
    viteste ise debriyaja basmanız gerekli(frenide unutmayın) alışkanlık edinip hemen
    vitesi boşa almak en iyisi.
  • Hayırlı olsun fotoğrafları bekliyoruz.Bu kartlı sistem Megan II lerde de var.Kartı yuvaya sokunca fren +start tuşuna basınca araç çalışıyor.Ama bu tarz kilitleme sistemi yok.Kart üzerindeki tuşlara basıp kilitliyorsunuz yada açıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik


    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Bugün bayide Fluence'i inceledim fakat test sürüşü yapmadım.Megane II sahibi olarak elimden geldiğince objektif izlenimlerimi yazacam.Öncelikle araç dıştan oldukça büyük duruyor ,ön koltuklar gayet rahat ve ferah .Arka koltuklardaki diz mesafeside nerdeyse üst sınıf araçlar kadar fakat baş mesafesi az, ben 1.82 boyundayım tam anlamıyla dik oturduğumda saçlarım tavana değdi.Arka koltukları biraz daha alçak konumlandırabilirlerdi.Bagajı geniş ama bana Megane II kadar büyükmüş izlenimi vermedi.İncelediğim araç deri döşemeye sahipti ,ön konsolun ve kapıların üst kısımlarında yumuşak malzeme kullanılmış malzeme kalitesi sınıfına göre iyi ama işçilik için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.Tavan kaplamasının ön ve arkada bittiği noktalar kesilip bırakılmış tıpkı Megane II'deki gibi , ön konsoldaki sert plastik kısımlardan dokununca yine çıtırtı geliyor ve deri döşemedeki özensiz işçilikte göze batıyor.Kapılardaki fitiller Megane II ile aynı ben daha kalın ve ses izalasyonunu daha iyi yapacak şekilde birşeyler bekliyordum.Türkiyede üretildiğini belli ediyor araç.Sürüş yapmadım o yüzden nasıl bir araç olduğu hakkında kesin bir şey söyleyemiyorum.Yanlız benim için işçilik olayı tam bir hayal kırıklığı oldu.Ayrıca yandaki Grand Scenic'i incelediğimde onun kapılarının daha tok kapandığını ve işçiliğinde kısmen daha iyi olduğunu söyleyebilirim.Karşılaştırma bakımından daha sonra VW bayine uğradım Golf'ü inceledim öncelikle şunu söylemeliyim malzeme kalitesi bence iki araçtada eşit fakat asıl fark işçilikte Golf'te hata bulmak imkansız her noktada özenli işçilik kendini belli ediyor ve daha kaliteli ve rijit izlenimi veriyor.Almak isteyen Megane II sahibi arkadaşlarada şunu belirtmek isterim bayide Fluence almak isteyen Megane II sahiplerine sadakatlerinden dolayı deri döşemenin hediye edildiğini söylediler.2700 tl idi sanırım bedeli.


    2 Tane Clio3 alanlara sadakat için bişe yok mu 2xClio3 > Megane II yani

    dayımda 1.85, yazmıştım, o da başının tavana değdiğini söylemişti dik oturunca... Ben galeride test sürüşünden önce ilk gidişimde Megane III HB'den farkını görmek için önce öne oturup koltuğumu ayarlamış, sonra da arkaya oturup genişliğine bakmıştım. O zaman tavan rahatsızlık hissetmemiştim. Ama siz de aynı şeyi söylediniz dayım da aynı şeyi söyledi. Bi dahakine daha dikkatli bakacam ona.

    Bana arka cam seviye olarak biraz yüksek geldi... Bilmiyorum sürüş esnasında mı öyle hissettim. Yada sedanlarda öyle mi oluyor bagajdan dolayı bilmiyorum. Hatta eşimde benzer şeyi söylemişti, başımı çevirip arkaya bakınca yüksek geldi arka camın önündeki boşluk yer dedi...



    Şu kart sistemin gelince çok önemli bişe diil heralde, yine de fena değilmiş, bi özellik sonuçta, rakiplere göre fark sayılabilir... Megane II'de var mıydı bu özellik, sanki benim Clio3'ün kılavuzunda da vardı böyle bişeyler. Benimki kartlı olmadığı için okumamıştım o bölümleri. belki de TR'de yoktu yine...

    Dediğiniz gibi normalde insan o kadar dik oturmaz biraz belini kırıp oturur ve bu durumda yeterli baş mesafesi olur.Ama aracın büyüklüğü göz önüne alındığında hiç bu tarz bir sıkıntıyla karşılaşacağımı zannetmiyordum.2 tane Clio III aldıysanız zaten iyi bir indirimi haketmişsiniz ve bunun içinde ısrar etmenizi öneririm.Kart sistemine gelince bence anahtara göre avantajlı bir olay.Şöyleki aracı çalıştırırken hiç beklemiyorsunuz sadece debriyaja basıp start o arada vitese takıp hareket etmiş oluyorsunuz zaten ama aynı şeyi anahtarlı sistemle yaptığınızda muhtemelen ön konsoldaki ışıkların sönmesini bekliyor olacaksınız.Birde araç çalışırken stop etmeden kartı alıp kapıları kitleyerek araçtan ayrılarak kısa bir işiniz varsa halldebilirsiniz.Buna eller serbest özelliğinide ekleyince kartın kullanımının çok daha rahat olduğu anlaşılıyor.




  • forum bornova da fluence için bir stand açmışlar aracı içini biraz inceledim arka diz mesafesi biraz daha iyileşmiş boyum 1.77 filan arkada rahattım problem yoktu araç 1.5 dizel privellege sunroof zenon heralde esp de vardı heralde tam dikkat etmedim

    araçta sadece arka hava çıkışları biraz dandik duruyo onun haricinde 10 numara 5 yıldız olmuş keşke fiyatıda ucuz olsa alsak demi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fasher -- 13 Kasım 2009; 12:56:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Bilmem anlatabildim mi demek istediğimi. İsterseniz foto üzerinden çizip gösteririm.


    murat bey mümkünse foto çizip gösterirseniz seviniriz!!!teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    foto çizemem de, hatta benim resmim bile kötüdür de...

    araç içi fotoğraflarımdan birinde işaretliyip gönderiyim... birazdan geliyor dostum...



    teşekkür ederim ilignize emeğinize...bu kadar cabuk beklemiyırdum doğrusu!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    sen beni bir de Panasonicliler başlığında görecektin dostum. Yüzyüze sohbet eder gibi cevap veriyodum arkadaşlara. Yaşlandık sanırım, gecikiyoruz



    hocam cabuk hazırlıyosun dedik ama sanıırm yosun tutmaya başladım>:
  • Aynı araçların hblerinde arka baş mesafesi daha fazla oluyor çoğu zaman.Çünkü sedanda arka cam kısmının eğimi yavaş yavaş iniyor,hblerde ise o yükseklik zaten duruyor arka cam dik neredeyse.Anlatabildim mi bilmem ama...
    Elimdeki broşürlerde bu değerlere bakmıştım bir ara örneğin megan hb ile megan sedan için hbnin arka baş mesafesi daha fazla,focusta da durum böyle,astrada da.
    Bazılarında cam tavan vs.varsa da bu değer azalabiliyor.

    Ekleme:şimdi elimin altındaki focus broşürüne baktım,arka baş mesafesi hbde:978mm,sedanda:966.Birazcık fark oluyor işte.Ayrıca önemli bir detay da hb ile sedan arasında boyut olarak ön baş,ön bacak,ön omuz,arka bacak,arka omuz değerleri tamamen aynı.Yani iç mekanda boyut olarak tek fark arka baş mesafesi.Onda da hb azıcık önde.

    Hatta şimdi megane 2 sedan ve megane 3hb boyutlarına baktım.Megane 3 hb ön baş,arka baş,arka omuz genişliklerinde önde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omurkadir -- 13 Kasım 2009; 13:59:16 >




  • hocam dayınız çok mu dik oturmuş acaba..90 derece gibi..o yüzden ole olabilir mi??
  • hiç yeni foto yok mu ya..atamelih fotolarını hemen gönderirsen memnun olacagım..
  • Teşekkürler Murat.Senin çizimlerin olayı anlatıyor.Dayınız bana da biraz dik oturmuş gibi geldi,arkasına yaslansa daha rahat eder,çok alçak değil yani tavan.
    Hblerin arka baş mesafesinde avantajı oluyor mutlaka ama her arabanın arka bacak mesafesi sedanda da hbde de aynı olmuyor,daha kısa olabiliyor bu da dezavantajı.Arka yolcular için bir şey daha,hblerde arka kolçak,havalandırma,perdeler vs. olmayabiliyor.Tümüne örnek megane 3 hb.
  • vaybe diyorum başka da bişey demiyorum...lbg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik






    Sedan tam aile arabası yani, uzun yolda konfor sağlar her türlü. Bahsettimya, Megane 2 ile bu yaz 5000km yol yaptık. Ooohhhh kebap...



    dur hocam ya iyice agzımızı sulandırıyosun sen de...lbg.yby
  • Şu egzoz gizleselermiş daha güzel olurmuş.
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.