Şimdi Ara

__FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__ (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
724
Cevap
0
Favori
50.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün yine yolda gördüm bu seferki en alt authentıq modeliydi herhalde kapı krom değildi ,çok güzel duruyor yolda görmeniz lazım.
  • Öğle saatlerinde Renault Bayisine Fluenceyi incelemeye gittim. Baz versiyon gerçekten kepazelikti. Megane 2 on kat daha kaliteli. Direksiyon simidi ve vites topuzu Çinli otomobillerden daha kötü idi. Full versiyon fena değildi. ESP bile standart değilmiş. İstediğim opsiyonlarla birlikte 55 bin TL gibi bir rakam söyledi bayan. Arkama bakmadan çıktım.

    Açıkçası bir Megane 2 çıktığında gerçekten etkilenmiş ve çok beğenmiştim. Fluence ise 2010 model bir araç gibi değil. Zaten yaklaşık 2 yıl öncesinden tasarlanmış, Samsung firmasının SM3 olarak Kore piyasasında 2 yıldır sattığı bir modelmiş. Renault, sedan sever olan gelişmekte ve gelişmemiş ülkeler için üretmiş bu aracı. Ablemini değiştirip ülkemize getirmişler. Fluence Avrupa'da satılamayacakmış.

    Aracın içi ve dışı Avrupalı ve Fransız bir araçtan ziyade Uzak Doğulu bir araç izlenimi verdi. Megane 3 çok daha güzel bir araç. Almayı düşünürsem Megane 3 düşünebilirim. Ayrıca Laguna da hoşuma gitti. Ama Fluence malesef olmamış..




  • Geçen gün servise gitmiştim birde şu araçlara bakalım dedim
    Megane 3 daha bi Avrupalı gibi duruyor.
  •  __FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__


    250ps
    340nm lik bu aracın Almanya satış fiyatı 26.650 Euro yani 60000 TL civarı. Elbette Türkiye fiyatı bu olur demek istemiyorum

    Fluence in en dolu modeli için 55000 TL fazla geldi bence. İlerleyen zamanlarda bir ayar çekerler.
  • bencede.
  • yine megane dan bir örnek vermek istiyorum.

    Fiyat Kalite endeksi puanlamasında Coupe lerde Megane Coupa farkla lider.


    1.Megane Coupe--5.03--1.5dCi-105ps-240nm
    2.VW Scirocco-----3.78--1.4TSI-160ps-260nm
    3.VW Passat CC---3.70--2.0TDI-170ps-350nm
    4.BMW 120d-------3.67--177ps-350nm
    5.Opel AstraGTC--3.61--1.6-180ps-230nm
    6.Pejo 207 RC-----3.39--175ps-240nm
    7.Mini Cooper-----3.38---175ps-240nm

    Binek Otomobildede

    1.Ford Fiesta--------------5.92-1.4TDCi-68ps-160nm
    2.VW Golf ----------------5.90-1.6TDI--105ps-250nm
    3.Clio Grand Tour--------5.89-1.5dCi--85ps-200nm
    4.Megane 3 HB-----------5.82-1.5dCi--105ps-240nm

    Liste bu şekilde devam ediyor.

    0-2--- yetersiz
    2-3.5--yeterli
    3.5-5-mantıklı
    5-6.5----- iyi
    6.5-8-çok iyi
    8-10--mükemmel

    Şimdi bana aynı sınıf değil diyebilirsiniz. Haklıda olabilirsiniz.
    Ama bana Megane3 veya Sport Tourer şu aşamada şu fiyat koşullarında Fluence den daha mantıklı geliyor


    Bu arada verdiğim bilgilerin tamamı Otohaber dergisinden alıntıdır.




  • arkadaşlar ben de cuma günü fluence' i yolda gördüm 5-10 sn ama daha önce showroomda bile görmediğimden ilk izlenimimi aktarayım sizlere

    Aracın önü ilginç yani iyi ya da kötüden ziyade alışılması biraz zaman alabilecek denilebilir, sportif ve ağırbaşlı havayı bir araya getirmeye çalışmışlar
    Yandan bakıldığında araç uzunluğunu hissettiriyor ama bu linea yada astra sedan daki gibi orantısız durmuyor, sonuçta araç geniş
    Arkadan hoş duruyor itiraf etmeliyim mondeo ya bakıyorum hissine kapıldım aracın uzun olması da bu hissi kuvvetlendiriyor
    Araç füme renkti sanırım ve bu haliyle hoş bi hava yakalamıştı, makam aracı gibi, donanım, sürüş karakteri içinse bişey söyleyemem

    bir de aracın uzakdoğu tasarımı olduğu yanlış bugün cine5 te otokeyf diye bi programda Renault un eski ve yeni tasarımcıları aracın avrupa da dünya pazarı düşünülerek tasarlandığını söyledi, bu programın tekrarı varsa izlemenizi tavsiye ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M3C

    Her mesajda beni atıyordu, adımı girmekten parmak eklemlerim kireçlendi : ) Talepte bulunduk bakalım, teşekkür ederim.

    Bu arada alıntı ya da değiştir diyince üyelik yok diyor : )

    Siteye cep telefonu numarası vermezsen sürekli giriş çıkış yapmak zorunda kalırsın,ayrıca alıntı yapamaz konu da açamazsın.Cep tel ile aktivasyonu gerçekleştirmen lazım
  • Beklenilen fluenceyi(en azından ben almadan önce acaba fluenceyi beklesemmi demiştim) gördüm.

    Gördükten sonra da genel anlamda iyiki beklememişim dedim.

    Fluence arkadan görünüşü kesinlikle etkileyici.Ama önden bu araç 2010 model olarak durmuyor(bir arkadaşda belirtmiş bu tabiri gerçekten böyle tabi bence.Tasarım işi zevk işi benim beğenmediğime başkası bayılabilir)Genel olarak söylersem tip konusunda NÖTR üm.
    Kendi arabamda da yandan görüntüsünü hiç sevmiyorum.

    Yakıt konusu:

    Benzinli modeli Şehir içi 8,8 ltrelik fabrika verisi ile sınıfının ortalamasında .Ancak reelde herkes bilirki reno lar az yakar.Fluenceden de beklenti o yönde.
    Dizel 5,1 litrelik şehriçi yakıtı ile sanırım rakipsiz bu sınıfta.

    Performans:

    Tork benzinli için 151 nm ancak bu torkun etkili olduğu devir 6000..Yani bu gücü elde etmek için 6bin devre çıkmalısınız.Bu sınıfındaki focus da 157 nm 3500 devirdir.Corollada da 4000 devir.Test arabası dizel olduğu için mükemmeldi diyebilirim.240 nm torok 2000 devirde elde ediliyor.

    İç tasarım:

    Reno toros dan başalayan iç tasarım gereksizdir mantığını devam ettiriyor demek doğru olmaz ama yinede rakiplerinin gerisinde kalacak.Bu konuda görecelimidir bilmiyorum ama kokpit rahat değil.Koltuklarda keza öyle.

    Yol sesi pütürlü asfalt dediğimiz yolda bariz var.Ama bu sınıfda hangi araçda yokki?Direksiyon tepkileri iyi ama çok iyi değil.Şehir içi sürüşde ada kavşağı dönüşde tedirgin eden bir yol tutuş.Sanırım burada Focus la kıyalama yaparak bu araca haksızlık yapmış olabilirim.


    Fiyat:

    Full donanım privelege dizel:47 bin lira..
    Focus dizel full (titanyum):42 bin lira

    İnsanların Fluenceye en büyük itiirazı fiyatta olacak bence. Fiyat / kalite oranı en düşük araba bu olacak segmentinde.Ama elbette lansman fiyatı bu.Aralıkda en az 3 bin düşer diyorum ben.

    Fluence alınır mı? sorusuna gelince.Ben 3 ay önce almasaydım aracımı.Bugün alacak olsam ve fluence ile focus aynı para olsa sanırım focusu alırdım.
    Fluencede alınır bu iş zevk meselesi.Megana insanlar o kadar laf söyledi(bende dahil) megan sınıfında rekorlar kırdı.




  • Bunların hepsini bakmadan bilebilmeniz güzel ..
    Doğru max.güç o 6000 devir.
    Fuluans bu fiyatı ile bile yollarda kendini gösteriyorsa vardır bir bildiği insanların diyorum.
  • 2 gün foruma uğramadım kan gövdeyi götürmüş!!!arkadaşlar sizleri biraz daha sakin olmaya davet ediyorum...şurda elin gavurunun arabasına kavga ediyonuz ya!!!biz üretiyor olsak valla hak vercem sizlere ama bu kadar da olmaz canım...lütfen arkadaşlar..herkes düşüncesini yazsın kimseyi kırmadan anca bole güzel şeylere ulaşabilriiz...yoksa burada kavga ederek sadece sidik yarıştırmış oluruz...afaki de konuşmayalım bilimsel olalım...verilerle elle ttutulur şeylerle yazı yazarsak hem eksikler oratya çıkmış olur hem kavga olmaz...burada amacımız bu araba iiyi şu kötü demekten ziyade bilimsel verilerle konuşmak olmalı...bu herkesin faydasına olacaktır...!!!hepinize anlayışınız için teşekkür ediyorum...kolay gelsin!!
  • fuluans cettanın yerini mi alacak ne
    Bu arada renoda takas indirimi var 2000tl kadar,fluansı kapsamıyor,diğer araçlarına.
  • lbg.yby
  • rölans!!!
  • quote:

    lbg.yby


    quote:

    rölans!!!


    Bu yazdığınız şeyler ne anlama geliyor ingeniatorem ,amacınız nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    quote:

    lbg.yby


    quote:

    rölans!!!


    Bu yazdığınız şeyler ne anlama geliyor ingeniatorem ,amacınız nedir?


    öncelikle amacımı yazayım!!!amacım sizin sorduğunuz gibi sorulara muhatap olmak ya da mars da koloni kurmak!!!yaw ne olabilir amacım Allah aşkına ya!!!topikleri ön sırada tutmak için "güncel" yazılır ya ben de güncel yazmak yerine böle kendimce şeyler yazıyorum
    lbg.yby=kendimce bir şifre(anlayan anlamıştır)
    rolans=ekşi sözlüğe yazarsan cevabını görürsün

    anladın sen onu:))))




  • Amacın varmış demekki.Sadece güncel tutmaktı de geç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik


    quote:

    Orijinalden alıntı: aspava30

    Bunların hepsini bakmadan bilebilmeniz güzel ..
    Doğru max.güç o 6000 devir.
    Fuluans bu fiyatı ile bile yollarda kendini gösteriyorsa vardır bir bildiği insanların diyorum.


    eh araştırıyoruz... Biraz da genel bilgi...

    Fuluans değil Fluence olarak yazılan aracın çıkış fiyatının bu seviyede olması normaldir. Megane2'nin Privilage versiyonu son zamanında 44500TL'den satılıyordu. Fiyatta bi anormallik göremiyorum. Hatta ucuz bile kalmış... Megane 2'nin bıraktığı fiyattan devam etmiş. Yeni araç olması gözardı ediliyor? 5 senelik kasalarla (Focus, Megane2, belki Corolla) kıyaslanmaması lazım...


    Yazıldığı gibi okunmadığını belirtmek adına yazmıştım.Hafif Gırtlaktan fransız ya
    Megan2 privilagenin 45 bin liralık fiyatıda haketmiyordu.Bence megane nin en güzel fiyatı legend için yazılan fiyattı.
    Focus dizel titanyum 44 lira görünebilir.42 bine el sıkışılır.Ama şu anda fuluans da tek fiyat.Aman allahım sanki bana porsch gösteriyor fiyatta kımıldama olamaz diyor.
    Şimdi arkadaşım, marka fanatkliğini bir yere koyalım, hiç bir yönünden sınıfındaki rakiplerinden bariz üstünlüğü olmayan bir araca 47-48 bin lira istenirse kusura bakma da ohaa der çoğu kişi.
    Yani corollanın sorunsuzluğu yok,
    Focus un tescilli yol tutuş ve sürüş keyfi yok,
    Civic in sorunsuz şanzumanı,yakıtı yok,
    Jetta nın(ki hiç sevmediğim bir araç) kasa albenisi yok,

    E insan da para verirken bunları sorar bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aspava30 -- 16 Kasım 2009; 22:07:40 >




  • Desibelle ölçülmüş sınıfdaki araçlarda en fazla civic de çıkmış bu kabin gürültüsü.Hatta civic forumunda focus bindim acaip sessizdi diyen bile var.
    Bende fuluansda da aynı diyorum işte.Yani focusu,corllayı biliyordum şimdi fuluansında gürültüsünü duymuş oldum.
    Evet focusun direksiyon tepkilmeleri,yol tutuşu onu sınıfının en iyi sürüş puanlarını aldırmıştır.
    Verdiğiniz fiyatlar hangi araca ait anlamadım. 40 bin lira bedelli kasko 780 tl,silecek 60 tl,bakım 215 tl.
    Her aracı sınıf değerleri ile tartmak gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniatorem

    2 gün foruma uğramadım kan gövdeyi götürmüş!!!arkadaşlar sizleri biraz daha sakin olmaya davet ediyorum...şurda elin gavurunun arabasına kavga ediyonuz ya!!!biz üretiyor olsak valla hak vercem sizlere ama bu kadar da olmaz canım...lütfen arkadaşlar..herkes düşüncesini yazsın kimseyi kırmadan anca bole güzel şeylere ulaşabilriiz...yoksa burada kavga ederek sadece sidik yarıştırmış oluruz...afaki de konuşmayalım bilimsel olalım...verilerle elle ttutulur şeylerle yazı yazarsak hem eksikler oratya çıkmış olur hem kavga olmaz...burada amacımız bu araba iiyi şu kötü demekten ziyade bilimsel verilerle konuşmak olmalı...bu herkesin faydasına olacaktır...!!!hepinize anlayışınız için teşekkür ediyorum...kolay gelsin!!


    yazdıklarınızın altına benimde imzamı kabul edin. lütfen.

    bu fluence başlığının amacının araç hakkında karşılıklı olarak kullanım sonrası elde edilen tecrübelerin
    paylaşılması olduğunu düşünmekteyim.

    yaklaşık bir haftadır 1.6 privilege aracı kullanmaktayım.

    ben araçtan ne bekledim: koltukların rahatlığı,çeşitli teknolojik yenilikler,bana uygun ses sistemi,rahatsızlık vermeyen görüş açısı,hızlanma ve durmada ,vites geçişlerinde rahatlık,çukur ve tümseklerle dolu istanbul yollarında fazla hoplayıp zıplamadan seyyahat edebilmek.ailemin araç içindeki mutlu yüzlerini görmek.fiyatının ekonomik durumuma uygunluğu.

    araçtan ne aldım: istediklerimin hepsini.

    Benim düşüncem herkesin araç almadan önce kullanım amaçlarını,ekonomik gücünü,göz zevkini bir kaba koyup iyice düşünerek hareket etmesi.

    0-100 km bilmem kaç saniye, 3.viteste tork şu kadar bunlar elbette önemlidir. Ama aile arabası olarak üretilen bir sedanın en önemli özellikleri rahatlığı,güvenliği olmalı.

    Ben aracı bir çok arkadaş gibi çirkin,eksik teknolojili,pahalı,yetersiz performanslı,konforsuz bulmadım.
    ve aldım. inşallah sorunsuz kullanmam nasip olur.

    fikir başka başka olmasa koyun kurt ile gezerdi diyen ozan gibi bir fluence açsın bin fikir yarışsın ama bu forum fluence bilgilendirme ve paylaşım forumu olsun. iyi dileklerimle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atamelih -- 17 Kasım 2009; 10:53:21 >




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.