Şimdi Ara

focus 1 benzin pompa sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
8.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2000 model focusum var lpg li birkaç günden beri çalıştırırken tekleme ve geç çalışma yapıyor fakat bu sabah ne kadar marşa bastımsada çalışmadı lpg nin düğmesine basılı tutunca lpg de çalışıyor fakat benzinde asla çalışmıyor sanayide benzin pompası sorunu dedi usta pompa değişecekmiş komle olursa 650-700 civarı fiyat tı var dediler szin başınıza geldimi böyle sorun daha önceleri tecrübesi olan arkadaşlar varsa bilgi verebilirlermi



  • pompanın fiyatı 120 lira şamandıra ise 150-180 arası değisiyor. benim usta 50 lira iscilik aldı. aracımda Sadece pompa değisimi yapildi. keske samandira takimi ile yapilsaydi. çünkü her pompa samadiraya uyum göstermiyor. soketleri ve hortum ağızları farklı olabiliyor. pompa 3 kere sökülüp takildi benim ve en sonuda kabloyu kirdiler ve pompaye elektrik akimini sağlıyan kablo kesilip bağlandi. bağlanti noktasindaki bandın yapiskani benzin ile çözürse aracım patlayabilir. usta sıkıntı olmaz desede ben samandira da alacağim.
    ayrıca deponun doluluk oranı çeyrek depodan fazla olmali lpgli araçlarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akoca4323 -- 8 Eylül 2011; 12:47:08 >
  • teşekür ederim verdiğiniz bilgiler için
  • benzın pompasının fıyatı 75 tl dır orjınal komple pompalı samandra nın fıyatı ıse 150 dır garantılıdır. muhakkak degıstırmenız lazım elımızde mewcuttur ıkısıde ankara ıcındeysenız ugrayın yoksa tel 5365064349 kargoyla yollayabılırızz ıyı gunler
  • izmirdeyim orjinal dediğiniz çıkma orjinalmı yan sanayimi markası ne bilgi verirseniz sevinirim
  • soledıgım fıyatta sadece benzın pompası orjınaldır 75 tl dır depo samandra alman malı meyle 150 tl dır orjınalı ıse vısteon markadır onun fıyatı ıse 235 tl dır hepsı stoklarımızda mewcuttur telefonlada gereken bılgıyı alabılırsınız ıyı surusler...
  • LPG'li araçta motorun geç çalışması. Okumak sıkıyorsa yazının sonuna bakınız.

    BRC sistem LPG'li Focus Sedan aracım var. İstanbul'da 5 yıldır kullanıyorum. Son aylarda yaz mevsimi olduğu halde sabahları ilk kontakta motor çalışmıyordu. 5 - 6 kez çevirince gaz vermeden çalışıyordu. Anahtarı yarım çevirip 3-5 saniye bekleyip tekrar çalıştırınca marş basıyor ama motor devreye girmiyordu. Ben de aynı anda gaz verip çalıştırma yöntemini uyguladım. Bir süre idare ettim. Kış gelmeden oto elektrikçiye götürdüm. Akün zayıflamış dedi ve aküyü değiştirdi.Motor sıcakken bir sorun olmadığı için eyvallah dedim. Sabahleyin gene aynı sorun oldu.Yetkili servisler LPG li diye içeri almıyorlardı.Özel Ford servisine götürdüm. Hikayemi anlattım. Kendileri bilgisayarlı test yaptılar. mevcut bujileri daha iyi (sanırım) iridyum bujilerle değiştirdiler. Manifolt çıkışında temizlik vs. yaptılar. arabam artık sabahları ilk kontakta çalışıyordu. İşe gidip akşam eve dönerken veya 3-5 saat bir yerde durduktan sonra geç çalışmaya başlamıştı. Bir arkadaş beni motor profesörü diye tanımladığı bir ustaya yönlendirdi. Benzin pompası değişecek dedi.Teşekkür edip oradan ayrıldım. Fiyat almak için Ford yedek parçacıya gittim.Satıcı, pompa arızalı ise araba çalışmaz. Çalışıyorsa benzin pompası sağlamdır, dedi. Yolda kalıncaya kadar kullan dedi, hatta beni komşusu bir ustaya yönlendirdi.O da onayladı.Düşüneyim dedim ayrıldım. Bir gün jant kapağı almak için aynı yedek parçacıya gittim. Mevzuya tekrar girdik. Bana araç LPG li mi dedi. Evet deyince beni yakındaki bir ustaya gönderdi. Usta hikayemi dinledi ve basit birkaç kontrol yaptı. Diyafram hortumundan baloncuklar geliyordu. Sorun var, dedi. Pompa sıcak yanılabiliriz, acele etmeyelim, dedi. Sonra sırasıyla şu işlemler yapıldı.

    1. LPG devre dışı bırakıldı.

    2. Aracı benzinde en az 150 km kullandım.Benzinde sorunsuz çalışmaya başladı yine de gaza geçmedim. Çünkü bu yeni kalibrasyon ayarı için şartmış.

    3.Tekrar LPG servisine gittim.

    Diyafram pompasından baloncuklar gelmeye devam etti. Diyafram değişecek dedi. 150 Tl imiş.

    Değiştirdik. Diyafram yer yer çatlamış deforme olmuştu. kılcal delikler vardı.Benzinle gazı ayıran bu sistem nedeniyle arabam iki yakıtı birbirine karıştırdığı için kısa süreli, boğulma yaşıyor bu yüzden geç çalışıyormuş.Arabaya yeniden bilgisayarlı kalibrasyon ayarı yapıldı. Arızalı şekilde kullanmaya devam etseymişim en yakın bujinin yanmasından başlayarak aracımda çeşitli zararlar oluşacakmış. Direk bu ustaya gelseymişim bu kadar sorun yaşamayacaktım. Gelmişken 40 TL verip iki adet gaz filtresini de değiştirdik. Araba şimdi ilk günkü gibi çalışıyor. Bir haftadır bir sorun yok. Bu bilgilere internette ulaşabilseydim daha erken çözüm bulabilirdim. İlgililere duyurulur. aracınızda aynı sorun varsa en az 150 km kesintisiz benzinde kullanın ve LPG servisine gidip diyaframı kontrol ettirin. Yanınıza da biraz nakit alın; her yerde kart geçmiyor. Selamlar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane 2 enjektör sorunu
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.