Şimdi Ara

Focus 2006 süspansiyon expertiz sonucum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Focus 2006 süspansiyon expertiz sonucum


    Focus hb 2006 1.6 trend sp 110 ps dizel aracımın süspansiyon expertiz sonucu resimdeki şekildedir.

    Farkedemeden geçtiğim hafif çukurlu yerlerden bile darbeli ses geliyor sol ön amortisör patlak olduğu için.

    Aracı aldığımda araç basıktı şuanki yayları kaç cm bilmiyorum ama yollarda ters yönden gelmeyi önlemek amacı konulan demir dişli kapanlara geçerken sürtüyor.

    Amortisörlerin hepsini mi değiştireyim yoksa sadece önlerimi değiştireyim. Tümsek ve çukurlardan konforlu geçmek için Tavsiye edebileceğiniz amortisörler hangilerdir?
    Orjinal yayları 3.5 cm midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam aracınız basık ama nasıl basılmış oda önemli ? preslenmiş mi bakla mı kesmişler ?
  • amorsitör tek değiştirilmez bildiğim kadarıyla yada genel kanı çift değiştirmek gerektiğidir. Yükseklik konusunda eğer amorsitör kesilmemiş ise büyük ihtimal kesik değildir. Yay ile ilgili orjinal değil ise orjinal yaya dönmelisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sağ ön arka sağlam görünüyor sol ön arka değiştirin bence yada eğer durumunuz müsaitse 4ünüde yenileyin en temizi
  • Sağ sol birlikte değiştirilir genelde. Denge sorunu olur deniyor ama gerçek mi yoksa sanayi lafı mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_dark_boy

     Focus 2006 süspansiyon expertiz sonucum


    Focus hb 2006 1.6 trend sp 110 ps dizel aracımın süspansiyon expertiz sonucu resimdeki şekildedir.

    Farkedemeden geçtiğim hafif çukurlu yerlerden bile darbeli ses geliyor sol ön amortisör patlak olduğu için.

    Aracı aldığımda araç basıktı şuanki yayları kaç cm bilmiyorum ama yollarda ters yönden gelmeyi önlemek amacı konulan demir dişli kapanlara geçerken sürtüyor.

    Amortisörlerin hepsini mi değiştireyim yoksa sadece önlerimi değiştireyim. Tümsek ve çukurlardan konforlu geçmek için Tavsiye edebileceğiniz amortisörler hangilerdir?
    Orjinal yayları 3.5 cm midir?

    Bu testi nerede yapıyorlar hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @quvardci Expertiz yapan dükkanlarda yaptırılabiliyor. Motor,kaporta-boya, yürüyen aksam önemli olan her testi yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @yolcu07
    Hocam kesme işlemi amortisöre değilde yaylara uygulanıyor diye biliyorum. Bildiğim yanlışta olabilir.


    @calamityeas tamircide yukarı kaldırtıp baktıracağım yaylar kesilmiş gibi geliyor sanki bana, birde orjinal yay mı diye baktıracağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amorsitör kafalarınından kesiyorlar. Tabi yayda takılması gerekiyor. Amorsitör kesilince

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    Sağ sol birlikte değiştirilir genelde. Denge sorunu olur deniyor ama gerçek mi yoksa sanayi lafı mı bilmiyorum.

    Ön iki süspansiyonu değiştireceğim usta önleri takım olarak değiştirin demişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amortisörler çift olarak değiştirilir. Aracın kullanma kılavuzunda yazıyor. Hatta imkanınız varsa dördünü birden değiştirin. Ben öyle yapmıştım. Renault'a göre amortisörlerin 80.000 km'de çift olarak değiştirilmesi gerekiyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.