Şimdi Ara

Focus'da en iyi vites değiştirme aralığı hangisi sizce?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu kadran focus 2006 yani bizimde aracın kadranı resmi internetten aldım. 1.6 dizel motorlu 110 beygir. Benim asıl sormak istediğim en uygun vites değiştirme noktası neresidir? 3000 devirde araç çok bağırıyor, 2000 in altında değiştirsek motor boğulur mu? Birde uzun yolda girerken belli bir devirden sonra turbo da devreye giriyor aslında bu turboda araca daha fazla yaktırıyor, turboya girmeden onun başlangıç devrinin altında olan devir hangsidir?

    Focus'da en iyi vites değiştirme aralığı hangisi sizce?







  • Turboda araca daha çok yaktırıyormuş artık daha neler okuyacağız



    Bilgin olsun turbo araçta her zaman devrededir belli bir devrin altında off konumunda değildir.



    Turbolu araç sürerken normalde turbonun maksimum verimi sağladığı devrinin altına indirmeden 1700 ise 2600-3000 arası değiştiriyorum ha bu sürekli uyguladığım bişeyde değil duruma göre devir çevirmem gerekirse 3000 devirin üstünede çıkarım tamamen yola bağlı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 2 Ağustos 2017; 19:14:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllarca aynı motoru kullandım 2500rpm-2750rpm civarı değiştir vitesi, iyi performanslı motordur. 1500rpm altına düşme pek 1750 devirde max torkunu veriyor araç zaten yanlış hatırlamıyorsam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Draqonn -- 2 Ağustos 2017; 19:28:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    Öyleyse düz yolda isek 2500 devir civarı normal bir devir turbo değil de o zaman yüksek devirde kullanmak çok mazot yaktırır mı siz bilgilisiniz bu konuda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Draqonn kullanıcısına yanıt
    Bende öyle demiştim hocam gürültülü bir motor olduğu için çok bağırıyor yüksek devirde sevmiyorum onu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enevre kullanıcısına yanıt
    Dizeller arasında güzel bir sesi var bence tabii o kasaların yalıtımı iyi değil motor sesini alıyor içeri ama ben rahatsız olmuyordum açıkcası diğer sorunuzu da cevaplayayım yüksek devirlerde gitmek daha fazla yakıt yakmanıza neden olur tabiki ancak çok düşük devirde motoru boğarak gitmeye çalışırsanız da çok yakıt yakarsınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Draqonn kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, tabi aracın o an ki ağırlığına lastiklerine bakım durumuna göre de çok değişiyor bu durumlar ben 2500-3000 arasında vitesi atayım o zaman. Valla mazotta o kadar pahalı olduk artık dünyada mazotun hesabını bu kadar yapan tek ülke bizizdir herhalde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu forumda herkes ne çok şey biliyor öyle adam turbonun çalışma prensibini ezberlemis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pog P kullanıcısına yanıt
    Bana mı demiştiniz prensip falan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enevre kullanıcısına yanıt
    Yok sana demedim kardeş. Bu arada vitesi arabanın sıkıştığını hissettigin zaman at işte. Burada her kafadan teknik bilgi fışkırır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel arabalara 2000 devir altında gitmiyor diyenler, demek ki atmosferik araba kullansalar, bozuk diye tamire götürecekler, halbuki yok öyle bir şey. Düz yolda atmosferik benzinli bile 1250 devirde 2. vites yürüyorken, dizele gitmiyor demek saçmalıktan başka bir şey değildir.
  • İlçe içinde sıkışık trafikte devire uyanmak zor oluyor. Bu 1 le de gitsen 2 bin devire ulaşmıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.