Birim olayını farklı olduğunu bilmiyordum bu sebeple hiç dikkat etmemiştim, bilgilendirme için teşekkür ederim öğrenmiş oldum ben de. |
Ford Bronco Sport Aldım (5. sayfa)
-
-
Tax 6000 ha? Kulağa çok imkansız geliyor biz türkolar için :D
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Doluyken belli olmuyordu, buzdolabı 38 litre, 72cm galiba derinliği fikir vermesi açısından.
@kıng365 Nedense sizi etiketlemiyor mesaja.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi syphonfilter -- 27 Kasım 2023; 11:46:12 >
-
Bu arada aracı ilk bakıma soktum. Sadece yağ değişimi ve kontroller yapıldı, herhangi bir ücret ödemedim fakat ödeyecek olsaydım 200 dolar civarı bir tutar çıkacaktı tahminimce.
Fakat dikkatimi çeken Türkiye'de de araçlarımı hep yetkili servise bakıma götürmüşümdür ve bir kere bile böyle bir rapor aldığımı hatırlamıyorum. Yıpranabilecek, sorun çıkarabilecek her şeyi teker teker kontrol edip rapor oluşturmuşlar, cam silecek su seviyesine kadar, hoşuma gitti açıkcası.
-
Normalde her yetkili serviste bu prosedür olur ancak bakıp bakmadıklarını bilemiyoruz. Sadece baktık deniyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Muhtemelen vardı dediğiniz gibi bu prosedür ama bir kere bile bana böyle bir rapor verildiğine şahit olmadım Ford, VW ve Peugeot yekili servislerinden.
-
Ford un araçları alaman ve avrupa araçlarından dayanıklılıkta daha iyi. Ticari ford transit kullanıyorum 400.000 km de canavar gibi araç elden ele gezen şirket aracı bir kere yolda bırakmadı 5 ileri 120ps bakıyorum master,crafter, ducato falan sanayide haşat olmuş dükkanların önünde sıra bekliyorlar. Ben sadece bakımdan bakıma götürüyorum bir kere fren alt merkezi değişti sonra bas git kontağa.
Para olsa ford kuga alırım ticaride en çok tutulan dayanıklı araç.
-
Kanadayi bilmem ancak Amerikada pek guvenmemek gerekiyor bu tip seylere. Ya bakmadan bakmis gibi yapiyorlar ya da yeteri kadar ilgilenmeden bakiyorlar.
Ford gold certified araclara bakiyordum agirlikli olarak sozde degismis olmasina ragmen silecekleri polen filtreleri vs yeni degildi cogunda.
bir arabaninda carfaxinda son iki bakimda lastiklerin degistigi yaziyordu, zaten bu kadar sik degismesi de garipti. Arabaya bakinca fabrikasyon lastiklerin uzerinde oldugunu gordum. Sahibi degismesi gerekiyor dediler ama degistirmedim dedi.
Turkiyede ford benzer bir kart dolduruyordu bir ara ancak musteriye vermiyorlardi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzzY® -- 4 Aralık 2023; 3:32:30 > -
Benim ilk aracım öğrenciyken aldığım 2012 Ford Fiesta idi. 0 almıştım, 6 yıl kullandım neredeyse. Satarken 115.000 km civarındaydı. Çok fazla uzun yol yaptım hatta Yunanistan'a giderdik yazları kamp için düzenli olarak. 1 kere bile yolda bırakmadı. Bosch servisinin balata değiştirirken eğdiği porya dışında da hiç büyü masrafım olmamıştı. Nasıl becerdi bilmiyorum ama sorunu bulana kadar 2 ay uğraşmıştım.
Tabi bakımın düzenli yapılması ve kullanım alışkanlıkları da etkilidir ama ben de Ford un dayanıklılığını seviyorum. Biraz şans da önemli bazen, bayiden 100 metre ilerleyip 0 araç ile yolda kalanlar da olabiliyor markadan bağımsız fakat etrafımda farklı model Ford sahipleri oldu, sorun yaşayan da denk gelmedim.
-
Ya lastik olayı biraz saçma olmuş cidden.
Ben de yeni öğreniyorum, ne kadar özenli yapıyorlar bilemiyorum ama belirli bir ciddiyette çalıştıklarına inanmak istiyorum:) Keza araç servisten çıktıktan sonra burada yazanların aksine oluşan bir arıza sonucu başıma bir şey gelse, sorumluluk almak isteyeceklerini zannetmiyorum. Yani umarım böyledir:)
Valla dolduruyorsa da ben hiç görmedim Türkiye'de.
-
Turkiyede muadili yok transitlerin ticaride cok saglamlar on takimlar kolay kolay bozulmuyor, 2 defa hararet gordu birinde motorda su kalmamisti ona ragmen azicik su eksiltmesine ragmen suyu koyduk yola devam, ic trimler dayanikli yipranma asinma neredeyse yok tek sorunu kasalarda paslanma ve curume oluyor hafiften. Çok tutuluyor diger marka ve modellere göre. Master,ducato,bipper,karsan vb. modellerde var. Yeni kasa 2019 sonrasi dayaniksiz kolay ariza veriyorlar sensor hatasi, kasalari cabuk dokuluyor ve hor kullanima dayanmiyor. Bendeki 2009 120ps 5 ileri vites olan yakiti az ve problem cikarma ihtimali zayif. Tek kusuru vites yukseltme lambasi calismiyor
Ecoboost 3 silindirli motorlarinda sorunu sanayide conta yakmis fiesta vardi ustam soylemisti uzun omurlu degiller triger kayisi motor yaginin icinde calisiyor karter muhafazasina kadar iniyor kayis sicak yaga degen o kayis ne kadar uzun omurlu ve dayanikli olur ? 3 silindir zaten 4 silindire gore calisma prensibi dezavantajli pistonlara daha cok yuk biniyor ve 4 silindire gore krank hareketini baz alirsak verilen yûk motor elemanlarina pistonlara vb eşit dagilmiyor sarsintili calisiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Şans eseri konuya tekrar bakınca gördüm, bana bildirim gelmedi. Benim ayarlarda bir sıkıntı vardır sanırım!
Aracın gerçekten kalitesi ortada, güzel araç, yabancı forumları da okudum. Memnun olmayan yok gibi, kolay kolay dağılacak bir araçta değil, uzun yıllarda binilir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de bildirim almadım şans eseri gördüm diğer favorilerdeki konulara bakarken.
6200km civarı yaptık fazlasıyla memnunum ben de. Ne kadar tutarım aracı elimde bilmiyorum ama 2-3 yıl minimum bizimle olacak. Uzun yollar keyifli özellikle otoyol ise yarı otonom sürüşe alıp ayakları tamamen boşa çıkarmak rahat oluyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X