Şimdi Ara

Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
274
Cevap
27
Favori
49.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Trend X
    16” aluminyum alaşım jantlar
    Ön sis farları
    Gündüz yanan LED farlar
    Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar
    Elektrikli ön ve arka camlar
    4 Yönlü manuel sürücü koltuğu
    Sürücü bel desteği
    Deri kaplı, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon
    Deri Kaplı Vites topuzu
    Sürücü koltuğu bel destek ayarı
    Arka park sensörü
    Otomatik yanan farlar
    Karartılmış arka cam
    Ford SYNC1 Bluetooth & Sesli Kontrol Sistemi
    Direksiyondan kumandalı radyo CD, MP3 çalar
    6 Hava Yastığı (Sürücü ve ön yolcu; ön, yan ve yan
    perde hava yastıkları)
    ABS + EBD (Elektronik Fren Gücü Dağılımı)
    İkincil çarpışma freni
    Elektronik Denge Programı (ESP)
    Çekiş Kontrol Sistemi (TCS)
    Yokuş Kalkış Desteği (HLA)
    Kişiselleştirilebilir Sürüş Modları
    Ayarlanabilir sınırlandırıcılı hız kontrol sistemi
    Ön, Arka Disk Frenler
    Mini boy yedek lastik
    8 İleri Otomatik Şanzıman ile
    Döner Vites Konsolu
    Direksiyondan kumandalı otomatik vites
    Elektrikli park freni
    Otomatik tutunma fonksiyonu

    Titanium
    Trend X donanım seviyesine ek olarak
    17" aluminyum alaşım jantlar
    Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli katlanabilir yan aynalar
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
    8" renkli dokunmatik ekran
    Ford SYNC (Bluetooth & Sesli Kontrol Sistemi)
    Kablosuz Şarj Ünitesi
    Çift Bölgeli Dijital Klima
    Elektrikli Park Freni
    Otomatik tutunma fonksiyonu
    180 derece Geri Görüş Kamerası
    Yağmur Sensörü
    Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası

    ST-Line
    Titanium donanım seviyesine ek olarak
    18” Alüminyum Alaşım Jant
    St-Line Ön, Arka, Yan Etekler
    St-Line Marşpiyel
    Alüminyum Pedallar
    St-Line Kırmızı Dikiş Detayları
    Spor Süspansiyon
    Ön Park Sensörleri
    LED Ön Sis Farları


    İLK SATIŞ FİYATLARI 2018 MODEL: (Türkiye de satılan Focusların üretim yeri Almanyadır)
    BENZİNLİ
    1.5L Ti-VCT 123PS 4 Kapı 6 İleri Manuel Trend X 135.000
    1.5L Ti-VCT 123PS 4 Kapı 6 İleri Otomatik Trend X 145.500
    1.5L Ti-VCT 123PS 5 Kapı 6 İleri Manuel Trend X 135.000
    1.5L Ti-VCT 123PS 5 Kapı 6 İleri Otomatik Trend X 145.500
    1.5L Ti-VCT 123PS 4 Kapı 6 İleri Manuel Titanium 151.000
    1.5L Ti-VCT 123PS 4 Kapı 6 İleri Otomatik Titanium 162.000
    1.5L Ti-VCT 123PS 5 Kapı 6 İleri Manuel Titanium 151.000
    1.5L Ti-VCT 123PS 5 Kapı 6 İleri Otomatik Titanium 162.000
    1.0L EcoBoost 125PS 5 Kapı 8 İleri Otomatik ST-Line 169.500

    DİZEL
    Dizel
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) 4 Kapı 6 İleri Manuel Trend X 151.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) 4 Kapı 8 İleri Otomatik Trend X 162.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) 5 Kapı 6 İleri Manuel Trend X 151.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) 5 Kapı 8 İleri Otomatik Trend X 162.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) Station W. 6 İleri Manuel Trend X 156.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) Station W. 8 İleri Otomatik Trend X 167.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) 4 Kapı 6 İleri Manuel Titanium 167.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) 4 Kapı 8 İleri Otomatik Titanium 178.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) 5 Kapı 6 İleri Manuel Titanium 167.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) 5 Kapı 8 İleri Otomatik Titanium 178.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) Station W. 6 İleri Manuel Titanium 172.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) Station W. 8 İleri Otomatik Titanium 183.000
    1.5L TDCi 120PS (300 Nm) 5 Kapı 8 İleri Otomatik ST-Line 186.500





    İlk videosu...



    Ford Focus mk4 nihayet tanıtıldı. İç kısmı oldukça değişmiş. Bagajı yine dar gibi duruyor. Ayrıntılı bilgileri en kısa zamanda burada paylaşacağım.

    İlk tanıtım videosu.






    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)

    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)

    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)

    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)

    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyaze80 -- 21 Kasım 2018; 7:5:57 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Focus Mk4: 2018 ve Sonrası

    Ford Focus'un dördüncü nesli (Mk4), 2018 yılında piyasaya sürüldü ve günümüze kadar çeşitli iyileştirme ve güncellemelerle üretimde kaldı.

    Özellikler ve Donanım:

    Ford Focus Mk4, çok çeşitli özellikler ve donanımlarla sunuluyor. Bunlar arasında:

    • 8 ileri otomatik şanzıman
    • Gelişmiş sürücü destek sistemleri
    • Geniş ve ferah kabin
    • Yüksek yakıt verimliliği

    Motor Seçenekleri:

    Focus Mk4, aşağıdakiler dahil olmak üzere çeşitli motor seçenekleriyle mevcuttur:

    • 1,0 litre EcoBoost benzinli motor
    • 1,5 litre EcoBoost benzinli motor
    • 2.0 litre EcoBlue dizel motor
    • 1,5 litre Ti-VCT benzinli motor

    Kronik Sorunlar:

    Diğer tüm araçlar gibi, Focus Mk4'te de bazı kronik sorunlar bildirilmiştir. Bunlar şunları içerir:

    • Bazı modellerde 1,5 litre Ti-VCT motorunda zamanlama kayışı arızaları
    • 8 ileri otomatik şanzımanla ilgili vites değiştirme sorunları
    • Bazı modellerde yol tutuşu sorunları

    Bakım ve Onarım:

    2020 Ford Focus'un yaklaşık 4,4 litre motor yağı aldığını unutmamak gerekir. Ayrıca, aracın düzenli bakıma ve onarıma ihtiyacı vardır.

    Sonuç:

    Ford Focus Mk4, çok çeşitli özelliklere sahip, yakıt verimli ve uygun fiyatlı bir otomobildir. Ancak, bazı kronik sorunlarla ilgili raporlar bulunduğundan, satın almadan önce bu sorunları araştırmanızı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sarı olanı hariç hiçbiri güzel değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suti0

    Sarı olanı hariç hiçbiri güzel değil.

    +1

    Birtek sarı olan güzel.Şu anki Focus her ne kadar benzer görünümde olsada Mondeo daki o duruşu veremiyor.Bu fotoğrafta ise vermiş o havayi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: suti0

    Sarı olanı hariç hiçbiri güzel değil.

    +1

    Birtek sarı olan güzel.Şu anki Focus her ne kadar benzer görünümde olsada Mondeo daki o duruşu veremiyor.Bu fotoğrafta ise vermiş o havayi

    Alıntıları Göster
    2017 den önce gelmez, 6 senede bir kasa yenilenir, eğer strateji değişmediyse.. henüz düşen bir resim olsa haberimiz olurdu.




  • Daha yeni makyaj yemedi mi bu araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tica

    Daha yeni makyaj yemedi mi bu araç

    Hocam baslikta 2016 dendigine bakmayin.

    En asagi 2017.Ki onun uretimi vs derken 2018 i bulur piyasaya surulmesi
  • 2017 başında en erken diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xdian -- 10 Mayıs 2015; 6:50:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaze80

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    üstteki resimlerden kırmızının farlar kia ceed,mavi olan leon'un..photoshop olma ihtimali yüksek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metehan686

    üstteki resimlerden kırmızının farlar kia ceed,mavi olan leon'un..photoshop olma ihtimali yüksek..

    Alıntıları Göster
    evet sarı olan güzel...
  • 2018'den önce gelmesi imkansız.
  • Alırsın Ford olursun lord diye boşa dememişler.
  • Daha yeni makyajlanan bir arabanın ekmeğini yemeden yenisini çıkaracaklarını çok tahmin etmiyorum. En az 3 sene bunu pazarlayacaklar ki araba masrafını çıkarsın. Velevki avrupa da 2017 yılı başında duyuruldu, piyasaya çıkması 2017 ortasını Türkiye ye gelmeside 2018 başını bulur gibime geliyor.
  • Burada yeni casus fotoğrafları var

    https://tr.motor1.com/news/148843/2019-ford-focus-casus-foto/


    Burada da buz üzerinde test ediliyor.

    https://tr.motor1.com/news/139346/2018-ford-focus-casus-fotograflari/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyaze80 -- 19 Haziran 2017; 18:32:56 >
  • Focus 4'ten beklentilerim;

    Daha uzun, daha geniş ve daha yere yakın,

    Alt donanım tercihlerinde daha fazla opsiyon satın alabilmek ( ornegin trend x tercih ettiğim zaman sunroof opsiyonu ekletebilmek),

    Sürücü koltuk hafıza,

    Arka havalandırma,

    Koltuk ısıtma hatta soğutma,

    Kucuk silindir motordan daha yuksek tork ve beygir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Not important Name -- 1 Temmuz 2017; 23:15:59 >
  • son fotoğrafta yine torsiyon gördüm. . fiestaya bile bağımsız süspansiyon koyar diye düşündüğüm firma ilk nesilinden beri tam bağımsız süspansiyonu ve sürüş dinamikleriyle nam salmış focusu çöpe çeviriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    son fotoğrafta yine torsiyon gördüm. . fiestaya bile bağımsız süspansiyon koyar diye düşündüğüm firma ilk nesilinden beri tam bağımsız süspansiyonu ve sürüş dinamikleriyle nam salmış focusu çöpe çeviriyor.

    Torsiyon çubuklu olduğunu resimden nasıl anladınız hocam?
  • bu tam bağımsız focus süspansiyonu
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)

    aşağıdaki resimlerde dikkat ettiysen çubuk fazla aşağıda ve taşıyıcı kollar mevcut değil. Süspansiyon direk torsiyona bağlanmış.
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)
    Ford Focus 4 (Focus mk4 2018 ve Sonrası)




  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkür ederim. Evet dediğiniz gibiymiş. Hiç dikkat etmemiştim. Gerçekten kötü olmuş öyleyse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Not important Name

    Focus 4'ten beklentilerim;

    Daha uzun, daha geniş ve daha yere yakın,

    Alt donanım tercihlerinde daha fazla opsiyon satın alabilmek ( ornegin trend x tercih ettiğim zaman sunroof opsiyonu ekletebilmek),

    Sürücü koltuk hafıza,

    Arka havalandırma,

    Koltuk ısıtma hatta soğutma,

    Kucuk silindir motordan daha yuksek tork ve beygir..

    Sürücü koltuk hafıza e class mercedesde bile opsiyonel hayal kurmak güzel ama realist olmak lazım
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.