Ford Fiesta üretimi gelecek yıl(2023) sona erecek Bir rapora göre Ford Fiesta , elektrikli halefi olmayacağı için gelecek yıl gibi erken bir tarihte üretimden kaldırılacak. Fiesta, yakın zamanda makyajlanmasına rağmen bugüne kadarki en çok satanlar arasında ilk 10'da yer almıyor. Bu eğilim Avrupa'da da yansıtılıyor: Jato Dynamics'ten alınan verilere göre, Fiesta satışları Ağustos ayı sonunda 2021 seviyelerine göre %45 düşüşle 38.911 adede ulaştı. Bu arada, Puma satışları 2021'deki aynı noktaya göre %14 düşüşle 90.893 adede geriledi. Yalnızca Ağustos ayında, Puma, showroomlardan ayrılan 9891 örnekle Avrupa satışlarında 12. sırada yer aldı. Fiesta sadece 2735 adetle ilk 50'ye giremedi. https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/ford-fiesta-production-set-end-next-year Ford Focus üretimi 2025'te sonlanıyor Şirket, Ford'un dikkatini elektrikli araçlara odakladığı için Ford Focus'un üretiminin 2025'te sona ereceğini söyledi. Aile otomobilinin sona ermesinin, Almanya'nın Saarlouis kentindeki Ford üretiminin de sona ermesi anlamına gelmesi muhtemel, ancak Ford, tesisin kapatılacağını söylemedi. "Saarlouis'de araç üretimi için diğer üreticilere satış da dahil olmak üzere başka alternatif fırsatlar arıyoruz. Ford Avrupa başkanı Stuart Rowley Çarşamba günü gazetecilere verdiği demeçte, planlama döngümüzde Saarlouis'e giden ek bir modele sahip değiliz” dedi. https://www.autocar.co.uk/car-news/business-tech%2C-development-and-manufacturing/ford-focus-production-end-2025 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Ekim 2022; 14:12:4 > |
FORD FIESTA ve FOCUS BANTLARA VEDA EDİYOR
-
-
Ford çok başarılı ticari araçlar yapıyor lakin binekte bozuk bir saat gibi günde 2 kere doğru is yapıyor.
Söyle bir bakınca son 20 senede focus 1 ve bir önceki nesil fiesta ve güncel mondeo dışında, Avrupa pazarında sevilebilecek aracı yok. -
Ford bu gidişle binek kısmını kapatacak herhalde. Hatta uğraşmasınlar, markanın adını Transit olarak değiştirsinler.
İşin kötü yanı Ford, otomobillere farklı açıdan bakan, zevkli dinamik sürüş seven azınlığa tam anlamıyla hitap eden bir marka. Binekte yok olmasıyla benim gibi bu azınlık mensupları için alternatif bir araç üreticisi kalmamış olacak. -
Passat gibi bir efsanenin daha sonuna geldik.
Thank you for your service, Focus !
-
Fiyatları çok yüksek olduğu için focusun satışları turkiyede bitmişti zaten . Ayrıca gelecek artık elektrikli araçlarda çünkü petrol tükeniyor . Derhal elektrikli araç yatırımları hizlanmali. -
Fiyatları yüksek değil piyasaya göre normal fakat Ford araç getirmiyor Türkiye'ye sadece ticari satıyor -
Fiyatları normal falan değil kendinizi kandırmayın. Liste fiyatları gerçeği hiç yansıtmıyor. Sınıfında ki diğer araçlar ile aynı donanıma sahip olmasını isterseniz fiyat daha da uçuyor.
-
Mk 2.5 kasadan sonra,fokus zaten benim gözümde bitmişti. Yerinde doğru bir karar olmuş. Yollarda fokus görmek istemiyorum -
Önce Mondeo, şimdi Focus..
Elektrikli işin bahanesi, satış adetleri bu kararda ki etkin faktör gibi duruyor.
C segmenti hala çok popüler, Golf, A3, A klasse, 1 Serisi bunlar bitmedikçe C segmentine hiç bir şey olmaz.
Ford ticaride başarılı, binekten vazgeçiyorlar anlaşılan. -
Kalas gibi bir modeldi zaten. İsabet olmuş -
Ekim 2021de 450bin tlye ford focus 1.5 otomatik aldım sırf para çar çur olmasın diye piyasada başka araç yoktu. Kesinlikle parasını hak eden bir araç değil isabet olmuş açıkcası -
Hey gidi ne arabaydı be (son kasa hariç) -
focus 1 ve 2 iyiydi ancak ondan sonrakilerin hiçbiri o ruhu yansıtmadı hele son kasa bence tam bir fiyaskoydu neyse yinede thank you ford good bye focus
-
senin ülkende ne ucuz
-
Son nesil Focus hatta direkt Focus St-Line mavi rengiyle canavar gibi bir arabaydı. Zamanında almak istemiştim ama Koç ve Ford’un anlamsız fiyatlandırması ve akabinde donanımlardan çalıp neredeyse her şeyi opsiyon yapması ile vazgeçmiştim. Ayrıca vazgeçmemdeki bir sebepte Transit kokpiti olmuştu.
Focus 1 ve 4 en sevdiğim kasalar oldu. Bir elektrik ve SUV furyası yüzünden sevilen modelleri terk etmeye başladık. (Bizim için zaten çoktan bitti de! ) -
6 senedir 3.5 kasa Focusa biniyorum. 10 sene olsun 4 kasayla yenilerim.
Bi 10 senede ona binsem sonrasına Allah kerim. -
Sahip olma fırsatım olmadı ama 1. kasası efsaneydi benim için.
-
Önce passat, sırada ...
c-suv furyası d segmenti, b-suv furyası da c-hb'yi bitirecek. Görünen köy kılavuz istemez.
-
Ford Fiesta üretimi gelecek yıl(2023) sona erecek
Bir rapora göre Ford Fiesta , elektrikli halefi olmayacağı için gelecek yıl gibi erken bir tarihte üretimden kaldırılacak.
Fiesta, yakın zamanda makyajlanmasına rağmen bugüne kadarki en çok satanlar arasında ilk 10'da yer almıyor.
Bu eğilim Avrupa'da da yansıtılıyor: Jato Dynamics'ten alınan verilere göre, Fiesta satışları Ağustos ayı sonunda 2021 seviyelerine göre %45 düşüşle 38.911 adede ulaştı.
Bu arada, Puma satışları 2021'deki aynı noktaya göre %14 düşüşle 90.893 adede geriledi.
Yalnızca Ağustos ayında, Puma, showroomlardan ayrılan 9891 örnekle Avrupa satışlarında 12. sırada yer aldı. Fiesta sadece 2735 adetle ilk 50'ye giremedi.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/ford-fiesta-production-set-end-next-year
-
Her zaman söylüyoum;
Ford bu kafayla Avrupa coğrafyasında binekte fazla yaşamaz. Ecosport, Puma nesiller boyu yaşayacak modeller değil. Adamlar segmentinin lideri Focus'u bitirdi! Tek tük araba var. 9 ay araba yok. Fiesta heralde 2 yıl gelmemiştir. Ticari desen o da bana göre yaramaz. Ki adamlar VW ile ortaklığa gittiler. Bence Koç grubunun yakın gelecek için düşünmesi lazım. Ford showroom'larında araç olmadığı gibi mevcut modellerin fiyatları muadillerine göre pahalı. Üzerine uzun süreli kesintiler de eklenince kusura bakmasın Ford kimse onun nazını çekmez!
Ford bu gidişle binek kısmını kapatacak herhalde. Hatta uğraşmasınlar, markanın adını Transit olarak değiştirsinler.
İşin kötü yanı Ford, otomobillere farklı açıdan bakan, zevkli dinamik sürüş seven azınlığa tam anlamıyla hitap eden bir marka. Binekte yok olmasıyla benim gibi bu azınlık mensupları için alternatif bir araç üreticisi kalmamış olacak. |
Son nesil Focus hatta direkt Focus St-Line mavi rengiyle canavar gibi bir arabaydı. Zamanında almak istemiştim ama Koç ve Ford’un anlamsız fiyatlandırması ve akabinde donanımlardan çalıp neredeyse her şeyi opsiyon yapması ile vazgeçmiştim. Ayrıca vazgeçmemdeki bir sebepte Transit kokpiti olmuştu.
Focus 1 ve 4 en sevdiğim kasalar oldu. Bir elektrik ve SUV furyası yüzünden sevilen modelleri terk etmeye başladık. (Bizim için zaten çoktan bitti de! ) |
Önce passat, sırada ... c-suv furyası d segmenti, b-suv furyası da c-hb'yi bitirecek. Görünen köy kılavuz istemez. |
Her zaman söylüyoum; Ford bu kafayla Avrupa coğrafyasında binekte fazla yaşamaz. Ecosport, Puma nesiller boyu yaşayacak modeller değil. Adamlar segmentinin lideri Focus'u bitirdi! Tek tük araba var. 9 ay araba yok. Fiesta heralde 2 yıl gelmemiştir. Ticari desen o da bana göre yaramaz. Ki adamlar VW ile ortaklığa gittiler. Bence Koç grubunun yakın gelecek için düşünmesi lazım. Ford showroom'larında araç olmadığı gibi mevcut modellerin fiyatları muadillerine göre pahalı. Üzerine uzun süreli kesintiler de eklenince kusura bakmasın Ford kimse onun nazını çekmez! |
Benzer içerikler
- pejo 508 yorumlar
- akü ters bağlanırsa ne olur
- ankara opel servisi
- kesiciye girmek ne demek
- service jetzt
- dacia duster 2024 fiyat listesi
- hyundai tucson hibrit yorum
- pagani utopia
- uçan araba fiyatları
- honda civic 2024 fiyat listesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X