Şimdi Ara

FORD FIESTA ve FOCUS BANTLARA VEDA EDİYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
1
Favori
2.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford Fiesta üretimi gelecek yıl(2023) sona erecek


    FORD FIESTA ve FOCUS BANTLARA VEDA EDİYOR



    Bir rapora göre Ford Fiesta , elektrikli halefi olmayacağı için gelecek yıl gibi erken bir tarihte üretimden kaldırılacak.


    Fiesta, yakın zamanda makyajlanmasına rağmen bugüne kadarki en çok satanlar arasında ilk 10'da yer almıyor.


    Bu eğilim Avrupa'da da yansıtılıyor: Jato Dynamics'ten alınan verilere göre, Fiesta satışları Ağustos ayı sonunda 2021 seviyelerine göre %45 düşüşle 38.911 adede ulaştı.


    Bu arada, Puma satışları 2021'deki aynı noktaya göre %14 düşüşle 90.893 adede geriledi.


    Yalnızca Ağustos ayında, Puma, showroomlardan ayrılan 9891 örnekle Avrupa satışlarında 12. sırada yer aldı. Fiesta sadece 2735 adetle ilk 50'ye giremedi.



    https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/ford-fiesta-production-set-end-next-year




    Ford Focus üretimi 2025'te sonlanıyor



    FORD FIESTA ve FOCUS BANTLARA VEDA EDİYOR



    Şirket, Ford'un dikkatini elektrikli araçlara odakladığı için Ford Focus'un üretiminin 2025'te sona ereceğini söyledi.


    Aile otomobilinin sona ermesinin, Almanya'nın Saarlouis kentindeki Ford üretiminin de sona ermesi anlamına gelmesi muhtemel, ancak Ford, tesisin kapatılacağını söylemedi.


    "Saarlouis'de araç üretimi için diğer üreticilere satış da dahil olmak üzere başka alternatif fırsatlar arıyoruz. Ford Avrupa başkanı Stuart Rowley Çarşamba günü gazetecilere verdiği demeçte, planlama döngümüzde Saarlouis'e giden ek bir modele sahip değiliz” dedi.


    https://www.autocar.co.uk/car-news/business-tech%2C-development-and-manufacturing/ford-focus-production-end-2025




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Ekim 2022; 14:12:4 >







  • Ford bu gidişle binek kısmını kapatacak herhalde. Hatta uğraşmasınlar, markanın adını Transit olarak değiştirsinler.

    İşin kötü yanı Ford, otomobillere farklı açıdan bakan, zevkli dinamik sürüş seven azınlığa tam anlamıyla hitap eden bir marka. Binekte yok olmasıyla benim gibi bu azınlık mensupları için alternatif bir araç üreticisi kalmamış olacak.
    Son nesil Focus hatta direkt Focus St-Line mavi rengiyle canavar gibi bir arabaydı. Zamanında almak istemiştim ama Koç ve Ford’un anlamsız fiyatlandırması ve akabinde donanımlardan çalıp neredeyse her şeyi opsiyon yapması ile vazgeçmiştim. Ayrıca vazgeçmemdeki bir sebepte Transit kokpiti olmuştu.

    Focus 1 ve 4 en sevdiğim kasalar oldu. Bir elektrik ve SUV furyası yüzünden sevilen modelleri terk etmeye başladık. (Bizim için zaten çoktan bitti de! )

    Her zaman söylüyoum;


    Ford bu kafayla Avrupa coğrafyasında binekte fazla yaşamaz. Ecosport, Puma nesiller boyu yaşayacak modeller değil. Adamlar segmentinin lideri Focus'u bitirdi! Tek tük araba var. 9 ay araba yok. Fiesta heralde 2 yıl gelmemiştir. Ticari desen o da bana göre yaramaz. Ki adamlar VW ile ortaklığa gittiler. Bence Koç grubunun yakın gelecek için düşünmesi lazım. Ford showroom'larında araç olmadığı gibi mevcut modellerin fiyatları muadillerine göre pahalı. Üzerine uzun süreli kesintiler de eklenince kusura bakmasın Ford kimse onun nazını çekmez!

  • Ford çok başarılı ticari araçlar yapıyor lakin binekte bozuk bir saat gibi günde 2 kere doğru is yapıyor.

    Söyle bir bakınca son 20 senede focus 1 ve bir önceki nesil fiesta ve güncel mondeo dışında, Avrupa pazarında sevilebilecek aracı yok.
  • Ford bu gidişle binek kısmını kapatacak herhalde. Hatta uğraşmasınlar, markanın adını Transit olarak değiştirsinler.

    İşin kötü yanı Ford, otomobillere farklı açıdan bakan, zevkli dinamik sürüş seven azınlığa tam anlamıyla hitap eden bir marka. Binekte yok olmasıyla benim gibi bu azınlık mensupları için alternatif bir araç üreticisi kalmamış olacak.
  • Passat gibi bir efsanenin daha sonuna geldik.


    Thank you for your service, Focus !

  • Fiyatları çok yüksek olduğu için focusun satışları turkiyede bitmişti zaten . Ayrıca gelecek artık elektrikli araçlarda çünkü petrol tükeniyor . Derhal elektrikli araç yatırımları hizlanmali.
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Fiyatları yüksek değil piyasaya göre normal fakat Ford araç getirmiyor Türkiye'ye sadece ticari satıyor
  • peripellatea P kullanıcısına yanıt

    Fiyatları normal falan değil kendinizi kandırmayın. Liste fiyatları gerçeği hiç yansıtmıyor. Sınıfında ki diğer araçlar ile aynı donanıma sahip olmasını isterseniz fiyat daha da uçuyor.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mk 2.5 kasadan sonra,fokus zaten benim gözümde bitmişti. Yerinde doğru bir karar olmuş. Yollarda fokus görmek istemiyorum
  • Önce Mondeo, şimdi Focus..

    Elektrikli işin bahanesi, satış adetleri bu kararda ki etkin faktör gibi duruyor.

    C segmenti hala çok popüler, Golf, A3, A klasse, 1 Serisi bunlar bitmedikçe C segmentine hiç bir şey olmaz.

    Ford ticaride başarılı, binekten vazgeçiyorlar anlaşılan.
  • Kalas gibi bir modeldi zaten. İsabet olmuş
  • Ekim 2021de 450bin tlye ford focus 1.5 otomatik aldım sırf para çar çur olmasın diye piyasada başka araç yoktu. Kesinlikle parasını hak eden bir araç değil isabet olmuş açıkcası
  • Hey gidi ne arabaydı be (son kasa hariç)
  • focus 1 ve 2 iyiydi ancak ondan sonrakilerin hiçbiri o ruhu yansıtmadı hele son kasa bence tam bir fiyaskoydu neyse yinede thank you ford good bye focus

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    senin ülkende ne ucuz

  • Son nesil Focus hatta direkt Focus St-Line mavi rengiyle canavar gibi bir arabaydı. Zamanında almak istemiştim ama Koç ve Ford’un anlamsız fiyatlandırması ve akabinde donanımlardan çalıp neredeyse her şeyi opsiyon yapması ile vazgeçmiştim. Ayrıca vazgeçmemdeki bir sebepte Transit kokpiti olmuştu.

    Focus 1 ve 4 en sevdiğim kasalar oldu. Bir elektrik ve SUV furyası yüzünden sevilen modelleri terk etmeye başladık. (Bizim için zaten çoktan bitti de! )
  • 6 senedir 3.5 kasa Focusa biniyorum. 10 sene olsun 4 kasayla yenilerim.

    Bi 10 senede ona binsem sonrasına Allah kerim.
  • Sahip olma fırsatım olmadı ama 1. kasası efsaneydi benim için.FORD FIESTA ve FOCUS BANTLARA VEDA EDİYOR 

  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Önce passat, sırada ...


    c-suv furyası d segmenti, b-suv furyası da c-hb'yi bitirecek. Görünen köy kılavuz istemez.

  • Ford Fiesta üretimi gelecek yıl(2023) sona erecek


    FORD FIESTA ve FOCUS BANTLARA VEDA EDİYOR


    Bir rapora göre Ford Fiesta , elektrikli halefi olmayacağı için gelecek yıl gibi erken bir tarihte üretimden kaldırılacak.


    Fiesta, yakın zamanda makyajlanmasına rağmen bugüne kadarki en çok satanlar arasında ilk 10'da yer almıyor.


    Bu eğilim Avrupa'da da yansıtılıyor: Jato Dynamics'ten alınan verilere göre, Fiesta satışları Ağustos ayı sonunda 2021 seviyelerine göre %45 düşüşle 38.911 adede ulaştı.


    Bu arada, Puma satışları 2021'deki aynı noktaya göre %14 düşüşle 90.893 adede geriledi.


    Yalnızca Ağustos ayında, Puma, showroomlardan ayrılan 9891 örnekle Avrupa satışlarında 12. sırada yer aldı. Fiesta sadece 2735 adetle ilk 50'ye giremedi.



    https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/ford-fiesta-production-set-end-next-year





  • Her zaman söylüyoum;


    Ford bu kafayla Avrupa coğrafyasında binekte fazla yaşamaz. Ecosport, Puma nesiller boyu yaşayacak modeller değil. Adamlar segmentinin lideri Focus'u bitirdi! Tek tük araba var. 9 ay araba yok. Fiesta heralde 2 yıl gelmemiştir. Ticari desen o da bana göre yaramaz. Ki adamlar VW ile ortaklığa gittiler. Bence Koç grubunun yakın gelecek için düşünmesi lazım. Ford showroom'larında araç olmadığı gibi mevcut modellerin fiyatları muadillerine göre pahalı. Üzerine uzun süreli kesintiler de eklenince kusura bakmasın Ford kimse onun nazını çekmez!

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.