Şimdi Ara

RENAULT MEGANE BANTLARA VEDA ETTİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
3.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault Megane 27 yıl sonra üretimden kaldırıldı. Düşük satışlar, suv ve elektrikli modellerin yükselişi modelin sonunu getirdi.


    Mégane tarihsel olarak Renault'nun küresel satış hacimlerine önemli bir katkıda bulundu ve en son modelin satışları 2017'de 168.000 adede ulaştı ve 2021'de bile 70.000 adet civarındaydı.

    carsalesbase.com'dan alınan rakamlara göre , Renault 2004'te dünya çapında 465.778 Mégane modeli sattı - bu, modelin kayıtlardaki en iyi yılı.


    https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/renault-megane-bows-out-production-after-27-years


    RENAULT MEGANE BANTLARA VEDA ETTİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 19 Temmuz 2022; 9:48:25 >







  • Megane 2 efsaneydi. Zaten satış rakamları da bunu göstermiş.

    Megane 2 hatchback belki de tüm zamanların en farklı tasarımıydı. Ayda giden reklamını yaşı olanlar hatırlar.

    Megane 2 sedana da adeta ülkece aşık olmuştuk.


    Megane 3 rezildi. Karmakarışık tasarım.

    Hareketli yüzeyler felsefesi ile ortaya çıkmış garabet. Her taraf karmakarışık, akan yüzeyler falan filan.

    Hele ki stopları tam bir fecaat. Rakip firma için en rezil stop farlarını tasarla deseler herhalde bu stoplar ortaya çıkardı.

    Vay ki ne vay.


    2005'te 42.500 YTL'ye sıfır Megane 2 Sedan almıştım.

    3 donanım türü vardı.

    Authentique, Expression ve Dynamique..

    Dynamique donanım istemiştim.

    O yıllarda en full bu modeldi.

    Daha sonra makyaj ile Privilege geldi.

    Cam tavan, xenon far ve 6'lı CD Changer opsiyon olarak ekletmiştim.

    Özellikle füme renk olsun diye ısrar etmiştim.


    O yıllarda otomatik klima, cam tavan, xenon far efsaneydi

    Bursa-Mais'ten 2 günde gelmişti.

    Şimdiki gibi 5 ay beklemek yada araba bulamamak yoktu.

    Sipariş veriyordunuz havuzdan araç çekiliyordu hop 2 güne bayide.


    Özellikle arabaya binenler el frenine ve arabanın arka koltuklarının genişliğine ve diz mesafesine bayılıyorlardı.

    İçinin sessizliğinden dolayı ışıklarda motor stop etti sanıyorlardı.


    Şüphesiz Megane 2 bu kasanın en güzel aracıydı.

    Hala ve hala en full bakımlı Megane 2 görünce özellikle Privilege donanım birde cam tavanlıysa döner döner bakarım.


    Tek sıkıntısı koltuk ayarı çok kötüydü, leylek gibi duruyordunuz koltuk aşağı inmiyordu.


    2 sene binip satmıştım.

    Vay be...

  • Yakında sedan kalmayacak, saçma sapan yerden yüksek HB arabalar C ve D sedanları bitiriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üzüldüm. Özellikle megane 3 sw çok yakışıklı bir arabaydı…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2010-2012 yılları arası ithal megane 3 dizel'i severek kullanmıştım. bence megane'nın en güzel kasası megane 3 idi. 3'ten sonra dikiş tutmadı.

  • Megane 2 sedan ile Megane 4 sedan ve HB model olarak güzeldi. Megane 1 ve Megane3/Fluence göze hoş görünmeyen modeller diye düşünüyorum. Megane 4 sedan Karsan'da üretime devam edilecekti sanırım. versiyon sayısı azalır mı yoksa joy, touch ve icon olarak devam mı eder?

  • Üretim nasıl bitti yeni kasası elektrikli olarak çıktı bile. Sonbaharda Türkiye'de de satışa sunulacak

  • ülkemizde karsan üreticek deniyordu sedan modelini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • eraysgt kullanıcısına yanıt

    tek ortak yanları isimleri. Bunun devamı değil.

  • Megane 2 efsaneydi. Zaten satış rakamları da bunu göstermiş.

    Megane 2 hatchback belki de tüm zamanların en farklı tasarımıydı. Ayda giden reklamını yaşı olanlar hatırlar.

    Megane 2 sedana da adeta ülkece aşık olmuştuk.


    Megane 3 rezildi. Karmakarışık tasarım.

    Hareketli yüzeyler felsefesi ile ortaya çıkmış garabet. Her taraf karmakarışık, akan yüzeyler falan filan.

    Hele ki stopları tam bir fecaat. Rakip firma için en rezil stop farlarını tasarla deseler herhalde bu stoplar ortaya çıkardı.

  • Vay ki ne vay.


    2005'te 42.500 YTL'ye sıfır Megane 2 Sedan almıştım.

    3 donanım türü vardı.

    Authentique, Expression ve Dynamique..

    Dynamique donanım istemiştim.

    O yıllarda en full bu modeldi.

    Daha sonra makyaj ile Privilege geldi.

    Cam tavan, xenon far ve 6'lı CD Changer opsiyon olarak ekletmiştim.

    Özellikle füme renk olsun diye ısrar etmiştim.


    O yıllarda otomatik klima, cam tavan, xenon far efsaneydi

    Bursa-Mais'ten 2 günde gelmişti.

    Şimdiki gibi 5 ay beklemek yada araba bulamamak yoktu.

    Sipariş veriyordunuz havuzdan araç çekiliyordu hop 2 güne bayide.


    Özellikle arabaya binenler el frenine ve arabanın arka koltuklarının genişliğine ve diz mesafesine bayılıyorlardı.

    İçinin sessizliğinden dolayı ışıklarda motor stop etti sanıyorlardı.


    Şüphesiz Megane 2 bu kasanın en güzel aracıydı.

    Hala ve hala en full bakımlı Megane 2 görünce özellikle Privilege donanım birde cam tavanlıysa döner döner bakarım.


    Tek sıkıntısı koltuk ayarı çok kötüydü, leylek gibi duruyordunuz koltuk aşağı inmiyordu.


    2 sene binip satmıştım.

    Vay be...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cloud Nine -- 19 Temmuz 2022; 18:50:11 >




  • Bir devir kapandı.

    C’ de sedan dönemi sona erdi.

    Megane, sedan olarak yola çıkmaya hazırlanırken takvimler 96’yı geçip 97’yi gösteriyordu. Renault, dönemin başbakanı için yeni modelini makam aracı olarak önermişti, bu model megane 1 sedandı.

    Yıllar geçti ikinci jenerasyon geldi. O başbakan ve döneminde ki bütün siyasiler ilk seçimde demode olup baraj altı kalmışlardı. Sonrasında yepyeni bir dönem başladı Megane’da bu dönemin ürünü oldu, sedanı Türkiye’de geliştirildi ve üretildi.

    Türkiye’nin en yüksek alım gücünün olduğu yılların gözde aracı oldu, hem tasarımı, hem genişliği ve konforu, hem de yüksek verimli motorları sayesinde yaklaşık 400.000 adetlik satış adeti ile Alparslan’ın fethettiği yıldan beri süregelen zamanda Anadolu’nun en çok satan aracı oldu.

    Güle güle Megane..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2006 yılında 0 km Megane 2 sedan 1.5 DCI 80 HP expression versiyonu ilk aracım olmuştu,36bin TL ye aldım çok severek kullandım. 5.5 yıl sonra 55k' da 2011 Kasım ayında 25bin TL' ye takasa vermiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlık altında megane 2 övülüyor ancak sanayide bu aracın sorunluluk anlamında çok kötülendiğini duydum, forumlarda da okudum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 20 Temmuz 2022; 9:54:0 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Zamanında iyiydi hocam, biz bile yaşlanıp hastalanıyoruz , yıllarca tozda yağmurda kavurucu sıcakta çalışan makine ne yapsın RENAULT MEGANE BANTLARA VEDA ETTİ 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane 2 sürüş zevki, görünüşü ve konforuyla eşsiz bir araç ama malzeme kalitesi tofaş bile denemeyecek kadar kötü. Ncap başarısı döneme göre muazzam ama iş aracın geri kalan malzemesine gelince felaket. Elektrik alt yapısı bağcılar belediyesi gibi. Yürüyen aksam abibas gibi tam yan sanayi işi ki daha kaliteli yan sanayi ürünler vardı.

    5 yıl kullandım. Yılda 2bin yakıttan kar eder yılın sonunda sanayide tamirciye 2bin TL verirdim.

    Tabii ki sonra corolla aldım. Sıfır sürüş zevki, sıfır konfor ama sanayi ne tarafta inan ki bilmiyorum.

    Sonuç megane 2 daha unutulmazdı her anlamda....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yavaş yavaş tüm sedan araçların işi bitecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    Corollanın sürüş zevki neden hep kötüleniyor, genelde temel eksikleri neler? Süspansiyon yumuşak ve yalıtım çok iyi değil, başka olumsuz ne var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 20 Temmuz 2022; 22:10:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 5 yıl 250 bin adet daha megane 4 üretilecek Bursa karsanda sadece oyak renault da veda etti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.