Sesli komut fiestada da vardı ama klimayı kontrol edemiyordu. Bu biraz daha akıllıya benziyor. Belki kontrol ediyordur :) |
Ford Focus IV SW Active X (5. sayfa)
-
-
Klima için fiziksel kısayol tuşu var. Klima ayarının sorun olacağını sanmıyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plf -- 3 Şubat 2024; 23:1:58 > -
1 haftadır 1.5TDCI SW Titanium X kullanıyorum. Aşırı memnunum. Yakıtı, pedalın tepkisi, arabanın spor görünümü, malzeme kalitesi ve trim sesinin olmayışı vb. çok iyi. Sedan'dan sadece 2 cm uzun. Şu an için herhangi bir olumsuz yorumum yok.
Bunu almadan hemen önce de 14 yıllık focus titanium 2010 manuel benzin aracımı sattım. bir günlük vaktim olduğu için daha hızlı gidebilsin diye piyasa fiyatının sadece 10K aşağısına 4 saatte sarı siteden sattım. ford piyasasının kolay kolay biteceğini sanmıyorum.
klima editi: klima 13inçlik ekranın en altında sabit ve rahatlıkla değiştirebiliyorsunuz, ayrıca sesli komut ile de kolaylıkla değişiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nereden23 -- 12 Nisan 2024; 14:29:1 > -
Herkese merhabalar...ocak ayında ada mavisi stationwagon active x paket focus aldık..birk ez sakarya istanbul ve en son bu bayram istanbul,antalya,istanbul yaptım...öncelikle bu aracı tercih etme sebebim çift kavrama değilde tam otomatik 8 ileri vites olması idi.powershift viteslerde iyi deneyimi olmayanlarda çok var memnun olanlarda ama tam otomatik daha sorunsuz olması bizi daha çok cezvetti..aracın lastikleri 18 inç ,çok çekindim ilk başta,eyvah eyvah yakıtı çoktur bunun dedim ama boşuna korkmuşum kiii yakıtı beklentimin çok altında..bu arada 1.5 TDCI DİZEL aracım..aracı yol tutuşu mükemmel,,dışardan yol sesi falan da almıyor gayet başarılı o konuda bana göre,tamamen sessiz de değil ama bir önceki kasalara göre çok başarılı..aracımda 5 adet sürüş modu var biz deneme amaçlı ilk olarak hep EKO MODU nda kullandık ama bir süre sonra PARTİKÜL FİLTRESİ DOLU HATASI verdi...aracı SPORT MODA alıp şanzıman joystiğindeki L TUŞU na basarak 15 km kadar kullandım ,,SÜRÜŞ TAMAMLANDI yazsısı çıktı..PARTİKÜL FİLTRESİ hatasını 2 kez yaşadık aracım 4500 km de henüz...bu konuların dışında biz kampcı,dalgıç,paraşütcü bir aileyiz bagajının büyük olması çok güzel birde portbagaj alacağız..aracı tüm kumanda fonksiyonları dev gibi dopkunmatik ekrandan yapılıyor kullanımı gayet hoş ve kolay.,ses sistemi tatmin edici,araç trafikte rengi ve şekli ile çok dikkat çekiyor,yerden 3 cm kadar daha yüksek olması bizim çok işimize yaradı daha öceki araçlarımızın altının sürttüğü yerlerde altı sürtmeden geçiyoruz..Ford talep görmüyor bitti artık diyen arkadaşlara katılmıyorum çünkü deli gigi araç talebi ve sıra var..unutmadan aracın tam otomatik şanzumanı eski tip çiftkavrama powershift kadar hızlı değil bunu bilerek tercih edin..bizim için gayet tatmin edici ama beygirini 120 den 115 e çekmeleri ve tam otomatik şanzumana geçmesi ile seri ve atikliği bir miktar düşüşte..SPORT MODUNDA araba 3000 4000 devir arası vites atıyor ve serileşiyor..bu cumartesi günü ilk ücretsiz araç check up için servise gideceğiz..yazım hatalarımdan dolay ışimdiden özür dilerim eski bozuk bir klavye ile hızlıca yazmaya çalıştım...Otmobil tercih işi göreceli birşey .aracın dizel yada benzinli olması,,sedan hatcback yada wagon olması,,biz gözümüze,zevklerimize ve ihtiyaçlarımıza hitap etmesi sebebi ile tercih ettik..gönlünde olan herkese ALLAH nasip etsin..
-
Merhaba, aracı ne kadara aldınız? Kredi kullandınız mı? Active x ile ilgileniyorum dizel otomatik.
-
Hangi paketi ne kadara almıştınız? Kredi kullandınız mı? Ben de düşünüyorum sw active x dizel otomatik.
-
quote:
Orijinalden alıntı: adailtonBu hakikaten hayal kırıklığı oldu. Birseyi de doğru yapsalar tüketici yaniltmasalar olmaz. Teknik broşürde active paketler için ortak "active süspansiyon" seçeneği işaretli, sanki birebir aynı süspansiyon varmış gibi.
Hocam bilmez misin bizim forumun abarttığı belli başlı markalar vardır.
Ford
Opel
Volvo
Bu abartanların çoğu araba alacakken baktıkları marka başka oluyor nedense
-
2-3 ay sonra bende sw dizel almayı planlıyorum. çok araştırdım ama malesef ülkede sw sevilmiyor. sayılı modellerin sw var focus en mantıklısı gibi, passat var tabi ki ama donanım olarak bakmamak lazım her şeye "DSG" denilen güzel fakat sıkıntılı bir bela var 1.5 sw de tam otomatik tork konvertör var yoğun trafikte ısınma yok 100bin km devirmeden arıza çıkarma yok. ayrıca parçası ucuz VW grubunda böyle değil malesef. fordu en çok bu sebeplerden ötürü tercih etmeyi düşünüyorum. ayrıca gözlemlerime dayanarak söylüyorum alan biniyor bu araca satmıyor kolay kolay.
-
Ben de almayı planlıyorum 2. elde fiyat olarak çok mantıklı. Bağımsız süspansiyon, yalıtım, sürüş hissiyatı ve iç hacmi segmentinde en üst seviyelerde. 1.350 civarında ilan koyanlar oluyor tam fiyat performans bence. Cam tavan ve kış paketi olsa tadından yenmezdi ama active x pakette sw olarak hiç görmedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whisper242 -- 1 Temmuz 2024; 19:7:49 > -
Yaklaşık 6 ay olacak 9000km den biraz fazla oldu kullanıyorum. İstanbul şehir içinde kullanacaklar dizel çok yakıyor :(
Ayda 1 uzun yol yapacaklar alabilir , ne hikmetse araba bastıkça kendine geliyor. Dur kalk trafik arabası değil. İki hafta önce Giresun’a gittim geçtiğimiz cumartesi de döndüm. 5.4 den daha az yaktıramadım arabaya. He az yaksın diye de basmaktan pek geri durmadım. Özellikle kuzey marmarada 150-180 arası gittim. Yol tutuşu gayet iyi. Arkada havalandırma olmaması kötü. Siz önde donarken arka taraf ancak serinliyor.
-
Konfor ve yalıtım nasıl izlediğim incelemelerde hep olumlu şeyler duydum. Genel olarak araçtan memnun musunuz herhangi bir sıkıntı oldu mu ?
-
var başkan izmirde çok var arabanın niyetine girdiğimden beri sürekli gözüme çarpıyor :D
-
quote:
Orijinalden alıntı: BirazUyeYaklaşık 6 ay olacak 9000km den biraz fazla oldu kullanıyorum. İstanbul şehir içinde kullanacaklar dizel çok yakıyor :(
Ayda 1 uzun yol yapacaklar alabilir , ne hikmetse araba bastıkça kendine geliyor. Dur kalk trafik arabası değil. İki hafta önce Giresun’a gittim geçtiğimiz cumartesi de döndüm. 5.4 den daha az yaktıramadım arabaya. He az yaksın diye de basmaktan pek geri durmadım. Özellikle kuzey marmarada 150-180 arası gittim. Yol tutuşu gayet iyi. Arkada havalandırma olmaması kötü. Siz önde donarken arka taraf ancak serinliyor.
tork konvertörlü şanzımandan kaynaklanıyor bastıkça kendine gelmesi, şanzıman gaza göre ayarlıyor kendini. 5.4 gayet iyi bir oran bence :D civic kullanıyorum 8.2 aşasını göremedim.
-
Yol sesleri çok rahatsız etmiyor. Bir önceki aracım 2019 fiestaydi haliyle ondan çok daha sessiz. Konfor isi göreceli , ne beklediğiniz ile alakalı bence. Standart bir araçta olması gereken her şey var. Koltuklar iyi bel desteği görevini yapıyor. Aynalar dışarıdan küçük gibi görünüyor ama gayet net gösteriyor. Sw olmasının bence en büyük avantajı bagaja üstten erişim. En arkadaki materyale önden bir şey indirmeden de erişebiliyorsunuz. Sedan olanlara göre iç kısım daha ferah. Ek camlar sayesinde daha fazla ışık alıyor -
Bazı gruplarda yazıyorlar 4.8 yaktım vs diye de o yüzden belirttim. Yoksa bence de gayet iyi 5.4 ama şehir içi 8 ve sık sık dpf uyarısı veriyor. -
4 yıl 117.000 km dir Focus 4 kullanıyorum. Yakıt olarak şehirici 5.5 civarları şehir dışı 4.5 hatta 3.8 leri yakalayabiliyor eğer sabırlı biri iseniz. DPF en büyük dert arada sırada uyarı verir kaybolur uzun süre uyarı verirse DPF değişecek demektir ki bayağı pahalı bir parçadır. 8 ileri şanzıman performansı neredeyse hiç törpülemez gaza bastığın oranda tepki verir yani bir DSG kadar hızlı vites atar attığını bile hissettirmez. Şu ana kadar DPF değişimi hariç bir sorun yaşamadım ne elektronik ne mekanik olarak. Ama biraz iri biriyseniz koltuklarla mücadele etmeniz gerekiyor demektir. Bence aracın en kötü yanı koltuklar. Şehiriçi kullanımda biraz zorlar çünkü araç sürekli öne atlama eğiliminde, hızlanırken ayağı gazdan çekince kafa atar silkeler bazen, iki vites arasında gider gelir buda vuruntulara sebeb olur yorar insanı ama uzun yolda felaket. Yola oturdumu yılan gibi uzar gider yutar yolu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AO -- 3 Temmuz 2024; 12:52:17 > -
Piyasadaki çoğu Stline'da bulunup asıl farkı yaratan o opsiyonlar olmayınca, donanım olarak standart Titanium'dan farksız "boş" bi Stline'mış.
Satışın yavaş gitmesi bundan olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandostigre -- 3 Temmuz 2024; 14:43:59 > -
dpf ile ilgili nasıl bir sorun yaşadınız internette biraz araştırdım da. sorun yaşayan çok var sık sık dpf uyarısı veriyor diyen var gerçi ticari kullananlar çoğu. garantili olduğu halde 80 ila 100 bin fiyat istendiğini söylüyorlar.
-
50 binde garantiden degisti' simdi yine ara ara motor arıza ışığını yaktırıyor ama çok tınlamıyorum. Bir yanıyor bir sönüyor su an. Çekişle ilgili bir sorun yok ve hala adblue tuketmeye devam ediyor ikaz yakmasına rağmen.
-
Active az bir şey yüksek ve aerodinamiği bozan eklentiler olduğu için, sedan focus'a göre 1 litreye yakın fazla yakıyor.
Active ve SUV zaten sazan avı ego tatmini işler, Dünya'yı böyle kandırıyorlar şimdi de.
Düz Sedan efsane olarak kalacak 2018-2023 arası.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X