Bildirim
FORD HAFİF TİCARİ TRANSİT VE CONNECT LERLE İLGİLİ SORULARINIZI CEVAPLAMAYA ÇALIŞACAĞIM
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
bir sorum olacak safiran kardes:
Transitler hem ön ve arkadan cekisli versiyonlari var...
sence hangi sistem daha iyi....
önden cekisli minibüslerin ön yürüyen aksam tarafindan cogunlukla problem cikmazmi? -
Magentis tabiki önden çekiş daha iyi. -
ne iş yapacağına bağlı arkadan çekişliler hala çok revaçta yüke gelir rampada panitaj derdi yok esasında önden çekişlinin rampada daha iyi olması lazım ama genelde asfalt harici yollarda patinaja cıktığı için müşteriler şikayetçi yanlız şuda var önden çekiş 130 luk journeyler transporterlar ve vito ile yolda dalga geçiyo :) 6 vitesde varya -
Pro 827kaptan,hafif ticari araclarda (kangoo,caddy,connect ) önden cekisli tabiki
ki iyidir,ama
Transitlerde patinaj derdi olmuyormu...KISIN tabiki arkadan cekisli arac biraz ugrastirir
safiran sormak istedigim( Ford uzmaniymis),ariza sorunu hangi Transitlerde fazla ,ön veyaa arka
cekisli transitlerdemi...
saygilar -
önden çekişlilerde motor problemi arkadan çekişlilerde aktarma organları fazla -
quote:
Orjinalden alıntı: magentis02
Pro 827kaptan,hafif ticari araclarda (kangoo,caddy,connect ) önden cekisli tabiki
ki iyidir,ama
Transitlerde patinaj derdi olmuyormu...KISIN tabiki arkadan cekisli arac biraz ugrastirir
safiran sormak istedigim( Ford uzmaniymis),ariza sorunu hangi Transitlerde fazla ,ön veyaa arka
cekisli transitlerdemi...
saygilar
-
Çocukluk Arkadaşımın Nalburiye Dükkanı Var.Polisan Bayiisi.2-3 Tane Arabası Var.Geçen Sene Transit Arkadan Çekişli Diye Arabayı Sattı Renault Master Aldı.Oturduk Konuştuk.Hayırdır Dedim.Transit Adamın Eline Para Bırakır Parçası Boldur Dedim.Bana Transit Bizim İşimize Gelmiyordu Arkadan Çekişli Olduğu İçin Dezavantaj Dedi. Bir Arkadaşım Daha Var.Ama Onda O 190 Lık Transitlerden Var.Yeni Çıkanlarından 180 Gördüm Dedi Ama Ne Kadar İnandırıcı Bilemem Orası Tartışılır.Zaten O Hızı Görse Arkası Zıplamaya Başlar.Bende İşim Olmayınca Mobilyacı Bir Arkadaşım Var Onun Yanına Giderim Yardım Etmeye,Bürgün Uzunyola Çıktık Montaj İşine.Ondada Mercedes Vito Var.2006 Model.Arkada 500 Kg Kadar Yük Var.Ver Dedim Direksiyona Ben Geçeyim.5. Vites Yaptım 150-155 Gördü Ama Bassam Daha Giderdi.Frenlerine Güvenemiyorum.Kamyon Freni Gibi Değilki Bastınmı Hemen Etki Yapsın.Ama Vitonun Bir Yönünü Seviyorum El Freni Özelliğini Hiç Zahmet Yok Ayağınla İndiriyorsun.Ama İç Hacmi Küçük.Ağır İş Yapacaklara Tavsiye Etmem.Zaten Bütçesi Ona Göre Olan Prestij Sahibi Olmayan Adam Vito Alacağınıda Pek Sanmıyorum..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 7 Ekim 2007; 18:30:10 >
-
ben 2004 transit 90 bg likle 180 i gördüm 160 civarında bu resmi cektim ondan sonra dahada gitti
120 130 ps olanlar onlar zaten olayı aşıyor :)) 6 vitesin ve motorun zevkine varıyosun transporter sahipleri direksiyonu kemiriyo yolda sinirden :)))
-
bide 3,2 200 ps lik motor çıktı onun performansını çok merak ediyorum
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X