Aslında benim bildiğim yoktu. Kuga üretim yeri önümüzdeki yıl almanyadan maerikaya taşınacak ve orada artık üretilecek. Yalnız forumdan bi arkadaş araştırmış, ısrarla amerikada explorer veya kugadan birinin sonlandırılabileceğini söylüyor. Endişem biraz ondan. Yoksa bana göre Ford'un en güzel, en şık ve keyifli aracı, hatta en prestijli aracı kugadır. Birkaç ilaveyle mükemmel olurdu
Elektrikli tavan perdesi! Açılır cam tavan! Ön konsola birkaç şık revizyon Navigasyon ilavesi chip tuningle yaptıkları 163 beygir seçeneğinin standart olması gibi
Tabii o zaman fiyatı da baya artacaktı
quote:
Orijinalden alıntı: dochollywood
Aslında benim bildiğim yoktu. Kuga üretim yeri önümüzdeki yıl almanyadan maerikaya taşınacak ve orada artık üretilecek. Yalnız forumdan bi arkadaş araştırmış, ısrarla amerikada explorer veya kugadan birinin sonlandırılabileceğini söylüyor. Endişem biraz ondan. Yoksa bana göre Ford'un en güzel, en şık ve keyifli aracı, hatta en prestijli aracı kugadır. Birkaç ilaveyle mükemmel olurdu
Elektrikli tavan perdesi! Açılır cam tavan! Ön konsola birkaç şık revizyon Navigasyon ilavesi chip tuningle yaptıkları 163 beygir seçeneğinin standart olması gibi
Sitedeki yorumları okuduğumda Kuga çok daha cazip geliyor yorumculara. Kugaya olan atıflar oldukça olumlu. Daha modern, şık bir tipe sahip Kuganın devamı isteniyor gibi anladım. Benim Kugaya ait düşüncelerimle uyumlu gibi :)) bu açıdan sevindirici. Bahsettiğim gibi, ford yönetim katına ulaşabilme fırsatı olsa Kuganın birkaç küçük revizyonla markanın en iyi araçlarından biri olacağına şüphem olmadığını belirtirdim. Kaldı ki yakıt ekonomisi sağlayan dizel ve beygir gücü yeterli , yere sağlam basan şık bir araç, amerikadaki benzin canavarlarının yanında çok iyi bir alternatif olabiliiiir kanımca:))
Sonunda aracıma kavuştum ve ilk sürüş gayet güzeldi ; Düşüncelerime gelince , araç gayet seri geldi ama hızlanma ivmesi yavaş birden hızlanmıyor 1 sn kadar bekliyor sonra tepki alıyorsunuz sürüş keyfi süper ama keşke koltuklar biraz daha geniş olsaydı mondeodaki koltuk rahatlığını bulamadım ayrıca direksiyon olayında çok ayıp etmişler mondeodaki avucu kavramada oldukça dolgundu bunda o hissi vermiyor simidin ince olmasını hangi mantıkla karar vermişler anlamış değilim,yakıt olarak 200 km yaptım bilgi ekranı 10 lt gösteriyor biraz korkutucu umarım ortalama 8 lere düşer yeni olası tesselli sebebim şu sıralar,arka koltuk sıkıcı bunaltıcı şayet yolcu olsam arka koltukta oturmak istemem hem yüksek yapmışlar hemde dar olması rahatsızlık veriyor 1.85 boyunda olan ben arka koltukta 8 saatlik yolculuk yapmak istemezdim ama sorun değil eşim çocuğum ve ben olduğum için problem yok yedek paspas ilk yardım seti aldım hediye olarak pek parlak bir durum değil ama olsun içeriye ses almayıp düşük devirlerde yüksek hızı çok ama çok özlemişim 120 km hızla giderken mondeoda oluşan o yüksek devir ve ses rahatsızlık vericiyken kugada biraz keyfini sürdüm sonuç olarak içim oldukça rahat iyki almışım diyebiliyorum şu yakıtıda biraz indirdik mi herşey çok daha iyi olacak :)
güle güle kullanın ben de 2 haftadır kullanıyorum, tabii benim deşurası şöyle olsa dediğim yerler var ama insanoğluyuz sonuçta hep fazlasını isteriz:) ancak genelde ben de çok memnunum, başka araç olsa herşeyi yaparım ama buna kıyamıyorum
quote:
Orijinalden alıntı: dochollywood
Sitedeki yorumları okuduğumda Kuga çok daha cazip geliyor yorumculara. Kugaya olan atıflar oldukça olumlu. Daha modern, şık bir tipe sahip Kuganın devamı isteniyor gibi anladım. Benim Kugaya ait düşüncelerimle uyumlu gibi :)) bu açıdan sevindirici. Bahsettiğim gibi, ford yönetim katına ulaşabilme fırsatı olsa Kuganın birkaç küçük revizyonla markanın en iyi araçlarından biri olacağına şüphem olmadığını belirtirdim. Kaldı ki yakıt ekonomisi sağlayan dizel ve beygir gücü yeterli , yere sağlam basan şık bir araç, amerikadaki benzin canavarlarının yanında çok iyi bir alternatif olabiliiiir kanımca:))
Tabii başka noktalar da var. 2008de FORDun toplam C segment satışları 1milyon adetti ve dünya çapında 3 ayrı C platformu vardı . 2012 de ise tek bir C segment platformunda üretilen 2 milyon araç satacaklarını öngörüyorlar..Maliyet acaip düşecek .. Bu açıdan tek bir C platform SUV KESİN (aynı arabayı mercury, lincoln adıyla falan da stacaklardır)
Şu an amerikada kompakt SUV pazarı lideri Honda CRV olması lazım. Escape de fena satmıyor. Fakat escape biraz daha kamyonetimsi bir yapıya sahip zaten eski dingil açıklığı Kugadan küçük ama boyu bayağı uzun. FORD escapei amerikada tercih edenler biraz daha kırsal yörelerde biraz daha kamyonetimsi özellikleri nedeniyle istiyorlar. Fkata kamyonet süsüpansiyonu vs sürüşünü geri bırakır. Pekçoğu bağımsız arka süspansiyonlu SUVimiz olacak diye seviniyor ama büyük bir kısmı kamyonetimsi özellikleri gidip şehirli özellikleri gelecek diye üzülüyor. Nihai olarak müşteri profilinde bir değişiklik ortaya çıkabilir.
quote:
Orijinalden alıntı: Cengaver1
güle güle kullanın ben de 2 haftadır kullanıyorum, tabii benim deşurası şöyle olsa dediğim yerler var ama insanoğluyuz sonuçta hep fazlasını isteriz:) ancak genelde ben de çok memnunum, başka araç olsa herşeyi yaparım ama buna kıyamıyorum
Teşekkür ederim
Murat bey güle güle kullanın. Ne renkdi sizinki? Koltuklardan ben çok memnunum, arkada hiç oturmadım:))) fikir veremem ama memnun kalacağınıza eminim:)
quote:
Orijinalden alıntı: dochollywood
Murat bey güle güle kullanın. Ne renkdi sizinki? Koltuklardan ben çok memnunum, arkada hiç oturmadım:))) fikir veremem ama memnun kalacağınıza eminim:)
Teşekkür ederim,beyaz renk aldım.Mondeodan sonra koltuklar biraz dar geldi alışmak zaman alacak sizler sayesinde baya bir aracı tanıma şansım oldu objektif yorumlarla vatandaşları bilinçlendirmek ve bunları bilerek karar almalarını sağlamak çok önemli,burda yazılanların çoğu doğru olması beni ayrıca mutlu etti
siz biraz kilolusunuz galiba murat bey:) yolda giderken az önce dediğinize dikkat ettim bende yapılıyımdır, koltuk çok geniş değil ama benim vücudumu tam sarıyor heralde daha toplu olsam bana da öyle gelirdi diye düşündüm
quote:
Orijinalden alıntı: Cengaver1
siz biraz kilolusunuz galiba murat bey:) yolda giderken az önce dediğinize dikkat ettim bende yapılıyımdır, koltuk çok geniş değil ama benim vücudumu tam sarıyor heralde daha toplu olsam bana da öyle gelirdi diye düşündüm
Haklı olabilirisniz ama siz hiç 2010 mondeo selective binmediğiniz için kıyaslama yapamıyorsunuz,deri koltuk geniş hatlar direksiyon simidi genişliği falan arasında çok fark var bunu belirtmek istemiştim ve en önemlisi ne yazık ki kilolu değilim boyum var ama 80 kiloyum :)
Ford, Kuga'ya tam 3000TL zam yaptı!!!Olacak iş değil, tam olarak %4,2!!! Ayıptır ya, tamam araba güzel ama insanları salak yerine koymak ayıp oluyor, yazık....
quote:
Orijinalden alıntı: ingilizmurat
Sonunda aracıma kavuştum ve ilk sürüş gayet güzeldi ; Düşüncelerime gelince , araç gayet seri geldi ama hızlanma ivmesi yavaş birden hızlanmıyor 1 sn kadar bekliyor sonra tepki alıyorsunuz sürüş keyfi süper ama keşke koltuklar biraz daha geniş olsaydı mondeodaki koltuk rahatlığını bulamadım ayrıca direksiyon olayında çok ayıp etmişler mondeodaki avucu kavramada oldukça dolgundu bunda o hissi vermiyor simidin ince olmasını hangi mantıkla karar vermişler anlamış değilim,yakıt olarak 200 km yaptım bilgi ekranı 10 lt gösteriyor biraz korkutucu umarım ortalama 8 lere düşer yeni olası tesselli sebebim şu sıralar,arka koltuk sıkıcı bunaltıcı şayet yolcu olsam arka koltukta oturmak istemem hem yüksek yapmışlar hemde dar olması rahatsızlık veriyor 1.85 boyunda olan ben arka koltukta 8 saatlik yolculuk yapmak istemezdim ama sorun değil eşim çocuğum ve ben olduğum için problem yok yedek paspas ilk yardım seti aldım hediye olarak pek parlak bir durum değil ama olsun içeriye ses almayıp düşük devirlerde yüksek hızı çok ama çok özlemişim 120 km hızla giderken mondeoda oluşan o yüksek devir ve ses rahatsızlık vericiyken kugada biraz keyfini sürdüm sonuç olarak içim oldukça rahat iyki almışım diyebiliyorum şu yakıtıda biraz indirdik mi herşey çok daha iyi olacak :)
murat bey hayırlı ugurlu olsun, güle gle kullanın!..
quote:
Orijinalden alıntı: mendoglu
quote:
Orijinalden alıntı: ingilizmurat
Sonunda aracıma kavuştum ve ilk sürüş gayet güzeldi ; Düşüncelerime gelince , araç gayet seri geldi ama hızlanma ivmesi yavaş birden hızlanmıyor 1 sn kadar bekliyor sonra tepki alıyorsunuz sürüş keyfi süper ama keşke koltuklar biraz daha geniş olsaydı mondeodaki koltuk rahatlığını bulamadım ayrıca direksiyon olayında çok ayıp etmişler mondeodaki avucu kavramada oldukça dolgundu bunda o hissi vermiyor simidin ince olmasını hangi mantıkla karar vermişler anlamış değilim,yakıt olarak 200 km yaptım bilgi ekranı 10 lt gösteriyor biraz korkutucu umarım ortalama 8 lere düşer yeni olası tesselli sebebim şu sıralar,arka koltuk sıkıcı bunaltıcı şayet yolcu olsam arka koltukta oturmak istemem hem yüksek yapmışlar hemde dar olması rahatsızlık veriyor 1.85 boyunda olan ben arka koltukta 8 saatlik yolculuk yapmak istemezdim ama sorun değil eşim çocuğum ve ben olduğum için problem yok yedek paspas ilk yardım seti aldım hediye olarak pek parlak bir durum değil ama olsun içeriye ses almayıp düşük devirlerde yüksek hızı çok ama çok özlemişim 120 km hızla giderken mondeoda oluşan o yüksek devir ve ses rahatsızlık vericiyken kugada biraz keyfini sürdüm sonuç olarak içim oldukça rahat iyki almışım diyebiliyorum şu yakıtıda biraz indirdik mi herşey çok daha iyi olacak :)
murat bey hayırlı ugurlu olsun, güle gle kullanın!..
Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için
Ben güneydoğuda görev yaptığım dönemde abimin kugayı kullanıyodum. Düz vites, titanyum X (full paketti yani). Sıcak memlekette deri koltuk felaket kötüydü. Koku da yapıyodu. İnanın yenisi çıktığında parçalı deri kumaş koltuk olayına acaip sevinmiştim ve şu an çok memnunum. Panoramik cam tavan da olduğundan deri koltuk sıkıntılı bir seçenek. Bu koltuk döşemesi çok yerinde bir değişiklik olmuş. ama isteyen, şık, lüks özellik isteyen selective paketle sahip oluyor. Doğru planlama bence. Yalnız orta kolon arkada priz vardı üst paketlerde onu çıkarıp çakmak yuvası koymalarını hiç sevmedim:) Bir de ön koltuk sırtlarındaki açılır masaları da kaldırmışlar:(( o da üzücü bence. Ortada kol dayanağınınaltındaki gözde usb girşi de standart olmaması bence 78000 tl bir araçta şık olmamış. Ufak ayrıntılar ama bunlar olsa araç her yönden değer kazanacak kanımca. Selectivede bunlar var mı bilmiyorum. Kataloglar anca elektrikli koltuğa, deri döşemeye yer veriyor
bende aynı sebeplerden deri döşeme almadım, hem kayıyor, hem rahatsızlık veriyor kumaş gibisi yok, dediğiniz gibi ufak ayrıntılar da olsa tadından yenmezdi
arkadaşlar kugalarda değişiklik yapıyorlar sanırım TitaniumX modeli kalkmış sadece Titanium, Selective ve Yeni Selective modelleri var int. sitesinde
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendoglu -- 8 Ocak 2011; 23:31:34 >
fiyat farkı euro kurundaki artıştan olmalı, malum ben alırken 1910 tl idi şimdi 2050 lerde..
quote:
Orijinalden alıntı: mendoglu
arkadaşlar kugalarda değişiklik yapıyorlar sanırım TitaniumX modeli kalkmış sadece Titanium, Selective ve Yeni Selective modelleri var int. sitesinde
Titanyum X model değil paket olduğu için resimdeki ekranda Titanyum modeli yanındaki "+" işaretine basıldığında eklenebilir opsiyonlar olarak görülebilir.
Arkadaslar dun depoyu doldurdum 190 TL civarında doldu,bilgi ekranında 590 km yazıyordu 35-40 km gittim fullden biraz aşağıya indi ben 700 km falan düşünürken 500 km giderse diye endişeliyim :(