Şimdi Ara

Ford Kuga1.5 EcoBoost Motor Teknik Bilgi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir bilgiye ihtiyacım var. Araştırdım ancak net bir bilgiye ulaşamadım. 2023 Ford Kuga Titanium 1.5 Ecoboost 182 Hp araç düşünüyorum. Bu araçta triger zinciri mi var yoksa yağın içerisinde çalışan triger kayışı mı var ? (1.0 Ecoboost ve 1.2 PureTech gibi) Tam emin olmamakla beraber Ford'un bu motorda 2019 sonrasında zincire geçtiğini duymuştum. Son olarak şanzıman tork konvektörlü mü yoksa çift kavrama mı ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 18 Ekim 2024; 23:29:28 >



  • Hay arkadaş bilip bilmeden konuşanlar forumu bu hale getirdi,

    Hocam 1.5 ecoboost motorda dert etmeniz gereken son şey kayış, zincir ne varsa

    1.2 puretech'de de 2020 sonrasında bi halt olduğu yok serviste bakım yapılırsa ya da yeni kayış takildi ise eskiler bile normal kullanılıyor.1.0 ecoboostlarda geri çağrıldı en son zincire geçti,
    Milletin kayış diye diye kafasını bulandırdırdılar zira sifir bilgi ile kizgin yağda plastik kaucuk olmaz demek kolaydi. Sonrasında ne yapılmış bakmak zor tabi,

    Sizin çok daha önemli dertleriniz var, soğutma sıvısı fazla sıcak uyarısı veriyor 1.5 3 silindir ecoboostlar ve önce soğutma sıvısı değişiyor ama geçici çözüm, sonra silindir üst kapağı değişecek,

    Bu durum 2024'ün 6. ayına kadar falan tüm ecoboostlarda var
  • Merhaba;

    Yağ içerisinde çalışan triger kayışı sadece 1.0 EcoBoost motorlarda mevcut onun haricinde 2018 yılına kadar üretilen 1.5 ve 1.6 EcoBoost motorlar kuru tip triger kayışına sahiptir.

    2018 sonrası 3 silindirli 1.5 EcoBoost’ların trigerleri zincirlidir.
  • selam şanzıman tam otomatik ama motor konusu kafa karıştırıcı

  • Hay arkadaş bilip bilmeden konuşanlar forumu bu hale getirdi,

    Hocam 1.5 ecoboost motorda dert etmeniz gereken son şey kayış, zincir ne varsa

    1.2 puretech'de de 2020 sonrasında bi halt olduğu yok serviste bakım yapılırsa ya da yeni kayış takildi ise eskiler bile normal kullanılıyor.1.0 ecoboostlarda geri çağrıldı en son zincire geçti,
    Milletin kayış diye diye kafasını bulandırdırdılar zira sifir bilgi ile kizgin yağda plastik kaucuk olmaz demek kolaydi. Sonrasında ne yapılmış bakmak zor tabi,

    Sizin çok daha önemli dertleriniz var, soğutma sıvısı fazla sıcak uyarısı veriyor 1.5 3 silindir ecoboostlar ve önce soğutma sıvısı değişiyor ama geçici çözüm, sonra silindir üst kapağı değişecek,

    Bu durum 2024'ün 6. ayına kadar falan tüm ecoboostlarda var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 19 Ekim 2024; 12:32:4 >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Cevaplar için çok teşekkür ederim. 1.5 EcoBoostar'da hararet sorununu da duymuştum. Ancak yeni modellerde düzeltildiğini sanıyordum. Sanrım bu motordan uzak durmak ve daha sorunsuz motora sahip araçlara yönelmek daha mantıklı olacak.

  • VoLKaN067 kullanıcısına yanıt

    Bu farklı bir sorun hocam belli bir seride var 2023'de, tam tarihleri bilmiyorum araştırıp düzeltilmiş versiyona bakabilirsiniz,

  • Güncel..

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben de 2023 1.5 benzinli kuga almayı düşünüyordum ama burda yazılanlar kafamı karıştırdı. Soğutma suyu ve silindir kapağı ile ilgili problemler hala devam ediyor mu acaba
  • Mondeo 1,5 ecoboost araçlara bakmıştım yıllar önce, biraz nette araştırdım, motorlarda fabrikasyon blok çatlağı sorunu olduğunu okudum, birçok kullanıcı bu durumu yaşamış,

  • somet 16 kullanıcısına yanıt

    bahsettiğiniz problem 2019 yılına kadar üretilen 1.5 ecoboost 4 silindirli araçlarda 100 bin km den sonra görülüyormuş, bunun da önüne geçmek için motor bloğu 2019 dan sonra değişti ve 3 silindire geçildi, böylelikle o sorun halledildi, bu sefer de bazı araçlarda motor soğutma sıvısı hatası ve buna bağlı olarak hararet sorunu olduğu söyleniyor, ama bu problem kronik mi , tüm araçlarda mı görülüyor onu henüz teğit edemedim, çünkü 2024 model araçlarda olduğu söyleniyor ve yeni araç olduğundan henüz servislerden tam olarak stabil geri dönüş sağlanmış değil.

  • Bu sorunlu motorlar aynı zamanda nasıl "ödüllü motor" olyor, bende bunu anlamıyorum :)
  • ulaş72 U kullanıcısına yanıt

    Geçen hafta biyerde okumuştum 2015 mondeo 1,6 tdı , blok çatlağından dolayı sandık motor araştırıyordu bi arkadaş, sanırım dizellerde sıkıntılı :( ,

  • somet 16 kullanıcısına yanıt

    1.6 TDCİ olan Mondeo eğer it kopuk eline geçmediyse bozulacak makine değil

  • Ford binek Türkiye'de bitti artık, yetkili servisleri aleni olarak; ''binek araçlara bakmıyoruz pek artık, aracınızı getirmeseniz de olur, bizim önceliğimiz transit ve ambulanslar'' diyecek kadar küstah.


    Yedek parça da gelmiyor eskisi gibi. Yeni ve modelli alınmaz yani artık.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.