Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    ssangyong u nekadar tanıyoruzki? e tabiki ford daha mantıklı yılların tecrübesi sonuçta

    ssangyong actyon sports'u tanımıyoruz ama ranger ı cok ii tanıyoruz euro ncap'tan 3 yıldızla ayrılan amerikan devidir kendisi..
    3 yıl ford marka araç kullandım gerçekten sürüş zevki apayrı ama ranger da aynı kanıda değilim...
    sn.connectgücü genellikle binek olarak kullanıcam haftada bir 200-300 kg yük taşırım diyorsanız actyon sports derim çünkü hem düşük vergi diliminde hem daha az tüketip aynı performansı vermekte hemde sınıfındaki tek 5 kollu bağımsız arka süspansiyona sahip araç buda daha konforlu yapıyor aracı... bu füzden istihap haddi biraz daha azdır
    yok ben markaya önem veririm iki üç yıla elden cıkarırım çünkü çok araç değiştiriyorum diyorsanız tabiki ford derim çünkü bir bilinilirliği var sonuçta...
    şayet ssanyong actyon sports hakkında fikir edinmek isteseniz tarafsız bir yayın olan e-otoderginin 13.sayısınaki sürüş testini inceleyebilirsiniz(e-otodergi editörlerine NOT:paylaşım yapmayın dediğiniz için sizin hostinginizden link verdim) bu linkten indirebilirsiniz (alıntıdır e-otodergi) saygılar...

    buda ssangyong actyon çarpışma testi referans olabilir sonuçta aynı altyapıya sahip



    ford ranger çarpışma testi (3yıldız)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_007 -- 14 Aralık 2010; 11:05:04 >




  • OĞUŞLAR GROUP OTOMOTİV LTD.ŞTİ
    SKODA&SSANGYONG YETKİLİ BAYİ
    SİNAN ÇELİK
    0216 533 74 74 pbx
    0216 533 74 75 fax
    0530 881 83 82 gsm

    [B][U]% 100 kredi 48 ay vade[/U][/B]
  • Sıpayla, Arap atını karşılaştırmak ne kadar doğru ise diğer pick uplar ile actyon sports'u karşılaştırmak o kadar doğrudur.Diğerleri kamyonet KAMYONET actyon sports SUV.Nasıl mı ? Bakın arkadaşlar bu konuyu şu şekilde aydınlatabiliriz.Ssangyong TAM ŞAŞİLİ araçlar yapar, ilk defa monokok gövdeli araçını yeni Korandoyla çıkardı ve Korando sınıfının bir numaralı araçı her bakımdan , dayanıklılık, konfor, motor, şanzıman, şaşe.Bunu bir yere bırakalım konu dağılmasın.TAM ŞAŞİ araçlar nedir ? iki adet demiryolu rayı gibi çelik çubuk alınır birbirine ortalarından bağlantılar ile tutturulur bunun üstüne tüm karoser oturtulur.Bu durumda Actyon Sports neden farklı bir ırktır ? Çünkü SSangyong Kyron'la aslında aynı araçtır motorundan, şansımanıza kadar, arkada 5 noktadan bağlatılı amortisörüne kadar.Şimdi Kyron SUV oluyorda tamamı aynı teknik,malzemeden mamül actyon pick up mı oluyor geçiniz...


    Tam şaşinin faydası nedir? çelikten bir kibrit kutusu düşünün kibrit kutusunun içine motoru oturtun kibrit kutusunun önüne de tampon üstünede tüm karasori yapıştırın.Duvara vurun noldu tampon ezildi, kaput yamuldu çelik kutunun içine bişey oldu mu hayır.İŞte Ssangyong'un farkı budur karşıya vurursunuz, müşta gibi karşı tarafın içine girersiniz motorunuzu çalıştırıp dışarı çıkarsınız.NCAP'DEN yaya emniyetinden tam bir sıfır ama sürücü emniyetinde de tam bir 5 alırsınız.Yukarıda videoda herşey belli.Tam şaşi arazi araçı yapan kalmadı neden maliyetli, araziye çıkanda yok zaten asfalt üstünde araçlar.Monokok gövdeli araçlar arazi aracının bağaş kapısı kapanmaz olur çünkü gövdenin esneme toleransı zayıftır.Şaşili araç arazide beşik gibi esner ve hiçbir şeyde olmaz.Olsa olsa sadece şaşi papuçlarını değiştirirsiniz.

    Actyon Sports bu durumda arap atı diğerleri kıbrıs sıpası, boz eşşek, somali karakaçanı tarzı araçlardır.Aşşalamıyorum öylede çünkü.Ww crafterın yanından kafa kafaya çarptıştık ben geri vitese taktım araçı crafterın içinden çıkardım arabanın sivri burnu crafterın önünde U şekli oluşturdu 68.000TL hasar çıktı crafter pert oldu, ben sadece tampon, kaput, sol ön far, ve motor ön koruma çelik barını değiştirdim toplamda 4200TL'ye.Tüm evrakları sunabilirim fotolarda dahil.

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darbelihilti

    Sıpayla, Arap atını karşılaştırmak ne kadar doğru ise diğer pick uplar ile actyon sports'u karşılaştırmak o kadar doğrudur.Diğerleri kamyonet KAMYONET actyon sports SUV.Nasıl mı ? Bakın arkadaşlar bu konuyu şu şekilde aydınlatabiliriz.Ssangyong TAM ŞAŞİLİ araçlar yapar, ilk defa monokok gövdeli araçını yeni Korandoyla çıkardı ve Korando sınıfının bir numaralı araçı her bakımdan , dayanıklılık, konfor, motor, şanzıman, şaşe.Bunu bir yere bırakalım konu dağılmasın.TAM ŞAŞİ araçlar nedir ? iki adet demiryolu rayı gibi çelik çubuk alınır birbirine ortalarından bağlantılar ile tutturulur bunun üstüne tüm karoser oturtulur.Bu durumda Actyon Sports neden farklı bir ırktır ? Çünkü SSangyong Kyron'la aslında aynı araçtır motorundan, şansımanıza kadar, arkada 5 noktadan bağlatılı amortisörüne kadar.Şimdi Kyron SUV oluyorda tamamı aynı teknik,malzemeden mamül actyon pick up mı oluyor geçiniz...


    Tam şaşinin faydası nedir? çelikten bir kibrit kutusu düşünün kibrit kutusunun içine motoru oturtun kibrit kutusunun önüne de tampon üstünede tüm karasori yapıştırın.Duvara vurun noldu tampon ezildi, kaput yamuldu çelik kutunun içine bişey oldu mu hayır.İŞte Ssangyong'un farkı budur karşıya vurursunuz, müşta gibi karşı tarafın içine girersiniz motorunuzu çalıştırıp dışarı çıkarsınız.NCAP'DEN yaya emniyetinden tam bir sıfır ama sürücü emniyetinde de tam bir 5 alırsınız.Yukarıda videoda herşey belli.Tam şaşi arazi araçı yapan kalmadı neden maliyetli, araziye çıkanda yok zaten asfalt üstünde araçlar.Monokok gövdeli araçlar arazi aracının bağaş kapısı kapanmaz olur çünkü gövdenin esneme toleransı zayıftır.Şaşili araç arazide beşik gibi esner ve hiçbir şeyde olmaz.Olsa olsa sadece şaşi papuçlarını değiştirirsiniz.

    Actyon Sports bu durumda arap atı diğerleri kıbrıs sıpası, boz eşşek, somali karakaçanı tarzı araçlardır.Aşşalamıyorum öylede çünkü.Ww crafterın yanından kafa kafaya çarptıştık ben geri vitese taktım araçı crafterın içinden çıkardım arabanın sivri burnu crafterın önünde U şekli oluşturdu 68.000TL hasar çıktı crafter pert oldu, ben sadece tampon, kaput, sol ön far, ve motor ön koruma çelik barını değiştirdim toplamda 4200TL'ye.Tüm evrakları sunabilirim fotolarda dahil.

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




    hocam geçmiş olsun bende bu aracı kullanıyorum aracınızın kaza fotoğraflarını ekleyebilir misiniz?

    bende kendi aracımı merak ediyorum...




  • bunlarda diğer marka araçların merdiven şasileri
    nissan skystar pick-up (Titan)
     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    mitsubishi l200
     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

    toyota hilux
     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    vw amarok
     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    bu gibi ülkemizde satılan ve ya satılmayan çoğu pick-up modeli merdiven şasi üzerine kurulmuştur. fiat strada,dacia pick-up ,skoda pick-up gibi platform kardeşi birde binek otomobil bulunduran ve bu binek otomobil üzerine geliştirilen hafif pick-uplar ise monokok saşi üzerine inşa edilmiştir.

    saygılar.

    edit resim düzeltme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_007 -- 25 Şubat 2011; 3:42:16 >




  • Ssangyong Actyon Sport 2012

    2000 cc 360 tork 155 Beygir 6 ileri


    Yani önümüzdeki sene aracımı satıp yakılışıklı arkadaşı satın alıyorum.

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




  • darbelihilti

    hayırlısı olsun hocam
  • actyon sport ebatlarıyla aynı motor ve karoseri değişmiş iç dizayn fotosy bulabilen var mı ?

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




  • bu sene ranger kasa değişitricekdi ve büyük değişime gidilicekdi artık binek araç tarzında navara tarzında rangerlar da üretilicekdi .. yani sadece ticari değil binek kullanıcılarıda hedef alınıcakdı.. ve ufak hacimli 2.0tdci ve 2.2 tdci motorlar konulucakdı.


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




  • mazda yaparsa demek istediniz herhalde SSangyong SUT, Ford Ranger Pick up, iki araç farklı kulvarlarda yer alan farklı araçlar.
  • Ssangyong Actyon Sports Ute(2008-on)Tradie 4x2Star Rating:2 litre dieselOverall Score:24.01 (out of 37)Airbags: Dual FrontalVehicle Type:UtilityThe tested model of Ssangyong Actyon Sports Ute was introduced in Australia during 2008. Dual front airbagsare standard equipment. Antilock brakes (ABS) are available on some variants. An advanced seat belt reminder is fitted to the driver seat. Pretensioners are fitted to the front seat belts to reduce slack in the event of a crash. A two point seat belt is fitted to the centre rear seat. This provides inferior protection compared with a three point seat belt.

    3 Stars. The Actyon Sports Ute scored 7.01 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment had excessive floor deformation and pedal intrusion. Protection from serious leg injury was poor for the driver. Chest protection was marginal. The vehicle was awarded a default score of 16 out of 16 in the side impact crash test. However, the low offset score limited the overall rating to 3 stars and 24.49 points (the maximum points available for a 3 star rating).

    Published 29 October 2010

    Crash Test Results.‹ Back to Search Results ‹ New Search Isuzu D-Max 4x4(2008-on)SX CrewcabStar Rating:3 litre dieselOverall Score:21.4 (out of 37)Airbags: Dual FrontalVehicle Type:Utility* High risk of life-threatening chest injury # Safety equipment, as tested, not available on all variants

    The Isuzu D-Max was introduced in Australia during 2008. This assessment is based on crash tests of the equivalent dual cab Holden Rodeo published by ANCAP in 2006. The D-Max has a 3 litre diesel engine. This rating does not apply to single cab versions of the D-Max 4x4. Dual front airbags are standard equipment on the SX and LS versions but are not available for the EX 4x4. Antilock brakes (ABS) with electronic brakeforce distribution are standard on all SX and LS 4x4 versions but are not available for the EX version. Electronic stability control (ESC) is not available. A three point seat belt is fitted to the centre rear seat. This provides better protection than a two point seat belt. Child restraint anchorages are fitted behind the rear seat but are difficult to reach. Hazard lights activated during the crash.

    3 stars. The D-Max 4x4 scored 5.4 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment held its shape reasonably well. Protection from serious chest injury was poor for the driver and weak for the passenger. Leg protection was marginal for the driver. The vehicle was awarded a default score of 16 out of 16 in the side impact crash test.

    Nissan Navara D22 4x2(2008-on)DX cab/chassisStar Rating:2.5 litre dieselOverall Score:21.57 (out of 37)Airbags: Dual FrontalVehicle Type:UtilityThe tested model of Nissan Navara D22 was introduced in Australia during 2001 and was superseded by the Navara D40 in 2005 (see separate ANCAP rating). The Navara D22 was reintroduced in 2008. ANCAP has been advised that dual front airbags are now standard equipment for all variants of the Navara D22. Antilock brakes (ABS) are standard on the DX 4x2 and ST-R Dual Cab variants. Electronic stability control (ESC) is not available. Pretensioners are fitted to the outboard seat belts to reduce slack in the event of a crash. Hazard lights activated during the offset crash test.

    3 Stars. The Navara scored 5.57 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment held its shape reasonably well, except for pedal movement and floor deformation. Protection from serious chest and leg injury was marginal for the driver. Leg protection was also marginal for the passenger. The vehicle was awarded a default score of 16 out of 16 in the side impact crash test.

    Nissan Patrol(2008-on)DX Cab/ChassStar Rating:3.9 litre dieselOverall Score:21.6 (out of 37)Airbags: Dual FrontalVehicle Type:UtilityThe tested model has leaf springs. The tested model of Nissan Patrol cab/chassis was introduced in Australia during 2008. This rating only applies to models fitted with dual airbags. This model has minimal safety features. Dual front airbags became standard in 2009. A 2-point seat belt is fitted to the centre front seat. This provides inferior protection compared with a 3-point point (lap) seat belt. This seating position also lacks the protection of an airbag. There are no top tether anchorages for child restraints so this vehicle is unsuitable for transporting children under the age of four.

    3 Stars. The Patrol cab/chassis scored 5.6 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment lost structural integrity. Protection from serious leg injury was poor for the driver. Chest protection was marginal for the driver and passenger. Driver head protection was also marginal. The vehicle was awarded a default score of 16 out of 16 in the side impact crash test.



    Ssangyong 37 puan üzerinden 24.01 isuzu d-max 21.4 navara 21.57 nissan patrol 21.6 puan almıştır

    ANCAP sonuçları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darbelihilti

    mazda yaparsa demek istediniz herhalde SSangyong SUT, Ford Ranger Pick up, iki araç farklı kulvarlarda yer alan farklı araçlar.


    zaten ford ranger^'in şu anki bildiğin odun gibi kamyon versiyonu 42 bin tl'den başlıyor bu pick'up binek tasarlandığına göre 50 bin tl rahat olur.

    yalnız şu nokta gözden kaçıyor.

    RANGER:2.2 motor 150 hp

    SUT 1:2.0 motor 155 hp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    paris dakarda birinci gelen marka mitsubishi bunu herkes kabul ediyor yanılmıyorsam pajero modeli bu işi başaran. Pajeronun da arkası çok noktadan bağlı helezonik yaylı yani l200 gibi gülle atmaya hazır mancınık gibi değil. Zaten pajero da öyle olsa asla bir efsane olamazdı
    kilitli difransiyeli biliyorum heterojen zemindeki tekerlerin dönüş sayısını 1:1 eşitliyor yani sert zemindeki teker de patinaja devam ederek aracın hareketini ve yoldan çıkmamasını sağlıyor ( tabiki arazide) yukarıda bir çift kilit ibaresi geçmiş onu anlayamadım bu arada lokositi actyon sportun arkasına oturmaya davet ediyorum yalnız ön koltuklar makul seviyede olmalı
    bir de geçenlerde bir 4x2 l200 halftoplu a. sportu aynı anda arkadan görme şansım oldu inanın l 200 oyuncak gibi duruyordu sizce de kasası biraz LEGO yu andır mıyor mu

    lütfen şunu izlermisiniz L200 hakkında fikirleriniz değişebilir
    http://www.youtube.com/watch?v=Ii0Ou7HZ3rA

    pajero ile L200 ün arazi özellikleri aynıdır ki dakarda L200de derece almıştır. kasaya konan arazi malzemeleri ile L200 gayet konforlu yol alır arazide actyon gibi burnunu havaya dikmez. çift kilit demek hem ön tekerleri kitler hemde arka tekerleri ayrı ayrı kilitler. sadece ön yada sadece arka tekerleride kilitleyebilir.
    actyonun arka koltuklarına bindim bir daha binmeme gerek yok oldukça rahatsızdı tıpkı diğer pickup lar gibi. ben sana önce bir focusa yada megana bin sonra L200 ün arka koltuğuna bin daha sonrada actyonun arka koltuğuna otur beni anlayacaksın.
    yeniL200 ün kasası gerçekten değişik, yumurtavari ama her kıvrımı bizim rahat etmemiz içindir. yumurtavari olmasa arka koltuktaki yolcu ikibüklüm seyahat edecek.
    tipini kimisi çok beğeniyor kimide beğenmiyor. sınıfında en geniş iç hacimde L200 de.
    quote:



    pajero ile L200 ün arazi özellikleri aynıdır ki dakarda L200de derece almıştır. kasaya konan arazi malzemeleri ile L200 gayet konforlu yol alır arazide actyon gibi burnunu havaya dikmez. çift kilit demek hem ön tekerleri kitler hemde arka tekerleri ayrı ayrı kilitler. sadece ön yada sadece arka tekerleride kilitleyebilir.
    actyonun arka koltuklarına bindim bir daha binmeme gerek yok oldukça rahatsızdı tıpkı diğer pickup lar gibi. ben sana önce bir focusa yada megana bin sonra L200 ün arka koltuğuna bin daha sonrada actyonun arka koltuğuna otur beni anlayacaksın.
    yeniL200 ün kasası gerçekten değişik, yumurtavari ama her kıvrımı bizim rahat etmemiz içindir. yumurtavari olmasa arka koltuktaki yolcu ikibüklüm seyahat edecek.
    tipini kimisi çok beğeniyor kimide beğenmiyor. sınıfında en geniş iç hacimde L200 de.




    Öncelikle merhaba,

    Amacım bu kadar eski bir konuyu hortlatmak değil ancak arama motorunda bişeyler aranırken bu konuyu başladım ve burada artık müdahil olayım dedim. Konunun devamındaki iletilerde bir açıklama var mı bilemiyorum, tekrara düştüysem şimdiden özür dilerim.

    Bünyesinde Ssangyong bayiliği de barından bir şirkette yine otomotiv dalında ancak farklı bir branşta görev almaktayım. Şirketimizde ikinci el otomobil birimi de bulunmakta. Aynı zamanda bir offroad kulubü üyesiyim. Yani hem Ssangonlar hem de Mitsubishiler hakkında hem işim gereği hem hobilerim gereği naçizane bilgi sahibiyim.

    Yakın bir dostumda %100 rear diff. lock, önde vinç, yükseltme kiti vs gibi offroad donanımları olan L200 vardı. Birlikte çok geziye kampa katıldık. Aracı ağır denilebilecek offroad'da da, asfaltta da çok kullandım. Ayrıca bir kaç sefer de L200 aldım, sattım. Şuanda da elimizde 2 adet 4x2 L200 mevcut.

    Özetlersek iki araç hakkında kıyaslama yapabilecek tecrübem var diyebilirim.

    Öncelikle bu iletimi sizden alıntı yaparak yazma sebebimle başlayayım. Bahsettiğiniz çift kilidin hem önü hem arkayı kilitlediği bilgisinin hatalı olduğunu söyleyeyim. L200 4x4 lerde standart olarak orta diferansiyel kilidi var. Bazı modellerinde ise manuel olarak tuşla devreye giren arka diff. kilidi vardı. Vardı diyorum çünkü şuanda satıştaki modellerde elektronik güç dağılım sistemi var sadece. Sizin çift kilit dediğinizin de arkada da kilit olması kaydıyla karşılığı orta diff ve arka diff'in kilitlenmesi olması gerek.

    İki aracın artılarını ve eksileri kısaca yazarsak;

    L200'ün artıları: L200 bence de görüntüsüyle maça 1-0 önde başlıyor. Marka bilinirliği ve buna bağlı olarak da 2.el değeri ile de öndedir. Özellikle arka kilidi de bulunan modeller arazide gerçekten çok çok iyi işler çıkartıyor. Yerden yüksekliği de göz önüne alında arazide actyondan kesinlikle en az bir gömlek üsttedir.

    Eksileri: 2.5 lt motorun 4x4 versiyondaki vergi dezavantajı büyük. Motor hacmine rağmen ürettiği 136hp'lik güç Actyondan az. Süspansiyon sistemi arazide iyi ama asfaltta actyondan kötü. Fiyat / Donanım oranı Actyon'dan düşük.

    Actyon artıları: Mercedesin sihirli değneği ile 2.0 lt 141 hp'lik güç sınıfı için çok iyi. 2.0 motorun vergi avantajı sınıfında tek. Donanımı oldukça iyi. Süspansiyon sistemi aracı SUT'dan SUV sınıfına taşıyabilecek seviyede. Ufak tefek uyarlamalarla arazide güzel işler yapabilir.


    Eksileri: Marka bilinirliği ve buna bağlı 2. el değer kaybı. Tasarım çok marjinal. Beğenen ölümüne beğeniyor, beğenmeyene kessen güzel araba dedirtemezsiniz. Yere yakın olması ve opsiyonel de olsa diff. lock olmaması sebebiyle standart halinin arazi kabiliyeti L200'e göre düşük.

    Uzun lafın kısası burada biri iyi diğeri kötü demek yanlış olur. Birebir aynı kullanıcıya hitap eden araçlar değil bunlar. Yoğun arazi kabiliyeti ile daha hard core bir araç isteniyorsa L200 tercih edilmelidir, ancak hem binek araç işlevi görsün hem de şöyle bir arazi gezisine çıkayım da diyorsanız ibre Actyon'dan tarafa döner.

    Hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi temur55 -- 19 Temmuz 2011; 18:56:07 >




  • SSANGYONG ACTYON SPORTS alın.

    Gayet güzel ve uygun fiyatlı.
  • 6 ay önce 4x2 actyon sports triptronik sahibi oldum,ikinci el 28 000 TL ye geldi:
    Aracımdan gayet memnunum,yakıt konusunda ise 30-35 kuruş civarında ortalama bir tüketime sahip,servisinden memnun kaldım şanzımandaki titremeyi genel merkeze mail ile bildirdim,tekrar telefon ettiğimde yetkili biri ile görüşme imkanım oydu(Ümit bey di yanılmıyorsam)mail okuduğunu aracı servise götürmem halinde ilgileneceklerini söylediler,bir hafta sonra servisten arayıp arıcmı garanti kapsamında şanzıman sistemi revize edildi.Şimdi sorunsuz kullanıyorum,yani serviste sıkıntı yok ilgi ve alaka güzel.
    Araç biraz alçak bazen unutup altını ufakta olsa sürtüyorum.
    Bu fiyata 6 triptronik vites,dijital klimalı,direksiyonda kumanda özellikleri olan 2 tonluk sağlam bir araç bulunamaz,ben araştırarak aldım,tek eksiği ikinci eli o da zamanla aşılacaktır,bulunduğum ilçede benim aracım ile iki tane iken,şimdilerde 5 adet dolaşıyor.
    Önümüzdeki yıl 2010 model 4x4 full modelini almayı planlıyorum,zira kış şartlarında arka hafif olduğu için rampalarda ve kalkışlarda sorun yaşadım,arkaya ağırlık koyarak,gezdiğim halde.
    Evet aracın kullanıcısı arttıkça topikte canlanacaktır,hak ettiği ilgiyi görmediği düşüncesindeyim,hele ki yukarıda resimleri olan concept model satışa çıksın işte o zaman diğer pick upların yüzüne bakan olmaz.




  • Dostum Sizin bu Kore SSANGYONG pick-up yenisini çıkarırken ford bakacakmı fordun 2012 kasası bence harika.Euro Cup dan 5 yıldız almıştır.Yılların tecrübesi var burada fordla SSANGYONG bir olurmu.SSANGYONG marka pick-up ları gördük en ufak kazada hemen kendilerini ele veriyorlar perde çıkıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur_337

    Dostum Sizin bu Kore SSANGYONG pick-up yenisini çıkarırken ford bakacakmı fordun 2012 kasası bence harika.Euro Cup dan 5 yıldız almıştır.Yılların tecrübesi var burada fordla SSANGYONG bir olurmu.SSANGYONG marka pick-up ları gördük en ufak kazada hemen kendilerini ele veriyorlar perde çıkıyorlar.

    Mevcut Fordun pick-up'ı zaten bildiğiniz kamyonet yük için tasarlanmış araç ha yeni gelecek olan gelsin o zaman değerlendirilir

    Ssangyong'un pick-up'ı binek olarak tasarlanmıştır konfor arıyorsanız sınıfının en iyisi o konuda

    Ayrıca bu araç ne zaman ne şekilde kaza yapmış ve neye göre değerlendirdiniz bilmiyorum

    İlk defa sizden böyle bir şey duyuyorum 1.5 senedir kullandığım araç kazada geçirdim her yola da vurdum test edip beğenip aldım

    Kendi sınıfında hiç bir araçta bu konfor ve bu donanım bu fiyata yoktu

    Hep diyorum;

    2.0 motor,dizel,tiptronik(f1 şanzıman),bu konforda ve bu kadar büyük yükleme alanına sahip bir aracı 37 bin tl'ye aldım el kadar B sınıfı arabalara 40 bin tl isterlerken




  • 2000 model mercedesimi e200 komposor avangart sattım. ve ssanyong kyron tks yaptımm 2008 mercedesin 1 ustu oldugunu dusunuyorum herkeze tavsıye ederim...Ada Gözdem İnşaat Sakarya
  • Arkadaşlar boş verin onu bunu ,ssanyong u merak ediyorsanız bana dönüş yapın anlatayım size. Almayın demiyorum ama servis ve o meşhur genel merkezle sık sık görüşürsünüz sonrada telefonlarınıza çıkmazlar.

    Şunu unutmamalı kurumsal bir firma malının arkasında daima durur,
    3 kere akis vidası gevşemesinden ötürü 4*4 e geçmiyor,firma aracınız hazır gelin alın diyor aracı alıyorum 4*4 arızalı :-)
    şanzuman titremesi var diye şanzuman söküldü oldu dediler ,şanzuman 2-3-4 viteslerde arıza kodu veriyor ve araç kalkışta gaz yemiyor.
    şanzuman söküldü takıldı difransiyelden ses geliyor servis söküp istanbul a göndericez diyor ve şuan 80-90 km de şanzuman taktak vuruyor,
    egr valfi arızalı araç kalkışlarda zorlanıyor.
    sonuç : Mahkemeliğiz yarın duruşma var ,tüketici mahkemesine gittiğinizde bu kıymetli firma avukatları araç ticari bir araçtır dava ticaret mahkemesinde görülmeli diye itirazdalar ,siz aracın en full olanını alsanızda ,çocuklarınızı bu araçla okula götürüp getirsenizde aks vidası gevşesede can güvenliğiniz hiçe sayılacak ve aracınız ticari diye adlandırılacak ,
    bu aracı almayın diyemem ,ancak alacak benim gibi keriz varsa benim aracım ortada....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem1999

    Arkadaşlar boş verin onu bunu ,ssanyong u merak ediyorsanız bana dönüş yapın anlatayım size. Almayın demiyorum ama servis ve o meşhur genel merkezle sık sık görüşürsünüz sonrada telefonlarınıza çıkmazlar.

    Şunu unutmamalı kurumsal bir firma malının arkasında daima durur,
    3 kere akis vidası gevşemesinden ötürü 4*4 e geçmiyor,firma aracınız hazır gelin alın diyor aracı alıyorum 4*4 arızalı :-)
    şanzuman titremesi var diye şanzuman söküldü oldu dediler ,şanzuman 2-3-4 viteslerde arıza kodu veriyor ve araç kalkışta gaz yemiyor.
    şanzuman söküldü takıldı difransiyelden ses geliyor servis söküp istanbul a göndericez diyor ve şuan 80-90 km de şanzuman taktak vuruyor,
    egr valfi arızalı araç kalkışlarda zorlanıyor.
    sonuç : Mahkemeliğiz yarın duruşma var ,tüketici mahkemesine gittiğinizde bu kıymetli firma avukatları araç ticari bir araçtır dava ticaret mahkemesinde görülmeli diye itirazdalar ,siz aracın en full olanını alsanızda ,çocuklarınızı bu araçla okula götürüp getirsenizde aks vidası gevşesede can güvenliğiniz hiçe sayılacak ve aracınız ticari diye adlandırılacak ,
    bu aracı almayın diyemem ,ancak alacak benim gibi keriz varsa benim aracım ortada....

    şikayet var adlı siteye bakın türkiyede satılan her markada kullanıcılardan sizin gibi şikayet edenler var..

    kullanıcı hatasından dolayı benim aracımın geri vites dişlisinde problem cıktı buna ragmen garantiden değiştirdiler
    şimdi benim basımdan bu gecti herkese tavsiye ederim diyebilirmiyim.

    ben kaç oto.sanzımanlı aracın motorunun garantiden değiştiğini biliyorum.buna ragmen alın ya da almayın diyemem.
    doğuşta dsgde arıza cıkaran aracların konularını forumda okuyun bence önce.




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.