Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haklısın
    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    bu hızda gitmiyeceğiz ama istenirse gideceğini bilmek güzel

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




  • C R E Z Y T R E X biraz anlatsana arabayı ben almayı düşünüyorum dostça önerir misin mesala uzaktan kumandayla kapıları kilitlediğimizde camlar otomatik kalkıyor mu yakıt ortalaması fabrika verilerine uygun mu ilk günlerde servislik sorun çıktı mı müzik sistemi nasıl mp3 çalıyor mu + lar - ler yazabilir misin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 28 Temmuz 2008; 12:22:17 >
  • ford ranger
  • arkadaşlar iki foto benden tabi 18 inç 4*4 full modelinin:beceremedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 29 Temmuz 2008; 12:38:04 >
  • Hangisi derseniz diyin gönlümde modifiye L200 yada NAVARA var.... 5 kuruş fazla olsun bunlardan biri olsun...Delta tasarımları her zaman ilk tercihimdir...

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GHOSTRIDER -- 28 Temmuz 2008; 21:59:18 >




  • resimler güzel ama amerikan kamyon yarışları aklıma geldi tamamen omurga kas biraz da zerafet istiyoruz
  • mitsubishi l200 ün 4*2 lüx otomatik modelinide inceleme fırsatım oldu birkere arkası gercekten cok geniş iniş binişlerde ayakların saga sola sürtme durumu yok.arkada oturanlar sanki bir otomobilde oturuyorlarmıs gibi hissedecek.tabi arka koltukların genişlemesi için yük tasıma bölümünden biraz calınmıs.Ön tarafın genişliğide bana göre yeterli .araca getirecegim tek eleştiri 205 taban genişkliğindeki lastikler.o kadar yüksek ve heybetli bir araca o genişlikte bir lastik konulunca aracın bütün güzelliği törpülenmiş.4 *4 lerinde 245 taban ve 17 jant var gercekten cok güzel duruyorlar ve camurlugu dolduruyorlar ama kimse kusura bakmasın 4*2 leri leylek gibi duruyor 42 bin ytl lik bir pikupta olmaması gereken bir özellik.mitsubishi ye bu maliyet hesabı yakısmamıs.2 metrelik bir adamın 35 numara ayakkabı giymesi gibi birşey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 2 Ağustos 2008; 14:13:17 >
  • KESİNLİKLE SSANGYONG DERİM

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • BABAM ACTYON SPORTS 4*4'LE SOLA DÖNÜŞ İÇİN BEKLERKEN ARKADAN GELEN DAMPERLİ KAMYONUN(AS-900) ÇARPMASI SONUCU KAZA GEÇİRDİ.KAMYON BİZİM ARACA ÇARPTIKTAN SONRA HIZINI ALAMAYIP LADA YA VURDU, LADA KARŞI ŞERİDE UÇTU, DAHA SONRA KARTAL TAKSİYE VURDU ONUNDA SAĞ TARAFINI BİÇTİ. ÇOK ŞÜKÜRKİ BABAM KAZAYI SIYRIKSIZ ATLATTI.DÜŞÜNÜN Kİ BABAMIN KOLTUĞU ÇARPMANIN ETKİSİYLE KIRILDI.ARAÇ PERT OLDU Kİ O ŞİDDETTE BİR ÇARPMADA SAĞLAMLIĞINI BİZİM GÖZÜMÜZDE KANITLADI..ARACIMIZ TAKSİ OLSAYDI HERHALDE SAĞ KURTULAMAZDIK.....


    DAHA SONRA BAYİDEN ÖĞRENDİĞİMİZ KADARIYLA; G.KORE'DE SSANGYONG=CAN GÜVENLİĞİ FELSEFESİYLE ÜRETİLİYORMUŞ...ARACIN ÖN TAMPONUN İÇİNE GİZLENMİŞ U ŞEKLİNDE BİR ÇELİK KORUMA BARI VAR...

    BEN DENEMEDEN PEŞİN KARAR VEEN ARKADAŞLARA KATILMIYORUM...EN AZINDAN TEST SÜRÜŞÜ YAPTIĞINIZDA FARKI ANALYABİLİYOEUSUNUZ....MERCEDES MOTOR + ŞANZIMAN...GÜNEY KOREDE İLK 4 *4 ÜRETİMİ YAPAN FİRMA..TABİKİ FORD-TOYOTA VE DİĞERLERİ KADAR TANINMIŞ DEĞİL...AMA 3 YIL 100.000 KM. GARANTİ VE % 100 YEDEK PARÇA GARANTİSİ VE ŞAHSUVAROĞLU A.Ş.'YE GÜVENEREK BİZ BU ARACI ALMIŞTIK..


    SAYGILARIMLA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeki67 -- 2 Ağustos 2008; 17:30:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: zeki67

    BABAM ACTYON SPORTS 4*4'LE SOLA DÖNÜŞ İÇİN BEKLERKEN ARKADAN GELEN DAMPERLİ KAMYONUN(AS-900) ÇARPMASI SONUCU KAZA GEÇİRDİ.KAMYON BİZİM ARACA ÇARPTIKTAN SONRA HIZINI ALAMAYIP LADA YA VURDU, LADA KARŞI ŞERİDE UÇTU, DAHA SONRA KARTAL TAKSİYE VURDU ONUNDA SAĞ TARAFINI BİÇTİ. ÇOK ŞÜKÜRKİ BABAM KAZAYI SIYRIKSIZ ATLATTI.DÜŞÜNÜN Kİ BABAMIN KOLTUĞU ÇARPMANIN ETKİSİYLE KIRILDI.ARAÇ PERT OLDU Kİ O ŞİDDETTE BİR ÇARPMADA SAĞLAMLIĞINI BİZİM GÖZÜMÜZDE KANITLADI..ARACIMIZ TAKSİ OLSAYDI HERHALDE SAĞ KURTULAMAZDIK.....


    DAHA SONRA BAYİDEN ÖĞRENDİĞİMİZ KADARIYLA; G.KORE'DE SSANGYONG=CAN GÜVENLİĞİ FELSEFESİYLE ÜRETİLİYORMUŞ...ARACIN ÖN TAMPONUN İÇİNE GİZLENMİŞ U ŞEKLİNDE BİR ÇELİK KORUMA BARI VAR...

    BEN DENEMEDEN PEŞİN KARAR VEEN ARKADAŞLARA KATILMIYORUM...EN AZINDAN TEST SÜRÜŞÜ YAPTIĞINIZDA FARKI ANALYABİLİYOEUSUNUZ....MERCEDES MOTOR + ŞANZIMAN...GÜNEY KOREDE İLK 4 *4 ÜRETİMİ YAPAN FİRMA..TABİKİ FORD-TOYOTA VE DİĞERLERİ KADAR TANINMIŞ DEĞİL...AMA 3 YIL 100.000 KM. GARANTİ VE % 100 YEDEK PARÇA GARANTİSİ VE ŞAHSUVAROĞLU A.Ş.'YE GÜVENEREK BİZ BU ARACI ALMIŞTIK..


    SAYGILARIMLA

    büyük geçmiş olsun köyümdeki bir arkadaş ısuzu almaya karar vermişti ( bizim buralarda(mersin) ısuzu çok beğenilir ) arkadaşının biri bir de ssangyong actyon sport a bakalım demiş arkadaş koltuğa oturur oturmaz tamam demiş kararını vermiş motor şanzuman mercedes kullanılan malzeme kaliteli sağlam 2000 motordan 141 beygir güç üretmişler yakıtı ve fiyatı diğer pick up lardan uygun gücü fazla halftopla bir muhteşem duruyor kesinlikle pick up alacakların değerlendirmesi gereken bir seçenek




  • kusura bakmayın ama çok övdüğünüz l 200 ün arazi vitesi bile eski medel motoru hala 2500 motor ssagyongun focusa yakın bir viraj kontrolu var
  • ACTYON SPORT KULLANICILARI NEREDESİNİZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ BİLGİSAYARI HER AÇTIĞIMDA BAKIYORUM YENİ BİR ŞEY YOK
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    kusura bakmayın ama çok övdüğünüz l 200 ün arazi vitesi bile eski medel motoru hala 2500 motor ssagyongun focusa yakın bir viraj kontrolu var

    yeniL200 ün arazi vitesini karalarsan pajeronunkinide karalamış sayılırsın çünkü arazi özellikler aynıdır ve yıllardır dakar rallisinde şampiyondur. lütfen azıcık destekli sallayalım.
    ayrıca hiçbir kamyonetten focus yada başka bir binek otomobilin viraj kontrolünü bekleyemezsin.
  • kullandınızmı kullanmadıysanız test sürüşü yapmanızı beklerim sizden kullanın görün ayrıca vites kolundan bahsettim l200 deki arazi vitesi kolundan bahsettim ayrıca suvlardaki gibi düğme yle geçiliyor ve otomatik artık ben artık ssangyongu kamyonetlerle değil suv larla kıyaslıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    kusura bakmayın ama çok övdüğünüz l 200 ün arazi vitesi bile eski medel motoru hala 2500 motor ssagyongun focusa yakın bir viraj kontrolu var

    yeniL200 ün arazi vitesini karalarsan pajeronunkinide karalamış sayılırsın çünkü arazi özellikler aynıdır ve yıllardır dakar rallisinde şampiyondur. lütfen azıcık destekli sallayalım.
    ayrıca hiçbir kamyonetten focus yada başka bir binek otomobilin viraj kontrolünü bekleyemezsin.





  • L200 suv değildir zaten kıyaslanmaz. gerçek arazi aracıdır, vites kolunun olması gerçek bir arazi aracı olduğundandır. özelliği fazla olduğundandır.çift diff lock hangi suv da var.
    bu arada L200 olmasaydı actyon alabilirdim beğendiğim özellikleri var ama L200 çok farklı.L200 den daha alçak olduğu için yol tutuşu daha iyidir. ama suvlarda dahil olmak üzere bu tür araçlardan fazla bir yol tutuşu beklemeyin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    kullandınızmı kullanmadıysanız test sürüşü yapmanızı beklerim sizden kullanın görün ayrıca vites kolundan bahsettim l200 deki arazi vitesi kolundan bahsettim ayrıca suvlardaki gibi düğme yle geçiliyor ve otomatik artık ben artık ssangyongu kamyonetlerle değil suv larla kıyaslıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    kusura bakmayın ama çok övdüğünüz l 200 ün arazi vitesi bile eski medel motoru hala 2500 motor ssagyongun focusa yakın bir viraj kontrolu var

    yeniL200 ün arazi vitesini karalarsan pajeronunkinide karalamış sayılırsın çünkü arazi özellikler aynıdır ve yıllardır dakar rallisinde şampiyondur. lütfen azıcık destekli sallayalım.
    ayrıca hiçbir kamyonetten focus yada başka bir binek otomobilin viraj kontrolünü bekleyemezsin.







  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    ACTYON SPORT KULLANICILARI NEREDESİNİZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ BİLGİSAYARI HER AÇTIĞIMDA BAKIYORUM YENİ BİR ŞEY YOK


    kac tane satıldı zaten actyon.veya kac tane actyon kullanıcısı bu forumda




  • Bılmıyorum aracın sahıbı oldugum ıcın mı ya da gercekten ıyı oldugundan mı L200 umu dıger pıck uplarla kıyaslamak bana haksızlık gıbı gelıyor.. Kı pıyasadakı butun bu tur aracları denemıs bırıyım..

    Eksık tek yanının butun bakısları uzerıne cekerek ufak tefek cızıklerin, nazar cızıklerının olusması dıye dusunuyorum..

    Cok mu kendını begenmıs bır cevap oldu acaba
  • biz suv almaya gittik actyon aldık actyon olmasa kamyonet almazdık zatenl 200 ün stantı vardı 55ytl dediler biz 42.500 e aldık en önemli tercih sebebimiz 2000 motor olması makas olmaması otomatik klima hız sabitleyici triptronik vites artvin yaylalarında selden sonra arazi de de test ettik şahsen bu aracın yanında başka bir ka myonete 20000 ytl deseler ben tercih etmem tabiki bu da benim fikrim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    biz suv almaya gittik actyon aldık actyon olmasa kamyonet almazdık zatenl 200 ün stantı vardı 55ytl dediler biz 42.500 e aldık en önemli tercih sebebimiz 2000 motor olması makas olmaması otomatik klima hız sabitleyici triptronik vites artvin yaylalarında selden sonra arazi de de test ettik şahsen bu aracın yanında başka bir ka myonete 20000 ytl deseler ben tercih etmem tabiki bu da benim fikrim

    arka koltukta rahat edebiliyormusunuz yoksa arkaya oturan kişiler önemli değilmi? yada arka koltuklar olmasada olurmu? çünkü arka koltukları çok dik ve çok dar.
  • çok fazla bir şikayet yok arkaya iki kişi oturursa iyi ama 3 kişi oturursa biraz yorucu olabiliyor arka yeterince geniş öndeki koltuğu fazla geri çekmezse
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.