Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • super durmus araba benım cok hosuma gıdıyo bu araba tok duruyo

    buarada ön ve arka korumalar orjinal mi? fiyatları ne kdr? sıze ne kdr bı ındırım yapıldı cok soru sordum tesekkurler ..
  • ford kaliteli bir araç ama bence ranger ile çok basitleşmiş...

    actyon gerçekten güzel bir araç arkadan tank kadar geniş bir pickup ön goruntusu ise tam anlamıyla bir arazi aracı gibi,..

    geçenlerde bordo renk olanı görme fırsatım oldu, gerçekten mukemmeldi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ak2n

    ford kaliteli bir araç ama bence ranger ile çok basitleşmiş...

    actyon gerçekten güzel bir araç arkadan tank kadar geniş bir pickup ön goruntusu ise tam anlamıyla bir arazi aracı gibi,..

    geçenlerde bordo renk olanı görme fırsatım oldu, gerçekten mukemmeldi...


    bordo rengi bende gorum gercekten cok cok guzel gorunuyodu ben alsam bordo alırım ztn
  • bence ford hem güvenilir hem ikinci elde digerlerine göre daha iyi piyasası oldugunu düsünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: judgee

    bence ford hem güvenilir hem ikinci elde digerlerine göre daha iyi piyasası oldugunu düsünüyorum.

    fordun neyine güvenelim biraz açarmısın?
    zamanında güvenmiştim ama satış sonrası resmen fos çıktı. herşey satana kadar olan firmanın nesine güveneyim.
  • @bgrays

    Estafirulah zaten soru sorun diye bunları koydum ben.

    Valla hepsi 49.500 e patladı. arabayı istanbuldan getirip servisine soktular orada takdılar ön ve arka korumaları aksesuarları daha bize ulaşmadan.Ve arabanın arka fren farının 1i bozuktu çalışmıyordu aradık getirin yapalım dediler götürdük yapdılar bizim arabayada biraz ilgi olmuş orda bi adam varmış baya bi ilgilenmiş Ve artık bende trafikte baya bi görmeye başladım bu Ssangyong lardan gittikçe çoğalıyor.

    Bir soruda benden

    Bu eko66 yakıt tasarrufu aletleri yada buna benzer aletler gerçekten işe yarıyormu hiç kullanan varmı acaba?
  • full olanını kullandım cok keyifli bi araba fullu bu fiyatları emsalleriyle karşılaştırdıgın zaman anlıyosun fiyat olarak ne kadar iyi olduğunu
  • ssangyong actyon sporsts u inceleme fırsatım oldu.dış görünümü cok radikal kimi begenebilir kimi begenmez ama aracın yanına yaklasınca heybetli bir arac oldugunu anlıyorsunuz.içine binince gercekten sasırdım.dijital kliması,triptronik vitesi direksyondan kumandalar kokpitin şoföre dönük olması hoşuma gitti.aracın arka kısmında şaşırtmaca var.arka kapıya bakınca büyük gibi görünüyor ama arkası hiç geniş değil.iniş binişler zor.aracın kasa derinliği diğer pikuplara göre yüksek.birde kimine göre avantaj kimine göre dezavantajlı bir özelliği var.o da aracın makassız olması.arka kısmında oturanlar bu aracta sallanarak yolculuk etmeyecekler.tabi bu da yük tasıyanların işine gelmeyecek cünkü maksimum 500 kg yük tasınabiliyormus bu aracla.kısacası diğer pikuplardan daha konforlu bir arac.ama tip olarak kimi zaman hoşuma gidiyor kimi zaman garibime gidiyor.hala gözüm alısmadı.Ranger a gelince forumlardan takip ettiğim kadarıyla rangerların otomatik vitesli hi rider modellerinde bir arıza ısıgı ve akabinde aracın gücünün anlık olarak kesilme problemi var(MAF).Aracı kullanan arkadaslar firmanın ve servislerin çözüm üretememesi yüzünden bu sorunu gözardı etmek zorunda kalmıslar gibi bir izlenime kapıldım.Her nekadar hoşuma gitsede otomatik vitesli ranger hi rider bu sorun yüzünden benim elemelerimi gecemedi.sonucta otomatik ve sıfır bir pikup alacagım kısmetse ve bile bile lades demek istemiyorum.FORD un bu problmi cözmeye niyeti yok cünkü forumlarda bu MAF denen bu kronik şikayetler devam ediyor.Anlatılana göre servisler garantiden bu parcayı değiştiriyorlarmış ancak problem bir süre sonra tekrarlıyormus.uzun lafın kısası bence mercedes sanzıman ve motor destekli triptronik ssangyong otomatik vitesli rangera göre daha agır basıyor.




  • Nissan Navara
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozhamarat

    Nissan Navara

    evet bizde 1 ara bizde navara alacktık ancak deneme sürüşü yapmaya satıcı arkadaş 50 bin kmlik 1 navara getirdi.Ve 1 müddet sonra arabanın motorundan takır tukur 1 ses gelmeye başladı biz sorduk bu ne diye adam ise abi 50 bin km lik araç dedi e biz aldığımızda 50bin km olduğundada mı böyle olacak dedik evet öyle olacak dedi ve bizde navaradan vaz geçtik
  • arkadaşlar bugün actyon sport u sürdüm test ettim 4*2 düz vites araba tamamen bir suv mükemmel mükemmel araçtaki donanım standart olarak çok iyi 4 teker disk abs ebd standart yalnız esp yokmuş araba içindeyken insana bir tank kullanıyormuş gibi geliyor içeriye diğer dizellerdeki sesten eser yok akseler çok iyi güç hiç bitmiyor vitesi 3ten 4e aldım kaldığım yerden şahlanma devam ediyor direksiyon çok yumuşak klima digital otuduğun yer adamı adeta kucaklıyor sağ kol dayama yeri orta konsolun şoföre dönük olması mukemmel tipi biraz sıradışı arkadaşların dediği insanı bazen çekiyor bazen itiyor ama yakından devasa bir görünümüvar içi çok geniş arkaya oturmadım ama pedallar için yeterli alan birakılmış bu yeni l200 de kesinlikle çok dar depriyajın solunda 10 -15 cm gibi bir yer var actyon sport a bu yer 20-25 cm kadar inanın buboşluk çok önemli eşimin fusionu sırf bu yüzde n sürmek istemiyom yeni l200 ün kapıları çok dandik malzeme bence kötü bu araç kapıları muhteşem adamlar hiç ekonomi yapmamış herşeyin mükemmelini yapmaya çalışmışlar ve başarmışlar l200 4*2 lerini bir jant takmışlar içler acısı zaten 4*2 leri yurdum insanı için özel yapmışlar dünya klasmanında arayın interneti yedim içtim yok otomatiğini düşünüyorum tiptironik olarak kullanılıyormuş ses açıp kapama düğmesi gibi 1den 6ya çıkıp iniyormuşsun 37 ye 4*2 otomatiği bırakacaklar 34 e de 4*2 düzü bırakıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 22 Temmuz 2008; 15:40:20 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    arkadaşlar bugün actyon sport u sürdüm test ettim 4*2 düz vites araba tamamen bir suv mükemmel mükemmel araçtaki donanım standart olarak çok iyi 4 teker disk abs ebd standart yalnız esp yokmuş araba içindeyken insana bir tank kullanıyormuş gibi geliyor içeriye diğer dizellerdeki sesten eser yok akseler çok iyi güç hiç bitmiyor vitesi 3ten 4e aldım kaldığım yerden şahlanma devam ediyor direksiyon çok yumuşak klima digital otuduğun yer adamı adeta kucaklıyor sağ kol dayama yeri orta konsolun şoföre dönük olması mukemmel tipi biraz sıradışı arkadaşların dediği insanı bazen çekiyor bazen itiyor ama yakından devasa bir görünümüvar içi çok geniş arkaya oturmadım ama pedallar için yeterli alan birakılmış bu yeni l200 de kesinlikle çok dar depriyajın solunda 10 -15 cm gibi bir yer var actyon sport a bu yer 20-25 cm kadar inanın buboşluk çok önemli eşimin fusionu sırf bu yüzde n sürmek istemiyom yeni l200 ün kapıları çok dandik malzeme bence kötü bu araç kapıları muhteşem adamlar hiç ekonomi yapmamış herşeyin mükemmelini yapmaya çalışmışlar ve başarmışlar l200 4*2 lerini bir jant takmışlar içler acısı zaten 4*2 leri yurdum insanı için özel yapmışlar dünya klasmanında arayın interneti yedim içtim yok otomatiğini düşünüyorum tiptironik olarak kullanılıyormuş ses açıp kapama düğmesi gibi 1den 6ya çıkıp iniyormuşsun 37 ye 4*2 otomatiği bırakacaklar 34 e de 4*2 düzü bırakıyorlar

    actyon sportun keşke arkasınada otursaydın:)) farkı görürdün.
    L200 e de dar dedinya
    debriajın solundaki yer neden önemli?? futbol mu oynayacaksın, yoksa oraya yolcumu alacaksın
    yeniL200 ün kapılarını tahtadan falanmı yapmışlar, neresi dandik yazsana
    actyonun arka kapısına bi dikkat et, alıcı gözüyle bak. bu araç tek kabin olsa daha iyi olurmuş çünkü arka koltuklar bi işe yaramaz. 10 yaşındaki çocuk bile rahat edemez.




  • 4x4 te 50 yıllık deneyimi varmış web sitesine göre.

    ama hakkımızda bölümünü okursanız 1988 den beri 4x4 ürettiğini görürsünüz.

    yani reklam sloganı bile gerçeği yansıtmıyor.

    http://ssangyong.senotomotiv.com/ssangyong_hakkimizda.php

    o kadar 4x4 ustası ise paris dakar da neden hiç adını duyamadık.

    son 7 yılı üst üste olmak üzere 12 sefer birinci olan mitsubishi.

    ssang yong nerede ispatlamış kendini?

    toyota gibi arap çöllerindemi? land rover gibi camel trophylerdemi?

    binek arabada neysede; 4x4 te mitsubishinin tecrübesine sahip bir toyota var bir de land rover.

    L200 pajero alt yapısını kullanan bir araç. pajero da şu an arazi araçları arasında ilk üçte belkide 1. sırada olan bir makine.

    hayırlı günler.




  • 2008 ranger kullanicisiyim aracimdan memnunum ama arazi performansi olarak herhalde toyota hiluxun 4x4 olani ve L200 daha ustundur.
    ford ranger klubu varhttp://forum.donanimhaber.com/m_13996312/tm.htm isterseniz kontrol edin
    L200 le ilgili bir yorum, virajlarda diger teste ettigim pick uplardan (isuzu d-max, toyota hilux, nissan navara, ford ranger) daha fazla yatiyor.
    tutusunu en cok begendigim pick up d-max di arazi + yol performansi olarak yoksa yolda navara arazide L200 ya da hilux derdim.
    ekonomi nedeniyle 4x2 olarak karsilastirdiginda en uygun olan rangerdi onu aldim memnunum ihtiyacim olan her donanim var aracta ayrica zevk meselesi ben hepsini test surusune cikarin kullanmasi en cok zevk veren tipi en hosunuza giden ve konominizi zorlamayani alin derim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ducky

    2008 ranger kullanicisiyim aracimdan memnunum ama arazi performansi olarak herhalde toyota hiluxun 4x4 olani ve L200 daha ustundur.
    ford ranger klubu varhttp://forum.donanimhaber.com/m_13996312/tm.htm isterseniz kontrol edin
    L200 le ilgili bir yorum, virajlarda diger teste ettigim pick uplardan (isuzu d-max, toyota hilux, nissan navara, ford ranger) daha fazla yatiyor.
    tutusunu en cok begendigim pick up d-max di arazi + yol performansi olarak yoksa yolda navara arazide L200 ya da hilux derdim.
    ekonomi nedeniyle 4x2 olarak karsilastirdiginda en uygun olan rangerdi onu aldim memnunum ihtiyacim olan her donanim var aracta ayrica zevk meselesi ben hepsini test surusune cikarin kullanmasi en cok zevk veren tipi en hosunuza giden ve konominizi zorlamayani alin derim


    virajda yatma konusu hilux ile yeniL200 test edildi ve youtubede testin görüntüsü var. ne yazıkki youtube kapalı. eğer izleyebiliyorsanız L200 ve hilux yazıp aratın göreceksiniz.
    L200 testi sorunsuz atlatırken (zannedersem geyik testi deniyor) hilux 2 tekere kalkıyor ve sürücüü sayesinde takla atmaktan kurtuluyor.
    bu yana fazla yatma yorumunu kimin yaptığını bilmek isterim bir link verebilirmisiniz?
    bu araçlardan zaten virajda pek fazla bişey beklenemez çünkü yüksek araçlar.




  • lokosit beni biliyorsun zaten ranger topiginden
    yana yatma yorumunu ben yaptim kendi test ettigimden, tekerler kalkiyor takla atiyor demedim zira ford ranger dunyadaki en cok takla atan arac (her 3 kazasindan biri taklali abs+ ebd siz versiyonunda), bana fazla yatiyor gibi geldi belki test ettigim arac sorunluydu, belki o hissiyati veriyordur ama yol tutusu iyidir alismak gerekiyordur.
    hiluxun eski kasasina dayaniklilik testi yapildi araca ve dinamitle patlatilan binalarin catisina konuldu denizin icine atildi kundaklandi arac hala calisiyordu bu nedenle onermistim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ducky -- 22 Temmuz 2008; 21:44:03 >
  • ben bir yerde okuduğunu sandım pardon
    tabiiki kullandıysan öyle bir kanıya varmış olabilirsin ama yanlış anlaşılmasın ben yapılan testi söyledim.
    ağırlık konmazsa rangeride takla atar L200 üde navarasıda. action herhalde asvaltta en iyi gidenidir(helezonlu olduğundan tahmin ediyorum)
    yüksek araç bunlar takla atarlar allah hiçbirimize göstermesin.
    eski model hiluxsa yapılan başka bir eziyetede ben şahit oldum gerçekten sağlam araç. yenileride öyledir herhalde. eski L200 lerde sorunsuzluğu ve dayanıklılıkları ile bilinir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    arkadaşlar bugün actyon sport u sürdüm test ettim 4*2 düz vites araba tamamen bir suv mükemmel mükemmel araçtaki donanım standart olarak çok iyi 4 teker disk abs ebd standart yalnız esp yokmuş araba içindeyken insana bir tank kullanıyormuş gibi geliyor içeriye diğer dizellerdeki sesten eser yok akseler çok iyi güç hiç bitmiyor vitesi 3ten 4e aldım kaldığım yerden şahlanma devam ediyor direksiyon çok yumuşak klima digital otuduğun yer adamı adeta kucaklıyor sağ kol dayama yeri orta konsolun şoföre dönük olması mukemmel tipi biraz sıradışı arkadaşların dediği insanı bazen çekiyor bazen itiyor ama yakından devasa bir görünümüvar içi çok geniş arkaya oturmadım ama pedallar için yeterli alan birakılmış bu yeni l200 de kesinlikle çok dar depriyajın solunda 10 -15 cm gibi bir yer var actyon sport a bu yer 20-25 cm kadar inanın buboşluk çok önemli eşimin fusionu sırf bu yüzde n sürmek istemiyom yeni l200 ün kapıları çok dandik malzeme bence kötü bu araç kapıları muhteşem adamlar hiç ekonomi yapmamış herşeyin mükemmelini yapmaya çalışmışlar ve başarmışlar l200 4*2 lerini bir jant takmışlar içler acısı zaten 4*2 leri yurdum insanı için özel yapmışlar dünya klasmanında arayın interneti yedim içtim yok otomatiğini düşünüyorum tiptironik olarak kullanılıyormuş ses açıp kapama düğmesi gibi 1den 6ya çıkıp iniyormuşsun 37 ye 4*2 otomatiği bırakacaklar 34 e de 4*2 düzü bırakıyorlar

    actyon sportun keşke arkasınada otursaydın:)) farkı görürdün.
    L200 e de dar dedinya
    debriajın solundaki yer neden önemli?? futbol mu oynayacaksın, yoksa oraya yolcumu alacaksın
    yeniL200 ün kapılarını tahtadan falanmı yapmışlar, neresi dandik yazsana
    actyonun arka kapısına bi dikkat et, alıcı gözüyle bak. bu araç tek kabin olsa daha iyi olurmuş çünkü arka koltuklar bi işe yaramaz. 10 yaşındaki çocuk bile rahat edemez.


    debriyajın soluna yolcu almayacağım ayağımı koyacağım vitese attıktan sonra debriyajın üzerinden ayağını kaldırınca sen nereye koyuyorsun herhalde bağdaş kurup üstüne oturmuyorsun dar kardeşim orası çok dar 5 yıldan beri eski kasa l200 kullanıyorum yeni l200 ü dar yapmışlar (enine) sırf bu yüzden aylardır otomatik l200 hayali kuruyorum




  • bu hızda gitmiyeceğiz ama istenirse gideceğini bilmek güzel

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    arkadaşlar bugün actyon sport u sürdüm test ettim 4*2 düz vites araba tamamen bir suv mükemmel mükemmel araçtaki donanım standart olarak çok iyi 4 teker disk abs ebd standart yalnız esp yokmuş araba içindeyken insana bir tank kullanıyormuş gibi geliyor içeriye diğer dizellerdeki sesten eser yok akseler çok iyi güç hiç bitmiyor vitesi 3ten 4e aldım kaldığım yerden şahlanma devam ediyor direksiyon çok yumuşak klima digital otuduğun yer adamı adeta kucaklıyor sağ kol dayama yeri orta konsolun şoföre dönük olması mukemmel tipi biraz sıradışı arkadaşların dediği insanı bazen çekiyor bazen itiyor ama yakından devasa bir görünümüvar içi çok geniş arkaya oturmadım ama pedallar için yeterli alan birakılmış bu yeni l200 de kesinlikle çok dar depriyajın solunda 10 -15 cm gibi bir yer var actyon sport a bu yer 20-25 cm kadar inanın buboşluk çok önemli eşimin fusionu sırf bu yüzde n sürmek istemiyom yeni l200 ün kapıları çok dandik malzeme bence kötü bu araç kapıları muhteşem adamlar hiç ekonomi yapmamış herşeyin mükemmelini yapmaya çalışmışlar ve başarmışlar l200 4*2 lerini bir jant takmışlar içler acısı zaten 4*2 leri yurdum insanı için özel yapmışlar dünya klasmanında arayın interneti yedim içtim yok otomatiğini düşünüyorum tiptironik olarak kullanılıyormuş ses açıp kapama düğmesi gibi 1den 6ya çıkıp iniyormuşsun 37 ye 4*2 otomatiği bırakacaklar 34 e de 4*2 düzü bırakıyorlar

    actyon sportun keşke arkasınada otursaydın:)) farkı görürdün.
    L200 e de dar dedinya
    debriajın solundaki yer neden önemli?? futbol mu oynayacaksın, yoksa oraya yolcumu alacaksın
    yeniL200 ün kapılarını tahtadan falanmı yapmışlar, neresi dandik yazsana
    actyonun arka kapısına bi dikkat et, alıcı gözüyle bak. bu araç tek kabin olsa daha iyi olurmuş çünkü arka koltuklar bi işe yaramaz. 10 yaşındaki çocuk bile rahat edemez.


    debriyajın soluna yolcu almayacağım ayağımı koyacağım vitese attıktan sonra debriyajın üzerinden ayağını kaldırınca sen nereye koyuyorsun herhalde bağdaş kurup üstüne oturmuyorsun dar kardeşim orası çok dar 5 yıldan beri eski kasa l200 kullanıyorum yeni l200 ü dar yapmışlar (enine) sırf bu yüzden aylardır otomatik l200 hayali kuruyorum

    kardeş 70 numara ayakmı var sende?
    walla benim ayak 44 numara ama hiç sıkıntı vermedi.
    diğer arkadaşlar bakalım ne diyecek. L200 topiğine soralım :)




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.