Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Actyon'u çıkar

    Ford ile Mitshubıshı arasındanda Fordu tercih ederdim ben

    ama fordda piyasada yok diyosun mitsubıshı L200 derim ben ama bunlardan başka seçeneklerde var...

    kia sorento
     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    nissan navara
     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    volkswagen toureg
     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yengeç kazım


    SSANGYONG ACTYON SPORTS
    geçen hafta test etmiştim hemen anlatıyım araca ilk bindiğimde koltuklara gözüm ilişti deri koltuklardı ve elektrikliydi koltuğa oturdum şöyle bir göz attım sağa sola oturaklı bir kokpiti vardı gösterge paneli filan şıktı 4*4 düğmesi hemen sağda duruyordu dönerli düğmeydi.Neyse aracı çalıştırmak hareket etmek istedim baktım aynalar kapalı sol tarafta düğmesine basıp hemen açıldı ve aracı çalıştırdım tabi anlamadım çalışıyomu diye bidaha bastım gerçekten içeriye ses hiç gelmiyor.Neyse sonra şu 6 ileri triptonik şanzımanı d konumuna aldım yavaşça çıktık yola ilk başta güzel güzel gittik sonra yanımdaki adam dedi basın birden gaza ben bi bastım araba bir patinaja girdi sonra ibre 80 ne filan geldi ve bu ani gazlarda bile içeriye ses gelmiyo benim araç benzinli olduğu halde motorun sesini duyuyorum ama bunda böyle bişey yok dizel olduğu halde.Neyse ilk kırmızı ışığa geldik.Adam dedi şimdi triptonik kullanın dedi tamam dedim ama DİREKSİYONDAN VİTES DEĞİŞTİRİN DEDİ,ha dedim direksiyondan mı?evet dedi tam üstünde t + ve - butonları vardı ama ben onları müzik için filan sandım ama direksiyonda 10, 15 tane buton olunca anlamadım valla neyse geçtik triptonik moduna gaz verdim hıııı baktım atmıyo 2. vitese adam dedi basın + butonuna sonra araba hıııııııııı hıııı dedi sonunda 2.vitese geçtik sonra ben alıştım tabi - küçültüyorum + ya büyültüyorum baya kullanışlı geldi neyse geldik gene bayinin önüne şöyle indim tabi bakıyorum arabaya arka koltuğa baktım diz mesafesi filan nasıl diye ben bindin arkasına çünkü boyum 1.81 baktım ufak bir dizlerimde sıkışma hissettim ama ön yolcu koltuğunun baya bir geride olduğunu gördüm düzelttim onu rahat ettim yani diz mesafesi yeterli ama büyük değil.Sonra ısıtmalı koltuk düğmesini filan gördüm,aynalı güneşlikleri gördüm,ön, arka kol dayama yerlerini,aracın dışında standart park sensörlerini ve en önemlisi motorunu gördüm.Kaput gerçekten çok ağırdı ve motoruda hani bir laf vardır ya hayvan gibi aynı öyleydi.18 inç lastikler sanırım hiç bir pikap modelinde standart değildir ama bunda standart(tabi en lüxünde)ve hız sabitleyicisi vardı.Belki aKLIMA bazı donanımları gelmemiştir ama ben şahsi fikrimce alınacak araba yani biz baya bir beğendik şanzımanlarının ve motorlarının mersedes-benz olduğu broşörlerinde de yazıyordu buda bir avantajdır diye düşünüyorum.Aracın arka süspansiyonu makaslı değildi ve 5 tane bağlantılı dedi adam.şöyle eğilip baktığımda ise amortisör gördüm ve oldukça konforlu olduğunu düşünüyorum ve kapılar oldukça ağırdı tok ses çıkarıyordu.Adama sorduğumda ise esp var dedi (ben onun yalancısıyım) anlatcaklarım bu kadar herkese iyi günler..



    nerde baktınız acaba ?? en full versiyonu gelmemişti diye biliyorum ....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bgrays


    quote:

    Orjinalden alıntı: yengeç kazım


    SSANGYONG ACTYON SPORTS
    geçen hafta test etmiştim hemen anlatıyım araca ilk bindiğimde koltuklara gözüm ilişti deri koltuklardı ve elektrikliydi koltuğa oturdum şöyle bir göz attım sağa sola oturaklı bir kokpiti vardı gösterge paneli filan şıktı 4*4 düğmesi hemen sağda duruyordu dönerli düğmeydi.Neyse aracı çalıştırmak hareket etmek istedim baktım aynalar kapalı sol tarafta düğmesine basıp hemen açıldı ve aracı çalıştırdım tabi anlamadım çalışıyomu diye bidaha bastım gerçekten içeriye ses hiç gelmiyor.Neyse sonra şu 6 ileri triptonik şanzımanı d konumuna aldım yavaşça çıktık yola ilk başta güzel güzel gittik sonra yanımdaki adam dedi basın birden gaza ben bi bastım araba bir patinaja girdi sonra ibre 80 ne filan geldi ve bu ani gazlarda bile içeriye ses gelmiyo benim araç benzinli olduğu halde motorun sesini duyuyorum ama bunda böyle bişey yok dizel olduğu halde.Neyse ilk kırmızı ışığa geldik.Adam dedi şimdi triptonik kullanın dedi tamam dedim ama DİREKSİYONDAN VİTES DEĞİŞTİRİN DEDİ,ha dedim direksiyondan mı?evet dedi tam üstünde t + ve - butonları vardı ama ben onları müzik için filan sandım ama direksiyonda 10, 15 tane buton olunca anlamadım valla neyse geçtik triptonik moduna gaz verdim hıııı baktım atmıyo 2. vitese adam dedi basın + butonuna sonra araba hıııııııııı hıııı dedi sonunda 2.vitese geçtik sonra ben alıştım tabi - küçültüyorum + ya büyültüyorum baya kullanışlı geldi neyse geldik gene bayinin önüne şöyle indim tabi bakıyorum arabaya arka koltuğa baktım diz mesafesi filan nasıl diye ben bindin arkasına çünkü boyum 1.81 baktım ufak bir dizlerimde sıkışma hissettim ama ön yolcu koltuğunun baya bir geride olduğunu gördüm düzelttim onu rahat ettim yani diz mesafesi yeterli ama büyük değil.Sonra ısıtmalı koltuk düğmesini filan gördüm,aynalı güneşlikleri gördüm,ön, arka kol dayama yerlerini,aracın dışında standart park sensörlerini ve en önemlisi motorunu gördüm.Kaput gerçekten çok ağırdı ve motoruda hani bir laf vardır ya hayvan gibi aynı öyleydi.18 inç lastikler sanırım hiç bir pikap modelinde standart değildir ama bunda standart(tabi en lüxünde)ve hız sabitleyicisi vardı.Belki aKLIMA bazı donanımları gelmemiştir ama ben şahsi fikrimce alınacak araba yani biz baya bir beğendik şanzımanlarının ve motorlarının mersedes-benz olduğu broşörlerinde de yazıyordu buda bir avantajdır diye düşünüyorum.Aracın arka süspansiyonu makaslı değildi ve 5 tane bağlantılı dedi adam.şöyle eğilip baktığımda ise amortisör gördüm ve oldukça konforlu olduğunu düşünüyorum ve kapılar oldukça ağırdı tok ses çıkarıyordu.Adama sorduğumda ise esp var dedi (ben onun yalancısıyım) anlatcaklarım bu kadar herkese iyi günler..



    nerde baktınız acaba ?? en full versiyonu gelmemişti diye biliyorum ....

    eğer 18' lik cantı olan en lux modeli ise bursa otoshow da vardı




  • adamlar özel olarak getirmişler bitane ama en fulünü almak isteyenlere 20 nisandan sonra teslim ediyorlar çünkü 20 nisandan sonra en fulleri gelicekmiş
  • up
  • bence ssang yong 'un motor verileri diğerlerine göre daha iyi. 2.0 litre hacmindeki bir motorun gücü 141 ps ve 310 torku var..zaten ssanyong mercedes kalitesinde üretiliyor..içinde onlarca kumanda butonu var.malzeme kalitesi ve işçilikte çok iyi..ben bizzat test ettim..vites geçişleri yumuşak ve araç tıpkı bir canavar edasıyla yolda ilerliyor.. SUV modellerine de bakmanızı tavsiye ederim.. Kia ve hyundai'yi 3'e katlar
  • Ben Ford'a güvenmiyorum, fabrikanın önünde Fiesta minibüse arkadan girdi, kabin yamuldu hani: sağ önden vurdu sağ ön kapı üzerinde açıklık oluştu; ama havayastıkları açılmadı..

    Açıkçası SsangYong daha güvenilir geliyo.. Bi de SUV geliştirilmiş olup pickup'a çevirilmiş olması konfor yönünden daha olumlu geliyo, zaten arkada makas yok amortisör var.. Tabi bi de çarpışma testlerini de görmek lazım Actyon Sports'un...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baran UN -- 18 Nisan 2008; 23:44:28 >
  •  FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    gayet hoş

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • bu 2 japon 1 koreli arasından mitsubishiyi tercih ederdim.

    malum ford ranger aslında mazdadır.

    l200 mitsubishinin gerek ticari araç gereksede arazi konusunda kendini ispatlamış genlerini taşımakta.

    ayrıca bildiğim kadarı ile en güvenli pick up seçildi.

    servis desteğide oldukça iyi.

    ben l200 otomatik alırdım.

    hayırlı günler.
  • Dostum amaç ne, arazi canavarımı, asfalt kovboyumu?

    Yoksa her ikisimi, her ikisi derken kırk yılda bir piknik amaçlı arazi çıkışı değil, eşit oranda hem asfalt hem arazimi?
  • bende L200 derim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: espirtlotus

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    gayet hoş

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




    hocam gitmişsin en düz modelin iç resmini koymuşsun en fulünü görsen o müzik klima filan orası çok güzel ben bulursam eklerim




  • ssangyong biraz fiyat avantajını kaybetmeye basladı 1.80 olan kur 1.89 olmuş burada beyaz rengini getirceklermiş gelince haber vericekler siyah olan taraflar boyanırsa beyazı cok güzel görünür bence ..
  • arkadaslar bu aractan alan yok mu hiç mesaj atılmamış ben burada yollarda sık gormeye basladım actyon ve kyronlardan ...
  • boşver kardeşim arabanın hası forddur kraldır ssangyoung muş arabanın güvenlik test denemelerine bakın arabanın arkası önüne geliyor önü arkasına geliyor bilmem artık siz içinde olsanız nere nereye gelir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alkolikcihan

    boşver kardeşim arabanın hası forddur kraldır ssangyoung muş arabanın güvenlik test denemelerine bakın arabanın arkası önüne geliyor önü arkasına geliyor bilmem artık siz içinde olsanız nere nereye gelir

    fordun güvenlik testleri yapıldımı?
    f150 ye baktığımda pek iç açıcı değildi. rangerin nasıl olduğunu henüz bilmiyoruz.
    ssangyoung un crash testini ben bulamadım. link verirmisin?
  • baktım ama bulamadım testi galiba yok ..
  • burada birkaç markanın daha crash testleri var
    http://www.ltsa.govt.nz/vehicles/ancap/utes.html
  • ama sangyongun hic bi testi yok hic bi pick up karsılastırması da yok cok ılgınc
  • Arkadaşlar dün itibariyle bu arabayı aldık. Full olanından. Ama Fazla deneme şansım olmadı. Eğer merak ettiğiniz bir nokta olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Arabanın görünüşü cidden benim hoşuma gitti. Tabi bu zevk meselesi herkesin zevki farlıdır.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.