Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    biz suv almaya gittik actyon aldık actyon olmasa kamyonet almazdık zatenl 200 ün stantı vardı 55ytl dediler biz 42.500 e aldık en önemli tercih sebebimiz 2000 motor olması makas olmaması otomatik klima hız sabitleyici triptronik vites artvin yaylalarında selden sonra arazi de de test ettik şahsen bu aracın yanında başka bir ka myonete 20000 ytl deseler ben tercih etmem tabiki bu da benim fikrim


    arka süspansiyonlara makası maliyetten kaçmak için vb koymuyor mitsubishi.

    diğerleri gibi gösterişten ziyade; işe, ticarete de yarasın diye daha fazla yük taşıyabilsin diye makaslı sistem kullnıyor.

    actyon sports 4x4 710 kg maksimum taşıma kapasitesine sahip.

    oysa l200 4x4 970 kg taşıyabiliyor.

    ayrıca ben hala ssang yong firmasının nasıl 4x4 uzmanı olduğunu merak ediyorum.

    nerede nasıl ispatlamış bu uzmanlığını. dakara kaç kez katılmış kaçıncı olmuş? vw bile touaregin 4x4 yeteneğini ispatlamak için dakara sokuyor.

    4x4 diyince bu işten anlayanların aklına gelecek 3 markadan biri olan mitsubishi ile kıyaslanması bence doğru değil.

    ha fiyatı uygundur, donanımı yüklüdür bir şey diyemem. ama gerçek arazi koşullarında l200 ile mücadele etmesi bence mümkün değil. çift difransiyel klidi bile yeter artar.

    hayırlı günler.




  • amaç yarıştırmak değil amaç kaliteyi daha ucuza alabilmek kim kamyonet alıpta 1 ton taşıyor süsleyip geziyor herkes ben ihtiyacım olanı taşıyabiliyorsam sorun yok her gün 1 ton taşımak zorunda olsam bu aracı almam zaten kamyon alırım kendime 40 yılda 1 kere yük taşıyacam diye 60000 ytl verip makas üzerinde zıplayacağıma 20000 ytl ye transit alırım
  • 4*4'ün hakkını vererek kullanılacaksa l200 gerçekten avantajlı bu konuda eline su dökmek zor.
    ancak türkiye'de satılmakta olan 4*2 l200'ler yanlış anlamayın ancak biraz ezik görünümlü yada bana hep öyle denk geldi lastikler orantısız biçimde ufak.4*2 alınıp konfor aranıyorsa actyon avantajlı arkası dar olabilir ancak makassız olması çukurlarda fazladan rahatlık sağlıyor zaten fiyat avantajı var eşdeğer donanım l200 çok daha pahalı ki o bile donanım olarak actyon kadar değil.

    bu araçlarla ilgili genel yorumum benim beklediğimden konforlu ve rahat kullanımlı çıkmaları çünkü orman işletmesinin birçok pikabına (eski kasa hilux,isuzu,l200 vs.)bindim onalr adamı hasta edercesine rahatsızlık abidesi idi.bu sene uludağ'da dmax 2.5 ve 3.0 4*4 kullandım ve çok şaşırmıştım.gerçekten büyük gelişme olmuş.ha bu arada d-max 2.5 td kesinlikle tavsiye etmem araç çabuk bayılıyor yokuşta aynı güzergahı 3.0 ise adeta yolu kazıyarak ilerliyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    çok fazla bir şikayet yok arkaya iki kişi oturursa iyi ama 3 kişi oturursa biraz yorucu olabiliyor arka yeterince geniş öndeki koltuğu fazla geri çekmezse

    uzun yolda arkaya 2 kişi değil 1 kişi bile binse koltuklar çok dik olduğu için rahatsızlık yaratır bu sadece actyonun değil yeniL200 haricindeki tüm pickupların sorunudur buna navarada dahildir.
    ailece konforlu ve rahat bir seyahat için suv rahatlığına en yakın pickup yine L200dür ama kasaya 150kg ağırlık ister lastikleride 35 psi yaparsan zıplama olayını falan unut gitsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    kusura bakmayın ama çok övdüğünüz l 200 ün arazi vitesi bile eski medel motoru hala 2500 motor ssagyongun focusa yakın bir viraj kontrolu var

    yeniL200 ün arazi vitesini karalarsan pajeronunkinide karalamış sayılırsın çünkü arazi özellikler aynıdır ve yıllardır dakar rallisinde şampiyondur. lütfen azıcık destekli sallayalım.
    ayrıca hiçbir kamyonetten focus yada başka bir binek otomobilin viraj kontrolünü bekleyemezsin.

    dakar şampiyonu olabilir ama o çift vites kolu hiç şık durmuyor aslında mitsubishi bu konuda biraz hantal sen 60 bin liralık araba yap eski zamandan kalma jeeplerde sistemi getir koy aramıza bu nasıl teknoloji artık bu işler düğmeyle yapılıyor istenirse 4x4 istenirse 4x2 kullanılabiliyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    kullandınızmı kullanmadıysanız test sürüşü yapmanızı beklerim sizden kullanın görün ayrıca vites kolundan bahsettim l200 deki arazi vitesi kolundan bahsettim ayrıca suvlardaki gibi düğme yle geçiliyor ve otomatik artık ben artık ssangyongu kamyonetlerle değil suv larla kıyaslıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    kusura bakmayın ama çok övdüğünüz l 200 ün arazi vitesi bile eski medel motoru hala 2500 motor ssagyongun focusa yakın bir viraj kontrolu var

    yeniL200 ün arazi vitesini karalarsan pajeronunkinide karalamış sayılırsın çünkü arazi özellikler aynıdır ve yıllardır dakar rallisinde şampiyondur. lütfen azıcık destekli sallayalım.
    ayrıca hiçbir kamyonetten focus yada başka bir binek otomobilin viraj kontrolünü bekleyemezsin.

    suyika ya katılıyorum ssangyong bence bir sut değil o artık bir suv kesinlikle kamyonet hiç değil arkalarda makas yerine beş yerden bağlı helozonik yay kullanılmıştır bu da diğer pik up cuların yaptığı gibi kasada iki çuval 150 kg lik kum torbası taşımaktan yurdum insanını kurtarmıştır eminim bu çuvalları taşıyan arkadaşlara : görenler bunlar ne.. diye sıkça sormuşlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 6 Ağustos 2008; 1:03:13 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    biz suv almaya gittik actyon aldık actyon olmasa kamyonet almazdık zatenl 200 ün stantı vardı 55ytl dediler biz 42.500 e aldık en önemli tercih sebebimiz 2000 motor olması makas olmaması otomatik klima hız sabitleyici triptronik vites artvin yaylalarında selden sonra arazi de de test ettik şahsen bu aracın yanında başka bir ka myonete 20000 ytl deseler ben tercih etmem tabiki bu da benim fikrim

    arka koltukta rahat edebiliyormusunuz yoksa arkaya oturan kişiler önemli değilmi? yada arka koltuklar olmasada olurmu? çünkü arka koltukları çok dik ve çok dar.

    ben arka kısma oturdum kesinlikle dar değil hem adamlar arka koltuğa sedan gibi eğim de vermişler adamlar arkada oturana değer vermeseler senin l200 deki makaslardan bolca koyarlardı 1950 den beri KORE' de çelik üretiyorlarmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 6 Ağustos 2008; 1:25:09 >




  • bu sınıfta alınacak araçlar sıralandığında bence sıralama:

    l200
    ranger
    navara
    hilux
    .
    .
    .
    olur...
    l200 neredeyse pajero alt yapısına sahip
    rangerın da çekiş sistemi hiç kötü değil, hiç olmazsa mekanik
    navara 3. sırada çünkü hem azami yük taşıma ağırlığı düşük, hem de çekiş sistemi elektronik
    hilux un yol tutuşla ilgili problemleri var...
    diğerlerini saymıyorum bile
    ssangyong ın çekiş sistemi ve motorunun hala mercedes imzası taşıdığına inanmıyorum, eskiler için eyvallah, ama yenileri değil bence
    ama, ssangyong, Türkiyenin 2. kia sı benim gözümde, her segmentte modeli var gibi birşey...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    amaç yarıştırmak değil amaç kaliteyi daha ucuza alabilmek kim kamyonet alıpta 1 ton taşıyor süsleyip geziyor herkes ben ihtiyacım olanı taşıyabiliyorsam sorun yok her gün 1 ton taşımak zorunda olsam bu aracı almam zaten kamyon alırım kendime 40 yılda 1 kere yük taşıyacam diye 60000 ytl verip makas üzerinde zıplayacağıma 20000 ytl ye transit alırım
    zaten aradaki fark 200 kg sırf bunun için dostlarımızın kafalarını tavana vurmasına gerek yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: budak_1903

    4*4'ün hakkını vererek kullanılacaksa l200 gerçekten avantajlı bu konuda eline su dökmek zor.
    ancak türkiye'de satılmakta olan 4*2 l200'ler yanlış anlamayın ancak biraz ezik görünümlü yada bana hep öyle denk geldi lastikler orantısız biçimde ufak.4*2 alınıp konfor aranıyorsa actyon avantajlı arkası dar olabilir ancak makassız olması çukurlarda fazladan rahatlık sağlıyor zaten fiyat avantajı var eşdeğer donanım l200 çok daha pahalı ki o bile donanım olarak actyon kadar değil.

    bu araçlarla ilgili genel yorumum benim beklediğimden konforlu ve rahat kullanımlı çıkmaları çünkü orman işletmesinin birçok pikabına (eski kasa hilux,isuzu,l200 vs.)bindim onalr adamı hasta edercesine rahatsızlık abidesi idi.bu sene uludağ'da dmax 2.5 ve 3.0 4*4 kullandım ve çok şaşırmıştım.gerçekten büyük gelişme olmuş.ha bu arada d-max 2.5 td kesinlikle tavsiye etmem araç çabuk bayılıyor yokuşta aynı güzergahı 3.0 ise adeta yolu kazıyarak ilerliyor.

    http://www.euroncap.com/tests/isuzu_dmax_rodeo/316.aspx şu linki bir tıklayıver




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    biz suv almaya gittik actyon aldık actyon olmasa kamyonet almazdık zatenl 200 ün stantı vardı 55ytl dediler biz 42.500 e aldık en önemli tercih sebebimiz 2000 motor olması makas olmaması otomatik klima hız sabitleyici triptronik vites artvin yaylalarında selden sonra arazi de de test ettik şahsen bu aracın yanında başka bir ka myonete 20000 ytl deseler ben tercih etmem tabiki bu da benim fikrim

    arka koltukta rahat edebiliyormusunuz yoksa arkaya oturan kişiler önemli değilmi? yada arka koltuklar olmasada olurmu? çünkü arka koltukları çok dik ve çok dar.

    ben arka kısma oturdum kesinlikle dar değil hem adamlar arka koltuğa sedan gibi eğim de vermişler adamlar arkada oturana değer vermeseler senin l200 deki makaslardan bolca koyarlardı 1950 den beri kore çelik üretiyorlarmış

    vatandaşı yanıltmayalım değilmi?
    arka kısım kesinlikle dar. dar değil dediğine göre aracı tanımıyorsun ki arkada uzun yol seyahati yaptığınızda her yeriniz tutulacaktır. sen bi L200 e bin ondan sonra eğim vermişlermi vermemişlermi anlarsın .
    arkada sıkış tepiş gitmektense kum torbasınada gerek yok 150kg ağırlık taktırır yaylana yaylana seyahat ederim.
    vites koluna da taktın yaa
    siz actyon sports u suv olarak kullanın biz L200 ü arazi aracı olarak kullanırız, yükde taşırız, çoluk çocuk rahat rahat tatilede çıkarız.




  • ssangyong arkadaşlar bu marka türkiyede yeni daha 2 elleri bile yok sayılır yani araba bi 5 yılı doldursun bakalım eksisi artısı ne daha belli değil sürprizle karşılaşmamak için beklemek lazım arkadaşlar bide bunun çarpışma testini izleyin resmen konserve oluyo araba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karasimsek06

    ssangyong arkadaşlar bu marka türkiyede yeni daha 2 elleri bile yok sayılır yani araba bi 5 yılı doldursun bakalım eksisi artısı ne daha belli değil sürprizle karşılaşmamak için beklemek lazım arkadaşlar bide bunun çarpışma testini izleyin resmen konserve oluyo araba

    linki verir misin imza kısmındaki link e gidecekler oyun sitesi galiba bir an fake sandım
  • l200'ü olan arkadaşlar biraz fanatikçe cevap veriyor gibi yanlış anlamasınlar ancak bunda istenen fiyat/performans alınmaması etkili gibi.şu ana kadar içinde l200,actyon gibi araçların bir arada olduğu herhangi bir test görmedik.varsa incelemek lazım en azından arazi performanslarını görmek lazım.
    bununla birlikte actyon 2.0 motorun getirdiği tüketim avantajına sahip hem az tüketiyor hem de gerekli gücü de üretiyor.6 ileri otomatik şanzımana sahip bu sınıfta başka araçta var mı onu sormak lazım.

    l200 yıllardır üretilen sağlamlığıyla kendini ispatlamış bir araç ancak sadece bu nesilde ailece binilip gezilecek bir araç kıvamında yani bir bekıma ilk defa yolcular için konfor sunuyor.bu zamana kadar ancak amerikan menşeeli pikaplarda bu tip konfor donanımı vardı.
  • bence mitsubishi l 200 derim. a

    ancak yakın zamanda bi arkadaşım bu araçların hepsini araştırıp gitti ısuzunun 4*2 sini aldı. vardır bir bildiği diyorum çünkü neredeyse 1 ay araştırdı o yüzden sende ısuzuyu beğeniyorsan araştırma listene bi almanda fayda var..
  • 5 yıl geçip türkiyede kendini kanıtladığı zaman da 40.000 ytl ye bu aracı alamayız zatendoğanın kanunu bu şu an istenen fiyat suv bir aracın 2 senede kaybettiği değerden daha az bu aracın değeri ne kadar düşebilirki zaten 40000 ytl 10000 ytl ye suv araç alıyorsun 2 seneye 60.000 e düşüyor actyon sportun en güzelliği pahalı suvlarındaki malzemeyi kullanmış kamyonetinde ben bu araçla 2 ayda tam 15000 km yol yaptım çekişi tırmanışı süper arazi performansı da ii zaten aracı alıp yarıştırmıyacağıız beni kışın karda bırakmasın yaylalarda dolaştırsın yeter bunuda fazlasıyla yapıyor zaten konforlu olsun seri olsun dersen o da var zaten az da yakıyor daha ne olsun değerlendirmeleri ii yapmak lazım biz bu aracın artılarını tartışıp kabul edersek diğer markalarda kendilerini geliştirip ucuzlatmak zorunda kalacakford ranger bile 55.000 ytl para istiyor aracaaradaki paraya bir tanede otomobil alınır
  • ssangyong kimine göre güzel ve donanımlı bir pickup olabilir ancak kendini ispatlaması lazım.daha bu araclar türkiye yollarında yüzbin km bile görmedi.mitsubishi l200 senelerce kendini ispatlamıs ve son derece sorunsuz bir aractır.Zaten firma artık kendine o kadar güveniyor ki nasıl olsa satarım mantıgıyla donanım larını eksik tutuyor mesela 4*2 aracının üstündeki 205 lastikler gülünc.arkadan bakınca bisiklet lastiği gibi duruyor.ancak ssangyongun bu aracların arasında tutunabilmesi için hep bir fazla özellik sunması lazım.bu nedenle donanımları cok zengin.ama ssangyongunda ön tarafına göre arka tasarımında bir basitlik var.sanki dacia pickupların büyütülmüş versyonu gibi arkadan bakınca.
  • Kamyonet piyasasına rağbeti artıran tek bir firma var o da nissan o kadar tutuldu ki fiyatı 80.000 ytl bu saatten sonra da okadar para verilmez ona ben l 200 ün bu pazarı canlandırdığına inanmıyorum bu işin lideri nissan ama şu an en iyi ve en ucuzu ssangyong babamın malı değil ama her şey ortada gittik gördük test ettik ve aldık hiç de pişman değiliz tek şikayetimiz ilgi fazla herkese laf anlatmaktan bıktık önüne gelen soruyor 100.000 ytl ye aldık desek yine inanıyorlar d0dge kamyoneti andırıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suyika -- 6 Ağustos 2008; 12:14:22 >
  • l200 dakar al birader dağa taşa yer yere çıkarsın




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.