Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    Araç en temel model düz vites 2 çeker. Vites araları çok kısa rahat triptronik almadım ama almak isteyene tavsiye ederim direksiyondan tık tık ve difransiyel mercedes

    Araç her daim sessiz arkada giden neden yavaş gidiyorsun diyor sürat 100 km

    araçın off road özelliklerini bilmiyorum denemedim denemem de dağa taşa çıkma sevdam yok buyüzden benim için en iyi pick up ama arkada 5 noktadan bağlı amortör olduğuna göre tüm makaslı pikaplardan daha çok iş yapar çunku aslında actyon sport isminden de belli olduğu gibi actyon modelinin arkası kesilmiş pick up a dönüştürülmüş hali yani bir SUV kamyon değil bu yüzden tüm pick uplardan daha fazla kabiliyete sahip araç viraj arazi konfor vs bunu çok yük taşımayacak arkadaşlara önemle belirtirim

    ford için konusalım dünya takla atma şampiyonu araç amerikada üretimi sonladırılacak ford taunus hesabı

    l200 dakar şampiyonu vs olabilir arazi vitesi var bunu ssangyongda tek bir düğme cevirerek yapıyorsunuz konsolu berbat kalitesiz plastikten manuel klima arkasıda çook geniş değil dışı seni içi beni yakar cinsten bir araç

    kullanımınız çok ağır yük taşımayı gerektirmiyorsa ne navara ne ford ne mitsubishi isuzu ncap testlerini goren var mı ?

    ssangyong kimine gore çok sağlam kimine göre zayıf araç fakat bence test sonuçlarını görmeden bişey dememek lazım tahmince araç zayıf değil foto yakında korum



     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    />


    />



    l200 en sağlam pick up seçildi ncap testlerinde arkadaşım.

    4 yıldızlı ncap pick up güvenlik lideri.

    biraz araştır öyle yaz istersen.

    http://www.euroncap.com/Content-CarClass/b9daf426-e95a-43af-bea9-c5d2e7388aef/pick-up.aspx

    ayrıca ssangyong te bir düğmeyi çevirip yaptığın l200 ile aynı şey değil.

    l 200 de kilitli çift difransiyel var.

    ayrıca l200 ün arka koltukları ssang yong dan geniş ve ortopediktir.

    hayırlı günler.



    @tasshelhoff
    hocam bence sen coltu satıp L200 almalısın yeniL200 sahibiyim ama benden iyi tanıyorsun

    @orgasmatron
    aracını güle güle kullan kazasız belasız kullanmanı dilerim.
    bi araca çamur atmadan önce incelemelisin.
    L200 ü incelemeden konuşuyorsun . nereden anladın dersen arka koltuklar geniş değil demişsin yaincelemediğin çok belli oluyor. actyon sportun asvalt özellikleri L200 den iyi olabilir ama lütfen arazi özelliklerini L200 ile kıyaslama.sebebini tasshelhoff yazmış zaten.
    actyon kötü bir araç değil beğendiğim bir araç ama özellikle arka koltukların son derece rahatsız oluşu tercih etmeme nedenlerimden birisidir. bu arka koltuklar sadece actyonda rahatsız değil, yeniL200 haricindeki tüm pickup larda rahatsızdır. yeniL200 ün arka koltukları birçok otomobilden daha rahattır ve dik değildir.
    ncap testlerinde ise daha güvenlisi gelene kadar şimdilik en güvenlisi yeniL200
    saygılar




  • midik yarıştırmaya gerek yok tabiki ncap teslerinin sonuçlarını bekleyeceğiz ve ssangyong ile l200 un yandan çekilmiş fotolarını çekip yakın bi tarihte burda sizlerle paylaşaçağım arazi içinde birkere arkası MAKASLI bir araç ile helezonsuz süspansiyonu bulunan bir araç ile arazide aynı şeyler yapabileceğini düşünmeniz ciddi anlamda ticari reklam kampanyalarına kapıldığınızın göstergesidir dacar dacar deniyor dacarda her sene kamyon dalında KAMAZ birinci olur bu Tataristanda üretilen kama nehrinden adını alan Rus araçın dünyanın en iyi kamyonu olduğunu mu gösteriyor ? Rusya da uzun süre kalmış bir insan olarak kamazın attığı çiğ mazotu hiçbir araç atamaz diye düşünüyorum ayrıca 5 yıllık bir kamaz ile daf ı yan yana koyun bi daha dakar şampiyonu hakkında konuşalım isterseniz.

    mitsubishinin kaç 4*4 araçı var ssangyonun kaç tane ? her model yatırım demek bu konuda mitsubishi yakın gelecekte ssangyong un eline su dokemez bunu hep birlikte izleriz. benim mistsubishi l 200 almaya da bütcem gayet yetiyordu tüm pick up ları test ettim bir daha açıkça ifade edeyim ırgat gibi 1000 kg yük taşımayacak iseniz pick upların piri açık ara ssangyong rüzgara karşı tükürmenin anlamı yok kullanınız ön yargılarınızı yeniniz hollanda fiyatı bu araçın 30550 euro sizin l 200 den çook daha pahalı

    ssangyongda o difransiyelden yok mu zannediyorsunuz ? l200 mitsubishi difrasiyeli onda mercedes difransiyeli var adam vitesi direksiyondan değiştiriyor triptironik l200 ikinci vites tokmağından

    ben arka koltuklar geniş değil demedim çook geniş değil dedim bu bir ayrıca asıl sizin ssangyong hakkında en ufak bilginiz yok içine girdiniz mi? ben l200 ile test sürüşüne çıktım arkadaki arkadaşım oo arka rahat derken kafayı tavana çaktı bu bir lükstür ssangyongun arkası dar değil olsa olsa 2 cm daha dar fakat arkadaki insan evladı zıplamadan hoplamadan yolculuk ediyor ya da kasaya asansör ağırlığı bağlamıyoruz ya da çimento taşımıyoruz bir düğmeye basarak arka bağaj kapısını açıyor alışveriş merkezinde araçtan inip halftopu açıp güvenliğe göstermiyoruz bugün önümdeki l200 sahibi kambur halftopu araçtan paşa paşa indi açtı araça bi daha bindi devam etti ben içerden açık hocam bak dedim...

    nerden bakarsak bakalım ssangyong




  • makassız

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • virajlarda savrulmaz

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • diablo

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • pirena

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • jaws

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • timsah

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    midik yarıştırmaya gerek yok tabiki ncap teslerinin sonuçlarını bekleyeceğiz ve ssangyong ile l200 un yandan çekilmiş fotolarını çekip yakın bi tarihte burda sizlerle paylaşaçağım arazi içinde birkere arkası MAKASLI bir araç ile helezonsuz süspansiyonu bulunan bir araç ile arazide aynı şeyler yapabileceğini düşünmeniz ciddi anlamda ticari reklam kampanyalarına kapıldığınızın göstergesidir dacar dacar deniyor dacarda her sene kamyon dalında KAMAZ birinci olur bu Tataristanda üretilen kama nehrinden adını alan Rus araçın dünyanın en iyi kamyonu olduğunu mu gösteriyor ? Rusya da uzun süre kalmış bir insan olarak kamazın attığı çiğ mazotu hiçbir araç atamaz diye düşünüyorum ayrıca 5 yıllık bir kamaz ile daf ı yan yana koyun bi daha dakar şampiyonu hakkında konuşalım isterseniz.

    mitsubishinin kaç 4*4 araçı var ssangyonun kaç tane ? her model yatırım demek bu konuda mitsubishi yakın gelecekte ssangyong un eline su dokemez bunu hep birlikte izleriz. benim mistsubishi l 200 almaya da bütcem gayet yetiyordu tüm pick up ları test ettim bir daha açıkça ifade edeyim ırgat gibi 1000 kg yük taşımayacak iseniz pick upların piri açık ara ssangyong rüzgara karşı tükürmenin anlamı yok kullanınız ön yargılarınızı yeniniz hollanda fiyatı bu araçın 30550 euro sizin l 200 den çook daha pahalı

    ssangyongda o difransiyelden yok mu zannediyorsunuz ? l200 mitsubishi difrasiyeli onda mercedes difransiyeli var adam vitesi direksiyondan değiştiriyor triptironik l200 ikinci vites tokmağından

    ben arka koltuklar geniş değil demedim çook geniş değil dedim bu bir ayrıca asıl sizin ssangyong hakkında en ufak bilginiz yok içine girdiniz mi? ben l200 ile test sürüşüne çıktım arkadaki arkadaşım oo arka rahat derken kafayı tavana çaktı bu bir lükstür ssangyongun arkası dar değil olsa olsa 2 cm daha dar fakat arkadaki insan evladı zıplamadan hoplamadan yolculuk ediyor ya da kasaya asansör ağırlığı bağlamıyoruz ya da çimento taşımıyoruz bir düğmeye basarak arka bağaj kapısını açıyor alışveriş merkezinde araçtan inip halftopu açıp güvenliğe göstermiyoruz bugün önümdeki l200 sahibi kambur halftopu araçtan paşa paşa indi açtı araça bi daha bindi devam etti ben içerden açık hocam bak dedim...

    nerden bakarsak bakalım ssangyong


    mitsubishi ile ssangyong un arazi tecrübesini bir mesajda alaşağı ettin ya arkadaşım.

    seninle tartışılmaz.

    dakar bu arada dacar değil. ve mitsubishi bu yarışı ( BU YARIŞA BMW FORD VW DE KATILIYOR) son 5 yılı üst üste olmak üzere toplamda 12 kez kazandı.

    son sene ilk 2 sıra mitsubishi idi.

    madem ssang yongun 50 yıllık 4x4 tecrübesi var hani nerde?

    diğer markalar salakmı araçlarını ve prestijlerini riske atıyorlar?

    son sene touareg motor yaktı ( yarışı aşağlıyorsun ya zorluğunu anla diye yazıyorum)

    şimdi biz sana binlerce arazida çekilmiş l200 resmi koyarız sayfa sayısı olur 120.

    o yüzden hiç gerek yok uğraşmaya.

    sen gene ssangyong u mitsubishi den daha iyi belle.

    takmışsın bir 2. vites koluna; git bak bakalım bir range rovere vites kolu nerede.

    vites değiştirmekle difransiyelin ne alakası var. vites ten sorumlu parça şanzımandır.

    daha savunduğun arabanın özelliklerini bilmiyorsun.

    hayır ssangyong da çift kilitli difransiyel yok.

    bi google de arat çift kilitli difransiyel ne imiş. ne işe yarar öğren sonra yaz.

    ayrıca madem 50 yıllık 4x4 tecrübesine haiz ssang yong neden kendi imal etmiyor parçalarını fason yaptırıyor?

    mitsubishi o kadar kötü 4x4 ler yapıyorki peugeot ve citroen bile kendi 4x4 lerini mitsubishiye imal ettiriyor ( pug ve citroenin 4x4 leri aslında birer outlander)

    biz actyon a kötü demiyoruz zaten.

    l200 den konforluda olabilir kabul, donanımlıda olabilir ona da eyvallah.

    ama arazide daha iyidir dersen bak orada itiraz ederim.

    ayrıca ncap sonuçları ortada.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Ağustos 2008; 9:40:34 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    midik yarıştırmaya gerek yok tabiki ncap teslerinin sonuçlarını bekleyeceğiz ve ssangyong ile l200 un yandan çekilmiş fotolarını çekip yakın bi tarihte burda sizlerle paylaşaçağım arazi içinde birkere arkası MAKASLI bir araç ile helezonsuz süspansiyonu bulunan bir araç ile arazide aynı şeyler yapabileceğini düşünmeniz ciddi anlamda ticari reklam kampanyalarına kapıldığınızın göstergesidir dacar dacar deniyor dacarda her sene kamyon dalında KAMAZ birinci olur bu Tataristanda üretilen kama nehrinden adını alan Rus araçın dünyanın en iyi kamyonu olduğunu mu gösteriyor ? Rusya da uzun süre kalmış bir insan olarak kamazın attığı çiğ mazotu hiçbir araç atamaz diye düşünüyorum ayrıca 5 yıllık bir kamaz ile daf ı yan yana koyun bi daha dakar şampiyonu hakkında konuşalım isterseniz.

    mitsubishinin kaç 4*4 araçı var ssangyonun kaç tane ? her model yatırım demek bu konuda mitsubishi yakın gelecekte ssangyong un eline su dokemez bunu hep birlikte izleriz. benim mistsubishi l 200 almaya da bütcem gayet yetiyordu tüm pick up ları test ettim bir daha açıkça ifade edeyim ırgat gibi 1000 kg yük taşımayacak iseniz pick upların piri açık ara ssangyong rüzgara karşı tükürmenin anlamı yok kullanınız ön yargılarınızı yeniniz hollanda fiyatı bu araçın 30550 euro sizin l 200 den çook daha pahalı

    ssangyongda o difransiyelden yok mu zannediyorsunuz ? l200 mitsubishi difrasiyeli onda mercedes difransiyeli var adam vitesi direksiyondan değiştiriyor triptironik l200 ikinci vites tokmağından

    ben arka koltuklar geniş değil demedim çook geniş değil dedim bu bir ayrıca asıl sizin ssangyong hakkında en ufak bilginiz yok içine girdiniz mi? ben l200 ile test sürüşüne çıktım arkadaki arkadaşım oo arka rahat derken kafayı tavana çaktı bu bir lükstür ssangyongun arkası dar değil olsa olsa 2 cm daha dar fakat arkadaki insan evladı zıplamadan hoplamadan yolculuk ediyor ya da kasaya asansör ağırlığı bağlamıyoruz ya da çimento taşımıyoruz bir düğmeye basarak arka bağaj kapısını açıyor alışveriş merkezinde araçtan inip halftopu açıp güvenliğe göstermiyoruz bugün önümdeki l200 sahibi kambur halftopu araçtan paşa paşa indi açtı araça bi daha bindi devam etti ben içerden açık hocam bak dedim...

    nerden bakarsak bakalım ssangyong

    L200 ün arkası çooook geniş arkadaşım.
    actyonun arka koltuğuna oturdum çoook dar. L200 ile kıyaslanamaz bile. onun için bu konuya girme. yandan foto çekeceksi neden? acaba kapı büyüklüğü içinmi? o zaman birde actyonun kapısının içerden fotosunu koy. kapının üçte biri kilit sistemine gidiyor. yani kapının dıştan görünümü sizi aldatmasın, başkalarınıda yanıltmayalım
    arazi konusunu tartışmayacağım. çünkü şimdilik mitsubishi bu konuda tartışılmaz derecede üstün durumda. en azından actyon ile kıyaslamam
    saygılar




  • Bu ısler tercıh meselesı..Dısarıdan bakıldıgında begenıler farklı olabılır..Ama su bır gercek kı pıck up dedıgınız sey L200 dur.. Hem arazı kabılıyetı hem de konfor olarak.. Ayrıca yanyana duran bu ıkı pıck up tan acaba hangısı daha cok ılgıyı cekıyor.. Hangısı dıgerının abısı gıbı duruyor..

    Lutfen konusurken fanatıklık yapmayın..Aracınızın ıyı yonlerı olabılır..Kı olmak zorundadır da cunku rekabete katılmaya calısan bır fırmadır kendısı..Ama bu hıcbır zaman bır L200 le karsılastırılması gerektıgını ortaya koymaz..
  • Ford Ranger Bence Diğerlerinden Daha İyi ...
  • bence de begenıler bu konuda one cıkıyor.actyonun ozellıkle makyajlanmıs halı bana cok guzel gorunurken kardesim begenmedı mesela.ama sıradısı bır tasarımı oldugu kesınayrıca actyon alanlar daha cok sehır ıcı kullanımda konforu tercıh edenler.arac zaten konfor ve donanım ozellıklerıyle ortaya cıkıyor.alanların arkaya su kadar yuk atayım yok arazıye cıkayım dıye bır dusunceyle aldıklarını sanmıyorum.markanın ulkemızde cok tanınmamasını dogal karsılıyorum ama su bır gercek kı gecmısı de olan bır fırma!yurtdısı fıyatları da 30bın euro cıvarında
  • paris dakarda birinci gelen marka mitsubishi bunu herkes kabul ediyor yanılmıyorsam pajero modeli bu işi başaran. Pajeronun da arkası çok noktadan bağlı helezonik yaylı yani l200 gibi gülle atmaya hazır mancınık gibi değil. Zaten pajero da öyle olsa asla bir efsane olamazdı
    kilitli difransiyeli biliyorum heterojen zemindeki tekerlerin dönüş sayısını 1:1 eşitliyor yani sert zemindeki teker de patinaja devam ederek aracın hareketini ve yoldan çıkmamasını sağlıyor ( tabiki arazide) yukarıda bir çift kilit ibaresi geçmiş onu anlayamadım bu arada lokositi actyon sportun arkasına oturmaya davet ediyorum yalnız ön koltuklar makul seviyede olmalı
    bir de geçenlerde bir 4x2 l200 halftoplu a. sportu aynı anda arkadan görme şansım oldu inanın l 200 oyuncak gibi duruyordu sizce de kasası biraz LEGO yu andır mıyor mu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    paris dakarda birinci gelen marka mitsubishi bunu herkes kabul ediyor yanılmıyorsam pajero modeli bu işi başaran. Pajeronun da arkası çok noktadan bağlı helezonik yaylı yani l200 gibi gülle atmaya hazır mancınık gibi değil. Zaten pajero da öyle olsa asla bir efsane olamazdı
    kilitli difransiyeli biliyorum heterojen zemindeki tekerlerin dönüş sayısını 1:1 eşitliyor yani sert zemindeki teker de patinaja devam ederek aracın hareketini ve yoldan çıkmamasını sağlıyor ( tabiki arazide) yukarıda bir çift kilit ibaresi geçmiş onu anlayamadım bu arada lokositi actyon sportun arkasına oturmaya davet ediyorum yalnız ön koltuklar makul seviyede olmalı
    bir de geçenlerde bir 4x2 l200 halftoplu a. sportu aynı anda arkadan görme şansım oldu inanın l 200 oyuncak gibi duruyordu sizce de kasası biraz LEGO yu andır mıyor mu

    lütfen şunu izlermisiniz L200 hakkında fikirleriniz değişebilir
    triton4x4youtube
    Mitsubishi L200 Triton on Lisboa-Dakar 2007 p.1
    http://www.youtube.com/watch?v=Ii0Ou7HZ3rA


    pajero ile L200 ün arazi özellikleri aynıdır ki dakarda L200de derece almıştır. kasaya konan arazi malzemeleri ile L200 gayet konforlu yol alır arazide actyon gibi burnunu havaya dikmez. çift kilit demek hem ön tekerleri kitler hemde arka tekerleri ayrı ayrı kilitler. sadece ön yada sadece arka tekerleride kilitleyebilir.
    actyonun arka koltuklarına bindim bir daha binmeme gerek yok oldukça rahatsızdı tıpkı diğer pickup lar gibi. ben sana önce bir focusa yada megana bin sonra L200 ün arka koltuğuna bin daha sonrada actyonun arka koltuğuna otur beni anlayacaksın.
    yeniL200 ün kasası gerçekten değişik, yumurtavari ama her kıvrımı bizim rahat etmemiz içindir. yumurtavari olmasa arka koltuktaki yolcu ikibüklüm seyahat edecek.
    tipini kimisi çok beğeniyor kimide beğenmiyor. sınıfında en geniş iç hacimde L200 de.




  • bence ikisini kıyaslamak bile doğru değil.
  • bunun neresi dar hem de lokositin üzerinde durduğu eğim de fazlası ile var

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • Bende ssangyong actyon sport sahibiyim ve araçtanda gayet memnunum ve bir arkadaşımızında dedği gibi actyon sport alanlar arazide kullanmak için almamıştır şehir içi kullanmak konfor için almıştır demiş. Evet araziye fazla çıktığımız yok zaten ay da yılda 1. Ve bizim pick up almamızın bir kaç sebebniden biri pick up lara karşı olan özel ilgim pick up ları sevdiğimdendir. Ve gene 1 arkadaşın dediği gibi bu actyon sport ya seviliyor yada hiç sevilmiyor ve eleştiriliyor. Ve benim L200 hakkındaki düşüncelerim şu tabiki sizin kadar araba bilgim yok ama bence l200 de şık görünümlü 1 araba aslında elimizden gelse ben Dodge RAM almayı tercih ederdim ama napalım bizim kısmetimizdede bu araba varmış ve evet anlattığınıza göre l200 ün arkasının geniş olması iyi bir şey ve tabi 1 de zevk meselesi. Ve gene 1 arkaşımızın dediği gibi bir aracın A özelliği öne çıkar diğerinin B özelliği işte buda rekabeti getirir her arabanın kötü 1 tarafı olabilir.




  • tasshelhoff su ncap test sonuçlarını gonderde bizde bilgilenelim aradık aradık bulamadıkda belki bizi bu konuda yardım edersin demiştim..

    l200 u de koy ssangyongu da ok ?

    pajero ile l200 un arazi özellikleri aynı olamaz biri kamyonet biri jeep

    kamyonet olmasaydı l200 ve l300 şeklinde satışa sunulmazlardı anlamak istemediğimiz tahminimce şu husus ssangyong actyon sport bir SUV araçı kamyonet değil l200 ise reklamla pompalanan bir kamyonet konforuda o kadar virajlı bir yolda bir test sürüşüne katılsak bakalım hangi araç yolun ortasına paralel kalıcak

    araçı trafikte ve şehirde ne kadar kullanıyorsunuz arazide ne kadar ? sürekli baz istasyonu kurmuyorsanız kimin umrunda arazi kabiliyeti? şehirde kasist geçerken ben 50 km ile geçebilirim l200 30 km hızla arka koltuktaki veya kasadaki insan ve nesleri yerçekiminden kısa bir süre azat ederek geçebilir sonuçta dağda yaşamıyoruz kasistleri çok olan bir trafik ortamında

    otomatik klima ve duzgun konsol araç içinde temas halinde olduğunuz şeyler seat leonu sırf konsolu yüzünden almaktan vazgeçtiğim için kamyonet l200 de ince tekerlekleri kalitesiz plastik iç aksamı ve kemikli makasları yüzünden almadım bana hitap etmedi

    ama ben kamyonet alıcam çok yük taşıyacağım diyene tavsiyemde ford ranger olur neden ? l200 un yaptığını yapar daha çok konfor verir daha ekonomiktir l200 bu bakımdan da avantajlı bir araç değil saygılarımla

    kamyonet alınacak ise ford ranger hi rider 4*2 veya 4*4

    lüks rahat bişey bakıyorum diyorsak ssangyong actyon sport

    dakar da Türkiyeyi temsil edicem diyen varsa l200 alabilir tabi tercih meselesi




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.