sonuçları 7-8 mesaj yukarıda vermiştim zaten bir daha vereyim buyur arkadaşım.
ssangyong daha tetlere girmemiş. girermi girmezmi bilinmez.
l200 de çift kilitli difransiyel olduğundan dolayı pajeroya yakın performans verir tabi arada motor dizyn farkı pajeroyu farklıkılmakta.
ben zaten l200 daha konforludur demedim.
arazi ve yük taşıma kabiliyetleri daha iyidir dedim.
mitsubishi markası ssangyong markasından daha kaliteli v arazi konusunda ise tartışılmaz derecede tecrübelidir dedim
e bu tip bir araçtanda beklenen asli yetenekler bunlar.
benim bildiğim bir aracın arkasında ksa varsa o kamyonettir- pick uptur. suv değildir. ruhsatta ne yazıyor?
yol tutuşa gelecek olursak yanlış görmediysem ssangyongun en lüks versiyonunda bile ne asr var nede esp.
l200 intense lüx te ise her ikiside standart.
hayırlı günler.
quote:
dakar da Türkiyeyi temsil edicem diyen varsa l200 alabilir tabi tercih meselesi
Aracı aldım kac daha uzeriden 15 gun gecmedi half top ı firma vermeye basladı benimde 3500 ytl ucmus oldu bravo sahsuvaroglu tekrardan takdirimi kazandınız navigasyonu bari hediye edin nasıl kerizlendik
Bunları da yaptıklarına gore bu vakitten sonra actyon sport almayını doverler herhalde ...
quote:
Orjinalden alıntı: orgasmatron-
tasshelhoff su ncap test sonuçlarını gonderde bizde bilgilenelim aradık aradık bulamadıkda belki bizi bu konuda yardım edersin demiştim..
l200 u de koy ssangyongu da ok ?
pajero ile l200 un arazi özellikleri aynı olamaz biri kamyonet biri jeep
kamyonet olmasaydı l200 ve l300 şeklinde satışa sunulmazlardı anlamak istemediğimiz tahminimce şu husus ssangyong actyon sport bir SUV araçı kamyonet değil l200 ise reklamla pompalanan bir kamyonet konforuda o kadar virajlı bir yolda bir test sürüşüne katılsak bakalım hangi araç yolun ortasına paralel kalıcak
araçı trafikte ve şehirde ne kadar kullanıyorsunuz arazide ne kadar ? sürekli baz istasyonu kurmuyorsanız kimin umrunda arazi kabiliyeti? şehirde kasist geçerken ben 50 km ile geçebilirim l200 30 km hızla arka koltuktaki veya kasadaki insan ve nesleri yerçekiminden kısa bir süre azat ederek geçebilir sonuçta dağda yaşamıyoruz kasistleri çok olan bir trafik ortamında
otomatik klima ve duzgun konsol araç içinde temas halinde olduğunuz şeyler seat leonu sırf konsolu yüzünden almaktan vazgeçtiğim için kamyonet l200 de ince tekerlekleri kalitesiz plastik iç aksamı ve kemikli makasları yüzünden almadım bana hitap etmedi
ama ben kamyonet alıcam çok yük taşıyacağım diyene tavsiyemde ford ranger olur neden ? l200 un yaptığını yapar daha çok konfor verir daha ekonomiktir l200 bu bakımdan da avantajlı bir araç değil saygılarımla
kamyonet alınacak ise ford ranger hi rider 4*2 veya 4*4
lüks rahat bişey bakıyorum diyorsak ssangyong actyon sport
dakar da Türkiyeyi temsil edicem diyen varsa l200 alabilir tabi tercih meselesi
virajlı yolda aracına fazla güvenme, ister helezonlu olsun ister makaslı fazla fark etmez bunlar yüksek araçlar ve arkaları hafiftir. onun için arabana güvenipte viraja hızlı girme. bu söylediğime suv larda dahildir. bunlardan yol tutuşu beklemeyeceksin. 4x4 aracımın arazi özelliklerinin iyi olmasını tercih etmemin sebebi tamamen hobi amaçlıdır. yani baz istasyonu kurmama falan gerek yok.şehrin stresli hayatından kurtulup doğayla içiçe yaşamak istediğimde çıkıyorum araziye. aynı zamanda uzunyol seyahatlerini inanmayacaksın ama keyifle yapacağımız zaman binek otomobilim olmasına rağmen L200 ile gidiyoruz. çünkü otomobile boğulup kalmıyoruz. zıplamıyoruz çünkü aracımda ağırlık var ve daha güvenle seyrediyoruz tavsiyem ağırlık sende koy. sadece zıplama değil olay . tüm pickupların arkası hafiftir motorda önü bastırıp arkadaki yere uygulanan gücü azaltır. arkadaşım galiba senin konfor anlayışın aracın içindeki düğme sayısı ile doğru orantılı ranger L200 ün yaptığı işi yapamaz çünkü arazi özellikleri L200 kadar gelişmiş değil (çift diff lock) ranger daha konforlu demişsin rangere binde bak nasıl zıplatıyor rangere daha ekonomik demişsin galiba yakıt tüketiminden ve servis bakım ücretlerinden haberin yok. biraz araştırırsan öğrenirsin. arkadaşım madem bunları bilmiyorsun barı buraları okuyanları yanıltma.
bu arada dakara gidersem sana mesaj atarım. ama sen sakın gelmeye çalışma sonra kurda kuşa yem olursun ama haber verirsen senide kurtarmaya geliriz
halftop olayına da gerçekten üzüldüm 3500ytl iyi para
ssangyong kullanmadan nasıl hala iyi değildir değildir diye diretiyorsunuz anlamak mümkün değil, bu aracı alan tüm insanlar olarak bizler iyi iyi diyoruz siz hala kullanmadığınız bir araç hakkında aksi kanaat kullanabiliyorsunuz bende diyorum l200 den de iyi. kullandım o leylek tekerlekli aracı kötü arkadaşım kötü kasiste çukurda o araç ssangyondan daha konforsuz o kadar da parayı hak etmiyor dağa da çıkmıcam dacarada gitmicem, siz bel fıtığı olarak araça asansör ağırlığı takdırıp daha fazla yakıt tüketirken ben bunları yapmadan daha konforlu şekilde seyahat edicem olay budur ..
esp yok asr var abs var teste girelim hangi araç daha kısa mesafede duruyor bunada bakalım mitsu mu ssangyong mu varsa antalyada denicek hemen hafta sonu çıkalım piste..
araç ağır arkasıda ağır gelin arka bagaj kapağının ağırlığı ile mitsunun oyuncak gibi duran arka kapağının ağırlığını ölçelim 4*2 l 200 de ne var arkadaşım hangi özellik var? araçta araba lastiği gibi 205 lastik var
madem mitsu çok teknolojikçok teknolojik motor benim arabanın 2000 cc de yaptıgının 2500cc de kıt kanaat biraz fazlasını yapıyor torku 314 , beygiri benim araçtan daha düşük 136 beygir actyonda 141 beygir var 16 valf var 310 tork var ama 1998 cc
@orgasmatron- tamam arkadaş sen ağırlık taktırma keyfin bilir ama her kamyonete ağırlık takılması gerekir. oyuncak dediğin kapak benim araçtada mevcut biz buna fullbox diyoruz ve 2 kişi zor kaldırıyor. ıslak zeminde ince lastik her zaman geniş taban dan daha avantajlıdır. benim araç 167hp 402 tork yani hp ile oynamak zor bişey değil. düşük hacimdeki motordan yüksek güç alırsan o motorun ömrü uzun olmaz. motorun bittiğinde umarım aynı düşüncede olursun. şu oyuncak gibi duran arka kapağın resmini koysdana bi. actyonun her yeri oyuncak gibi duruyo. neresi pickup a benziyo
@orgasmatron- bu arada yeniL200 ün durma mesafesi 41 m bu birçok binek otomobilden daha iyidir.
yahu allahaşkına neyin tartışmasını yapıyoruz. ACTYON SPORTS ve L200. bi araç alınırken nelere dikkat edilir ben nelere ettiğimi söyleyeyim.
1. servis yedek parça (ssangyong mu mitsubishi (TEMSA) mı) 2. yakıt tüketimi (ssangyong mu mitsubishi mi) 3. güvenlik (euroncap; ssangyong mu mitsubishi mi) 4. sağlamlık (ssangyong mu mitsubishi mi) 5. Firma güvenilirliği (ssangyong mu mitsubishi mi) 6. dayanıklılık = Dakar (ssangyong mu mitsubishimi) ve bir pick-upda nelere dikkat edilir 7. şehir içindede kullanılacağından "dönüş çapı" (ssangyong mu mitsubishi mi) 8. Arka koltuk diz mesafesi (ssangyong mu mitsubishi mi) 9. Arazi kabiliyeti (ssangyong mu mitsubishi mi) 10. motor gücü ve dayanıklılığı (ssangyong mu mitsubishi mi) 11. yürüyen aksamı (ssyong mu mitsubishi mi)
lütfen hayal görmeyelim fiyatının uygunluğu ve iç tarafındaki birkaç eften püften gereksiz makyaj pazarlama hilesinden ötürü paranızı çarçur etmeyin. ne diyo bak ingilizler ucuz mal alacak kadar zengin değilim diyo. aldıysanızda güle güle kullanın geçmiş olsun burda kendi tabirinizle midik yarışına girmeyin gerçekten komikleşmeye gerek yok. zaten biz değil yılların mitsubishi l200ü müşteri memnuniyeti, başarı ve yılın pick-up ı ödülleriyle gereken yerlere gereken cevabı vermiştir. L200 ün kaç yıldır başarıyla ve müşteri memnuniyetiyle üretildiğini görmek isterseniz şu linke bir göz atın. http://www.ibaotomotiv.com.tr/muze/L200/l200.htm
sağlıcakla.
quote:
Orjinalden alıntı: ProntoBasso
yahu allahaşkına neyin tartışmasını yapıyoruz. ACTYON SPORTS ve L200. bi araç alınırken nelere dikkat edilir ben nelere ettiğimi söyleyeyim.
1. servis yedek parça (ssangyong mu mitsubishi (TEMSA) mı) 2. yakıt tüketimi (ssangyong mu mitsubishi mi) 3. güvenlik (euroncap; ssangyong mu mitsubishi mi) 4. sağlamlık (ssangyong mu mitsubishi mi) 5. Firma güvenilirliği (ssangyong mu mitsubishi mi) 6. dayanıklılık = Dakar (ssangyong mu mitsubishimi) ve bir pick-upda nelere dikkat edilir 7. şehir içindede kullanılacağından "dönüş çapı" (ssangyong mu mitsubishi mi) 8. Arka koltuk diz mesafesi (ssangyong mu mitsubishi mi) 9. Arazi kabiliyeti (ssangyong mu mitsubishi mi) 10. motor gücü ve dayanıklılığı (ssangyong mu mitsubishi mi) 11. yürüyen aksamı (ssyong mu mitsubishi mi)
lütfen hayal görmeyelim fiyatının uygunluğu ve iç tarafındaki birkaç eften püften gereksiz makyaj pazarlama hilesinden ötürü paranızı çarçur etmeyin. ne diyo bak ingilizler ucuz mal alacak kadar zengin değilim diyo. aldıysanızda güle güle kullanın geçmiş olsun burda kendi tabirinizle midik yarışına girmeyin gerçekten komikleşmeye gerek yok. zaten biz değil yılların mitsubishi l200ü müşteri memnuniyeti, başarı ve yılın pick-up ı ödülleriyle gereken yerlere gereken cevabı vermiştir. L200 ün kaç yıldır başarıyla ve müşteri memnuniyetiyle üretildiğini görmek isterseniz şu linke bir göz atın. http://www.ibaotomotiv.com.tr/muze/L200/l200.htm
sağlıcakla.
aynen katılıyorum.
hayırlı günler.
quote:
Orjinalden alıntı: tasshelhoff
quote:
Orjinalden alıntı: ProntoBasso
yahu allahaşkına neyin tartışmasını yapıyoruz. ACTYON SPORTS ve L200. bi araç alınırken nelere dikkat edilir ben nelere ettiğimi söyleyeyim.
1. servis yedek parça (ssangyong mu mitsubishi (TEMSA) mı) 2. yakıt tüketimi (ssangyong mu mitsubishi mi) 3. güvenlik (euroncap; ssangyong mu mitsubishi mi) 4. sağlamlık (ssangyong mu mitsubishi mi) 5. Firma güvenilirliği (ssangyong mu mitsubishi mi) 6. dayanıklılık = Dakar (ssangyong mu mitsubishimi) ve bir pick-upda nelere dikkat edilir 7. şehir içindede kullanılacağından "dönüş çapı" (ssangyong mu mitsubishi mi) 8. Arka koltuk diz mesafesi (ssangyong mu mitsubishi mi) 9. Arazi kabiliyeti (ssangyong mu mitsubishi mi) 10. motor gücü ve dayanıklılığı (ssangyong mu mitsubishi mi) 11. yürüyen aksamı (ssyong mu mitsubishi mi)
lütfen hayal görmeyelim fiyatının uygunluğu ve iç tarafındaki birkaç eften püften gereksiz makyaj pazarlama hilesinden ötürü paranızı çarçur etmeyin. ne diyo bak ingilizler ucuz mal alacak kadar zengin değilim diyo. aldıysanızda güle güle kullanın geçmiş olsun burda kendi tabirinizle midik yarışına girmeyin gerçekten komikleşmeye gerek yok. zaten biz değil yılların mitsubishi l200ü müşteri memnuniyeti, başarı ve yılın pick-up ı ödülleriyle gereken yerlere gereken cevabı vermiştir. L200 ün kaç yıldır başarıyla ve müşteri memnuniyetiyle üretildiğini görmek isterseniz şu linke bir göz atın. http://www.ibaotomotiv.com.tr/muze/L200/l200.htm
sağlıcakla.
aynen katılıyorum.
hayırlı günler.
eksiği var ama bende katılıyorum arka koltukların ortopedik olduğunu da yazsaydı tam olacaktı sadece geniş değil. yukarıdaki linke baktımda 1949 modelin tipi bile actyondan daha hoş görünüyor
haa belirteyim ben 10bin bakımında 150-160 mı ne ödedim valla unutmuşum bile ne kadar ödediğimi. galiba rangere 350-500ytl fiyat vermişler (bkz ranger topiği) actyon acaba ne kadar?
ssangyong bence
quote:
Orjinalden alıntı: mfd538
ssangyong bence
evettt sence??? sizi capon karşıtı coreliler siziiii
şu laf çok hoşuma gider
KİRPİ, YAVRUSUNU PAMUĞUM DİYE SEVERMİŞ.
herkes kendi arabasının daha iyi olduğunu iddia eder. kendisi içinde en iyisi odur çünkü. kendi gereksimlerine en uygun aracı gidip alır. kimi için dış görünüş fiyaka öndedir kimisi için işlevsellik kimi için konfor kimi için lüx. Bilmiyorum aranızda ferrari 360 modena kullanan varmı ama şunu söylemekte fayda var 1.5 saat istanbul trafiğinde kullandıktan sonra sarsıntıdan ne beliniz ne kafanız ne karın kaslarınız hiçbir yeriniz kalmıyor oturma pozisyonu çok rahatsız içi hiçte konforlu değil çok basık ve sıkışık. Fiyat - lüx oranını göz önünde bulundurursanız anadol daha önde gider. motoru 50.000 km de ölür gider rektifiye ister. inanılmaz benzin yakar range-roverdan çok daha fazla. Eee bu durumda ferrari çok berbat bi arabadır (!)
L200 dayanıklı bir arabadır ama range rover daha dayanıklıdır. L200 konforlu bir arabadır ama Rolls-Royce daha konforludur. L200 ün arazi performansı iyidir ama UNİMOG arazide daha iyidir. L200 ün motoru kuvvetlidir ama DODGE-RAM daha kuvvetlidir.
Bir araçtan her şeyin en iyisini beklemek yapılacak en büyük hata olur. Ama bir aracı satın alırken kendi sınıfındaki rakipleriyle fiyat ve performans oranları göz önünde bulundurulur. ve dünya çapındaki yapılan teknik testlerde ve kullanıcı tercihleri göz önünde bulundurulduğunda artıları eksileri bir kağıda döküldüğünde 2000 3000 cc aralığında bu fiyat marjında ve Türkiye pazarında en mantıklı alternatif L200 dür.
ama yukarıda da dediğim gibi kimisi gider ferrari alır kimisi unimog bu iş birazda zevk işidir.
unutmayalım kirpi, yavrusunu pamuğum diye severmiş.
Herkese Hayırlı Akşamlar.
olurmu hocam ferrarinin içi düğme doludur. o araba kesin çok konforludur
Anıl sen zevkli adamsın ve o yüzden Ssangyong siyah rengini alıcaksın bir jant ve xenon far yetiyor:)
quote:
Orjinalden alıntı: lokosit
@orgasmatron- tamam arkadaş sen ağırlık taktırma keyfin bilir ama her kamyonete ağırlık takılması gerekir. oyuncak dediğin kapak benim araçtada mevcut biz buna fullbox diyoruz ve 2 kişi zor kaldırıyor. ıslak zeminde ince lastik her zaman geniş taban dan daha avantajlıdır. benim araç 167hp 402 tork yani hp ile oynamak zor bişey değil. düşük hacimdeki motordan yüksek güç alırsan o motorun ömrü uzun olmaz. motorun bittiğinde umarım aynı düşüncede olursun. şu oyuncak gibi duran arka kapağın resmini koysdana bi. actyonun her yeri oyuncak gibi duruyo. neresi pickup a benziyo
@orgasmatronun dediği fullbox değil o bölüme a. sportsta halftop deniyor bildiğimiz arka kapaktan bahsediyor Gerçekten actyonun arka kapağını bende açtım kapattım çok ağır acaba adamlar niye ağır yapmışlar herhalde zor açıp kapayalım diye değil actyona oyuncak gibi demişsin büyüklerin oyuncağı böyle olur l200 ün kasası da aynı çocukların legosu gibi
quote:
Orjinalden alıntı: kiyali
quote:
Orjinalden alıntı: lokosit
@orgasmatron- tamam arkadaş sen ağırlık taktırma keyfin bilir ama her kamyonete ağırlık takılması gerekir. oyuncak dediğin kapak benim araçtada mevcut biz buna fullbox diyoruz ve 2 kişi zor kaldırıyor. ıslak zeminde ince lastik her zaman geniş taban dan daha avantajlıdır. benim araç 167hp 402 tork yani hp ile oynamak zor bişey değil. düşük hacimdeki motordan yüksek güç alırsan o motorun ömrü uzun olmaz. motorun bittiğinde umarım aynı düşüncede olursun. şu oyuncak gibi duran arka kapağın resmini koysdana bi. actyonun her yeri oyuncak gibi duruyo. neresi pickup a benziyo
@orgasmatronun dediği fullbox değil o bölüme a. sportsta halftop deniyor bildiğimiz arka kapaktan bahsediyor Gerçekten actyonun arka kapağını bende açtım kapattım çok ağır acaba adamlar niye ağır yapmışlar herhalde zor açıp kapayalım diye değil actyona oyuncak gibi demişsin büyüklerin oyuncağı böyle olur l200 ün kasası da aynı çocukların legosu gibi
pardonda fullbox nedir açıklarmısın? halftoptan farkı nedir? tüh yaa demek actyonun halftopunun kapağı çok ağır kaldırılıyor. hmmm yazık oluyodur kollarınıza nede olsa konforlu suv niyetine bindiğiniz araç arkadaşım bu kapaklar büyük kapaklar haliyle ağır olacaklar aracın arkasına ağırlık yapsın diye değil. ağırlık yapacak malzeme aracın üstüne konmaz konabilecek en alt kısıma konur. yoksa dengeyi ciddi anlamda bozar. yani o ağırlık pickup ın yol tutuşu için yeterli değildir.
yahu ikisi de aynı( fullbox=halftop) benim dediğim orjinal kasaya bağlı olan hani eşya yüklerken ve/veya çocukların inip binmesi için actyoncuların O T O M A T İ K İÇERDEN AÇTIĞI sizlerin de plakanın üstündeki M A N D A L dan kas gücünüzle açtığınız açtığınız kapı
hiç birsey söylemeye gerek yok bence herşey ortada marka ,kalite,tecrübe konusuyor burda koskaca mitsubishi temsa güvencesiyle kore malına benzmez saygılar
Hay allahım amma layt olduk ya toplum olarak arka kapak otomatik mi açılıyoooo mandallamı açılıyo kritere bakarmısınız. pick-up arkadaşlar bunlar Rolls-Royce değil. yani yakında pick-up da hafızalı koltuk arayıp bunu satın almak için bir artı olarak göreceğiz herhalde. arabayı açarken ben parmak izimi okutursam koltuklar aynalar benim ayarladığım şekle gelsin hanım okutursa onun şekline gelsin otomatik olarak.