Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    düz şanzuman l200 kullanıcılarının bakmasını istiyorum bu kiaya: Bakın debriyaj ile sol kapı direği arasında 30-35 cm ara var sizin arabalarda bu mesafe 10- 15 cm mühendisler arkada oturan efendileri rahat ettireceğiz diye kabini boyuna uzatıp enine daraltmışlar benim 99 l200 de o ara kia kadar demekki sürücünün rahat edeceği mesafe ortalama o kadar

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    @kiyali
    L200 ün orta konsolu bununki kadar ince değil araba enine dar bir araç değil ayrıca bahsettiğin bölüme L200 de 56 numara ayak bile rahatça sığar
    neden bu kadar abartıyorsun anlamıyorum. bu bir kusur olamaz.

    ince lastik kullanmakta kusur olamaz.

    ince lastik kullanmak o kadar heybetli bir arac için kusurdur bence.kendi rakiplerinin hepsinde 245 -255 lastik var( dmax,ranger ve navara).artık normal arabalara bile 205-215 lastik koyuyorlar, bu kaldıki yüksek ve geniş bir pickup.

    o lastikler o arabayı taşımaz, gümlermi demek istiyorsun, yoksa görüntü olarakmı kusurlu diyorsun?
    ince lastik özellikle ıslak zeminde yere çok daha iyi tutunur. yakıt tüketiminide bariz bir şekilde azaltır. kusur yerine avantaj bile olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokosit -- 27 Ağustos 2008; 23:43:38 >




  • http://www.youtube.com/watch?v=o961Fgm3YO0

    Zor arazı sartlarında bır 4x4 denemesı..Asırı zorlu bır parkurda! gayet basarılı bır ornek..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aykutcevik

    http://www.youtube.com/watch?v=o961Fgm3YO0

    Zor arazı sartlarında bır 4x4 denemesı..Asırı zorlu bır parkurda! gayet basarılı bır ornek..

    WAWW
    çok etkileyici




  • lokosit ne adamsın insanlara bastan sona formu oku diyosun bizim yazdıklarımızı okumuyorsun

    fotografın beni yanılttığı yok bazı atıp turan arkadaşlar ssangyongun arkası dar falan filan demişlerdi bende TÜM PİCK UPLARI araçı almadan test eden biri olarak ssangyong ile mitsu arasında 2 cm oynuyor diyorum hala ve hala ssangyong u denemeden bunun yanında milleti manipule ettiğimiz şeklinde cevaplar yazan arkadaşlar aslında hiçbiriniz bir defa bile ssangyong kullanmadan burda atıp tutuyosunuz bu olay çok enteresan

    bi adam yazdımı ya ssangyong u kullandım beyenmedim ? kaç kişi yazdı burda alan almayan arkadaşım siz anlasanızda anlamasanızda ssangyong tüm pick uplardan üstün bi araç NEDEN ?

    1) SSangyong aCtyon sport pick up değil SUV dan bozma SUT yani sport utility truck YANİ SPORT LÜKS RAHAT KAMYONET piyasadaki tüm pick uplar dan daha rahat ve artistik olsun diye yapılan aslında amaçları da yük taşımak da olmayan kamyonet görünüşlü fakat jeep konforlu araçlar bu yüzden ACTYON SPORTUN piyasada karşılığı Honda Ridgeline bizde yok yarabbı yarasullah kaç kez demek lazım bu araçta makas yok NEDEN?????? bu araçın aslında yapılışındaki amaç yük taşısın değil sırf ben gibi Heavy metal dinliyip büyük kamyonet kullanmak isteyen adamların yollarda kamyonet kullanmda ihtiyacını karşılamak lüks hocam lüks ırgat makinesi değil insanların İLLAKİ zıvanadan çıkartacaksınız dacar makar ya kim ipler onu ? kaç tane amerikan kamyoneti dacarda koşuyor ? 0 neden adam ordan dem vurmuyor satarken büyük lüks araç satıyorum diyor hangi araçın hangi amaça hizmet ettiğini neden almasız kıstaslara girerek görmezden geliyorsunuz EN RAHAT sizin tabirinizle PİCK UP SSANGYONG asfalt pick up hocam illaki alaTurka bi yorum yapılacaksa dağlar sizin yollar bizim ....


    http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_truck




  • Utanmasalar stabilize yolda video çekeceklerdi heralde. off-road yapıyoruz diye.
    SsangYong güzel, sağlam araçtır.Musso ve Korando'lar iyi arazi araçlarıydı örneğn.Motor-şanzıman Mercedes-Benz, arazi şanzmanı ise Borg Warner idi.Musso bana göre 80'lik Land Cruiser'ın kardeşi sayılabilecek bir araçtı.
    Ama iş bu actyon olunca değişiyor, kesinlikle L200'ü öneririm.
    Bana hiç bir şey bilmiyor bile deseniz, Dakar rallisi nedir araştırın öğrenin izleyin ona göre seçiminizi yapın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RqJnr -- 28 Ağustos 2008; 0:18:33 >
  • dur yaff celallenme
    kendi aracından haberin yok. arka koltuk dar arkadaşım bunu fotodan anlayamazsın kocaman actyon fotosu koymuşsun küçücük L200.
    içine aynı ebatlarda birde adam oturtup koy bakalım fotosunu herşey o zaman belli olur.
    yaf yalanmı söylüyoruz bindim actyonun arka koltuğuna darrr. bunu incelemek zor bişeymi.
    tereddütü olan gitsin binsin de görsün suv dan bozma sut un arka koltuklarının ne kadar rahatsız olduğunu.sonrada L200 e binsin. ama buraya yazmayıda unutmasın.
    haa birde actyona arka kapıdan iniş ve binişler ne kadar zor onuda buraya yazsınlar.
  • Sport utility truck (SUT) is marketing term for a vehicle deriving from an SUV or Crossover having four doors and an open bed similar to that of a pickup truck

    sportdan devşirme kamyon, suv veya crossover arabalardan dönüştürülen için marketing terimi, 4 kapılı acık kasalı pick up kamyonet gibi
  • lokosit araçı kullan gel sana bi hafta veriyim bi depo mazotta benden 910 km gidiyor bi depo ile super ha??


    RqJnr sende haksızsın musso nun da sport modeli vardı yani sut u

    musso bitti actyon var onun da sut u

    buradan resimlerden sizlere anlatıcam sut ne suv ne pick up ne..


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • musso sport yani mussonun SUT hali

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • Cadillac Escalade

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    lokosit ne adamsın insanlara bastan sona formu oku diyosun bizim yazdıklarımızı okumuyorsun

    fotografın beni yanılttığı yok bazı atıp turan arkadaşlar ssangyongun arkası dar falan filan demişlerdi bende TÜM PİCK UPLARI araçı almadan test eden biri olarak ssangyong ile mitsu arasında 2 cm oynuyor diyorum hala ve hala ssangyong u denemeden bunun yanında milleti manipule ettiğimiz şeklinde cevaplar yazan arkadaşlar aslında hiçbiriniz bir defa bile ssangyong kullanmadan burda atıp tutuyosunuz bu olay çok enteresan

    bi adam yazdımı ya ssangyong u kullandım beyenmedim ? kaç kişi yazdı burda alan almayan arkadaşım siz anlasanızda anlamasanızda ssangyong tüm pick uplardan üstün bi araç NEDEN ?

    1) SSangyong aCtyon sport pick up değil SUV dan bozma SUT yani sport utility truck YANİ SPORT LÜKS RAHAT KAMYONET piyasadaki tüm pick uplar dan daha rahat ve artistik olsun diye yapılan aslında amaçları da yük taşımak da olmayan kamyonet görünüşlü fakat jeep konforlu araçlar bu yüzden ACTYON SPORTUN piyasada karşılığı Honda Ridgeline bizde yok yarabbı yarasullah kaç kez demek lazım bu araçta makas yok NEDEN?????? bu araçın aslında yapılışındaki amaç yük taşısın değil sırf ben gibi Heavy metal dinliyip büyük kamyonet kullanmak isteyen adamların yollarda kamyonet kullanmda ihtiyacını karşılamak lüks hocam lüks ırgat makinesi değil insanların İLLAKİ zıvanadan çıkartacaksınız dacar makar ya kim ipler onu ? kaç tane amerikan kamyoneti dacarda koşuyor ? 0 neden adam ordan dem vurmuyor satarken büyük lüks araç satıyorum diyor hangi araçın hangi amaça hizmet ettiğini neden almasız kıstaslara girerek görmezden geliyorsunuz EN RAHAT sizin tabirinizle PİCK UP SSANGYONG asfalt pick up hocam illaki alaTurka bi yorum yapılacaksa dağlar sizin yollar bizim ....


    http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_truck


    Bu gönderdiğin link open source dur yani istenildiğinde değiştirilebilir, istersen bi kontrol et ordan ssangyong u çıkartıp l200 ü eklemek gayet kolay görüldüğü gibi. ssangyong nasıl eklenebiliyorsa çıkartılabiliyorda isteyen kişi tarafından
    Kimseyi manuple ettiğinizi söylemiyoruz manuple etmek değiştirmek demektir. Yanıltmak demeye çalıştın sanırım.
    Ayrıca Sport Utility Truck, senin dediğin gibi spor lüks rahat kamyonet değil spor amaçlı kamyonet demektir, yeni anlamlar katıp insanları yanıltmayalım.
    Kurudunuz demiştin, yazdığın şeylere karşı yazdıklarıma hiçbir yorum yapamadın neden. noldu başka ülkelerdeki fiyatı noldu mercedes motoru.
    Lütfen uslubumuza dikkat edelim nezaketten sapmayalım celallenmeye agresifleşmeye gerek yok.
    ssangyong tüm pick uplardan üstün bi araç NEDEN ? diyip maddelere geçmişsin 1. maddede kalmışsın devamı yokmu ?
    Rahat lüks diyip duruyosun bende diyorum ki rahatlıkla lükslükle bu işler olmuyor. Araç alırken kriterler farklıdır diyorum lokosite okumuyorsun diyorsun kendin okumuyorsun hocam bin tane neden yazdık l200 ün ACTYON SPORTS dan daha mantıklı bir karar olduğunu anlatan.
    Dorado diye bi motor var yeni çıktı çin malı hiç kullandın mı ondan piyasadaki hemen hemen her motordan daha rahat. Cruiser görünümlü üzeri full grenajlı ve otomatik vitesli oturma pozisyonu ve kullanımı inanılmaz rahat nerde o bilmemkaç beygirlik hız makinası race ler nerde diğer marka cruiser lar hepsinden daha rahat fiyatıda yaklaşık 3 milyar civarında. O zaman bütün motorcular o motordan alsın kullansın. Neden? 1) çok rahat ......




  • Cadillac Escalade SUT



    arkadaşlar umarım uzun çabalarım sonuçunda sizlere doğru bilgiyi aktarabilmişimdir Türkiye'de satışa sunulan tek SUT araç ACTYON SPORT tur kendisi pick up olarak adlandırılarak yanlış bir katagoride başka katogorinin araçları ile kıyas edilmektedir ..

    bakınızn ne navaranın ne l200 un ne ranger ın ne rodeonun ne toyatanın SUV modeli yoktur !! Bu da göstermektedir ki o araçların yapılış amaçı yük taşımak işte bazı fantazör arkadaşların rüyaları gibi dacara falan katılmak motor yakmadan tozun toprağın içinde kendini ispat etmek kimse yanlış bişey aklından geçirmesin ssangyong dacarda koşamaz bence koşar ama amacı o değil siz prosche ya da ferrarinin dacarda yarıştığını gördünüz mü ? hayır göremeyeceğiz de yapılış amaçları o değil

    ssangyong actyon da büyük yükleri taşımak için tasarlanan bi araç değil 500 kg ya kadar taşırsınız ama rahatça araç konforunda yolculuk edersiniz araç sahibi olarak iddia etmiyorum tüm picklardan daha rahattır yol tutuşu daha iyidir arkadası da kullanmayan arkadaşlar atar atar demesine rağmen atmaz çünkü araçın arkası da ağır .. hiç yanlış şeyleri kıyaslamayalım bu araç ben gibi avukat adamlara, arada sırada yük taşıyan müteahhitlere,geniş ailelere hitap eden kamyonet

    diğerleri ile sadece yük taşınır yol gidilmez gittiğini iddia eden yol gidebilmek için arkasına 100 kg bağlar ne anladım ben bu işten ?

    ben 500 kg a kadar taşırım yolda giderim bişeyde bağlamam gerekirse makasıda atarım saygılar ... yakıtı da bu saydıklarımın arası içerisinde en az olan kamyonet bu ..


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




  • son olarak hummer SUT koyalım
  • HUMMER 2 SUT (Sport utility truck)




     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • arkadaslar bence bazı seylerı kabullenememenızın nedenı onyargılarınız.ılk kıa ve hyundai cıktıgında da herkes arkalarından atıp tutuyordu,önyargılarıyla hareket ediyordu.ama zaman gecınce bu dusuncelerın yanlıs oldugu ortaya cıktı.iki marka da kendını kanıtladı hatta pazar bırıncısı oldu.
    sunu kabul edelım kı artık dunya otomotıv sektorunde baska oyuncular da var!bu ısler sadece avrupalılar ve amerıkalıların elınde olmaktan cıktı.hyundai nın genesıs modelını gordunuz mu?bu korenın otomotıv sektorunde geldıgı noktayı gosterır.o yuzden korede cıddı pazar payı bulunan ssangyong u kaale almamak bence cok yanlıs.
    actyon sportsu da begenmeyebılırsınız.ama sızın begenmedıgınız bu arac bırcoklarının yatmadan once soyle bır dusundugu arac ta olabılır.sonucta herkesın zevkı ve begenısı farklı oncelıklerı farklıdır.misal ben actyon sportsun arka koltugunda daha sıkısık bır mesafede sallanmadan seyahat etmek ısterken baska bır arkadasım daha genıs bır sekılde ancak hoplaya zıplaya seyahat yapmayı tercıh edebılır.belkı L200 arazıde daha basarılıdır ancak ben sehırıcı trafıkte daha stabıl bır surusu tercıh ederım.dedigim gıbı burada zevkler ve kullanım oncelıklerı kısıden kısıye gore degısır.burada rahatsızlık yaratan bu araclara mılyarlarca para verıp ustelık bundan hıc pısman olmamıs bır kıtleye kullandıkları aracın bes para etmez oldugunu devamlı vurgulamanız.
    ayrıca ıc donanım da aynen otomobılın dızaynı,teknolojısı,guvenlık unsurları gıbı arge gerektırır.tabıkı tek basına bu bır krıter olamaz ama onemlı de bır unsurdur!




  • yalnız hocam su Cadillac Escalade SUT u bıraz once mumya evı fılmınde de gordum.bu nasıl bır arac yaaa derken senın mesajda gordum.hakkaten manyak alet.ben bunun arkasına yuk atmaya kıyamam
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    lokosit araçı kullan gel sana bi hafta veriyim bi depo mazotta benden 910 km gidiyor bi depo ile super ha??


    RqJnr sende haksızsın musso nun da sport modeli vardı yani sut u

    musso bitti actyon var onun da sut u

    buradan resimlerden sizlere anlatıcam sut ne suv ne pick up ne..


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    makas yapmak içinmi verecen arabayı?
    makas yapmak marifet değil. makas yapıpta kendim ve başkalarının hayatını tehlikeye atmam. bu arada benim görevlerimden biriside makas atıp kaza geçirenlerin ve başkalarına kaza yaptıranların parçalarını toplamak , sonra bunları birleştirip, ölmemelerini ve sakat kalmamalarını sağlamak. o gençleri o halde görmek üzüyor beni. onun için makas atanları pek sevmem.
    bu forumda da bir çok çocuğa örnek oluyoruz. bu arad 43 yaşındayım ve ilk okul 2 den beri araçlarla haşır neşirim 8-9 yaşlarında ayakta traktör kullanarak tarla sürerdim ehliyetim 23 yıllık (senin yaşın kaç*) 23 yıldırda trafikteyim . ehliyetsiz hiç trafiğe çıkmadım. zaten çıkmamada izin vermediler. aracına güvenipte meydan okuma senin fren yaptığın yerde gaza basarım ama marifet değil bunlar. bu yaşta bu topiklerdeysek belki bir bildiğimiz vardır. bence söylediklerimi ciddiye al ve makas yapma.biri çıkar indiriverir seni şarampole. aman dikkat dünyaya birdaha gelmeyeceğiz.

    ben 927 km yaptım dert etme
    orgasmatron- aracınız güzel bir araç avantajları var. ucuz olması, 2000cc olmasından dolayı vergi avantajı var, helezondan dolayı suspansiyonları yumuşak.şoför mahalli konforlu fena araç değil.
    sorun nerede çıkıyor biliyormusunuz L200 ile kıyaslamada ve L200 ü anlatırken hoplama ve zıplamaları abarttığınızdan ve arka koltukları kıyaslarken iki aracında hemen hemen aynı olduğunu söylemenizden sorun çıkıyor. bu L200 ü tanımadığınızı gösteriyor.
    bu topiğe bu kadar cevap yazmamın nedeni vatandaşı yanıltmanızdandır.
    L200 hoplar doğrudur ama rahatsız edici seviyede değildir. arkaya ağırlık koyma sebebim arka hafif olduğundan savurabileceğindendir ve zıplamayıda tamamen kesiyor. bu ağırlık istisnasız tüm pickuplar için geçerlidir. çünkü pickup ların arkası hafiftir.
    dün 20bin bakımıdaydım 209ytl tuttu, ayrıca mitsubishi servisleri kendini kanıtlamıştır. motor olarakta en uzun ömürlü motorlardan birisi mitsubishidedir.
    bugün ben mitsubishi, isuzu ve toyota motorlarını ssyangyong motorları ile kıyaslamam bile.(ön yargı demeyin çünkü daha bişey bilmiyoruz.
    kendilerini ispat etsinler sonra tebriklerimizi bildiririz.
    hepiniz araçlarınızla kazasız belasız seyahatler dilerim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    düz şanzuman l200 kullanıcılarının bakmasını istiyorum bu kiaya: Bakın debriyaj ile sol kapı direği arasında 30-35 cm ara var sizin arabalarda bu mesafe 10- 15 cm mühendisler arkada oturan efendileri rahat ettireceğiz diye kabini boyuna uzatıp enine daraltmışlar benim 99 l200 de o ara kia kadar demekki sürücünün rahat edeceği mesafe ortalama o kadar

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    @kiyali
    L200 ün orta konsolu bununki kadar ince değil araba enine dar bir araç değil ayrıca bahsettiğin bölüme L200 de 56 numara ayak bile rahatça sığar
    neden bu kadar abartıyorsun anlamıyorum. bu bir kusur olamaz.

    ince lastik kullanmakta kusur olamaz.

    ince lastik kullanmak o kadar heybetli bir arac için kusurdur bence.kendi rakiplerinin hepsinde 245 -255 lastik var( dmax,ranger ve navara).artık normal arabalara bile 205-215 lastik koyuyorlar, bu kaldıki yüksek ve geniş bir pickup.

    o lastikler o arabayı taşımaz, gümlermi demek istiyorsun, yoksa görüntü olarakmı kusurlu diyorsun?
    ince lastik özellikle ıslak zeminde yere çok daha iyi tutunur. yakıt tüketiminide bariz bir şekilde azaltır. kusur yerine avantaj bile olabilir.

    tabiki aracı tasır tasımasına ve gümlemez ama yükseklikleri 1. 80 metrelere enleride 1.85 metrelere varan heybetli bir pickup ın kuru zeminde ve virajlarda yol tutus acısından biraz daha geniş lastiklere ihtiyacı var.ıslak ve mucır zeminde ince lastiklerin avantaj teşkil ettiğinde hemfikirim ama genel olarak 136 veya 167 beygirlik aracların yol tutus olarak daha geniş lastiklere ihtiyacı var.motor güçlü,
    arka kasa hafif,arac yüksek, birde üstüne 205 lastik koyuldumu yüksek süratlere cıkmak cok tehlikeli olabilir ki bu araclar gercekten cok hızlılar.Birde görüntü bakımından incelersek aracın güzelliğini cok bozuyor ince lastikler.
    Bu arada tarafsız bir pick up sever ve yakında bir pick up sahibi olmayı planlayan biri olarak l 200 ünde arka koltuklarına bindim actyon sportsunda nissan navaranında,ford ranger ın da .l 200 ün arka koltuk genişliğinin yanında diğer saydıgım pickup ların esamesi okunmaz.olay sadece ön koltuga dizinin değip değmemesi değil.l 200 haric diğer pickupların hepsinde cok dik bir oturma pozisyonu var ve araclardan inerken ayagınız kapı diregine carpıyor.birde toyota hilüx ün arkası genişti ve inip binmesi rahattı.hele hele nissan navara beni cok hayal kırıklıgına ugratmıstı.eski bir skystar sahibi olarak arka koltuklarda belirgin bir fark görmeyip birde üstüne fiyatını ögrenince nissan firmasından buz gibi sogudum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 28 Ağustos 2008; 18:46:50 >




  • 927 km yi MANUEL klimanız açık şekilde mi kattediniz? Antalya'da yaşıyorum klima hiç durmuyor siz nerde yaşıyorsunuz ? yaşım 29
    Kundu yolunda navara ile biraz virajlı yollarda bugun hafif çekişme yaşadık ,sizin tabiriniz ile frene basılcak yerde gaza basınca cidden iyiki arkaya ağırlık bağlamış araçın sol arka tekeri yerden kesti .beni sorarsanız ben elimdeki pet şişe ile uğraşıyordum su içmeye çalışıyordum.

    nede olsa sizin l200 navaradan falan da iyi o yüzden siz gaza basarak yola devam edebiliyorsunuz..

    Hem siz arkaya da ağırlık bağlatmıştınız değil mi kusura bakmayın unutkanlık ..

    wikipediya ya sizi o sayfaya SUT sayfasına l 200 u eklemiş ssangyongu da çıkarmış fakat wikipedia tarafından zonk yemişiniz sizi centilmenliğe davet ediyorum silmeye teşebbüs ettiğiniz ssangyong modellerini tekrar oraya koyun wikipedia ya başvururum ve doğru bilgi vermediğiniz için tüketici mahkemesinde hakkınızda dava açarım hiç de gücenmem mesleğim dava açmak nede olsa. fotograflarla anlatmaya çalıştığım sizin l 200 un SUV u yok yani sizin araçınız pick up olarak dizayn edilen bir araç hiçbir araçla bağlantısı yok SUT değil ilk günden pick up maipüle buna denir bu konuda ssangyonda yazarım olmadı beraber peşinize düşeriz. Sut araç üreticilerini iyi incelerseniz hepsi lüks segment araçlarından sut türeten firmalar ssangyong da burada siz fark etmesenizde Korenin subarusu kia ve hyundai dan farklı ve onlardan daha kalite araç üreten üst segment tüketiciye hitap etmeyi amaçlamış bir firma size göndermiş olduğum mitsu ve ssangyongun hollanda satış fiyatlarında bu durum çok iyi şekilde analiz edilebiliyor actyon sportun temel giriş modeli birçok l 200 modelinden daha pahalıya satılıyor NEDEN?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    @kiyali
    L200 ün orta konsolu bununki kadar ince değil araba enine dar bir araç değil ayrıca bahsettiğin bölüme L200 de 56 numara ayak bile rahatça sığar
    neden bu kadar abartıyorsun anlamıyorum. bu bir kusur olamaz.

    ince lastik kullanmakta kusur olamaz.

    ince lastik kullanmak o kadar heybetli bir arac için kusurdur bence.kendi rakiplerinin hepsinde 245 -255 lastik var( dmax,ranger ve navara).artık normal arabalara bile 205-215 lastik koyuyorlar, bu kaldıki yüksek ve geniş bir pickup.

    o lastikler o arabayı taşımaz, gümlermi demek istiyorsun, yoksa görüntü olarakmı kusurlu diyorsun?
    ince lastik özellikle ıslak zeminde yere çok daha iyi tutunur. yakıt tüketiminide bariz bir şekilde azaltır. kusur yerine avantaj bile olabilir.

    tabiki aracı tasır tasımasına ve gümlemez ama yükseklikleri 1. 80 metrelere enleride 1.85 metrelere varan heybetli bir pickup ın kuru zeminde ve virajlarda yol tutus acısından biraz daha geniş lastiklere ihtiyacı var.ıslak ve mucır zeminde ince lastiklerin avantaj teşkil ettiğinde hemfikirim ama genel olarak 136 veya 167 beygirlik aracların yol tutus olarak daha geniş lastiklere ihtiyacı var.motor güçlü,
    arka kasa hafif,arac yüksek, birde üstüne 205 lastik koyuldumu yüksek süratlere cıkmak cok tehlikeli olabilir ki bu araclar gercekten cok hızlılar.Birde görüntü bakımından incelersek aracın güzelliğini cok bozuyor ince lastikler.
    Bu arada tarafsız bir pick up sever ve yakında bir pick up sahibi olmayı planlayan biri olarak l 200 ünde arka koltuklarına bindim actyon sportsunda nissan navaranında,ford ranger ın da .l 200 ün arka koltuk genişliğinin yanında diğer saydıgım pickup ların esamesi okunmaz.olay sadece ön koltuga dizinin değip değmemesi değil.l 200 haric diğer pickupların hepsinde cok dik bir oturma pozisyonu var ve araclardan inerken ayagınız kapı diregine carpıyor.birde toyota hilüx ün arkası genişti ve inip binmesi rahattı.hele hele nissan navara beni cok hayal kırıklıgına ugratmıstı.eski bir skystar sahibi olarak arka koltuklarda belirgin bir fark görmeyip birde üstüne fiyatını ögrenince nissan firmasından buz gibi sogudum.

    nihayet tarafsız bir arkadaş koltuk durumunu değerlendirmiş. ağzına sağlık eğriye eğri, doğruya doğru yazmışsın. navara konusunda aynı senin gibi hayal kırıklığına bende uğramıştım devasa bir aracın arka koltuğunda rahatsız seyahat etme düşüncesi garip geldi.
    lastik konusunda haklı olabilirsin ama ben bu konuyu lastik konusunda bilgili arkadaşlarada danışma ihtiyaç duyuyorum. eğerki sizde eminseniz ve teknik bilginiz varsa bu konuda; bu durum tek kelimeyle Doğrudur derim ve kabul ederim. görüntü konusunda haklısın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokosit -- 28 Ağustos 2008; 19:00:23 >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.