Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    yahu ikisi de aynı( fullbox=halftop) benim dediğim orjinal kasaya bağlı olan hani eşya yüklerken ve/veya çocukların inip binmesi için actyoncuların O T O M A T İ K İÇERDEN AÇTIĞI sizlerin de plakanın üstündeki M A N D A L dan kas gücünüzle açtığınız açtığınız kapı

    farklı düşündüğünü sandım.
    bunların fiyatına göre özellikleride değişebiliyor. anladığım kadarıyla halftop 3500ytl ama ben 1700ytl ye dışardan açılanını taktırdım. bunların uzaktan kumandalısı ve değişik açılarla açılanı var.
    varda var yani ne kadar para o kadar köfte




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    madem mitsu çok teknolojik çok teknolojik motor benim arabanın 2000 cc de yaptıgının 2500cc de kıt kanaat biraz fazlasını yapıyor torku 314 , beygiri benim araçtan daha düşük 136 beygir actyonda 141 beygir var 16 valf var 310 tork var ama 1998 cc



    Citroen Xsara T4 WRC (ralli arabası) 1998cc ve 310 beygir gücündedir ancak aynı aracın consumer yani genel kullanıcı modeli 110 beygir gücünde. ralli modelinin motoru 1 ralli yaklaşık 400 - 600 km kullanılır daha sonra atılır. diğerinin ise ömrü yaklaşık 180.000 km dir. düşük hacimli motorlardan yüksek beygirler çıkartmak teknolojik olarak zor bir iş değil önemli olan sağlamlık ve kullanılabilirlik.
    sizce neden aynı motor olmasına karşın genel kullanıcı modellerine 310 beygirlik motoru koymuyorlar. veyahut biraz indirip 200 250 beygir gücündeki motorları ? teknolojik yetersizlikten dolayımı.





  • ULUSLARARASI İZMİR FUARINDA SSANGYONG FIRTINASI ESİYOR.


    Güney Koreli 4x4 uzmanı SSANGYONG, 22-31 Ağustos tarihleri arasında düzenlenmekte olan Uluslararası İzmir Fuarı'nda podyuma çıktı. Gelişmiş SUV ve MPV modelleri ile müşteri beğenisini kazanan SSANGYONG, navigasyon sisteminin standart olduğu 2009 modelleri ile çok daha iddialı.
    SUV sınıfındaki modelleri Kyron, Rexton, Actyon, MPV sınıfındaki Rodius ve Pick-up sınıfındaki Actyon Sports modeli ile fuarda yer alan SSANGYONG'un standında ziyaretçiler sürprizlerle karşılanıyor. Ülkemizde gittikçe genişleyen 4X4 pazarında kendine özel bir yer edinen SSANGYONG, fuardaki aktivitelerinin yanı sıra, kullanıcısına her türlü konforu sunan, güçlü pick-up'ı Actyon Sports ile dikkat çekiyor.
    Actyon Sports'un 31 Ağustos'a kadar sürecek olan çok avantajlı kampanyası sayesinde, Hard Top ve Half Top hediye olarak veriliyor. Actyon Sports, geniş iç hacim, otomobil konforu, 4 teker bağımsız süspansiyon, 4 teker disk fren sistemi, üstün manevra kabiliyeti, modern tasarım gibi üstün özellikleri ile rakiplerinden öne çıkıyor.
    Uluslararası İzmir Fuarı'nda sergilenecek markalar ve modellerinin büyük ses getirmesi beklenirken, SSANGYONG'un 2009 modelleri ilgiyi üzerine topluyor. 2009 modellerinde 2008 fiyatları geçerli olan ve önceki modellerinde kullanıcı beklentilerini tam olarak karşılayan SSANGYONG, kimilerine göre şimdiden fuarın yıldızlarından (sitesinden alıntı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 26 Ağustos 2008; 0:46:29 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hay allahım amma layt olduk ya toplum olarak arka kapak otomatik mi açılıyoooo mandallamı açılıyo kritere bakarmısınız. pick-up arkadaşlar bunlar Rolls-Royce değil. yani yakında pick-up da hafızalı koltuk arayıp bunu satın almak için bir artı olarak göreceğiz herhalde. arabayı açarken ben parmak izimi okutursam koltuklar aynalar benim ayarladığım şekle gelsin hanım okutursa onun şekline gelsin otomatik olarak.

    saat 0.41 de sen bizi güldürdün ALLAH da seni güldürsün




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso


    quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    madem mitsu çok teknolojik çok teknolojik motor benim arabanın 2000 cc de yaptıgının 2500cc de kıt kanaat biraz fazlasını yapıyor torku 314 , beygiri benim araçtan daha düşük 136 beygir actyonda 141 beygir var 16 valf var 310 tork var ama 1998 cc



    Citroen Xsara T4 WRC (ralli arabası) 1998cc ve 310 beygir gücündedir ancak aynı aracın consumer yani genel kullanıcı modeli 110 beygir gücünde. ralli modelinin motoru 1 ralli yaklaşık 400 - 600 km kullanılır daha sonra atılır. diğerinin ise ömrü yaklaşık 180.000 km dir. düşük hacimli motorlardan yüksek beygirler çıkartmak teknolojik olarak zor bir iş değil önemli olan sağlamlık ve kullanılabilirlik.
    sizce neden aynı motor olmasına karşın genel kullanıcı modellerine 310 beygirlik motoru koymuyorlar. veyahut biraz indirip 200 250 beygir gücündeki motorları ? teknolojik yetersizlikten dolayımı.



    dediğine göre actyonlar kısa sürede kişisel müzemizde yerini alacak




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso


    quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    madem mitsu çok teknolojik çok teknolojik motor benim arabanın 2000 cc de yaptıgının 2500cc de kıt kanaat biraz fazlasını yapıyor torku 314 , beygiri benim araçtan daha düşük 136 beygir actyonda 141 beygir var 16 valf var 310 tork var ama 1998 cc



    Citroen Xsara T4 WRC (ralli arabası) 1998cc ve 310 beygir gücündedir ancak aynı aracın consumer yani genel kullanıcı modeli 110 beygir gücünde. ralli modelinin motoru 1 ralli yaklaşık 400 - 600 km kullanılır daha sonra atılır. diğerinin ise ömrü yaklaşık 180.000 km dir. düşük hacimli motorlardan yüksek beygirler çıkartmak teknolojik olarak zor bir iş değil önemli olan sağlamlık ve kullanılabilirlik.
    sizce neden aynı motor olmasına karşın genel kullanıcı modellerine 310 beygirlik motoru koymuyorlar. veyahut biraz indirip 200 250 beygir gücündeki motorları ? teknolojik yetersizlikten dolayımı.



    dediğine göre actyonlar kısa sürede kişisel müzemizde yerini alacak


    L200 e 1milyon km de motor yapılırken bizde actyon müzesini gezeriz herhalde




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali


    quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Hay allahım amma layt olduk ya toplum olarak arka kapak otomatik mi açılıyoooo mandallamı açılıyo kritere bakarmısınız. pick-up arkadaşlar bunlar Rolls-Royce değil. yani yakında pick-up da hafızalı koltuk arayıp bunu satın almak için bir artı olarak göreceğiz herhalde. arabayı açarken ben parmak izimi okutursam koltuklar aynalar benim ayarladığım şekle gelsin hanım okutursa onun şekline gelsin otomatik olarak.

    saat 0.41 de sen bizi güldürdün ALLAH da seni güldürsün

    yaf günlerdir size gülüyoruz zaten bunda komik olan ne? arkadaş doğruyu söylemiş.




  • vallahi benim icin konfor ve donanımın artmasında bır sakınca yok!arkadasın soyledıgı aslında bugun butun otomotıv firmalarının ulasmak ıstediklerı noktalar.adamlar milyonlarca dolar harcıyorlar argeye.tersi mantıkta gidecek olursak otomatik cama da gerek yok canım..kas gucuyle acarız camları:)otomatik kilide de gerek yok!eski sahınlerdekı gıbı uzanır arkaya icerden kilitleriz.ayrıca L200 de parmak ızı olayı olsaydı.(bakın hem arazide iyi hem de muthıs konforlu) gıbısınden bırcok yorum okurduk burada.keske de olsaydı.o zaman bızde belkı dusunebılırdık L200 almayı!!
  • düz şanzuman l200 kullanıcılarının bakmasını istiyorum bu kiaya: Bakın debriyaj ile sol kapı direği arasında 30-35 cm ara var sizin arabalarda bu mesafe 10- 15 cm mühendisler arkada oturan efendileri rahat ettireceğiz diye kabini boyuna uzatıp enine daraltmışlar benim 99 l200 de o ara kia kadar demekki sürücünün rahat edeceği mesafe ortalama o kadar

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • merak eden incelemek isteyen arkadaşlar için bu linkte enine boyuna actyon sports:http://www.smotor.com/kr/showroom/popup/actyons_interior.htmlben bakmaya doyamıyorum buyrun sizler de bu güzelliği izleyin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso


    quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    madem mitsu çok teknolojik çok teknolojik motor benim arabanın 2000 cc de yaptıgının 2500cc de kıt kanaat biraz fazlasını yapıyor torku 314 , beygiri benim araçtan daha düşük 136 beygir actyonda 141 beygir var 16 valf var 310 tork var ama 1998 cc



    Citroen Xsara T4 WRC (ralli arabası) 1998cc ve 310 beygir gücündedir ancak aynı aracın consumer yani genel kullanıcı modeli 110 beygir gücünde. ralli modelinin motoru 1 ralli yaklaşık 400 - 600 km kullanılır daha sonra atılır. diğerinin ise ömrü yaklaşık 180.000 km dir. düşük hacimli motorlardan yüksek beygirler çıkartmak teknolojik olarak zor bir iş değil önemli olan sağlamlık ve kullanılabilirlik.
    sizce neden aynı motor olmasına karşın genel kullanıcı modellerine 310 beygirlik motoru koymuyorlar. veyahut biraz indirip 200 250 beygir gücündeki motorları ? teknolojik yetersizlikten dolayımı.



    söyledikleriniz tamamen doğru şeyler ancak bu baglamdan yola cıkarak ssangyongun motorunun dayanıksız olacagı kanısına varmamız mümkün değil.ssangyongun motorları ve sanzumanları mercedes destekli..mitsubishi l200 tartısmasız bir arac ancak firma benim marka prestijim var nasıl olsa satarım mantıgında.4*2 lerinin üstündeki ince taban lastikler tasarım harikası olan bir aracı leylek gibi göstermiş.bu arada dikkatimi ceken baska birşey var.internette ilanlara baktıgımda daha 6 ay bile olmadan ssangyon actyon sports araclarını satan kişiler gördüm.acaba aractan memnun kalmadılarmı diye düşünmeden edemiyorum.çünkü birhayli ikinci el satılık ilanı var.her ne kadar cok begensemde bence actyon sportsların kendilerini hala ispat etmeye ihtiyacı var.özellikle servis bakımından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 26 Ağustos 2008; 15:26:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    düz şanzuman l200 kullanıcılarının bakmasını istiyorum bu kiaya: Bakın debriyaj ile sol kapı direği arasında 30-35 cm ara var sizin arabalarda bu mesafe 10- 15 cm mühendisler arkada oturan efendileri rahat ettireceğiz diye kabini boyuna uzatıp enine daraltmışlar benim 99 l200 de o ara kia kadar demekki sürücünün rahat edeceği mesafe ortalama o kadar

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    @kiyali
    L200 ün orta konsolu bununki kadar ince değil araba enine dar bir araç değil ayrıca bahsettiğin bölüme L200 de 56 numara ayak bile rahatça sığar
    neden bu kadar abartıyorsun anlamıyorum. bu bir kusur olamaz.

    ince lastik kullanmakta kusur olamaz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    şu laf çok hoşuma gider

    KİRPİ, YAVRUSUNU PAMUĞUM DİYE SEVERMİŞ.

    herkes kendi arabasının daha iyi olduğunu iddia eder. kendisi içinde en iyisi odur çünkü. kendi gereksimlerine en uygun aracı gidip alır. kimi için dış görünüş fiyaka öndedir kimisi için işlevsellik kimi için konfor kimi için lüx.
    Bilmiyorum aranızda ferrari 360 modena kullanan varmı ama şunu söylemekte fayda var 1.5 saat istanbul trafiğinde kullandıktan sonra sarsıntıdan ne beliniz ne kafanız ne karın kaslarınız hiçbir yeriniz kalmıyor oturma pozisyonu çok rahatsız içi hiçte konforlu değil çok basık ve sıkışık. Fiyat - lüx oranını göz önünde bulundurursanız anadol daha önde gider. motoru 50.000 km de ölür gider rektifiye ister. inanılmaz benzin yakar range-roverdan çok daha fazla. Eee bu durumda ferrari çok berbat bi arabadır (!)

    L200 dayanıklı bir arabadır ama range rover daha dayanıklıdır.
    L200 konforlu bir arabadır ama Rolls-Royce daha konforludur.
    L200 ün arazi performansı iyidir ama UNİMOG arazide daha iyidir.
    L200 ün motoru kuvvetlidir ama DODGE-RAM daha kuvvetlidir.

    Bir araçtan her şeyin en iyisini beklemek yapılacak en büyük hata olur. Ama bir aracı satın alırken kendi sınıfındaki rakipleriyle fiyat ve performans oranları göz önünde bulundurulur.
    ve dünya çapındaki yapılan teknik testlerde ve kullanıcı tercihleri göz önünde bulundurulduğunda artıları eksileri bir kağıda döküldüğünde 2000 3000 cc aralığında bu fiyat marjında ve Türkiye pazarında en mantıklı alternatif L200 dür.

    ama yukarıda da dediğim gibi kimisi gider ferrari alır kimisi unimog bu iş birazda zevk işidir.

    unutmayalım kirpi, yavrusunu pamuğum diye severmiş.

    Herkese Hayırlı Akşamlar.







    Dostum %100 katılıyorum bu arkadaşlar neyin kavgasını yapıyor anlamıyorum bende önceki mesajlarımda belirtmiştim bu iş zevk işi ben pick-up lara sempati duyuyorum l200 de gayet güzel ssangyong da bizim kısmetimizde ssangyong varmış ne yapalım şu anlıkda gayet memnunuz araçtan. Hayırlı günler




  • siz tsi diye bişey biliyor musunuz ? kücük hacimden fazla beygir kuvvet şimdi bu ww sırf sürekli motor satmak amaçıyla kasten küçük hacimli motoro beygir sıkıştırıyor demi sizin aristo mantığınız ile ?

    bu teknoloji işi motorun kendisine bişey olmuyor merak etmeyin 1400 cc de 144 beygir var tsi larda tüm eski ww fsi ların yerine geçiyor salak almanlar çabuk bozulan motor yapmışlar bakın şu işe Alla Alla .. daha çok satacaklarya esnaf mantığı ile ..

    Ssangyongun tüm motoru mercedes arkadaşlar a dan z ye tüm planları mercedes tarafından ssangyong a verildi ilk araçlarında direk mercedes malı idiler şimdi kore mamulü motorlar Çünkü mercedesin kendisi firmaya ortak ssangyong gemi şaftından gemi ana makinesine kadar bilimum dalda çelik ticareti ile ve sadece arazi araçı üreten yakın zamanda bu sayfada gördüğünüz o güzel araçta dahil olmak üzere masserati kıvamında araç üretecek yaptığı 4*4 ler üst segmente hitap eden lüks bir markadır bunu yurdum insanı yakında anlar. neden Avrupa satış fiyatlarını duyunca fıss gidip camur atmaya devam ediyosunuz ? ford ya da mitsu nun fiyatı ne kadar ?

    Rusya da mitsu o direk aile arabası üreticisidir lancerlar rubleyi 20 ye böl tr yi bul 24 bin ytl lik araçtır

    l200 en babası 46.000 ytl

    Спецификация для России (PDF) Спецификация для России (PDF)
    Invite (S06) 699 528 руб.
    Intense SAM MT (E97) 860 811 руб.
    Instyle SAM AT (E98) 934 618 руб.
    Invite+ (E94) 754 200 руб.
    Intense (E93) 836 208 руб.
    Intense AT (E93) 877 212 руб.
    Instyle AT (E92) 931 884 руб.

    lancerlar
    2.0 Intense+ CVT (S27) 717 972 руб.
    2.0 Intense MT (S26) 652 044 руб.
    2.0 Intense CVT (S26) 683 132 руб.
    2.0 Invite+ CVT (S25) 629 532 руб.
    2.0 Invite+ MT (S24) 598 444 руб.
    2.0 Intense+ CVT 4WD (S29) 745 308 руб.
    2.0 Intense CVT 4WD (S28) 705 108 руб.
    2.0 Intense MT 4WD (S28) 674 020 руб.
    1.8 Intense CVT (S84) 626 541 руб.
    1.8 Intense MT (S83) 594 831 руб.
    1.8 Invite+ CVT (S23) 601 665 руб.
    1.8 Invite+ MT (S22) 569 956 руб.
    1.8 Invite CVT (S30) 575 970 руб.
    1.8 Invite MT (S21) 544 260 руб.
    1.5 Invite+ (S05) 523 211 руб.
    1.5 Invite AT (S02) 527 585 руб.
    1.5 Invite (S02) 491 775 руб.

    Hollanda Actyon fiyatları

    Uitvoeringen en prijzen van SsangYong Actyon sports
    Model / type Motorinhoud Vermogen Verbruik Prijs
    Diesel modellen
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km 31.718
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd aut 1998 cc 104kW / 139 pk 8,7l / 100km € 33.734
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd direct 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 28.492
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd s 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 34.137
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd s aut 1998 cc 104kW / 139 pk 8,7l / 100km € 36.154
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 33.734
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd aut 1998 cc 104kW / 139 pk 8,7l / 100km € 35.750
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd direct 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 29.995
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd s 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 36.154
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd s aut 1998 cc 104kW / 139 pk 8,7l / 100km € 38.170

    hollanda L 200

    € 20.545,00 2.5 DI-D Club Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 33.447,00 2.5 DI-D Club Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 23.845,00 2.5 DI-D Club Cab Intense
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 4 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap

    € 38.769,00 2.5 DI-D Club Cab Intense
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 4 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap

    € 26.865,00 2.5 DI-D Double Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 4 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 18.315,00 2.5 DI-D Single Cab Inform
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak

    € 29.849,00 2.5 DI-D Single Cab Inform
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak

    € 29.895,00 2.5 DI-D Double Cab Intense
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 6 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap - Elektrisch bedienbare achterruit - Privacy glass

    € 31.845,00 2.5 DI-D Double Cab Intense A/T
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 6 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap - Elektrisch bedienbare achterruit - Privacy glass

    € 20.545,00 2.5 DI-D Club Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 33.447,00 2.5 DI-D Club Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 23.845,00 2.5 DI-D Club Cab Intense
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 4 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap


    noldu kurudunuz bi anda burda şimdi temsanın sizi ne kadar sevdiğini anladınız değilmi?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    düz şanzuman l200 kullanıcılarının bakmasını istiyorum bu kiaya: Bakın debriyaj ile sol kapı direği arasında 30-35 cm ara var sizin arabalarda bu mesafe 10- 15 cm mühendisler arkada oturan efendileri rahat ettireceğiz diye kabini boyuna uzatıp enine daraltmışlar benim 99 l200 de o ara kia kadar demekki sürücünün rahat edeceği mesafe ortalama o kadar

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    @kiyali
    L200 ün orta konsolu bununki kadar ince değil araba enine dar bir araç değil ayrıca bahsettiğin bölüme L200 de 56 numara ayak bile rahatça sığar
    neden bu kadar abartıyorsun anlamıyorum. bu bir kusur olamaz.

    ince lastik kullanmakta kusur olamaz.

    ince lastik kullanmak o kadar heybetli bir arac için kusurdur bence.kendi rakiplerinin hepsinde 245 -255 lastik var( dmax,ranger ve navara).artık normal arabalara bile 205-215 lastik koyuyorlar, bu kaldıki yüksek ve geniş bir pickup.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 27 Ağustos 2008; 1:45:29 >




  • Sırayla cevaplıyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: burakdu

    vallahi benim icin konfor ve donanımın artmasında bır sakınca yok!arkadasın soyledıgı aslında bugun butun otomotıv firmalarının ulasmak ıstediklerı noktalar.adamlar milyonlarca dolar harcıyorlar argeye.tersi mantıkta gidecek olursak otomatik cama da gerek yok canım..kas gucuyle acarız camları:)otomatik kilide de gerek yok!eski sahınlerdekı gıbı uzanır arkaya icerden kilitleriz.ayrıca L200 de parmak ızı olayı olsaydı.(bakın hem arazide iyi hem de muthıs konforlu) gıbısınden bırcok yorum okurduk burada.keske de olsaydı.o zaman bızde belkı dusunebılırdık L200 almayı!!


    Doğru ancak eksik. şöyleki firmalar dediğiniz gibi arge ye milyonlarca dolar harcıyorlar ancak araca parmak izi koymak, elektrikli cam, fullbox koymak işte navigasyonu standard yapmak bu gibi şeyler arge değildir ve bir aracı almakta kriter olamazlar bilinçli tüketici tarafından olmamalıdırlar. bunlar sadece gözü kolayca boyanabilecek araştırdığını değil gördüğünü alan tüketiciye yönelik hareketler ben bunu anlatmaya çalışmıştım iç kısımdaki birkaç pazarlama hilesi derken.
    Tabiiki olmazsa olmaz teknolojik rahatlıklar mevcut araçlarda ama bunlar var diye birkaç mesaj önce alt alta sıraladığım kriterlerde;
    1. servis yedek parça (ssangyong mu mitsubishi (TEMSA) mı)
    2. yakıt tüketimi (ssangyong mu mitsubishi mi)
    3. güvenlik (euroncap; ssangyong mu mitsubishi mi)
    4. sağlamlık (ssangyong mu mitsubishi mi)
    5. Firma güvenilirliği (ssangyong mu mitsubishi mi)
    6. dayanıklılık = Dakar (ssangyong mu mitsubishimi)
    ve bir pick-upda nelere dikkat edilir
    7. şehir içindede kullanılacağından "dönüş çapı" (ssangyong mu mitsubishi mi)
    8. Arka koltuk diz mesafesi (ssangyong mu mitsubishi mi)
    9. Arazi kabiliyeti (ssangyong mu mitsubishi mi)
    10. motor gücü ve dayanıklılığı (ssangyong mu mitsubishi mi)
    11. yürüyen aksamı (ssyong mu mitsubishi mi)

    daha iyi alternatifler varken gözleri kör edip pazarlama hilelerine aldanmak ne kadar doğru.


    quote:

    quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    madem mitsu çok teknolojik çok teknolojik motor benim arabanın 2000 cc de yaptıgının 2500cc de kıt kanaat biraz fazlasını yapıyor torku 314 , beygiri benim araçtan daha düşük 136 beygir actyonda 141 beygir var 16 valf var 310 tork var ama 1998 cc



    Citroen Xsara T4 WRC (ralli arabası) 1998cc ve 310 beygir gücündedir ancak aynı aracın consumer yani genel kullanıcı modeli 110 beygir gücünde. ralli modelinin motoru 1 ralli yaklaşık 400 - 600 km kullanılır daha sonra atılır. diğerinin ise ömrü yaklaşık 180.000 km dir. düşük hacimli motorlardan yüksek beygirler çıkartmak teknolojik olarak zor bir iş değil önemli olan sağlamlık ve kullanılabilirlik.
    sizce neden aynı motor olmasına karşın genel kullanıcı modellerine 310 beygirlik motoru koymuyorlar. veyahut biraz indirip 200 250 beygir gücündeki motorları ? teknolojik yetersizlikten dolayımı.

    söyledikleriniz tamamen doğru şeyler ancak bu baglamdan yola cıkarak ssangyongun motorunun dayanıksız olacagı kanısına varmamız mümkün değil


    burada ssangyong un motorunun dayanıksız olacağını söylemedim sadece düşük beygir değerlerinin teknolojiyle bir alakası olmadığını anlatmaya çalıştım arkadaşa

    quote:

    Dostum %100 katılıyorum bu arkadaşlar neyin kavgasını yapıyor anlamıyorum bende önceki mesajlarımda belirtmiştim bu iş zevk işi ben pick-up lara sempati duyuyorum l200 de gayet güzel ssangyong da bizim kısmetimizde ssangyong varmış ne yapalım şu anlıkda gayet memnunuz araçtan. Hayırlı günler


    arkadaşım hayırlı uğurlu olsun araban allah kazasız belasız sorunsuz kullanmak nasip etsin, önemli olan bi araca içine sinerek onu severek binmektir herkesin kirpi yavrusu onun pamuğudur gerçekten. Asla hiçkimsenin arabasına çamur atmak değil amacımız. Sonuçta muhabbet ediyoruz burda ara sıra karşılıklı atışsakta hepimiz kardeşiz. Burada insanların arabalarını savunmalarınında tek nedeni deli gibi aşık olmaları araçlarına önemli olanda bu zaten. Maksat bu forumu okuyan potansiyel tüketiciye doğru karar vermesinde ışık tutmak. Yanıltıcı kulaktan dolma bilgileri çürütmek ve doğrularını yazmak. Halihazırda tercihini yapmış olan siz ve sizin gibi kullanıcılar yarın öbürgün bir problem yaşarsa bizlerde üzüleceğiz. Sizde aynı şekilde biz problem yaşarsak üzülürsünüz.
    Bu atışmaları sakın ciddiye almayın karşılıklı takılıyoruz kimi zaman birbirimize, birbirimizin hoşgörüsüne sığınarak. Dediğim gibi maksat potansiyel tüketicinin sadece spesifik bir aracın kullanıcıları tarafından değil başka gözler tarafından da değerlendirmeleri okuyup objektif bir karara varmasına yardımcı olmak.


    quote:

    siz tsi diye bişey biliyor musunuz ? kücük hacimden fazla beygir kuvvet şimdi bu ww sırf sürekli motor satmak amaçıyla kasten küçük hacimli motoro beygir sıkıştırıyor demi sizin aristo mantığınız ile ?

    bu teknoloji işi motorun kendisine bişey olmuyor merak etmeyin 1400 cc de 144 beygir var tsi larda tüm eski ww fsi ların yerine geçiyor salak almanlar çabuk bozulan motor yapmışlar bakın şu işe Alla Alla .. daha çok satacaklarya esnaf mantığı ile ..

    Ssangyongun tüm motoru mercedes arkadaşlar a dan z ye tüm planları mercedes tarafından ssangyong a verildi ilk araçlarında direk mercedes malı idiler şimdi kore mamulü motorlar Çünkü mercedesin kendisi firmaya ortak ssangyong gemi şaftından gemi ana makinesine kadar bilimum dalda çelik ticareti ile ve sadece arazi araçı üreten yakın zamanda bu sayfada gördüğünüz o güzel araçta dahil olmak üzere masserati kıvamında araç üretecek yaptığı 4*4 ler üst segmente hitap eden lüks bir markadır bunu yurdum insanı yakında anlar. neden Avrupa satış fiyatlarını duyunca fıss gidip camur atmaya devam ediyosunuz ? ford ya da mitsu nun fiyatı ne kadar ?

    Rusya da mitsu o direk aile arabası üreticisidir lancerlar rubleyi 20 ye böl tr yi bul 24 bin ytl lik araçtır

    l200 en babası 46.000 ytl

    Спецификация для России (PDF) Спецификация для России (PDF)
    Invite (S06) 699 528 руб.
    Intense SAM MT (E97) 860 811 руб.
    Instyle SAM AT (E98) 934 618 руб.
    Invite+ (E94) 754 200 руб.
    Intense (E93) 836 208 руб.
    Intense AT (E93) 877 212 руб.
    Instyle AT (E92) 931 884 руб.

    lancerlar
    2.0 Intense+ CVT (S27) 717 972 руб.
    2.0 Intense MT (S26) 652 044 руб.
    2.0 Intense CVT (S26) 683 132 руб.
    2.0 Invite+ CVT (S25) 629 532 руб.
    2.0 Invite+ MT (S24) 598 444 руб.
    2.0 Intense+ CVT 4WD (S29) 745 308 руб.
    2.0 Intense CVT 4WD (S28) 705 108 руб.
    2.0 Intense MT 4WD (S28) 674 020 руб.
    1.8 Intense CVT (S84) 626 541 руб.
    1.8 Intense MT (S83) 594 831 руб.
    1.8 Invite+ CVT (S23) 601 665 руб.
    1.8 Invite+ MT (S22) 569 956 руб.
    1.8 Invite CVT (S30) 575 970 руб.
    1.8 Invite MT (S21) 544 260 руб.
    1.5 Invite+ (S05) 523 211 руб.
    1.5 Invite AT (S02) 527 585 руб.
    1.5 Invite (S02) 491 775 руб.

    Hollanda Actyon fiyatları

    Uitvoeringen en prijzen van SsangYong Actyon sports
    Model / type Motorinhoud Vermogen Verbruik Prijs
    Diesel modellen
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km 31.718
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd aut 1998 cc 104kW / 139 pk 8,7l / 100km € 33.734
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd direct 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 28.492
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd s 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 34.137
    SsangYong Actyon sports 200xdi 2wd s aut 1998 cc 104kW / 139 pk 8,7l / 100km € 36.154
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 33.734
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd aut 1998 cc 104kW / 139 pk 8,7l / 100km € 35.750
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd direct 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 29.995
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd s 1998 cc 104kW / 139 pk 8l / 100km € 36.154
    SsangYong Actyon sports 200xdi 4wd s aut 1998 cc 104kW / 139 pk 8,7l / 100km € 38.170

    hollanda L 200

    € 20.545,00 2.5 DI-D Club Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 33.447,00 2.5 DI-D Club Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 23.845,00 2.5 DI-D Club Cab Intense
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 4 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap

    € 38.769,00 2.5 DI-D Club Cab Intense
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 4 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap

    € 26.865,00 2.5 DI-D Double Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 4 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 18.315,00 2.5 DI-D Single Cab Inform
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak

    € 29.849,00 2.5 DI-D Single Cab Inform
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak

    € 29.895,00 2.5 DI-D Double Cab Intense
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 6 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap - Elektrisch bedienbare achterruit - Privacy glass

    € 31.845,00 2.5 DI-D Double Cab Intense A/T
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 6 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap - Elektrisch bedienbare achterruit - Privacy glass

    € 20.545,00 2.5 DI-D Club Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 33.447,00 2.5 DI-D Club Cab Invite
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Easy Select inschakelbare 4WD met diff. Lock - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Audiovoorbereiding met 2 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Airconditioning - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels

    € 23.845,00 2.5 DI-D Club Cab Intense
    Diesel - 5-M/T - 100 kW (136 pk)
    Standaard voorzien van: Super Select inschakelbare 4WD - Active Stability en Traction Control (ASTC) - SRS airbags voor bestuurder en passagier vóór (passagiersairbag uitschakelbaar) - ABS (anti-blokkeersysteem) met EBD (elektronische remkrachtverdeling) - Centrale portiervergrendeling - Elektrisch bedienbare ramen met anti-klembeveiliging - Ruitenwissers met variabele interval - Groen getint glas - Mitsubishi audio met cd/mp3 speler met 4 speakers - 16" Stalen velgen - Dubbelwandige laadbak - Climate control - In hoogte verstelbare bestuurdersstoel - Voorbumper in carrosseriekleur - In hoogte verstelbare veiligheidsgordels - Mistlampen vóór - Portiergrepen verchroomd - Elektrisch bedienbare en verwarmbare en verchroomde buitenspiegels - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening - Zilver-look dashboardpaneel - Multi Mode Display (kompas, buitentemperatuur en tijd) - Lederen stuurwiel, pookknop en transferpookknop tussenbak - Treeplanken - Spatbordverbreders - Achterbumper met opstap


    noldu kurudunuz bi anda burda şimdi temsanın sizi ne kadar sevdiğini anladınız değilmi?


    Bi dakika kuruyan kalan falan yok sakin.

    ilk olarak araç alırken kriter o aracın hangi ülkede ne kadar pahalıya satıldığı ne kadar ucuza satıldığı değildir. bu fiyatı, o ülkeyle, ihracatçı ülke arasındaki gümrük birliği andlaşması belirler. Araç gümrük vergilerinin aracın fabrika çıkış fiyatının 1/3 ü civarında bir meblağ olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu nedenle firmanın hangi ülkeyle hangi gümrük birliği anlaşmasını yaptığını ve hangi aracın üzerine ne kadar gümrük vergisi koyduğunu hiçbirimizn bilmesi mümkün değil. bu nedenle artık bakın şu ülkede bu araç şu kadar şu araç bu kadar şeklinde bir düşünceyle hareket etmeyin bence.

    ikinci olarak, tsi diye birşey biliyorum belki sizden dahada iyi biliyorumdur. benim zaten demeye çalıştığım beygir gücünü artırmanın teknolojik yetersizlikle bir ilgisi olmadığı. 62 beygirlik bir şahin motorundan 160 beygir güç üretilebildiğini bilirsiniz muhakkak. tabiki belirli kriterler dahilinde aracın motor dayanıklılığını azaltmadan güç yükseltmek mümkün. ben sizin 2000 motordan 141 beygir üretmiş ssangyong ama mitsubishi 2500 motordan 137 beygir "üretebilmiş" sözünüz üzerine o yazıyı yazdım.

    3. ve son olarak da ssangyong un baştan aşağı tüm motoru ne yazıkki bildiğiniz gibi mercedes değil sadece motor bloğu mercedesin daha önce birkaç aracında kullanıp artık kullanmadığı bir motorun "kopyası" yani kopyadan kastım motoru mercedes üretmiyo sadece planları mercedesin eski bir modeline ait. (sadece motor bloğunun planları) motorun sadece bloktan oluşmadığını birçok bileşenin toplanarak motoru oluşturduğunu ve arabanında sadece motordan oluşmadığını birçok bileşenin toplanarak arabayı oluşturduğunu burda söylememe gerek yok herhalde.
    biz bütün forum sakinleri olarak umuyoruz ki ssangyong ileride dediğiniz gibi maserati kıvamında araçlar üretir bizde bunu görür ve derizki ne güzel ya maserati kıvamında arabayı peugeot fiyatına alıyoruz, ve Türkiye otomobil pazarıda yeni, kaliteli, servis yedek parça ağı gelişmiş, sorunsuz çalışan ve güvenilir bir firma kazanmış olur.
    Ama bunlar olana kadar ne yazıkki üzülerek söylüyorum, ford, nissan, mitsubishi, renault, peugeot, honda vs. gibi firmalar daha revaçta ve mantıklı alternatifler olarak kalacak otomobil kullanıcıları için.

    Hayırlı geceler diliyorum tüm ahaliye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProntoBasso -- 27 Ağustos 2008; 2:15:48 >




  • yandan çekilmiş fotolar, sizlere araçlara binmeden yorum yapmayalım arakadaşlar demiştim arka mekanlar..



     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




  • bende geçen gün ssangyong actyon sports inceledim.Araç gerçekten sessiz ve güçlü.Kullanlar varsa araçlarından genel olarak memnun mu?
    2Araç arasında kaldım kullanlar yardımcı olurlarsa sevinir??
    1.Ssangyong Actyon Sports 4x4 AT
    2.Mitsubishi L200 4x4 AT
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    yandan çekilmiş fotolar, sizlere araçlara binmeden yorum yapmayalım arakadaşlar demiştim arka mekanlar..



     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    fotoğraf seni yanıltmasın arkadaşım
    önce bir L200 e bin, sonra arabana bin farkı göreceksin. ben tr de satılan tüm pickupları arka koltuk yönünden test ettim. ve bu konuda L200 ve diğerleri diye ayırım yapabilirim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakoist

    bende geçen gün ssangyong actyon sports inceledim.Araç gerçekten sessiz ve güçlü.Kullanlar varsa araçlarından genel olarak memnun mu?
    2Araç arasında kaldım kullanlar yardımcı olurlarsa sevinir??
    1.Ssangyong Actyon Sports 4x4 AT
    2.Mitsubishi L200 4x4 AT


    arkadaşım bu topiği baştan sona okursan bir fikrin olur.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.