Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    927 km yi MANUEL klimanız açık şekilde mi kattediniz? Antalya'da yaşıyorum klima hiç durmuyor siz nerde yaşıyorsunuz ? yaşım 29
    Kundu yolunda navara ile biraz virajlı yollarda bugun hafif çekişme yaşadık ,sizin tabiriniz ile frene basılcak yerde gaza basınca cidden iyiki arkaya ağırlık bağlamış araçın sol arka tekeri yerden kesti .beni sorarsanız ben elimdeki pet şişe ile uğraşıyordum su içmeye çalışıyordum.

    nede olsa sizin l200 navaradan falan da iyi o yüzden siz gaza basarak yola devam edebiliyorsunuz..

    Hem siz arkaya da ağırlık bağlatmıştınız değil mi kusura bakmayın unutkanlık ..

    wikipediya ya sizi o sayfaya SUT sayfasına l 200 u eklemiş ssangyongu da çıkarmış fakat wikipedia tarafından zonk yemişiniz sizi centilmenliğe davet ediyorum silmeye teşebbüs ettiğiniz ssangyong modellerini tekrar oraya koyun wikipedia ya başvururum ve doğru bilgi vermediğiniz için tüketici mahkemesinde hakkınızda dava açarım hiç de gücenmem mesleğim dava açmak nede olsa. fotograflarla anlatmaya çalıştığım sizin l 200 un SUV u yok yani sizin araçınız pick up olarak dizayn edilen bir araç hiçbir araçla bağlantısı yok SUT değil ilk günden pick up maipüle buna denir bu konuda ssangyonda yazarım olmadı beraber peşinize düşeriz. Sut araç üreticilerini iyi incelerseniz hepsi lüks segment araçlarından sut türeten firmalar ssangyong da burada siz fark etmesenizde Korenin subarusu kia ve hyundai dan farklı ve onlardan daha kalite araç üreten üst segment tüketiciye hitap etmeyi amaçlamış bir firma size göndermiş olduğum mitsu ve ssangyongun hollanda satış fiyatlarında bu durum çok iyi şekilde analiz edilebiliyor actyon sportun temel giriş modeli birçok l 200 modelinden daha pahalıya satılıyor NEDEN?

    klima açık değildi ve kasarak yani az yaktırmaya çalışarak 80km hız ile ve araçta benden başka kimse yokken. rutin kullanımlşa 820 civarı yol yapıyorum.
    sen bayaa bi unutkan oldun ben her fırsatta yazıyorum zaten ağırlık olduğunu. L200 ün yol tutuşu navara ve hilux tan daha iyi dir. ama aracı viraja sokan şoförüdür. ne kamyon şoförleri biliyorum virajda otomobil sollayan (onlarada kocaman bir )
    bir daha navara ile kapışırken pet şişeyle uğraştığını videoyada alda inanalım bu yazdıklarına. çünkü arka koltuklar konusunda da objektif olamadın. yani bana güven vermiyorsun. eminim pet şişeyle oynarken videoda çekebilirsin




  • actyon'u diğer pick-uplar ile kıyaslamak doğru değil.

    çünkü actyon esasında suv olan bir modelin pick-up versiyonu, ve diğer pick-uplara göre arka süspansiyonunun makaslı olmaması gibi çok büyük bir artısı var.
  • pickup satışları otomobil firmalarının iştahını kabarttı galiba.vw de 2009 senesinde robust adlı bir pickup cıkaracakmıs.keşke bütün markalar pickup üretsede rekabetten dolayı aracların kalitesi ve donanımları artsa.actyon sports fiyatıyla ve donanımıyla piyasaya rekabetci bir giriş yaptı bu bir gercek ancak mitsubishi,nissan ısuzu gibi firmalar bu sektöre yıllarını vermişler .actyonsports daha güvenilirliğini ispatlamadı.alanlardan zaman gectikce nedir ne değildir öğreneceğiz hele bir 100.000
    km lere gelsin ikinci el piyasası otursun,yetkili servisler hizmetlerini kanıtlasınlar.İnşallah alan arkadaslar memnun kalırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 28 Ağustos 2008; 20:40:14 >
  • Öncelikle herkese kazasız ve belasız sürüşler dileyerek yorumlarımı aktarmak istiyorum.

    Babam ben askerde iken Actyon Sport 4*4 almıştı. Başlangıçta arabaya belirli bir mesafede ve şüpheyle yaklaştım zira Güney Kore arabalarına karşı bir güvensizliğim var idi. Sağlamlığı konusundaki şüphelerim sürerken babam malesef büyük bir kaza yaptı ve biz gördükki Araba gerçekten dayanıklı imiş.
    Üstüne üstlük yedek parçalarıda ucuz ve kolay temin edildiğinden arabamıza tekrar kavuşmamızda beklediğimizden daha kısa bir sürede gerçekleşti.
    Şuan hala aynı arabayı kullanmaktayız ve yaklaşık 7 ay dır arabamızdan gayet memnunuz. Motorunun sessizliği ve fren mesafesinin başarılı olduğunu rahatlıkla söyliyebilirim. Yol tutuşundanda gayet memnunuz. Hoplama zıplama gibi dertlerimiz olmadan, bagajımızı lüzumsuz agırlıklarla doldurmadan rahatça seyahat edebiliyoruz. İç hacmiyle ilgili özellikle arka koltuk payının yeterli olmadığını burada yazan arkadaşların tamamen haksız olmadıklarınıda dürüstçe belirtmek isterim.Oturduğunuz zaman biraz darlık hissi veriyor ama tabi hemen belirtmeliyimki ben mevzu bahsi geçen diğer pick up modellerine ne binmiş ne test etmiş birisiyim. Genel olarak baktığımızda araç benim beklentilerimin çok üstünde bir konforu hatırı sayılabilir bir fiyata sunmakta geri kalmıyor. Gelecekte SUT sınıfı araçların dahada çok gelişeceğini varsayarsak sınıfında bir ilk olan bu araç dahada iyi yerlere gelebilir diye düşünüyorum. Arazi performansı ile ilgili söyleyebileceğim şudur ki biz köylük bir alanda oturmaktayız, yağmurumuz çamurumuz bol olur, zaman zaman yollarımız karla kaplanır, bu tarz beklenmedik durumlarda bile aracımızı kullanırken güven duyduk ve herhangi bir sıkıntı ile karşılaşmadık. Zaten bu tarz durumlarla her pick up kullanıcısı aracı ne olursa olsun rahatlıkla başa çıkar hatta keyfini bile sürer diye düşünüyorum. Kıssadan hisse benim söyleyeceğim şudur ki biz arabamızdan memnunuz ama bu demek değilki daha iyisi yada daha konforlusu olmayacak. Herkese hayırlı günler diliyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    yandan çekilmiş fotolar, sizlere araçlara binmeden yorum yapmayalım arakadaşlar demiştim arka mekanlar..



     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    arkadaşlar size de öyle mi geldi bilmem l200 ün arka koltukları önden 10-15 cm yüksek . ben 99 l200
    kullanıyorum benim koltuklar önden yüksek. arabayı kullanırken arkaya dödüğümde oturan kişilerin bana yukardan baktıklarını hep müşahade ettim. bir gün arabanın altına eğilip baktığımda mühendis beylerin 69 litrelik motorin deposunu arka koltuğun altına monte ettiklerini ve bu yüksekliğin bu nedenden ötürü olduğunu tespit ettim. %99 (tam emin değilim lokosit bi bakıversin) yeni l200 lerin arka koltuğunun altında da 75 litrelik bir motorin fıçısının olduğunu sanıyorum bence koltuk yüksekliği bu nedenden olsa gerek pick up alacakların bu bilgiyi de edinmesinin tarafımdan yerinde olacağı kanısındayım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kedhy

    Opel dir ford tur v.s türkiyede son derece yaygın olmalarına rağmen zaman zaman servislerinde sıkıntı yaşıyoruz.
    Eğer bu kadar yaygın ve çok satan ünlü markalarda bile servis sıkıntısı yaşanıyorsa bu türkiye pazarına 2. kez girmeye çalışan bir markada bence çok daha fazla yaşanır.

    SSANGYONG tasarım olarak oldukça radikal ve çekici ama yılların deneyimi ford ile karşılaştırılmaması gerektiğini düşünmekteyim.

    Şahsi fikrim açık ara ford olurdu.


    Harfiyen katılıyorm
  • http://www.ford.com.tr/brosur/ burada ford ranger in broşürü tam güvenlik sayfasına bakmanızı tavsiye ediyorum ...



     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • buda ssangyong kasası

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ
  • Beyler Öncelikle herkese merhaba,

    Forumu gezerken gözüme bu konu başlığı takıldı ve yorumları okuduğumda bilen bilmeyen herkes farklı yorumlarda bulunmuş. Bende bir-iki söz etmek istiyorum

    Ocak ayından beri Actyon Sports kullanıcısıyım. Aracı almadan önce markayı tanıdığım için test sürüşü bile yapmadım. Bu araçlar Türkiye de yeni olsa bile avrupara yıllardır başarılı satış rakamlarına ulaşmışlardır. Yanlış anlamayın Ssangyong benim babamın markası değil. Sadece bilgilerimi paylaşıyorum sizinle. Forumda bazı arkadaşlar L200 ile Navara ile mukayese etmiş.

    Arkadaşlar, katılıyorum l200 ve Navara pick up aleminin kralları. Hiç bir lafım yok. Ancak her insan tutup da bu araçlara 50.000 ytl-70.000 ytl veremeyebilir. Ben ocak ayında 34.500 ytl 'ye 4X4 actyon sport u aldım. Araçta benim ihtiyacımı karşılayan bir çok özellik var.

    Gönül isterki Navara'ya binmek. Ancak her insan elindeki para ile alabileceği en iyi aracı almak ister. Aracın yol tutuşu oldukça iyi. Motoruda sessiz. Arkada makas olmadığı için benim gibi yük taşımayacak insanlar için helezon yaylar oldukça avantaj sağlıyor.

    Ve bu araç 8 ayda Türkiye'de tam 1050 adet satmış. Herhalde bu kadar insan yanılmış olamaz. Ben kendi adıma son olarak şunu söyleyebilir. 35.000 ytl'ye SUV konforunda ancak bu araç alınabilir.

    Benim de daha fazla param olsaydı elbetteki BMW X-5 alırdım.

    Hepinize iyi günler...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali


    quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    yandan çekilmiş fotolar, sizlere araçlara binmeden yorum yapmayalım arakadaşlar demiştim arka mekanlar..



     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    arkadaşlar size de öyle mi geldi bilmem l200 ün arka koltukları önden 10-15 cm yüksek . ben 99 l200
    kullanıyorum benim koltuklar önden yüksek. arabayı kullanırken arkaya dödüğümde oturan kişilerin bana yukardan baktıklarını hep müşahade ettim. bir gün arabanın altına eğilip baktığımda mühendis beylerin 69 litrelik motorin deposunu arka koltuğun altına monte ettiklerini ve bu yüksekliğin bu nedenden ötürü olduğunu tespit ettim. %99 (tam emin değilim lokosit bi bakıversin) yeni l200 lerin arka koltuğunun altında da 75 litrelik bir motorin fıçısının olduğunu sanıyorum bence koltuk yüksekliği bu nedenden olsa gerek pick up alacakların bu bilgiyi de edinmesinin tarafımdan yerinde olacağı kanısındayım

    kiyali halamı arka koltuk tartışması yapıyorsunuz. bunu uzatmanın bi anlamı yok. en güzeli gidersin mitsubishi bayisine binersin bir yeniL200 ün arkasına gözlerinle görürsün genişliği, hislerinle hissedersin ragatlığı.
    motorin deposunun koltuğun altında olmasının ne zararı var? deponun nerede olduğunu bilmiyorum bakarım ama bunun koltuğun altında olmasının bi anlamı yok. mühendisler öyle tasarlamışlar ne diyeyim. otmobillerin çoğunda bırakın motorini, benzin deposunun üstünde oturuyorlar.
    actyonun deposu nerede onuda yazarmısınız. çok önemlide değil ama yazıverin bi zahmet:)

    @orgasmatron
    L200 ile actyonun arka koltuklar arasında dağlar kadar fark var. neden anlamak istemiyorsun. hem arkadaşı suçluyorsun doğru olanı değiştirdi diye hem kendin yanıltıyorsun milleti. git bir servise test et ve farkı abartmadan yaz. bunu yazan arkadaşlar var burada. bari onların söylediğine inan artık.
    hem hukukçuyum diyorsun ama makas yaparak ve bununla öğünerek, kuralları başta sen çiğniyorsun. burada gençlere kötü örnek oluyorsun. hukukçu olarak başta senin örnek olman gerekmiyormu? biz yapsak neyse ama sen yapmamalısın. öyle değilmi?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dexter1

    Beyler Öncelikle herkese merhaba,

    Forumu gezerken gözüme bu konu başlığı takıldı ve yorumları okuduğumda bilen bilmeyen herkes farklı yorumlarda bulunmuş. Bende bir-iki söz etmek istiyorum

    Ocak ayından beri Actyon Sports kullanıcısıyım. Aracı almadan önce markayı tanıdığım için test sürüşü bile yapmadım. Bu araçlar Türkiye de yeni olsa bile avrupara yıllardır başarılı satış rakamlarına ulaşmışlardır. Yanlış anlamayın Ssangyong benim babamın markası değil. Sadece bilgilerimi paylaşıyorum sizinle. Forumda bazı arkadaşlar L200 ile Navara ile mukayese etmiş.

    Arkadaşlar, katılıyorum l200 ve Navara pick up aleminin kralları. Hiç bir lafım yok. Ancak her insan tutup da bu araçlara 50.000 ytl-70.000 ytl veremeyebilir. Ben ocak ayında 34.500 ytl 'ye 4X4 actyon sport u aldım. Araçta benim ihtiyacımı karşılayan bir çok özellik var.

    Gönül isterki Navara'ya binmek. Ancak her insan elindeki para ile alabileceği en iyi aracı almak ister. Aracın yol tutuşu oldukça iyi. Motoruda sessiz. Arkada makas olmadığı için benim gibi yük taşımayacak insanlar için helezon yaylar oldukça avantaj sağlıyor.

    Ve bu araç 8 ayda Türkiye'de tam 1050 adet satmış. Herhalde bu kadar insan yanılmış olamaz. Ben kendi adıma son olarak şunu söyleyebilir. 35.000 ytl'ye SUV konforunda ancak bu araç alınabilir.

    Benim de daha fazla param olsaydı elbetteki BMW X-5 alırdım.

    Hepinize iyi günler...



    bu ifadenin altına bende imzamı atarım senin yerinde bende olsam actyon alırdım. güle güle kullan.
    tarışma bu kadar uzamazdı ama işte herkes eğriye eğri, doğruya doğru demediği için uzayıp gidiyor. halbuki çok basit gidilir her iki firmanın servisine, araçlar incelenir neyse yazılır ama bazı arkadaşlar nedense bunu yapmak istemeden havaya konuşuyorlar.
    her aracın birbirinden üstün yanı vardır. kesinlikle actyonunda L200 e üstün yanları var. bana garip gelen actyoncu arkadaşların L200 ün üstün yanlarını görmemezlikten gelmeleridir.
    ben aracımı almadan önce forumları inceledim, sonra bayilerde bütün pickupları inceledim. actyon sports yoktu o zamanlar actyonu da daha sonra bursada fuarda inceledim arka koltuk ve zor iniş biniş dışında beğendim aracı (servisleri hakkında hala bir bilgim yok) servis konusunuda kullanıcılarıda görüşlerini abartmadan yazarlarsa almayı düşünenlere çok faydası olabilir.
    benim için servis çok önemli daha önceleri forddan yediğim bir kazıktan dolayı. umarım ssanyong servisleri iyidir.
    bir çok kullanıcı aracını forumdaki bilgilerden seçmeye çalışıyorlar
    iyi tercih güle güle kullanın aracınızı.




  • loosit bey elinize mezuro alın ve bir ölcün şu arka koltukları bakın arkadaş 34.500 e 4*4 ü almış biz 35.000 e düzünü aldık half top da 3500 verdik kasko park sensörü vs derken nerdeyse 39.000 oldu hangi araç bu kadar kısa sürede pazarda prim yaptı gözüm dostum ? 4*4 ünü şimdi 40.000 aşağıya almak hayal
  • arka koltuğun altında deponun olmasının şu dez avantajı var ben arka koltukların altındaki gözlere ilk yardım cantasını yangın sondurme tupunu ve kısa süreliğine araçtan ayrıldığım vakitler dizüstü bilgisayarımı cantası ile birlikte koyabiliyorum bunu kadar eşyayı siz nerde taşıyorsunuz ? işte size bir lüks daha
  • dexter arkadaşım ilerleyen yıllarda göreceksiniz insanlar nissanlara mitsulara binebilebilirken ssangyonlara binemeyecekler.Ara.ın yol tutuşu tüm kral olarak adlettiniz araçlara on basar bunu her kullanan biliyor çok açık sözlülükle ifade edeyim clio nun yol tutuşu actyon sportun yanınında hal etmiş araçta bir kişi varken bagaj tamamen boşken ki her zman boş 90 km hızlarla çok acaip virajlardan geçtim virajın ortasında araça gaz verince daha da yola asıldığını not ettim ...

    iyi söför olmayanlar bunları denemesin her araç sonuçta konserve kutusudur...
  • lokosit Bey e bir cevap daha fotografları dikkatli inceleyin mitsu nun ön koltuklarının yerleştirilme açılarına bakın .Baktık mı ? sonra actyonların ön koltuklarının açılarına bakın Baktık ?

    bişeylerin farklı olduğunu görebiliyoruz ? mitsuların koltukları rovaşata cekiyor sırf yer kazandıralım diye. o tarzda koltukları ssangyona koyun size l 200 le aynı ebatlarda arka koltuk aralığı .

    İçine gömülmüş koltukların madem o kadar yılların otomobil kullanıcısısınız uzun yollarda bel ve leğen kemiklerine yaptıklarını anladığım kadarı ile tıpla ilişkisi olan bir kişi olarak benden daha iy takdir edebilirsiniz.

    actyon un arka koltuklarının diğer pick up modelleri gibi arkalarının dik olduğu iddiasındasınız bu da doğru değil arkaları dik değil bir açı ile geliyor arkaları önde 2 metrelik bir şahsiyet oturmuyorsa gayet rahat ..

    bir daha diyorum l 200 un arkası ssangyong tan daha geniştir ama tolere edilemeyecek boyutlarda değildir ve bir daha diyorum eşya taşınmayacak ise actyon l 200 den on gömlek üstün bir araçtır en azından l 200 ün ssangyong alınabilecek fiyatlarla verdiği 205 lastikli araçlarla hem yolda hem dağda yapamayacağını actyon on gömlek daha iyisini yapar

    saygılarımla




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dexter1

    Beyler Öncelikle herkese merhaba,

    Forumu gezerken gözüme bu konu başlığı takıldı ve yorumları okuduğumda bilen bilmeyen herkes farklı yorumlarda bulunmuş. Bende bir-iki söz etmek istiyorum

    Ocak ayından beri Actyon Sports kullanıcısıyım. Aracı almadan önce markayı tanıdığım için test sürüşü bile yapmadım. Bu araçlar Türkiye de yeni olsa bile avrupara yıllardır başarılı satış rakamlarına ulaşmışlardır. Yanlış anlamayın Ssangyong benim babamın markası değil. Sadece bilgilerimi paylaşıyorum sizinle. Forumda bazı arkadaşlar L200 ile Navara ile mukayese etmiş.

    Arkadaşlar, katılıyorum l200 ve Navara pick up aleminin kralları. Hiç bir lafım yok. Ancak her insan tutup da bu araçlara 50.000 ytl-70.000 ytl veremeyebilir. Ben ocak ayında 34.500 ytl 'ye 4X4 actyon sport u aldım. Araçta benim ihtiyacımı karşılayan bir çok özellik var.

    Gönül isterki Navara'ya binmek. Ancak her insan elindeki para ile alabileceği en iyi aracı almak ister. Aracın yol tutuşu oldukça iyi. Motoruda sessiz. Arkada makas olmadığı için benim gibi yük taşımayacak insanlar için helezon yaylar oldukça avantaj sağlıyor.

    Ve bu araç 8 ayda Türkiye'de tam 1050 adet satmış. Herhalde bu kadar insan yanılmış olamaz. Ben kendi adıma son olarak şunu söyleyebilir. 35.000 ytl'ye SUV konforunda ancak bu araç alınabilir.

    Benim de daha fazla param olsaydı elbetteki BMW X-5 alırdım.

    Hepinize iyi günler...



    güle güle kullanın doğru ve mantıklı yorumlar yapmıssınız.bencede fiyatı ve donanımlarıyla ilgi cekici bir arac.sizlerden ilerleyen km lerde de yorum yapmanızı bekliyoruz ki bu aracları ve servislerini daha iyi tanıyalım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    arka koltuğun altında deponun olmasının şu dez avantajı var ben arka koltukların altındaki gözlere ilk yardım cantasını yangın sondurme tupunu ve kısa süreliğine araçtan ayrıldığım vakitler dizüstü bilgisayarımı cantası ile birlikte koyabiliyorum bunu kadar eşyayı siz nerde taşıyorsunuz ? işte size bir lüks daha

    L200 ün arka koltuğunun sırt bölümü bir mandal yardımıyla açılıyor yalaşık 22cm genişliğinde 160 cm uzunluğunda 60 cm yüksekliğinde bir eşya koyma bölümü var burada bende ilk yardım çantası yangın söndürme tüpü dediğiniz gibi araçtan inerken laptopumu ve çantasıyla beraber fotoğraf makinamı koyuyorum (makinam D200 üzerinde 24-70 f2.8 sabit diyaframlı 800 gr ağırlığında büyük denebilecek bi objektif ve altında ek batarya haznesi mevcut toplam ağırlığı 2.5 kg olan büyük bir makina) bunun haricinde aracın orjinal bijon anahtarı ve 5 ton kaldırma kapasiteli hidrolik krikosu bu bölümde bulunuyor. biz bunun kadar eşyaları burada taşıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProntoBasso -- 31 Ağustos 2008; 22:32:27 >




  • yahu arkadaşlar bizim 6. sayfa ne oldu?
    bütün forumdaşlarımın islam aleminin ramazan ayını tebrik ederim sevdikleriyle nice aylara ulaşmalarını yüce rabbimden temenni ederim
  • lokosit tasshellhof orgasmatron neredesiniz bizim 6. sayfayı kim kopardı
  • http://www.arabam.com/testDetay.aspx?id=174

    bu arada bu linkte L200 ün 245 offsetli standard lastikleriyle tabi tutulduğu testte fren mesafesi 100km hızla giderken 40m olarak verilmiş. 1900 kg lık bir araç için yanına yaklaşılamayacak bir değer binek otolar 40 mt de durmuyor. birde lastik offsetinin kalınlaştırılması durumunda bu mesafe dahada düşecektir.
    Tüm aramalarıma rağmen ne yazıkki Ssanyong actyon sports un fren testlerini bulamadım endüstri standardı Euro-NCap çarpışma testleride henüz yok.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.