Şimdi Ara

FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
962
Cevap
11
Favori
308.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı


    Aslında söylediklerinin hepsinde haklısın. Lakin benim demek istediğim sizin de belirttiğiniz gibi bu ivmelenmeyi sadece durma noktasında farkettim. Bunu daha önce de birkaç yerde okumuştum. Mesela 2007de 2008 model jumbo transitı ilk aldığımızda babam arabanın frenlerinin kendisine zayıf geldiğini söylemişti. Velhasılkelam bu ivmelenme olayının teknik bir nedeni varsa belki bilen vardır. Inşallah biri çıkar da söyler. Yoksa çoğu sorunda servisler standart uygulamaların dışına çıkmıyor ve geçiştiriyorlar dediğiniz gibi.


    servisin umrunda değil normal diyor ama ilk defa araba kullanmıyoruz ki saçma sapan bir şey bu bence hata toyotanın usada başına gelene benziyor bu durum aklıma bi arabaya çarpıp sigorta şirketiyle dava açmak geliyor o derece bence ford servisi para kazansın diye yapıyor bunu başka herhangi bi arabada görmedim ben arabayada zarar veriyor debriyaj kullansak baskıyı yiyoruz her türlü arabanın bakım maliyeti artıyor buda tüketiciye değil servise yarıyor eskiyi satmak bi hataydı bence künyesine bakıp markaya güvenme devride kapandı benim için




  • aynısın bizim 2008 dde oluyor 2 viteste özellikle boşta elerlerken 2 vites hızında 2 vitese alınca araba kayıp gidiyor altından gaz veriyo boşa atınca rolanti 1.3 de oluyor sora zamanla düşüyor bu gaz verme olayı rolantiyle aynı... .vites boş da iken fren lerin daha iyi tutması için düşünülmüş olamazmı vakum pompası daha iyi şişirir pedalı veya nasılssa artık... düşüncem böyle
  • 2008 model 100t300 de aynıydı. Freni daha fazla kullanmak icap ediyor. Vitesteyken gazdan ayak çekildğinde araba yavaşlayacağına sanki hızlanıyor. Boşa atılınca araç durmaya yakın devir olması gereken yere iniyor. Normalde baoşa atıldığı gibi inmes gerek. Bu konu hakında servisten usta olan yakın arkadaşımdan bilg alacağım ve burada paylaşacağım.
  • Arkadaşlar merhaba,

    2007 2008 panelvan bir transit alacağım.
    Ticari amaçlı kullanacağız yük taşınacak.
    Kısa şasi olacak 300S. Transitler hakkında pek bir bilgim yok.
    Arkadan itişlisi ve önden çekişlisi var birde 100hp ve 140hp olanları var. Aralarındaki fark neler?
    Ve en önemlisi yakıt konusunda şehiriçi 140hp ne kadar yakıyor 100hp ne kadar yakıyor?
    Önerilerinizi bekliyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • Önden çekişliler daha kibar, arkadan itişliler daha sağlamdır. Yakıt olarak 140 ps'lik biraz daha az yakabilir. O da, kayda değer derecede değil.
  • Arkadaşlar merhaba,

    Geçtiğimiz cumartesi günü bizdeki 2008 model 200 hp jumbo transiti özel serviste 100.000 km bakımına soktuk.

    Değişenler bilindiği üzere;

    Yağ filtresi, yakıt filtresi, hava filtresi ve 14 litre motor yağı ( bunun 12 litresi kullanıldı). ---350 TL tuttu işçilik dahil.

    Bunun yanında ön ve arka fren balataları da değiştirildi. ---150 TL tuttu işçilik dahil.

    Yani arkadaşlar işçilik dahil hepsi 500 TL ye servisten çıktık.

    Bir dahaki bakım 125.000 km de inşallah. Herkese kolay gelsin.




    düzeltme: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Predatör. -- 21 Temmuz 2011; 12:29:35 >
  • Araba kendine gelmiş.
  • Beyler hiç dikkatinizi çekti mi bilmiyorum, özellikle jumbo transitlerde arkadan yolda giderken bakarsanız arka sola çekerek gidiyor gibi geliyor bana. Tam düz değil yani yolda. Hepsinde dikkat ettim. Siz fark ettiniz mi?
  • Arkadaşlar merhaba. Resim yüklemeyi yeni öğrendim. Yeni aldığımız transitin fotoğrafları bunlar.

    Gerçi 2 aylık oldu bile. Bunlar teslim alırken çektiğim fotolar.

    Güzel çektiklerimi koyacağım daha sonra.

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)


     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) ---->>> bu da ilk transitimiz. 2008 model bu.


    iyi forumlar arkadaşlar.




  • Maşallah tam bir canavar. Kazasız belasız...

    Çift teker ile, tek teker arasında ne gibi fark vardı. Sürüş bakımından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoca1677 -- 28 Temmuz 2011; 0:17:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoca1677

    Maşallah tam bir canavar. Kazasız belasız...

    Çift teker ile, tek teker arasında ne gibi fark vardı. Sürüş bakımından.


    Teşekkür ederim hoca. Hoca çift teker görüntü olarak hoşuma gidiyor. Daha tombul ve oturaklı geliyor bana. Ama tek teker ve çift teker arasında konfor, hız ve yakıt bakımından kesinlikle tek teker önde. Çift tekerin tekerlek çapı küçük olduğundan son hızda fark ediyor. Mesela tek teker ile düz yolda 2000 devirde 110 kmye yakın giderken çift tekerde aynı devirde hız 90 km oluyor. Ikisininde motor 200 hp, şanzıman kasa aynı. Konforda ise mesela tek tekerde arkada 2 adet yaprak makas varken çift tekerde bu 3 adete çıkıyor. Bir de çift teker olduğundan daha sarsıntılı ve sürtünme ve teker çapına bağlı olarak çok fark etmese de biraz yakıtı fazla.

    ekleme:yol tutuş olarak ikisi de çok iyi. Ama çift teker biraz daha iyi gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Predatör. -- 28 Temmuz 2011; 1:06:24 >




  • O km ; En ucuz kapalı şase,alçak tavan,kısa boy transit alsak (klima+abs olan) aile için kullanılacak;
    Bunu açtırmak ( 8+1 veya 9+1) ne gibi işlemlerden geçer,kaça mal olur ve önden çekişli mi almalı, yoksa arkadan itişlimi.?(Sadece aile amaçlı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERALCELL -- 30 Temmuz 2011; 1:27:16 >
  • Önden çekişli modeller en uygunu 37.000 arkadan itişliler ise 34.000 civarında. Aile için kullanacaksanız önden çekişliler konfor ve serilik bakımından daha ideal. Cam + koltuk + döşeme + resmi işlemler hepsi size takribi 6000 liraya mal olur.

    Klima sanırım opsiyonel bunuda siz ekletmelisiniz bu da takribi 2.500 civarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoca1677

    Önden çekişli modeller en uygunu 37.000 arkadan itişliler ise 34.000 civarında. Aile için kullanacaksanız önden çekişliler konfor ve serilik bakımından daha ideal. Cam + koltuk + döşeme + resmi işlemler hepsi size takribi 6000 liraya mal olur.

    Klima sanırım opsiyonel bunuda siz ekletmelisiniz bu da takribi 2.500 civarı.

    Teşekkür ederim.
  • Efsane Emektar

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)
  • herkese merhabalar. aranıza yeni katldım.benimde 2004 model 90T280 beyaz ford transitim var. beni aranıza eklerseniz sevinirim.[:)
  • hoş geldin aramıza arkadaşlar defransiyel yağı hakkın da bilginiz varmı sağ arka teker yağ kaçırıyor özel yağı varmış noral yağ bozuyomuş defransiyeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yürek47

    herkese merhabalar. aranıza yeni katldım.benimde 2004 model 90T280 beyaz ford transitim var. beni aranıza eklerseniz sevinirim.[:)


    Hoş geldin dostum. Paylaşımlarını bekleriz. Gerçi biz transitçilerin pek fazla zamanı olmuyor foruma girmeye.
  • arkadaşlar benim önder çeker journey 140.000 de. bu zincir bakımı nasıl oluyo bilen varsa bi cevaplarsa sevinirim kilometreye göremi yoksa ses gelincemi değişecek . kaç liraya mal olur
  • kardeş benimki 160.000 bine geldi değiştirmedik usta daha gider dedi söktü baktı gergileri fln değiştirdi ama zincir dursun dedi
    babam da ustadan taraf oldu ben sökülmüşken değişsin fln dedimya dinlemediler usta 300.000 bine kadar giider dedi değiştirmekte fayda var
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.