Şimdi Ara

Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler



    ABD'de kompakt pickup pazarı şu sıralar biraz hareketli. Hyundai'nin Santa Cruz modelini tanıtmasının ardından Ford da yeni Maverick ile karşımızda. Monokok gövdeye sahip kompakt bir pickup olan 2022 Ford Maverick, akılcı çözümler sunuyor.



    2022 Ford Maverick neler sunuyor?



    Bronco Sport ile aynı şasiyi kullanan 2022 Ford Maverick, hibrit sisteminden mütevellit pazarın yakıt verimliliği en yüksek pickup modeli olma iddiası taşıyor. 5072 mm uzunluğa ve 1745 mm yüksekliğe sahip olan model, böylelikle ağabeyi Ranger'dan 282 mm daha kısa ve 53 mm daha yere yakın olarak karşımıza çıkıyor. Bu da onu ailenin şimdiye kadarki en küçük üyesi yapıyor.



    Kompakt pickup, standart olarak hibrit sistemle sunuluyor. Söz konusu sistemde 162 beygirlik Atkinson çevrimli dört silindirli ünite ve 126 beygirlik bir elektrik motoru kombine edilmiş. Toplamda 191 beygir güç açığa çıkarken, üretilen güç ve tork CVT vasıtasıyla ön tekerleklere aktarılıyor. Ford'un belirttiğine göre Maverick tek depoyla 805 kilometre menzil sunuyor. Yük taşıma kapasitesi 680 kg olan 2022 Ford Maverick'in çekme kapasitesi de 907 kg.



    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler



    Daha güçlü ve daha kabiliyetli bir versiyon isteyenler için 2.0 litre EcoBoost devreye giriyor. 250 beygir güç ve 375 Nm tork üreten motor 8 ileri otomatik şanzımanla kombine edilmiş. Standart olarak önden çekişli olarak sunulan bu versiyonda dört tekerlekten çekiş opsiyonu da mevcut. Maverick 2.0 EcoBoost, opsiyon olarak sunulan Tow Package ile birlikte 1814 kg çekme kapasitesine ulaşıyor.



    Ayrıca Bkz.2022 Kia Sportage, yenilenen iç ve dış tasarımıyla karşınızda



    Çift kabinli gövdeye sahip 2022 Ford Maverick'in kasası 1.37 metre (kapağı açınca 1.82 metre) uzunluğa sahip. ABD'li marka, Flexbed olarak adlandırdığı bu kasanın şimdiye kadar tasarladığı en yenilikçi pickup kasası olduğunu belirtiyor. Zira söz konusu alanda 110V güç çıkışları, iki adet 12V güç çıkışı, çeşitli bağlantı noktaları ve cepler gibi birçok çözüm sunuluyor. LED kasa aydınlatması gibi aksesuarların da eklenebildiği alanda kasanın açık ve yarı açık pozisyonlarda kullanılabilmesi de fazladan kolaylık sağlıyor.



    İç tasarım ve depolama çözümleri



    2022 Ford Maverick'in iç mekanında da 8 inç ekrana, Apple CarPlay ve Android Auto desteğine sahip bilgi-eğlence sistemi bulunuyor. Ford'un SYNC3 sistemi, FordPass Connect, modem ve 10 cihaza kadar WiFi desteği de bu alanda yer alacak özelliklerden. Müşteriler bu sayede akıllı telefon vasıtasıyla aracını bulabilecek, yakıt seviyesini kontrol edebilecek, kapıların kilidini açıp kapatabilecek ve motoru çalıştırabilecekler.



    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler



    Ford, yeni Maverick'in iç mekanında da depolama için farklı çözümler sunuyor. Örneğin arka koltukların altında eşyaların taşınabileceği bir saklama alanı yer alıyor. Öte yandan kapı içlerinde 1 litrelik şişelerin, tablet veya dizüstü bilgiyasarların saklanabileceği cepler bulunuyor.



    Ford Maverick, ilerleyen aylarda XL, XLT ve Lariat isimli donanım seviyeleriyle satışa sunulacak. Bunun yanı sıra dört tekerlekten çekişli versiyonlarda FX-4 Off-Road paketi de tercih edilebilecek. Kompakt pickup'ın ABD'deki fiyatı 20 bin dolardan başlıyor. 





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler
    Ford, yeni pickup modeli Maverick'i tanıttı: Hibrit sistem ve akılcı çözümler








  • Editi başa yapayım da moraller direkt bozulsun. Araç Avrupa'ya gelmeyecek!
    https://europe.autonews.com/automakers/ford-will-not-sell-its-maverick-pickup-europe


    Ranger'dan küçük (ucuz) ve elektronik park frenli. Valla Ford ticaride çoğu binek araç firmasının sunamadığı konforu sunmaya yemin etmiş. Amerikan halkını mutlu etmek kolay değil tabi. Dışı da içi de çok güzel. Hele mavi+kahve iç döşeme mükemmel duruyor. Kasanın orada bira açacağıyla çomarları da düşünmüşler. Tek gözüme çarpan tamamen dijital kadran yok.
    Umarım Avrupa'da üretim noktası vardır ve buraya gelir. Yoksa ek vergiden dolayı mahrum kalacağız.
    Şimdi linç falan yerim ama Isuzu D-Max falan yeni seride Ranger ve Hilux'tan fazla fiyat çekmeye başlamıştı. Bu gelirse Amarok dahil (ki satışı çok değil sanırım) nal toplar.
    20 bin dolarlık fiyatına hiç girmiyorum... Keşke %18 KDV + %15 ÖTV ile bize gelse.
  • Editi başa yapayım da moraller direkt bozulsun. Araç Avrupa'ya gelmeyecek!
    automotive news europe
    Ford will not sell its Maverick pickup in Europe
    https://europe.autonews.com/automakers/ford-will-not-sell-its-maverick-pickup-europe


    Ranger'dan küçük (ucuz) ve elektronik park frenli. Valla Ford ticaride çoğu binek araç firmasının sunamadığı konforu sunmaya yemin etmiş. Amerikan halkını mutlu etmek kolay değil tabi. Dışı da içi de çok güzel. Hele mavi+kahve iç döşeme mükemmel duruyor. Kasanın orada bira açacağıyla çomarları da düşünmüşler. Tek gözüme çarpan tamamen dijital kadran yok.
    Umarım Avrupa'da üretim noktası vardır ve buraya gelir. Yoksa ek vergiden dolayı mahrum kalacağız.
    Şimdi linç falan yerim ama Isuzu D-Max falan yeni seride Ranger ve Hilux'tan fazla fiyat çekmeye başlamıştı. Bu gelirse Amarok dahil (ki satışı çok değil sanırım) nal toplar.
    20 bin dolarlık fiyatına hiç girmiyorum... Keşke %18 KDV + %15 ÖTV ile bize gelse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schtroumpf Grognon -- 11 Haziran 2021; 12:36:31 >




  • İç tasarıma bayıldım

  • Ford'un Ülkemizde sattıkları otomobiller donanım ve kalite fakiri ama kendi ülkelerinde ise tam tersi donanım ve kalite zengini..!

  • bamorex kullanıcısına yanıt
    Açıklaması kolay ve anlaşılır bir durum

  • Renkleri güzel de, bu ön farların tasarımını bozmak için çok uğraşmış Ford anladığım kadarıyla. ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x2yk -- 8 Haziran 2021; 22:4:28 >
  • Yük kısmı uzunluğu dolayısıyla Türkiye'ye gelmeyebilir. Şasi uzunluğunun yarısından fazla tutması gerek verginin yüzde 15 olması için. Sanırım tutmuyor benim gördüğüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İçi çok sade ve hoş olmuş. Ama dışı önden arkadan rezalet. Son zamanlarda gördüğüm en çirkin tasarım olabilir.

  • Her zaman ki gibi bir çoklarımızın sahip olmayacağı, çok güzel bir pikap olmuş Maverick...

  • önü inanılmaz çirkin

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    sorma, bi de araçların geriye gitmesi var. Daica Duster otomatik vites çıkarttı sonra geri çekti piyasadan. yeni modellerde otomatik vites seçeneği yok. köylü adam alıyor diye illa vites hamallığı mı çeksin!

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.