Adaletsiz demeyelim; şans faktörü de var oyunda ve bence eğlenceli. Bu arada LEVEL-2 araçla LEVEL-9 aracı yenmişliğim de var çünkü rakibin ne kadar becerikli çıkacağı ve onun da çekişme sırasında arazide nelerle karşılaşacağı da şans faktörü. Sonuç olarak Eliminatör'ü seviyorum. |
Forza Horizon 5 [PC ANA KONU ] (194. sayfa)
-
-
Hocam öncelikle yanıtınız için çok teşekkür ederim.
Evet sanırım dediğiniz gibi alışmam zaman alıcak benim bu seviye ilk direksiyonum. Bazen acaba direksiyon mu bozuk diye düşüyorum insallah benim yetenegım yoktur :) Şaka bir yana oyun içi sürücü ekranından bahsetmiyorum. Arabanın dışından baktığım zaman örneğin direksiyonu sağa çevirdiğimde oyunda tekerlek sonra oluyor ama ben thrustmaster direksiyonu daha sağa çekmeye devam edebiliyorum. Acaba dedim bu yüzden mi viraj dönmeme bir engel oluyor direksiyon ile oyun arasında bir kopukluk mu var diye düşündüm.
Bu arada hocam vites ve thrustmaster el frenini kullanıyor musunuz ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1BaDBoY1 -- 9 Mayıs 2023; 20:47:13 > -
Estağfurullah, yetenek ile ilgili değil emin ol. Sadece alışma meselesi . Yarış oyunlarını seviyor ve bir süredir oynuyorsan o halde bu direksiyonun da geri bildirimlerine bir süre sonra alışacaksın demektir .
Önceki mesajımda da söylediğim gibi oyunda veya senin direksiyon setinde bir sorun yok hiç merak etme . Oyunun arcade yapısı nedeniyle o dönüş animasyonu gamepad e göre ayarlı . Yani animasyon anca bir gamepad analog hareket mesafesi kadar hareket ediyor .
Ben özellikle th8a vites aparatı ile sürüş yapmaya bayılıyorum o nedenle bilhassa manuel vitesi olan araçlarla sürüş yapmak daha çok hoşuma gidiyor. Gerçi forza horizon da yine arcade özelliklerin ağır basması nedeniyle F1 kulakcıkları ile vites değiştirilen bir aracı da kullansan yine de th8a manuel vitesi kullanmak mümkün. Test drive unlimited de bu mümkün değil mesela. Kulakçık ile vites değiştirilen araçlarda manuel vitesi kullanmak diye bir durum yok yani . Bu arada bende ne yazık ki Thrustmaster el freni bulunmuyor. Kullandığım setup Thrustmaster ts-pc racing, th8a vites aparatı ve t-lcm pedal seti. Şu an için wheel stand pro ile idare ediyorum ama bir kaç ay sonra yeni stand alımı yapacağım inşallah ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam size cok soru sordum ama izninizle bir tane daha sormak istiyorum aynı ekipmanlar olduğu için. Sizde de T-LCM pedal bu şekilde frene basılı olarak mı duruyor ?. Mesela ben oyun içerisinde frenle ilgili ölü nokta ayarı yapmak zorunda kaldım.
Ben de vitesle oynamayı çok seviyorum ama vitesle beraber Thrustmaster el frenini kullanamıyorum el frenini takınca oyun vitesi görmüyor vitesi takınca el frenini hepsi usb ile bağlı :/
-
Selam hocalar.
Can sıkıntısından 91 M3'e çakal kasa ayar yaptım. 440 km/h'i görüyor. Normalde arkayı bu kadar basmıyordum yol tutuşunu kötü etkiler ama bu tam dırzo işi olduğundan göz zevkini ve estetiği bozabilecek ne varsa yaptım. Amaç sadece topluma rahatsızlık verip yolda terör estirerek haz almak olduğundan buna göre ayar çekildi. Diğer BMW ayarları gibi bu da saf yanlamalık. Stüdyoda auto tune ile anıran eşşeklerin müziklerini son ses açıp yoldaki gördüğü herkesten küfür yiyen şempanzenin bir alt basamağındaki bu primatlar ile empati yapmak isteyen olursa üretici kısmına "esinax" yazarak ayarı kullanabilir.
-
-
Beyler iyi akşamlar.FH5 i gamepass de 70 saat oynayıp silmiştim.Şimdide steam sürümünü satın almak istiyorum.Oyunda Render,Draw distance gibi sorunlar devam ediyor mu?Steam sürümü gamepass e göre daha optimizasyonsuzdu?Bilgilendirirseniz sevinirim.
-
O eski gökkuşağı olayı gideli çok oldu. Bir ara ana menüde kasma vardı o da giderildi. Şu anlık bir sıkıntı yok. Çok nadir ufak tefek buglara denk geliyorum. Oynayışı etkileyen herhangi bir sorun yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Estağfurullah ya forumun amacı bu zaten . Windows kontrollerinden bakınca evet bende de böyle duruyor bu bir hata değil yani . Kalibrasyon ve kontrol için bence Thrustmaster 'ın kendi yazılımı kullanın derim . En doğru kalibrasyon ve ayar oradan yapılıyor . Pedal için de vites için de ayrı ayrı yazılım var zaten Thrustmaster sitesinde, eğer indirdiyseniz oradan kontrol edin . Herşeyin yolunda olduğunu oraya bakınca göreceksiniz zaten .
Yanlız vites ve el freninin aynı anda çalışmaması olayı garip geldi . Mutlaka vardır bir çözümü. Bende el freni olmadığı için deneme yapma imkanım yok ama yabancı forumlara da bakın derim , zira bizim ülkede forum kültürü öleli çok oluyor . O eski Forum havası da yok zaten görüldüğü üzere ne yazık ki ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ÖNCELİKLE SALAMINALEYKÜM ARKADAŞLAR (HASTASIYIM BU GİRİŞİN)
Yine ben yapmasam kullanamayacağınız bir ayarla geldim. Oyuna birkaç gündür girmiyordum son gün dedim görevleri yapıp alayım şu RS 6'yı. Aracın stok motorunun yüksek devirde sesini duyunca motora ellemedim. Aracı ABT bodykit yaptım Forza tamponu-rüzgarlığı takmadım. Orijinal fren balatalarını da değiştirmedim. Sırf freni ayarlayayım diye RS yazısını kenara atamazdım. Araç bu ayarda en fazla 360 km/h gördü çünkü 6 ileri şanzıman kullandım. 8-10 ileri şanzımanda daha da bastırırdım ama yarış arabası yapmıyorum makina yapıyorum o yüzden dedim yüksek devir çevirsin ben klavyenin başında "ağğğğğğhhhhhh" falan diyeyim diye şanzımanı böyle yaptım. Aracı full basıp tekerleri ön-arka 1.5/1 yatırdım. Alet bayağı şeytani duruyor yani bakıp beğenmeyecek varsa MHRS göz randevusuna bakabilir. Aracın sıkıntısı bir yerden verirken bir yerden de almak lazım. Ben en güzel motor sesi ile piyasalık ayar yaptığım için hızı bir tık aşağıda kaldı o yüzden drift performansı düşük hızda kötü. Yüksek hızda alet sizi üzmez ama 150 km/h altındayken yanlatmıyor. Keyiflik makina yaptım kullanmak isteyenler olursa üretici kısmına "esinax" yazarak ayarı uygulayabilir. İyi oyunlar.
-
-
merhaba arkadaşlar ucuz fiyatlı süper şans çarkı veren araba varmı bildiğiniz?
-
Arkadaşlar bu yeni sezon ile beraber cupra araç verilecek. Nasıl kazanabilirim onu bilen var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hediye verildi hocam. Direkt mesajlarda “aracı al” dedim garaja geldi hatta ayarlamalarını bile yaptım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sağolasın. Çok iyi araç değil mi ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vallahi hocam alet yakışıklı yalan yok. Ben biraz basık zırto ayarı yaptım ama araçta sırıtmadı. Elektrikli olanı da biraz Tesla Model X havası veriyor. Tasarım her iki araçta da gayet iyi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
SELAM HOCALAR
Birkaç arabaya güzel ayarlama yaptım bunları paylaşayım dedim.
İlk araç AUDI R8 V10. Buna Liberty Walk Bodykit yaptım. Aracı tamamen basıp mümkün olan en estetik teker-süspansiyon ayarını yaptım. Alet yere sıfır gidiyor. Yol tutuşu çok iyi. Egzoz sesi muhteşem. Böyle vahşi duran çatara patara sesli bir makina kullanayım diyenler için çok keyifli bir araç.
İkinci araç Cupra Formentor VZ5. Gelir gelmez ayarlamalarını yaptım. Keyifli bir sürüşü var araba da gayet güzel görünüyor. Biraz basık bir ayar yaptım SUV için fazla gelebilir ama sürüşü güzel.
Üçüncü araç Cupra Tavascan. Bunun vites kutusunu ayarlamadan önceki hâli çok yavaş olduğu için mümkün olan en yüksek hız ayarını yaptım fakat bu sefer de hızlanması elektrikli araç için biraz yavaş kaldı. Sürüşü güzel ama tam aile arabası gibi bir ayar oldu. Eğer hızlanmayı artırsaydım bu sefer hızı bayağı düşük kalacaktı ben tercihimi hızdan yana kullandım.
Dördüncü araç Hoonigan RS200. Arabanın ne kadar iyi olduğunu biliyorsunuz, çok fazla ayar olduğunu da biliyorsunuz. Ben 10 ileri şanzımanda saf ralli ayarı yaptım ama bu sefer bütün ayarlamaları yarışa göre değil de dağ bayır sürüşü için yaptım. Bu arabayla oyundaki bütün kılavuz noktalarını tek seferde hızlıca tamamladım. Gerçekten çok iyi bir süspansiyon ve lastik ayarı yaptım araba hoplaya zıplaya gitmesine rağmen zerre savrulmuyor. Görevler için kullanmak isterseniz daha iyisi yok. Diğer ayarlara bakacak olursanız benimkinden daha hızlı ayarlar göreceksiniz ama toprak yolda yol tutuşu açısından bundan daha iyi bir ayara denk gelmeniz çok zor. Kullanın farkı göreceksiniz.
Son araç da efsane 99 Viper GTS ACR. Oyunda yaptığım nadir arkadan itişli ayarlarımdan birisi. Yalnız o kadar saçma bir araba ki orijinalliği bozmamak açısından dört çeker yapmak istemedim ama beni çok pişman etti. Araba son viteste bile patinaj atıyor dehşet bir gücü var. Diferansiyel ayarı kötü değil arabanın motoru garip bir güç veriyor. Ayarlardan çekiş desteğini açarsanız arabadan çok keyif alırsınız ama öbür türlü sadece düz yolda yardırayım arabası. Virajda direksiyonu hafif kırdığın anda arka tekerlekler boşa dönmeye başlıyor. Gerçekten ayarladığım en garip arabaydı. Ama çok efsane bir araba bunu kesin deneyin derim.
Bütün ayarlar için üretici kısmına "esinax" yazarak ayarları kullanabilirsiniz.
-
Herkese selamlar..
Arkadaşlar bu şans çarkından sağlam otomobil yada yüksek cr çıkarmanın bir olayı var mi? misal durdurma tuşuna 3. saniyede filan basmak gibi yoksa kendi kendine durana kadar beklemelimiyiz bu işin bir totemi olması lazım, 50 tane açtım hepsi çöp yahu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben genelde çarkı açar açmaz basıyorum iyi çıkıyor. Ya da baktım ilk sırada cacık yok. Bir saniye geçince basıyorum. Tabi her zaman iyi gelmiyor:D
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fukaranın düşkünü beyaz giyer kış günü Araba bitti ( Bünyamin )
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X