Arkadarşlar Multi de sürekli 3-4 hatta 9 saniye fark oluyor pistine göre rica etsem şu araç ayarını bir anlatıverin tamam manuel oynamıyorum da bu kadar da fark normal mi? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mczaga -- 30 Ekim 2023; 20:57:40 > |
Forza Motorsport (PC Ana Konu / 2023) (19. sayfa)
-
-
normal . viraj demirleri özellikle çok fark ediyor . normalde diferansiyeller öne çıkar ama şu an fabrika araçlarında f50gt lambo diablo vs modunda diff ayarı kapalı bu yüzden viraj demirlerine dalman lazım .
-
ben diablo kullanıyorum meta o. ona rağmen deli gibi geçenler oluyor . adamlar tuning ustası olmuş artık yetişemiyoruz . forza horizon'a benzemez burası adamı yerler yerler . yiyorlar da : )
-
2 kez podyuma çıkabildim şükür ve dualar ile yani .
-
Tuning ustası nasıl olunuyor onu öğrenmem lazım işte normalde hatasız sınırlarda maks saldırarak oynuyorum sıralama da istediğim yerlere gelemiyorum yaptığım tek ayar Tekeri Soft yapıp benzini 3 tura ayarlamak bu.
-
Az once WRC oyunu on siparis verenler icin erken erisim oynamaya acildi.sistemde Rtx 3080 12gb ve 32gb ram var. Sunu soyleyim optimizasyon grafikler leş. Aninda iade ettim. Yatip kalkip forza motosporta sukredelim arkadaslar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kadir59 -- 31 Ekim 2023; 7:21:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben de akıyor oyun. Grafikler konusunda da alan wake 2 den wrc ye geçince kötü geldi evet
Japonya rallisin de vram 13gb kadar çıktı. çok fazla geldi bana
Rt 4080 kullanıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben standart quik play de 2k ultra ayarlarda 70 fps civarina ayarladim ama takilmalardan anlik fpsler 25, 32 lere dusup drop yemekten oynayamadim. Ki bir de nvidia destekli cikarmislar oyunu. Motosport ile karsilastiracak olursak, Motosportun grafikler cok daha iyi geldi gozume. En azindan onda fps drop yemiyordum hic.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bende Rtx3060 var acaba nasıl bir performans alırım. Sabah açamadım işe geçince
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Haklısınız hocam grafikler motosport dan kötü
Tabi sizin sisteminiz de güzel drop un sebebi hdd olabilir mi nereye yüklediniz bilmiyorum ama
Ssd ye yükledim ben
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi run...rabbt -- 31 Ekim 2023; 9:43:45 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Full hd high, 2k mediumda oynarsinda sarmaz hocam soyleyim. Codemasters firmasindan boyle birsey beklemezdim. Artik oyunlar nedense cogunlukla kotu yapiliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dirt 5 i de Codemasters yapmıştı o da böyleydi noluyo bu yarış oyunlarına ya.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Her zaman ssd hocam 980 pro var. Belkide yaptigim ayarlarda cakisma vardir cok ayrintiya giremeden sogudum direk
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir konuda bilgi verebilir misiniz:
bir SETUP var: burada parça söküp-takıp değiştiriyoruz ve aracın "PI" değeri buna göre oluyor. Bu SETUP multide yok ve herkes zaten sabit SETUP giriyor yarışa. doğru mu anladım?
bir de TUNING var: burada lastik basıncını değiştiriyoruz ve dediğiniz ince ayar kısmı oluyor. Bu TUNING multide serbest ve insanlar bu ince ayar ile mi "PI" değeri aynı olan aracımı geçip bana 4-5 saniye fark atabiliyorlar?
-
Tuning ile tur başına 5 saniye kazandırmaz. Yarıştığım seride tuning 1 - 1,5 saniye fark yaratabiliyor.
Şu ana kadar gördüğüm yapılan en çok hata sürekli geç fren ile zaman kazanılacağı düşünülmesi.
İyi tur süreleri çıkarmak istiyorsan belli kurallar var.
Virajları aracın hızını taşıyarak dönmek ve aracın ağırlık merkezini ortada tutmaya çalışarak hızlı bir çıkış almak. (Bu pistte en büyük zamanı kazandırır.)
- (Trail Brake) Viraja girerken kademeli olarak gaz pedalını bırakmak. Örneğin keskin bir viraja % 80 ile fren başladığında virajın doğru noktasına kadar % 70 > % 50 > % 30 > % 10 gibi freni kademeli düşürüp hem hızı viraj içine taşıyabilir hemde aracın ağırlık merkezini ortada tutarak çok hızlı bir çıkış alabilirsiniz.
Pisti tüm sınırlarını kullanmak (İkindi olarak en çok süreyi kazandırır.)
- Oyunun ayarlarında pistin sınırlarını gösteren bir ayar var nokta nokta olanı açarsanız çok büyük kolaylık sağlıyor.
- Viraj giriş ve çıkışlarında aracın en kötü 1 lastiği bu çizginin içinde kalacak şekilde dönmeye çalışın.
- Virajları dönerken yarış çizginizi genişten dara > dardan genişe olacak şekilde ayarlayın. (Bazı uzun ve geniş virajlarda bu kural değişebilir.)
Benim aklıma gelen hız kazanabileceğiniz en önemli iki konu bu. Trail brake ve pist kullanımı hakkında bir çok video ve site var bunları izleyerek çok kolay kendinizi geliştirebilirsiniz.
-
anti roll bars - viraj demirlerini bir tık soft yaparım ben genelde . %15-20 düşürüyorum . sürüş yüksekliği en düşüğün bir tık üstünde , map eğer düz değilse en düşüğün 2 tık üstü . vites dişlisi ise antrenman sırasında düz yolda mesela araba max kaç yapıyor . atıyorum 300 km yapıyorsa vites ayarını 300km'ye düşürüyorum hızlanma artsın diye . aero ise tamamen gene map'e bağlı . düz yolu fazla ise top speed, çok virajlı map ise viraj ağırlıklı gidiliyor . diferansiyel ise hızlanma 60 ya da 100, yavaşlama ise 0 ya da 20 . multide bu setuplar kullanılıyor .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaea -- 31 Ekim 2023; 13:56:53 > -
Hocam teşekkürler, bir de yukarıda yazdığım gibi multide SETUP herkesin aynı; değil mi? Değişen sadece sizin bahsettiğiniz ince ayarlar; yani benim TUNING diye adlandırdığım şey?
-
evet, teknik sınırlama modunda parçalara müdahale yasak sadece işte ince ayar . o da sınırlı katkı veriyor .
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X