Şimdi Ara

Fritz!Box Kullanıcılar Kulübü (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.420
Cevap
17
Favori
38.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt

    Konuyu kirletmek istemiyorum. Sizin özel mesajınız kapalı. Benim sorunu yaşayan bir arkadaş,

    https://www.reddit.com/r/Chromecast/comments/u13bud/chromecast_with_google_tv_stuck_in_reboot_loop




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 14 Temmuz 2023; 17:18:19 >
  • bu soruna çözüm bulamayan kullanıcılar var görünüyor. google'dan yanıt da alamamışlar. bilinen soft ve hard reset yöntemini tarif etmişler yine. sadece birinci nesilde yöntem biraz farklı görünüyor:


    1. Chromecast TV'ye takılı ve açık durumdayken, Chromecast cihazındaki düğmeyi en az 25 saniye veya sabit LED ışık kırmızı renkte yanıp sönene kadar basılı tutun.
    2. LED ışığı beyaz renkte yanıp söndüğünde ve TV karardığında düğmeyi bırakın. Cihaz daha sonra yeniden başlatılmalıdır.


    senin modelin reset prosedürü ise:


    1. Chromecast TV'ye takılı ve açık durumdayken, Chromecast'in arkasındaki düğmeyi basılı tutun. LED sarı renkte yanıp sönmeye başlamalıdır. 
    2. LED ışığı sürekli beyaz yandığında düğmeyi bırakın; Chromecast'in sıfırlanması gerekir.

    şeklinde.



    önerilen bir şey var o da farklı bir tv kullanılması. yine dikkatimi çeken bir şey o cihazın mutlaka tv'ye takılı olması. tv'ye de hdmi'den takılı olduğuna göre şuna dikkat etmen gerekir diye düşünüyorum. o cihazın tv'ye takılı olduğunu algılaması gerekiyor olabilir. bu durumda hdmi arc olan yere bu cihazı takmanı öneririm. tv otomatik olarak bu cihazı açmaya çalışacaktır. mesela benim uydu receiver'i tv algılamıyor. elle hdmi seçiyorum her seferinde. Fritz!Box Kullanıcılar Kulübü  belki bu sorununu çözmek için bir işe yarayabilir. bunun haricinde, mobil app uygulaması var görünüyor. yani boot etmiyor görünen bir cihazı kablosuz olarak app üzerinden yine de görmek mümkün olabiliyor mu bakmak lazım. diğer son bir seçenek sanıyorum bu cihazı ethernet ile internete bağlamak mümkün. https://support.google.com/chromecast/answer/6178505?hl=en interneti gördüğü anda, yazılım güncellemesi yapabilir belki? ayrıca yarım kalan bir güncelleme nedeniyle boot sorunu yaşıyor olabilir misin? belki bu ethernetden bağlantı olayı da sorununu çözebilir. denemek lazım. ayrıca manuel güncelleme olayı yok görünüyor. yani ben güncelleme doayası göremedim. bunları kontrol ettin denedin denedin. olmadı, al eline çekici, sonra resmini çek google gönder. sizin yapacağınız cihazın.. Fritz!Box Kullanıcılar Kulübü  dersin.





  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt

    Mutfaktaki tv ye takdım,başka adaptör denedim yine aynı.Phlips tv de hdmı arc var ama karşısındaki kısım kapalı yazıyor kumanda ile açık yapamadım.

    Cihaz ağa bağlanmadığı için telefondan chromecast uygulamasında ulaşamıyorum görebilsem reset atacağım.

    Typ c aparatım var ama ona takacak eternet çeviricim yok.Kayseride bulmamda mümkün değil. Bunun ilave aparatlarıda cihazın yarı parasına satılıyor.Ucuz bir şey olsa daha öncede aklıma gelmişti.Yeni eve taşındım.İnternet bağlandı dediğiniz gibi güncelleme veya internete bağlanamama gibi bir şey oldu.Veya lisanslı bir cihaz olduğu için uyumsuz bir apk mı yol açtı bilemiyorum.Fire tv stick 4 k maxta internete bağlanamıyor diye uyarı verdi ama ağı gösterince çalıştı.

    Pc den bağlanma yöntemide bulamadım.


    Çekice az kaldı da faturalı garantisi devam ediyor satıcı çamura yatıyor,tüketici hakem heyetine şikayet ettim, 5 ay oldu olumlu olumsuz cevap çıkmadı.


    İstanbulda oğlumun yanına gittiğimde yaparım diyen arkadaşın yanına da uğramayı düşünüyorum.





  • cimbom38 kullanıcısına yanıt

    aşağıdaki formu doldurarak, sorununa çözüm aramayı deneyebilirsin.


    https://support.google.com/googlenest/contact/nest_community

  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt

    Sağolun mesaj gönderdim.Linke tıklayınca isim ,mail adresim vs çıktı daha önce burdan mesaj yazmaya çalışmıştım ondanmı acaba?



    Fritz!Box Kullanıcılar Kulübü
  • FRITZBOX 7530 AX ANNEX SECENEKLERİ YOK, DSL SINYAL YOK


    Fritzbox Almanyadan 7530 AX geldi, kurulum başlangıcında veya DSL information - Line Settings 'te Annex A veya Annex B görünmüyor.


    7530 Alman Firmware li bu cihaz international yapılabiliyor mu, eğer mümkünse yardımcı olabilir misiniz.


    7530 da en son firmware 256.07.56 yüklü.


    VLAN ID --> 35


    Şu an 7490 kullanıyorum, geldiğinde avme dönüşümü ile çözülmüştü, 7530 un da ayarları aynı sadece annex aktif olmadığı için yapamadım. (ADAM2 ile bağlanılamıyor.)


    Resimlerde setupları göstermeye çalıştım.


    https://i.hizliresim.com/aivts5o.jpg Ana ekran 7530


    https://i.hizliresim.com/tkit3xx.jpg VLAN ID 35, DSL ATM otomatic dedect, VPI VCI 8/35 ve 1/31 denendi


    https://i.hizliresim.com/suohkrh.jpg DSL seçili


    https://i.hizliresim.com/k95vv8c.jpg ANNEX seçeneği yok


    https://i.hizliresim.com/o54uzo1.jpg 7490 şu an sorunsuz kullanıyorum


    https://i.hizliresim.com/eakfvhl.jpg 7530 DSL yok


    https://i.hizliresim.com/nckg8mx.jpg 7490 aynı hatta DSL var sorunsuz çalışıyor.





  • bsongul B kullanıcısına yanıt
    Hocam ana ekranda interrupted yazısının yanında Open diagnostic yazısına bir tıklayın. System>Event Log a gidecek. Oranın görüntüsünü paylaşabilir misiniz? Kablo hiç bağlı değil gibi ama 3 farklı kablo denediniz. Bakalım hata mesajı nedir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Event log da maalesef birşey görünmüyor. factory reset de yaptım.


    Fritz!Box Kullanıcılar Kulübüwww.hizliresim.com
    sr2k4t0.jpg
    https://www.hizliresim.com/sr2k4t0
  • bsongul B kullanıcısına yanıt

    Aklıma başka bir şey gelmiyor, Diğer arkadaşlar da bir değerlendirsin bakalım. 7490 ın adaptörünü buna takarak deneyin bir de. Uyumludur.

  • AX olanlarda ADSL yok ??? Annex seçimi bundan dolayı yok zaten. VDSL’de zaten o seçeneğe gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gps.navigation kullanıcısına yanıt

    Selam,


    Modem konusunda şüphe çok zayıf.


    İlginç olan 7490 çalışıyor ama onu ANNEX B yapınca onda da DSL sinyal gitti, bizim Turktelekom alt yapısından olabilir mi?


    Turk telekom 35 Mb normal line kullanmama rağmen galiba bu modemi bir şekilde eğer imkan varsa ANNEX A şeklinde çalıştırmam gerek.


    Modemi kargo ile kontrol için göndersem yardımcı olabilir misiniz veya bu tip cihazlara hizmet veren kişi veya firmalar var mı.



    https://i.hizliresim.com/o54uzo1.jpg 7490 Turkteleokom bağlantı bilgileri (ANNEX A seçili- B de DSL sinyali gidiyor)



    İyi Pazarlar,

  • bsongul B kullanıcısına yanıt
    Hocam sanki sizin mevcut bağlantınız ADSL gibi ama ADSL 35 mbit diye bir şey de yok. Bildiğim kadarıyla max 16mbit.

    Ayrıca 7490 ın Annex B ye alınca çalışmıyor olması yine ADSL kullandığınız hissi veriyor. Sizin DSL information sayfalarınıza dikkatli bakalım. 35 mbit değil mi acaba hızınız.

    Modemi gönderirseniz hepimiz yardımcı oluruz o kolay kısmı.

    Edit: Baktım şimdi herkes gibi vdsl2 17a: 35/6 hız ADSL ile olmaz zaten.

    İsterseniz Vdsl kullanan bir komşunuz / arkadaşınızda da bir deneyin.

    Bir turk telekomu aratıp bağlantınıza bir reset attırmak belki denenebilir.

    7490 annex b de bağlı iken power/ dsl sabit yanıyor mu yoksa yanıp sönmede mi kalıyor?
    Dsl bağlantısı olduğunda şifre hatalı da olsa sabit yanmalı. Sizde bu da ilginç.

    Broadcom yeni chipset ile Ikanos Dslam uyumsuzluğu mu acaba diyeceğim ama 7490 daki durumda normal değil. 😀



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 16 Temmuz 2023; 9:15:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Bu civarda herkeste aynı olabilir ama denemeye çalışacağım.


    35mB olması ama Annex B de 7490 nın da çalışmaması garip.


    Turktelekom ile görüşme öneriniz içinde teşekkürler, arayıp deneyeceğim.


    7490 de annex B de power/dsl led sabit aralıklar ile yanıp sönüyor, DSL sinyali yok gibi aynen 7530 olduğu gibi.


    Denemek için bu tarafa bir bakınayım, olmazsa sizden yardım isteyebilirim.


    Gelişmelere göre özelden tel mi verip whattsapp ile adresinizi öğrenirim.


    Yardımlarınız için teşekkür ederim

  • bsongul B kullanıcısına yanıt

    Son paylaşımlarınızda her iki modem ile sorunlar yaşadığınızı anlıyorum.

    Türktelekoma arıza kaydı açtırın. Faydası olabilir.

    Çözüm sağlanamaz ise bulunduğunuz bölgede konusunda iyi bir bilgisayarcıyıda hat sorunları için çağırabilirsiniz. Kendi yöntemleri ile denemeler yapıp belki çözüm sağlar.

    Kargo ile modem gönder getir en son plan olmalı bence.

    Modeminiz göndereceğiniz kişide çok büyük ihtimal çalışacaktır diye düşünüyorum. Fakat bunun size yine faydası olmayacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tcebeci1 -- 16 Temmuz 2023; 10:21:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tcebeci1 kullanıcısına yanıt

    Evet, eğer 7490'u ANMEX B 'ye alınca onda da DLS sinyal gidiyor.


    7530 AX de DSL sorunu var.


    Bugün veya yarın TURKTELEKOM ile görüşmeye çalışacağım ama Fritzbox DSL konusunda bilgileri ne durumda bilemiyorum. Turktelekom ile arıza içeriği konusunda görüşmemde tavsiyeniz var mı.


    İstanbul da mı ikamet ediyorsunuz.


    Çevremde hat sorunları için bilgisayarcı araştırıyorum.


    Yardımlarınız için teşekkür ederim

  • bsongul B kullanıcısına yanıt
    Evet hattınız gerçekten sorunlu mu onu da görmek lazım. Siz 7490 için resimdeki sayfayı da bir paylaşın buradan.
    Fritz!Box Kullanıcılar Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 16 Temmuz 2023; 11:44:51 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Selam istemiş olduğunuz aşağıdadır.



    Fritz!Box Kullanıcılar Kulübüwww.hizliresim.com
    ho9aitq.jpg
    https://www.hizliresim.com/ho9aitq
  • bsongul B kullanıcısına yanıt
    Hattınızda da bir sıkıntı görünmüyor. Müşteri hizmetleri çözebilir belki. Siz Broadcom chipli bir modem aldığınızı, saha DSLAM tarafının ise Ikanos olduğunu, mevcut modemi de ancak Annex A yaparak bağlandığınızı belirtin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Modemi 2 sokak aşağıda oturan ve fritzbox kullanan kardeşimde denedim, sorunsuz çalışıyor hatta takar takmaz çalıştı.


    Benim fark ettiğim santraller DSL EXCHANGE  farklı galiba


    bendeki DSL EXCHANGE santral IKANOS Version 1.1 ,       DSL Version 1.100


    Kardeşimdeki  DSL EXCHANGE santral BOARDCOM 177.161


    Bu sıkıntıyı gidermek için ne yapabilirim, yardımcı olur musunuz.


    https://i.hizliresim.com/mcxjktu.PNG Kardeşime ait olan DSL EXC.


    https://i.hizliresim.com/nckg8mx.jpg Bana ait olan DSL EXCH





  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Tamam teşekkür ederim

  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.