Şimdi Ara

FS 2004-FSX YARDIM BAŞLIĞI-TÜM SORULAR BURAYA (Başka konu açmayın) (57. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.397
Cevap
11
Favori
106.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar elimdeki saitek x52 proyu satıyorum başlık açtım linki budur sanırım siz ilgilenirsiniz buyrunhttp://forum.donanimhab...658/f_//tm.htm#86480658
  • Ofbeat O kullanıcısına yanıt
    Link açılmıyo dostum haberin olsun ... kullanmışsın!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoSSgO -- 14 Ocak 2014; 6:21:03 >
  • http://forum.donanimhaber.com/m_86480658/tm.htm pardon linki yanlış atmışım evet 2. el ürün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ofbeat -- 14 Ocak 2014; 15:02:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoSSgO

    Bu arada beyler sid star gerçek rota ile uçuran ATC eklentileri varmış bir kaç tane hatta bunlardan bir tanesi sesli iletişim kuruyoruz atc ile bunları kullanan var mı? ses komutu mühim değil de sid star konusunda ne derece başarılı?

    Vaktini ayırıpda bana böyle bir makale hazırladığın için çok teşekkür ederim.stal işini hallettim artık stal olmadan kalkabiliyorum eğer olursamda hemen toparlıyorum herşey sırayla sıra geldi ils olmadan manuel olarak inmeye ils le inmek kolay ama manuel çok zor bi türlü pisti denk getiremiyorum denk getirsemde ya erken iniyorum yada geç kalıyorum sanırsam buda pratik işi süreki bıkmadan sıkılmadan çalışmak daha yolun başındayım tekrar teşekkür ederim.
  • arkadaşlar, fsx te rüzgarın yönü ve şiddeti ayarlanabiliyor mu? hava şartlarını stormy weather a getiriyorum. rüzgar hızı en fazla 18 nat oluyor. 18 natda da videolarını bol bol izlediğimiz o harika croswind inişler olmuyor. şöyle yandan ne bileyim 50-60 nat olsa da uçağı yan yan kayarak indirsem ne güzel olacak yahu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceranteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoSSgO

    Bu arada beyler sid star gerçek rota ile uçuran ATC eklentileri varmış bir kaç tane hatta bunlardan bir tanesi sesli iletişim kuruyoruz atc ile bunları kullanan var mı? ses komutu mühim değil de sid star konusunda ne derece başarılı?

    Vaktini ayırıpda bana böyle bir makale hazırladığın için çok teşekkür ederim.stal işini hallettim artık stal olmadan kalkabiliyorum eğer olursamda hemen toparlıyorum herşey sırayla sıra geldi ils olmadan manuel olarak inmeye ils le inmek kolay ama manuel çok zor bi türlü pisti denk getiremiyorum denk getirsemde ya erken iniyorum yada geç kalıyorum sanırsam buda pratik işi süreki bıkmadan sıkılmadan çalışmak daha yolun başındayım tekrar teşekkür ederim.

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) Dediğim gibi sırasıyla gidersen bir sonraki basamakta sorun yaşamazsın. en temelden en detaya. Doğru yoldasın ;) Denemeye devam edip araba kullanır gibi rahat iniş yapmaya başlıycaksın bi süre sonra. İniş için de bi ipucu.inişte hızını stall a yakın tut. Ancak alçalma varyometrene göre ayarla hızını tam iniş anında hafif stall olur gibi motor gücünü kesip burnu çok az kaldırıp yumuşak bi şekilde teker koymaya çalış! Başarılar.




  • rudder pedallarını klavyede hangi tuşla kullanabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac4

    rudder pedallarını klavyede hangi tuşla kullanabilirim

    num pad'deki "0" ve "enter"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blk

    arkadaşlar, fsx te rüzgarın yönü ve şiddeti ayarlanabiliyor mu? hava şartlarını stormy weather a getiriyorum. rüzgar hızı en fazla 18 nat oluyor. 18 natda da videolarını bol bol izlediğimiz o harika croswind inişler olmuyor. şöyle yandan ne bileyim 50-60 nat olsa da uçağı yan yan kayarak indirsem ne güzel olacak yahu.

    Arkadaşlar, rüzgar şiddeti ve yönü manuel olarak ayarlanabiliyor mu? Bilgisi olan var mı?
  • Arkadaşlar benim sorunum biraz farklı. Oyun FSX deluxe edition sp1+sp2 orjinal cd ödünç aldım arkadaştan ama lisans limiti dolduğu için crackledim. Flight plannerda uçuşu tamamen planlıyorum(multi). En sonda "do you want fs to move your aircraft to departure listed on the flight plan?" sorusu çıkıyor. Yes desem de No desem de oyun donuyor ve kapanıyor. Sonrasında hata raporu gönder şeysi çıkıyor(XP) orada Fatal error occured yazıyor. Ne yaparsam yapayım oluyor bu. Oyunu silip baştan kurdum. Ne yapmalıyım?
  • Arkadaşlar fs 2004 ten fsx e geçtim. Korsan dvd aldım ve yükledim. Ama yazılar rusça ve bir sürü soru işareti var (??????? ??? ?????) Optionsa ulasamiyorum. Biri şu dil ayarları nerde fotosunu cekip gonderebilir mi ?? help meee



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scloasss -- 26 Ocak 2014; 16:12:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Error GPS loading hatası alıyorum bu yüzden ils inişim sıkıntı oluyor nasıl halledebilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scloasss

    Arkadaşlar fs 2004 ten fsx e geçtim. Korsan dvd aldım ve yükledim. Ama yazılar rusça ve bir sürü soru işareti var (??????? ??? ?????) Optionsa ulasamiyorum. Biri şu dil ayarları nerde fotosunu cekip gonderebilir mi ?? help meee

    fsx klasörünün içinde toeng adında bir dosya var onu çalıştır İngilizceye döner fakat o hatayı veren tüm fsx setupları bozuk oluyor sen başka bir setup bul bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExYq

    Arkadaşlar benim sorunum biraz farklı. Oyun FSX deluxe edition sp1+sp2 orjinal cd ödünç aldım arkadaştan ama lisans limiti dolduğu için crackledim. Flight plannerda uçuşu tamamen planlıyorum(multi). En sonda "do you want fs to move your aircraft to departure listed on the flight plan?" sorusu çıkıyor. Yes desem de No desem de oyun donuyor ve kapanıyor. Sonrasında hata raporu gönder şeysi çıkıyor(XP) orada Fatal error occured yazıyor. Ne yaparsam yapayım oluyor bu. Oyunu silip baştan kurdum. Ne yapmalıyım?

    ayarların ne durumda? hangi uçakta fatal hatası verdi? öncelikle windows7 64bit kullan.
  • Size bir bir sorum olacak ben bu simulasyon oyununu bilgisayarcıdan aldım benim laptop asus ultrabook 8gb ram 500 gb hafıza var bu asus un ultrabook a cd girmediği için oyunu orada kurdurdum (flaş bellekten).Oyun orada açtım oyun ingilizce değildi ve bizim menüde fre flight, options, home vs. yazan yerde soru işaretleri var ve dili Rusça sanırım adam bana senin pc de oyunun demosu yüklü (ben kurmuştum) eğer onu silersen düzelir dedi bende eve gidince sildim ve düzelmediğini gördüm yardım edin lütfen
    illa bir çözümü vardım.




  • Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce FSX'e başladım. Bu 2 haftada öğrenebileceğim maksimum seviyede bilgileri öğrendiğimi sanıyorum. PMDG 737 ile kalkış yapıp ils ile inebilecek seviyedeyim. Şimdi size çeşitli sorularım olacak.

    1) Taxi esnasında yönlendirmeyi eleronlarla mı rudderlarla mı yapıyoruz? Ben rudderlarla yapıyorum.

    2) FMC'de runway remain bölümüne pistin uzunluğunu mu giriyoruz? Ne işe yarar?

    3) cost index ve reserves tam olarak nedir?

    4) Yine FMC'de crz alt kısmına seyir yüksekliğimizi giriyoruz. Bu değeri buraya girmemizin ne etkisi var? Uçuşu direkt yönlendiriyor mu? Gösterge mi?

    5) Mini ekran nasıl açıyoruz? Örneğin normalde cockpit görünümü olacak küçük ekranda da uçağımızı dıştan göreceğiz.

    6)Kalkış esnasında overheadde adını unuttuğum motor zımbırtısı cont'a alıyoruz.(Sürekli ateşleme için) Bu off'ta kalsa ne olur? Tüm uçuş esnasında Cont'da mı kalmalı?

    7)Görüntüde sağa sola kaymayı nasıl yapıyoruz?

    8)Overhead'de kabin basıncı için feet girdiğimiz bir yer var. Bu bölüm zaten auto'da değil mi? Niye girmemiz gerekiyor?

    9)ILS varken VOR ne işe yarar? Ne zaman kullanılmalı?

    10)FMC'de Perf İnit'de trans alt var. Buraya neyin yüksekliğini girmeliyiz? Buraya gireceğimiz değer bizzat uçuşu yönlendiriyor mu? Yoksa bir gösterge niteliğinde mi?

    11)Kalkıştan önce auto brake'i bir aksilik olursa diye rejectable'a alıyoruz. Bir aksilik oldu diyelim ne yapacağız. Rejectable'a almamız neyi değiştirecek?

    12)Uçak pistteyken fren için, gazı kesmek ve reversları açmak dışında yapılabilecek başka bir şey var mı benim bilmediğim?(Parking Brakeler fren olarak kullanılmıyor, Bir de sanırım speed brake grounda alınabilir tam emin değilim.)

    13)Herhangi bir leg için hız değerini FMC'de nasıl giriyoruz? Ben alt değerini girebiliyorum ama hızı giremiyorum.

    14)Legslerde bazı yazılar mor gözüküyor. Bu ne anlama gelir?

    14)FMC'de FIX butonu ne işe yarar?


    Şimdilik bunlar geldi aklıma. Zaten çok fazla ve dağınık oldu, kusura bakmayın. Benim de gözüm korktu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albay7 -- 31 Ocak 2014; 4:59:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilot61

    Size bir bir sorum olacak ben bu simulasyon oyununu bilgisayarcıdan aldım benim laptop asus ultrabook 8gb ram 500 gb hafıza var bu asus un ultrabook a cd girmediği için oyunu orada kurdurdum (flaş bellekten).Oyun orada açtım oyun ingilizce değildi ve bizim menüde fre flight, options, home vs. yazan yerde soru işaretleri var ve dili Rusça sanırım adam bana senin pc de oyunun demosu yüklü (ben kurmuştum) eğer onu silersen düzelir dedi bende eve gidince sildim ve düzelmediğini gördüm yardım edin lütfen
    illa bir çözümü vardım.


    yukarıda dili değiştirmek için cevap vermiştim ama. sonuç olarak ?????? şeklinde yazıları olan fsx setupları bozuk. sen temizinden başka bir setup bul kur.




  • 1.eleronla
    2.pist uzunluğu giriliyor. Bir ise yaramaz.
    3.cost index yakıt endeksi, reserves, ekstra yakit.
    4.fmc degeri girmemiz lazim otopilot icin.
    5.ü ve ğ
    6.havalandiktan sonra off
    7.ctrl enter ya da shift enter ya da Backspace. Sana onerim ezdok kurman.
    8.manuel olmasin sonra Helios gibi bayılır oksijensiz kalırsınız.
    9.vor geçiş noktasi. Ils iniş sistemi. Tamamen farklılar.
    10.gecis altitude girilir. Otopilot icin gerekli.
    11.gazi kestiginde fren en kuvvetli sekilde otomatik calisir sen frenlemezsin. Rejecte almazsan sen frenleyeceksin.
    12.speed brake armed yap.
    13.bilmiyorum.
    14.fmcde ariza varsa duzeltir.

    Saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Albay7

    Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce FSX'e başladım. Bu 2 haftada öğrenebileceğim maksimum seviyede bilgileri öğrendiğimi sanıyorum. PMDG 737 ile kalkış yapıp ils ile inebilecek seviyedeyim. Şimdi size çeşitli sorularım olacak.

    1) Taxi esnasında yönlendirmeyi eleronlarla mı rudderlarla mı yapıyoruz? Ben rudderlarla yapıyorum.

    2) FMC'de runway remain bölümüne pistin uzunluğunu mu giriyoruz? Ne işe yarar?

    3) cost index ve reserves tam olarak nedir?

    4) Yine FMC'de crz alt kısmına seyir yüksekliğimizi giriyoruz. Bu değeri buraya girmemizin ne etkisi var? Uçuşu direkt yönlendiriyor mu? Gösterge mi?

    5) Mini ekran nasıl açıyoruz? Örneğin normalde cockpit görünümü olacak küçük ekranda da uçağımızı dıştan göreceğiz.

    6)Kalkış esnasında overheadde adını unuttuğum motor zımbırtısı cont'a alıyoruz.(Sürekli ateşleme için) Bu off'ta kalsa ne olur? Tüm uçuş esnasında Cont'da mı kalmalı?

    7)Görüntüde sağa sola kaymayı nasıl yapıyoruz?

    8)Overhead'de kabin basıncı için feet girdiğimiz bir yer var. Bu bölüm zaten auto'da değil mi? Niye girmemiz gerekiyor?

    9)ILS varken VOR ne işe yarar? Ne zaman kullanılmalı?

    10)FMC'de Perf İnit'de trans alt var. Buraya neyin yüksekliğini girmeliyiz? Buraya gireceğimiz değer bizzat uçuşu yönlendiriyor mu? Yoksa bir gösterge niteliğinde mi?

    11)Kalkıştan önce auto brake'i bir aksilik olursa diye rejectable'a alıyoruz. Bir aksilik oldu diyelim ne yapacağız. Rejectable'a almamız neyi değiştirecek?

    12)Uçak pistteyken fren için, gazı kesmek ve reversları açmak dışında yapılabilecek başka bir şey var mı benim bilmediğim?(Parking Brakeler fren olarak kullanılmıyor, Bir de sanırım speed brake grounda alınabilir tam emin değilim.)

    13)Herhangi bir leg için hız değerini FMC'de nasıl giriyoruz? Ben alt değerini girebiliyorum ama hızı giremiyorum.

    14)Legslerde bazı yazılar mor gözüküyor. Bu ne anlama gelir?

    14)FMC'de FIX butonu ne işe yarar?


    Şimdilik bunlar geldi aklıma. Zaten çok fazla ve dağınık oldu, kusura bakmayın. Benim de gözüm korktu :)





    bildiğim kadarı ile:

    taxi rudder ile yap.

    runway kısmına pist numarasını gir.

    reserves 10 değerini gir cost 50 biri yakıt diğeride motor performans

    uçak girdiğin crz altude e tırmanır ve o seviyede kalır.

    yumuşak 'ğ' tuşu ile mini ekran yaparsın.

    space basık tut görüntü kaydrırsın.

    ineceiğin piste yaklaşık 25m kala vor aktif edersin uçak pist hattına oturur. ils ile glide slope açısını yakalarsın pist başına alçalırsın.

    trans altude Turkiye üzeri uçuşlarda 10000ft giriceksin.
    autuo break rto konumu uçak pistte kaşarken acil drumda kalkış iptali olursa en kısa sürede durmanı sağlar.

    piste yavaşlamak için speed break arm konumuna getir.
    hız girmek için örn: gayem '210/6000' gibi.
    değişiklik yaptığın legsler mor görünür.
    fmc fix burda anlatmak uzun.




  • Arkadaslar piper j'ye flap nasil veririm duz iniyor. Bir de landing gear düğmesini bulamadım piper icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.