Şimdi Ara

GALAXY A7(2015) MAĞDURUYUM. NE YAPMALIYIM?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    14.06.2015 tarihinde SAMSUNG TÜRKİYE garantili Galaxy A7(2015) model telefonumu satın aldım. Soketinde yaşanan sorun nedeniyle şarj almıyordu ve ilk servisine tam 2 ay sonra, 14.08.2016 tarihinde, sorunu anlatarak ilettim. Servise gittiği günden itibaren telefon bir daha normal haline geri dönmedi. Aşağıda SAMSUNG'a telefonumu 7.kez verirken ilettiğim 4 sayfalık not var. Orada her şeyi en başından anlattım. Bir göz atarsanız:

     GALAXY A7(2015) MAĞDURUYUM. NE YAPMALIYIM? GALAXY A7(2015) MAĞDURUYUM. NE YAPMALIYIM?
     GALAXY A7(2015) MAĞDURUYUM. NE YAPMALIYIM? GALAXY A7(2015) MAĞDURUYUM. NE YAPMALIYIM?

    Bahsettiğim gibi 7.kez servisine iletiyorum. Bu konuda değişim talep etmeme rağmen 4 kez parça değişimi olmadığı için bunu yapmayacaklarını belirttiler. Yani kendilerine de sordum: "Ben bu kadar buraya geliyorum ve sorunlarıma kalıcı çözüm istiyorum. Yani parça değişimleriniz de işe yaramadığına göre, sizin bu telefonu değiştirmeniz için benim illa bu telefonun parçasını değiştirebileceğiniz hale mi getirmem gerekiyor?" Gerçekten hiç memnun kalmadım. Servis takibi yaptığımda ONARIM YAPILIYOR yazısı ile karşılaşıyorum. Demek ki 7.kezde de sorunu çözebileceklerinden umutlu arkadaşlar. SAMSUNG Çağrı Merkezini aradım 2 ayrı defa Merkez ve Servise Detaylı Onarım talebi gönderildi. Fakat içime sinmedi. Dün SAMSUNG internet sohbetinden kendilerine şikayetimi ilettim. Fakat yine telefonun beni mağdur edecek şekilde geleceğini düşünüyorum ve inanın çok rahatsızlık duyuyorum. Bu konuda karşıma muhattap olarak alabileceğim kimseyi bulamıyorum. Servis merkezinde telefonu teslim alan bayanlar dışında kimseyle görüşemiyorum. Bu konuda böyle mağdur edilmek gerçekten SAMSUNG'a yakışmadı. Ayıplı mal olduğunu düşündürüyor bana. Yoksa bu şekilde sürekli hatalarla karşılaşmamın bir mantığı olmamalı. İnternetteki araştırmalarımda benim kadar sorun yaşayana rastlayamadım.

    Bu konuda ne yapabilirim? Nereye, nasıl başvurabilirim? Maalesef Galaxy A7(2015) model telefonu bana tüketici değil, test edici sıfatıyla üretici kimliği hissettiriyor. Tüm düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun olurum..

    İyi forumlar..







  • Cihaz, defalarca arıza vermiş. Teknik servisten alacağın durum bildirir yazısı ile Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsin. Büyük ihtimalle ücret iadesi vereceklerdir. Verilen bu karara itiraz edebilirler, sen de maddi tazminat davası açarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Cihaz, defalarca arıza vermiş. Teknik servisten alacağın durum bildirir yazısı ile Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsin. Büyük ihtimalle ücret iadesi vereceklerdir. Verilen bu karara itiraz edebilirler, sen de maddi tazminat davası açarsın.

    Evet çokça defa yaşadım. Teknik servisten durum bildirir yazısı derken kastettiğiniz son servisten çıktığında yapılan değişikliklerin bahsedildiği kağıttan bahsetmiyorsunuz sanırım. Bunu kendilerinden mi talep edeceğim? Şu an cihaz hala serviste ve onarımı yapılıyor. Onarım yapıldıktan sonra cihazı ve servisten Durum Bildirir kağıdını alarak oraya mı gitmeliyim yoksa cihazın tekrar hata vermesini bekleyip o şekilde mi gitmeliyim? Peki Heyetin karar süresi çok mu uzun sürer? Bu süre zarfındaki mağduriyet nasıl giderilecek? Ayrıca yorumunuz için teşekkür ederim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyaotml01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Cihaz, defalarca arıza vermiş. Teknik servisten alacağın durum bildirir yazısı ile Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsin. Büyük ihtimalle ücret iadesi vereceklerdir. Verilen bu karara itiraz edebilirler, sen de maddi tazminat davası açarsın.

    Evet çokça defa yaşadım. Teknik servisten durum bildirir yazısı derken kastettiğiniz son servisten çıktığında yapılan değişikliklerin bahsedildiği kağıttan bahsetmiyorsunuz sanırım. Bunu kendilerinden mi talep edeceğim? Şu an cihaz hala serviste ve onarımı yapılıyor. Onarım yapıldıktan sonra cihazı ve servisten Durum Bildirir kağıdını alarak oraya mı gitmeliyim yoksa cihazın tekrar hata vermesini bekleyip o şekilde mi gitmeliyim? Peki Heyetin karar süresi çok mu uzun sürer? Bu süre zarfındaki mağduriyet nasıl giderilecek? Ayrıca yorumunuz için teşekkür ederim :)

    Alıntıları Göster
    @Victor Branco

    Tekrardan merhabalar,

    Samsung'a yapmış olduğum şikayetlerden sonra bugün bana bir mesaj ulaştı:

     GALAXY A7(2015) MAĞDURUYUM. NE YAPMALIYIM?

    Ardından internet sitesinden kontrol ettiğimde bunu doğrulamış oldum:

     GALAXY A7(2015) MAĞDURUYUM. NE YAPMALIYIM?


    Ve cihazın kutusunu, kulaklığını, faturası ile servis fişini alarak kendilerine ilettim. Cihazın değişimi için onay bekleyeceklerini söylediler.

    Şimdi aklıma bir şey takıldı. Ben bu cihazdan yeterince mağdur oldum ve bu cihazdan hiç memnun kalmadım. Bu değişim sağlanacaksa eğer, bunu bir üst modeli ile sağlayabilmemiz mümkün müdür? Bana ait olan A7(2015) yerine yeni modeli A7(2016)'yı talep edebilme hakkım bulunmakta mıdır? Bunun için üstüne ek miktar istenir mi veya ne şartlar gerekir? Bu konuda bilginizi paylaşırsanız gerçekten memnun olurum..

    Teşekkürler..




  • nyaotml01 N kullanıcısına yanıt
    Değişim olması gerektiğini yazacaktım ki zaten değişim önermiş Samsung. Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearlestorm

    Değişim olması gerektiğini yazacaktım ki zaten değişim önermiş Samsung. Hayırlı olsun.
    hakem heyetine gidin, 7. kez servise gittiğine dair belgeleri sunun sonra para iadesi kararı talep edin, iade çıkacaktır samsung pislik yapıp karşı dava açabilir ama kaybeder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearlestorm

    Değişim olması gerektiğini yazacaktım ki zaten değişim önermiş Samsung. Hayırlı olsun.

    Mağduriyetinin sınırını aştıktan sonra şikayetler doğrultusunda buna yönelmiş olması güzel. Teşekkür ederim. Fakat sorduğum soruya yanıt arıyorum. Bir başka model talep etme hakkım mevcut mudur? Aynı ürünü kullanarak tekrar mağdur olma düşüncesi maalesef aklımdan çıkmıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SAMSUNG A7 (2017) [ANA KONU]
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyaotml01

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearlestorm

    Değişim olması gerektiğini yazacaktım ki zaten değişim önermiş Samsung. Hayırlı olsun.

    Mağduriyetinin sınırını aştıktan sonra şikayetler doğrultusunda buna yönelmiş olması güzel. Teşekkür ederim. Fakat sorduğum soruya yanıt arıyorum. Bir başka model talep etme hakkım mevcut mudur? Aynı ürünü kullanarak tekrar mağdur olma düşüncesi maalesef aklımdan çıkmıyor.

    Alıntıları Göster
    ellerinde halen a7 2015 varsa onla değişirler, ellerinde tükenmiişse a7 2016 verirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: White Devil

    hakem heyetine gidin, 7. kez servise gittiğine dair belgeleri sunun sonra para iadesi kararı talep edin, iade çıkacaktır samsung pislik yapıp karşı dava açabilir ama kaybeder.

    Sonraki mesajımı okumadınız sanırım. Samsung değişim yapacağını söyledi. Şimdi aklımda iki yol var:

    SAMSUNG DEĞİŞİMİ A7(2015) OLARAK YAPARSA;

    Böyle bir durumda Tüketici Hakem Heyetine başvurup SAMSUNG'un bu modelinden çok çektiğimi anlatıp, belgelerle kanıtlarsam ve tekrar aynı modeli kullanmak istemediğimi, bu yönde SAMSUNG'un bir girişimde bulunmadığından bahsedersem, bana yardımcı olabilirler mi?

    SAMSUNG DEĞİŞİMİ A7(2016) OLARAK YAPABİLİR Mİ?

    Eğer öyle yaparsa yeni modelinde yaptığı farklılıklar ile memnuniyet konusunu tekrar gözden geçirebilirim. Böyle bir durumu nasıl sağlayabilirim? Üstüne ek ücret istenir mi? Koşullar nelerdir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unpop

    ellerinde halen a7 2015 varsa onla değişirler, ellerinde tükenmiişse a7 2016 verirler.

    Mağduriyetimi dile getirip bu üründen memnun kalmadığımı söylersem yeni modelini talep etme şansım var mıdır? Bu konuda izleyebileceğim bir yol konusunda bilginiz varsa paylaşabilir misiniz?
  • nyaotml01 N kullanıcısına yanıt
    Oyle bi şans soz konusu olacağını sanmıyorum. Stokta yoktur üretimi yoktur sizi arayıp derler bu modelle değiştirelim mi diye. Siz 7 kere servise verene kadar neredeydiniz bir yılda 4 2 yilda 6 defa servise giderse para iade hakkinz oluyor. Simdi servis size kagit imzalatacak ya kabul etmeyip para isteyin yada mahkemeye verin yada cihazi kullanmaya devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Doğu

    Oyle bi şans soz konusu olacağını sanmıyorum. Stokta yoktur üretimi yoktur sizi arayıp derler bu modelle değiştirelim mi diye. Siz 7 kere servise verene kadar neredeydiniz bir yılda 4 2 yilda 6 defa servise giderse para iade hakkinz oluyor. Simdi servis size kagit imzalatacak ya kabul etmeyip para isteyin yada mahkemeye verin yada cihazi kullanmaya devam.

    Bana verilen bilgide cihazın ilk servise girdiği günden itibaren 1 yıl içerisinde 4 kez parça değişimi olur, 5.kez servise girerse; 2 yıl içerisinde 6 kez parça değişimi olur, 7.kez servise girerse cihaz değişimi olacağı yönündeydi. Bu bilgiyi cihazı teslim ettiğim ayrı ayrı 3-4 müşteri temsilcisine sordum her seferinde. SAMSUNG Destek Hattı 444-77-11 ile de görüşmemde aynı cevabı aldım. Sesimi ne kadar yükseltsem, ne kadar mağduriyetimi dillendirsem de "Servisimizde gerekli işlemler yapılır" sözünü duyuyordum. Karşımda muhattaba alacağım kimseyi bulamadım. Bu konuda Çağrı Merkezine yakınıp en sonunda Genel Merkeze yönelik şikayet formunu dillendirdiler. O şekilde bu değişimin olduğunu düşünüyorum.

    Bu aşamada para iade talebinde bulunabiliyor muyum? Şartları var mıdır?
    Aksi taktirde cihazı elime alıp da bu şekilde Tüketici Hakem Heyetine başvursam istediğim gibi sonuçlandırabilir miyim?




  • nyaotml01 N kullanıcısına yanıt
    Onu tüketici hakem heyetiyle bir gorusun ama yeni cihaz sorunsuz olursa aleyhinize sonuçlanır. Cunku elinizdeki urun sorunsuz olacak. Bilir kişi raporu gerekiyor bildiğim kadarıyla. 4 kere parça değişimi ayıplı urune girer mahkemeye vererek paranızı iade alabilirsiniz. Bu garanti şartlarında da var zaten. Servis masum görünse de işine geldiği gibi davranır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Doğu

    Onu tüketici hakem heyetiyle bir gorusun ama yeni cihaz sorunsuz olursa aleyhinize sonuçlanır. Cunku elinizdeki urun sorunsuz olacak. Bilir kişi raporu gerekiyor bildiğim kadarıyla. 4 kere parça değişimi ayıplı urune girer mahkemeye vererek paranızı iade alabilirsiniz. Bu garanti şartlarında da var zaten. Servis masum görünse de işine geldiği gibi davranır.

    Yarın Tüketici Hakem Heyetine gidip bir görüşme sağlayayım, ona göre tekrar burada edindiğim bilgileri paylaşacağım. İlginiz için teşekkür ederim..
  • nyaotml01 N kullanıcısına yanıt
    Tamam ürün gelmeden gidin anlatın durumunuzu yardımcı olurlar. Bayağı bi tecrübe sahibi oldular bu konuda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam eğer ki samsung Türkiye değişimi onaylamazsa samsung un guney Kore deki şirketine olayı anlatirsaniz onlar da değişim için yardımcı olurlar ,yanlış hatırlamıyorsam birisinin de baska bi elektronik alet ile başına buna benzer bi olay gelmisti olayı bu yolla çözmüştü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucret iadesi yapilmayip, ticari olarak piyasada bulunan urunu vermek zorundalar. Yasalar bunu ongoruyor. Sayet A7 2015 model cihaz, piyasada bulunmuyorsa veya temin edilemiyorsa bir ust modelini vermek zorundalar. Aradaki fark, tuketiciyi baglamaz. Lakin, piyasada 2015 model cihaz hala bulunuyorsa aynisi ile degistirilmesi yine ongorulmustur. Cihaz degisimi yerine, ucret iadesi isteniyorsa Hakem Heyeti'ne basvurulmali. Zira buradan gelen kararlar hep iade yonunde oluyor. Samsung, kabul ederse ancak aradaki fark verilerek bir ust model alinabilir. Buna da yanasacaklarini sanmam. Degisimi aldiginiza sukretmek gerek artik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Doğu

    Tamam ürün gelmeden gidin anlatın durumunuzu yardımcı olurlar. Bayağı bi tecrübe sahibi oldular bu konuda :)


    Kendileri ile görüşmeye çalıştım fakat ayak üstü oldu. Sadece şu belgeleri getirin işleme koyalım dediler. Şikayetimi anlatmama fırsat vermediler. Tecrübeleri yoğunlaştırdı sanırım adamları :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre.avci

    Hocam eğer ki samsung Türkiye değişimi onaylamazsa samsung un guney Kore deki şirketine olayı anlatirsaniz onlar da değişim için yardımcı olurlar ,yanlış hatırlamıyorsam birisinin de baska bi elektronik alet ile başına buna benzer bi olay gelmisti olayı bu yolla çözmüştü


    Teşekkür ederim öneriniz için. Öyle bir durum söz konusu olursa Tüketici Hakem Heyeti ile birlikte bu yolu da denerim :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Ucret iadesi yapilmayip, ticari olarak piyasada bulunan urunu vermek zorundalar. Yasalar bunu ongoruyor. Sayet A7 2015 model cihaz, piyasada bulunmuyorsa veya temin edilemiyorsa bir ust modelini vermek zorundalar. Aradaki fark, tuketiciyi baglamaz. Lakin, piyasada 2015 model cihaz hala bulunuyorsa aynisi ile degistirilmesi yine ongorulmustur. Cihaz degisimi yerine, ucret iadesi isteniyorsa Hakem Heyeti'ne basvurulmali. Zira buradan gelen kararlar hep iade yonunde oluyor. Samsung, kabul ederse ancak aradaki fark verilerek bir ust model alinabilir. Buna da yanasacaklarini sanmam. Degisimi aldiginiza sukretmek gerek artik...


    SAMSUNG Servisine gidip model değişikliği konusunda Genel Merkez'e talepte bulunmalarını istedim. 444-77-11 üzerinden iletişime geçmemi söylediler. Fakat o numara da servise yönlendirmişti. Birbirlerine top atan iki yerden bahsediyorum. Tekrar 444-77-11'i arayıp bunu dile getirdim. Değişim onay sürecinde olduğunu ve bu süreçte 3 aşamadan onay geldiği taktirde beni arayarak cihazın hangi rengini istediğimi soracaklarmış. O sırada bu talebimi dile getirebileceğimi, SAMSUNG'un müşterilerini mağdur etmemek için 2. bir alternatifi olacağını söylediler. Umarım bu alternatif benden yana olur. Kendilerinden haber bekliyorum. Burada paylaşacağım.




  • nyaotml01 N kullanıcısına yanıt
    Okudum, ben size iade de alabileceğinizi yazdım, size 2016 vermezler zaten her sorun çıkan direkt üst model talep ediyor 7 defa servise gitmiş markadan memnun değilsiniz ama üst modele hayır demiyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C8C79990A -- 31 Ağustos 2016; 14:28:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: White Devil

    Okudum, ben size iade de alabileceğinizi yazdım, size 2016 vermezler zaten her sorun çıkan direkt üst model talep ediyor 7 defa servise gitmiş markadan memnun değilsiniz ama üst modele hayır demiyorsunuz.

    Yazımı okuduysanız ben markadan memnuniyetsizliğimi dile getirmedim. Bulunduğum teknik servisten ve A7(2015) modelinden memnuniyetsizliğimi dile getirdim. İsterseniz yazıyı tekrar okuyabilirsiniz. Bu modeli tekrar kullanmak istemediğim için bu model yerine verebilecekleri bir başka model, ürünün üst modelidir. Gidip de A7(2015) yerine hangi modeli önerebilirler ki? Ben bu telefona 1.700 TL ödedim. Öyleyse buna denk veya bu seviyelerde fiyatlı ürün vermesi gerekir. Eğer fark isterlerse ve bu fark fiyatı da bana uyarsa bu şekilde de kabul edeceğimi belirttim kendilerine. A7(2016)'nın da bana sorun çıkartmayacağından emin değilim. Belki gelecek A7(2015) de bana tekrar sorun yaratmayacaktır. Bunu ne siz bilebilirsiniz ne de ben. Tekrardan aynı modelle bu tür sorunları yaşamamak için bir başka model olan üst modelini talep etmeyi istedim. Lütfen düzgün okuyun ve ona göre yorum yapın. Burada ticari bir şey yapmıyorum sonuçta bireysel olarak mağduriyetimi dile getirip tekrar aynı şeyleri yaşamamak ve bu durumda uzun zamanki mağduriyetimin yerini memnuniyete bırakmaları için böyle bir şey talep edip/edemeyeceğimi, hangi yollarla bunu gerçekleştireceğimi öğrenmeye çalışıyorum. Dalga geçilecek bir konu olduğunu pek düşünmüyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.