Şimdi Ara

Galaxy S8 Amoled Yanığı Garanti Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
10.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 Yıl 1 Aydır kullanmakta olduğum Galaxy s8 telefonum daha 4.ayında iken amoled yanmasından dolayı emaar square mall'daki teknik servisinde ekran değişimi ve batarya değişimi sağlandı aradan sadece 8 ay geçmesine rağmen tekrardan aynı problemden telefonu aynı servise bıraktım fakat red cevabı ve ücretli onarım talebi aldım ekran ile birlikte batarya değiştiği için ikisinin ücreti talep edildi ancak sorunu tüm dünya bilmekte instagramın ekranı ile birlikte geri, ana ekran ve çoklu sekme tuşu ile üst bardaki saat pil vs göstergelerde ekranımda yanık ücretli talebi kabul etmediğim taktirde cihazımı garanti dışı bırakacaklarını ve ekranın kesinlikle garantiden değişimi olmayacağını söylediler internette şikayet bildirimimi oluşturdum yarın tüketici hakem heyetine başvuracağım daha önce başına gelen var ise süreç nasıl ilerliyor ve cihaz fatura bedeli talep etme şansım varmı yani iade etme şansım cihazımın herhangi bir darbesi vs bulunmamakta servis formunda ise 3.parti uygulama ekran yanığı ücretli değişim yazıyor onaylanmadığını gösteriyor sebeb çok saçma geldi bana inşallah sonucunda bir yere varabilirim







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Samsung S8 AMOLED Ekran Yanığı Garanti Sorunu

    Samsung Galaxy S8'in AMOLED ekranında S8 ekran yanığı olarak bilinen bir sorunun ortaya çıkabileceği bilinmektedir. Bu sorun, ekranda kalıcı bir görüntü bırakır ve cihazın kullanımını önemli ölçüde etkileyebilir.

    AMOLED ekranlar, her bir pikseli tek tek aydınlatan organik ışık yayan diyotlar (OLED'ler) kullanır. Zamanla, belirli pikseller aşırı kullanılabilir ve diğer pí???llerden daha parlak hale gelebilir. Bu, ekranda kalıcı bir Samsung S8 AMOLED yanığı görüntüsüne neden olabilir.

    Samsung S8 AMOLED yanığı sorunu oldukça yaygındır ve çeşitli faktörlerden kaynaklanabilir. Bunlar şunları içerir:

    • Ekranın uzun süre parlak bir şekilde kullanılması
    • Statik görüntülerin uzun süre ekranda bırakılması
    • Yüksek sıcaklıklara maruz kalma

    Samsung S8 AMOLED yanığı sorunu yaşıyorsan, cihazını yetkili bir Samsung servis merkezine götürmelisin. Sorunun ciddiyetine bağlı olarak cihazın onarılması veya değiştirilmesi gerekebilir.

    Çoğu durumda, Samsung S8 AMOLED yanığı sorunu garanti kapsamındadır. Bununla birlikte, aşağıdaki durumlarda garanti geçerli olmayabilir:

    • Cihazın düşürülmesi veya başka şekilde fiziksel olarak hasar görmesi
    • Cihazın yetkisiz bir servis merkezinde onarılması

    Samsung S8 AMOLED yanığı sorununu önlemek için aşağıdaki önlemleri alabilirsin:

    • Ekran parlaklığını otomatik ayar olarak ayarla.
    • Statik görüntülerin uzun süre ekranda kalmasını önle.
    • Cihazını aşırı sıcaktan koru.

    Samsung S8 AMOLED yanığı sorunu, cihazın kullanımını önemli ölçüde etkileyebilecek ciddi bir sorundur. Sorunu yaşıyorsan, garanti durumunu kontrol etmek ve onarım seçeneklerini görüşmek için yetkili bir Samsung servis merkezine başvurmalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ekran yanığı problemi sizle alakalı değil THH ye bunu düzgün bir dilekçe ile anlatirsanız karar sizin lehinize olacaktır.

    S8 kullanmışlığım var ışık sızmasıdan garantiye gönderdim fakat herhangi bir sonuç alamadım sonra THH ye verdim fatura bedeli iade edildi.

    Çok belli olmuyorsa uğraşmayın ışık sizmasindan THH ye başvurun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackWondo -- 9 Eylül 2018; 23:33:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tuketici mahkemesine gittiğimde faturasi mevcut kutusu vs servisinde yazili olarak 3.parti uygulamalar ekranda yanik olusturdu ucretli degisim karari mevcut bu sebeblerden versem %90 kullanici lehine sonuclaniyormus sizinde buna benzer isleminiz olmus cihaz bendemi kaliyor yoksa cihazi heyete mi veriyoruz 2.si de cihazimi operatorume kontratli aldim taksiti hala devam etmekte fatura tutarinda iade cikarsa islem nasil olur direk ucreti alabilirmiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekranın garantiden yapılması gerekir ücret istemekte ne oluyor samsung işi iyice üçkağıda dökmüş galiba önünden bile geçilmez samsung un.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan341

    ekranın garantiden yapılması gerekir ücret istemekte ne oluyor samsung işi iyice üçkağıda dökmüş galiba önünden bile geçilmez samsung un.
    Telefonumu sattım 2 gün önce sattığım yerdeki arkadaş samsung servisini aradı kağıt geldiğini ve amoled ekranda yanıkların 3.parti uygulamalar sebebi ile olduğunda kesinlikle garantiden karşılanmayacağını söyledi ancak telefoncunun tanıdığı olduğu için değişiriz dedi aldı telefonumu 3 adet 1 tanesi kvk servisi 2 taneside samsung kendi servisine götürdüm yaptıramadım telefonumu dikkat edin kullanırken size tavsiyem iyice saçmalamış samsung iphone 6s almaya bütcem yetti apple geri döndüm inşallah apple firması beni yanıltmaz.
  • Servisle sorunu çözebilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tolga-v

    Servisle sorunu çözebilen var mı?
    Sanırım yok saçma sapan bir sebebden cihazınızı garanti dışı bırakıyorlar 3.parti uygulama ekran yanığı diyerek 3000TL nin üstünde para veriyosun üstüne birde şu uygulamayı çok kullanma aynı duvar kağıdını çok kullanma parlaklığı açma gibi saçma sorunları bize yüklüyorlar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    samsung galaxy s7 pil değişimi
    2 yıl önce açıldı
    samsung galaxy s5 kasma problemi
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyazmaci468

    Sanırım yok saçma sapan bir sebebden cihazınızı garanti dışı bırakıyorlar 3.parti uygulama ekran yanığı diyerek 3000TL nin üstünde para veriyosun üstüne birde şu uygulamayı çok kullanma aynı duvar kağıdını çok kullanma parlaklığı açma gibi saçma sorunları bize yüklüyorlar

    Alıntıları Göster
    Aynen öyle, bende ki yanık whatsapp'dan kalma, ancak klavye samsung'un kendi klavyesi yani 3. parti klavye değil. THH ile sorunu çözebilen birisi varsa, emsal oluşturmak adına burada paylaşırsa çok iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tolga-v

    Aynen öyle, bende ki yanık whatsapp'dan kalma, ancak klavye samsung'un kendi klavyesi yani 3. parti klavye değil. THH ile sorunu çözebilen birisi varsa, emsal oluşturmak adına burada paylaşırsa çok iyi olur.

    Alıntıları Göster
    THH Konusunda ben bayağı araştırdım süreç 30 ila 60 gün arası sürmekte telefonu bizden almıyorlar ancak ilçe tüketici hakları ilgilenmiyor ücreti aşıyormuş ilçelerin yetkisini mahkeme sonucu çıktığı zaman bilirkişi telefonu istiyor 1 ay da telefonsuz kalıyoruz sonuç ücret iadesi oluyor ama uğraşmak istemediğimden direk sattım ben




  • Bir arkadaşımın başına geldi ben gönderdim telefonu ve degismediler 1300tl istediler.. banada saçma geldi ama benim en az 20 tane amoled telefon kullanmisligim var oyun be uygumalarda uzun zaman geciriyorum bir kere bile uygulama yanigi yada burn in sorunu ile karsilasmadim.sanirim Ekran isigi ni sonuna kadar açarsanız bu olay gerçekleşiyor ve o durumdada telefon uyarı veriyor ama yinede samsung un yaptığı ayıp..benki bana şansa denk gelmemiştir ve birgün benimde başıma gelirde degistirmezlerse o telefonu kırarım bidahada samsung almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IdontKnoWw

    Bir arkadaşımın başına geldi ben gönderdim telefonu ve degismediler 1300tl istediler.. banada saçma geldi ama benim en az 20 tane amoled telefon kullanmisligim var oyun be uygumalarda uzun zaman geciriyorum bir kere bile uygulama yanigi yada burn in sorunu ile karsilasmadim.sanirim Ekran isigi ni sonuna kadar açarsanız bu olay gerçekleşiyor ve o durumdada telefon uyarı veriyor ama yinede samsung un yaptığı ayıp..benki bana şansa denk gelmemiştir ve birgün benimde başıma gelirde degistirmezlerse o telefonu kırarım bidahada samsung almam.
    Bende zaten satıp iphone aldım geçen gün bir problemim olmuştu akasya avm deki apple storedan genius randevüsü alıp servise götürdüm 1 saat sürmedi sorunumun çözülmesi hemen hallettiler servis işini apple çok iyi yapıyor kullanıcı hataları çok bariz değilse sorun etmiyorlar samsungun 3.parti uygulamalara suç atması kadar saçma bir şey yok iphone x de aynı problemler olmuş onlarda ne yapıyorsunuz dedim genius bar daki arkadaşa direk telefon değiştiriyoruz apple bu riski göze alarak kullandı o ekranı kullanıcıların özgürlüğünü kısıtlamak gibi bir düşüncemiz yok dedi taktir ettim




  • Hortlatayim bari.

    Bende de alttaki navigasyon çubuğu (menu-geri tuşlarının olduğu bar yani ) gölge ekran yaptı. Yani kendisi gölge veya yanik ekran yaptı.
    Bakalım buna ne kulp bulup ne diyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim ekranda da düz bi çizgi gözüküyor nazar değdi :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotocum

    Hortlatayim bari.

    Bende de alttaki navigasyon çubuğu (menu-geri tuşlarının olduğu bar yani ) gölge ekran yaptı. Yani kendisi gölge veya yanik ekran yaptı.
    Bakalım buna ne kulp bulup ne diyecekler.
    Hallettiniz mi siz yoksa benim gibi red mi aldınız
  • kyazmaci468 kullanıcısına yanıt
    Hocam bendede bugun whatsappin simgeler ekranda kaldi fakat ben telefonu aldigim ilk gunden beri buna dikkat ederek kullanmistim parlakligi sona getirmedim modifiyeli whatsappla cogu yeri siyah yapmistim yinede oldu samsungun kusurlu oldugunu dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.