Şimdi Ara

Galaxy SII arızası ve Teknik servis sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Ben Galaxy SII'mi cihaz ilk piyasaya çıktığında yurtdışında (avrupa) amazondan satın aldım. 2yıl uluslararası samsung garantisi vardı cihazın. Geçen hafta arızalandı, açılmıyordu, servise (telpa) götürdüm. Anakartın arızalı olduğu ve değiştirilmesi gerektiği ancak cihaz yurtdışından alındığı için bu işlemi yapamayacaklarını söylediler. garanti belgesinde şu ibarelerde yer almaktadır: "Ürün garanti kartında da liste halinde belirtildiği üzere başka ülkelerde de garanti hizmetinden faydalanabilir" , "Samsung'un ve tayin edilmiş olan bakım şirketinin sorumluluğu garanti altındaki parçanın tamir ve / veya değiştirilmesi maliyetiyle sınırlıdır"
    Bu konuda ne yapabileceğim konusunda yardım veya fikirlerinize son derece açığım. Teknik servisle bizzat ben görüşmedim, olaylara biraz daha hakim olduktan sonra görüşeceğim. Okuduğunuz için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chepce -- 9 Aralık 2011; 12:43:06 >







  • yok mu bu konuda yardımcı olacak birisi :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chepce -- 9 Aralık 2011; 13:01:31 >
  • Cihazınızın garanti belgesinde Türkçe dil seçeneği varsa ve Telpa,Başarı vs.'nin adı geçiyorsa yapmaları lazım.Birde Samsung'un kendi servisiyle irtibata geçin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chepce

    Merhabalar. Ben Galaxy SII'mi cihaz ilk piyasaya çıktığında yurtdışında (avrupa) amazondan satın aldım. 2yıl uluslararası samsung garantisi vardı cihazın. Geçen hafta arızalandı, açılmıyordu, servise (telpa) götürdüm. Anakartın arızalı olduğu ve değiştirilmesi gerektiği ancak cihaz yurtdışından alındığı için bu işlemi yapamayacaklarını söylediler. garanti belgesinde şu ibarelerde yer almaktadır: "Ürün garanti kartında da liste halinde belirtildiği üzere başka ülkelerde de garanti hizmetinden faydalanabilir" , "Samsung'un ve tayin edilmiş olan bakım şirketinin sorumluluğu garanti altındaki parçanın tamir ve / veya değiştirilmesi maliyetiyle sınırlıdır"
    Bu konuda ne yapabileceğim konusunda yardım veya fikirlerinize son derece açığım. Teknik servisle bizzat ben görüşmedim, olaylara biraz daha hakim olduktan sonra görüşeceğim. Okuduğunuz için teşekkürler.

    Uluslararası garanti 1 yılla sınırlıdır, onunda şartları vardır. Garanti Belgesinde Türkiye zikredilmelidir. Ürün değişimi, ana kart değişimi gibi değişimler kapsam dışıdır. Yurt dışından aldığınız yerle temasa geçip gönderme şansınız varsa o kanal daha açık olabilir.

    Kolay Gelsin




  • Uluslar arası garanti Türkiye'de geçerli değil.
    Genpa'nın ürünleri boşuna yüksek değil.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.