Şimdi Ara

Garanti Değişim Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. 21.05.2015 tarihinde pcdepo.com dan X550jk-XO012D aldım. Bilgisayarım kablosuz ağlara bağlanmıyordu. Garantiye gönderdim ve bugün yedek parça temin edilemediğinden değişim kararı verildi. Firmayı aradığımda para iadesi yapalım dediler, bilgisayar stoklarda yok dediler. Ben ise para iadesi istemeyip bilgisayarın aynısını ya da muadilini talep ettim. Çünkü o günün şartlarında ben o bilgisayarı dolar 2.41 den aldım. Tl cinsinden para iadesi yaptıklarında şuan o özelliklerde bilgisayar alamıyorum.

    Sizce ne yapmam lazım, lütfen yardımcı olun...



  • Gncl
  • distributorle görüş onlardan 099d talep et..
    distributorun kim olduğunu satın aldığın firmadan öğrenebilirsiniz..
  • halloven H kullanıcısına yanıt
    Hocam bu talebime fiyat farkı istiyorlar. Dolar bazında fiyatları aynı ama benim aldığımda dolar 2.41 di. Yani ben 1700 tl ye aldım bilgisayarı. Fiyat farkı vermeden 099d alma imkanım var mıdır sizce? Ayrıca ben bu süreci pcdepo ile mi sürdürmeliyim yoksa distribütör den direk talep edebiliyor muyum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulumse_kaderine -- 27 Ağustos 2015; 14:00:43 >
  • Aynı dertten bende gönderdim ilk geldi bilgisayar enter tuşu kusurluydu gönderdim yenisi geldi onunda 1 hafta sonra Wi-Fi gitti hiç gormuyor onuda servise gönderdim 1 haftadır onarımda diyor keşke asus almasaydim 1 ay oldu PC yı kullanamadim daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulumse_kaderine

    Hocam bu talebime fiyat farkı istiyorlar. Dolar bazında fiyatları aynı ama benim aldığımda dolar 2.41 di. Yani ben 1700 tl ye aldım bilgisayarı. Fiyat farkı vermeden 099d alma imkanım var mıdır sizce? Ayrıca ben bu süreci pcdepo ile mi sürdürmeliyim yoksa distribütör den direk talep edebiliyor muyum?

    distributorle görüş ürünü vericek olan distributor..fiyat farkı talep edemezler..olmadı Tüketici hakem heyetine git %100 haklı çıkarsın
  • hocam çok teşekkür ediyorum. gerekli görüşmeleri yapıp buraya yazacağım inşallah.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.