Şimdi Ara

Garanti hakkında sorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sony xperia z3. Telefonsuz kaldığım için kendine yeni telefon alan arkadaşımdan eski telefonu istedim hediye etti. Sapasağlamdı bir ay sonra şarj girişindeki lastik kısım koptu. Destek uygulamasından baktım garantisi devam etmekte. Orada bir de yardım alabileceğimiz numara var aradım kvk ya da teleserviceye göndeebilirsiniz dediler. Ama faturası kutusu ve orjinal şarj aleti yok. Sizce

    1.hangi servise göndermeliyim.

    2.fatura isterler mi.

    3.kullanıcı hatası derler mi.

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.