Şimdi Ara

Garanti Kapsamında Fakat Paralı TELPA REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 18 Ocak'ta gönderdiğim cihaz ellerine 28 Ocak'ta nihayet ulaştı.
    Telefonda Kronik Şarj soketi kırılması ve Güncellemeden sonra oluşan Şarj sorunu var malesef ve bu kullanıcı Hatası olarak geçiyor kayıtlara ne yazıkkı !!
    Garanti kapsamında sanıyordum fakat garanti kapsamında felen değilmiş General MOBİLE !!

    Sakın ve sakın uyarıyorum Hiç Kimse TELPA 'nın garantisine güvenmesin ve GM cihazı almasın yoksa işte böyle mağdur olursunuz.
    Buradaki bazı GM kişilerede inanmayın..

    Buyrun Telpayı ve Gm cihazlarını kötülüyor diyenler için. TELPA

     Garanti Kapsamında Fakat Paralı TELPA REZALETİ







  • cCcbozkurt14 C kullanıcısına yanıt
    sen kim oluyorsunda Türk firmasına laf yapıyorsun 50TL ödemişsin zaten

    CcC sağolsun demen gerek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan -- 29 Ocak 2015; 17:19:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    sen kim oluyorsunda Türk firmasına laf yapıyorsun 50TL ödemişsin zaten

    CcC sağolsun demen gerek

    Ödemeyip ne yapıcam? Seni ne ilgilendirir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cCcbozkurt14

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    sen kim oluyorsunda Türk firmasına laf yapıyorsun 50TL ödemişsin zaten

    CcC sağolsun demen gerek

    Ödemeyip ne yapıcam? Seni ne ilgilendirir?

    Ödemeden yaptırdım

    Paran çoksa gelip zırlama burda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan -- 30 Ocak 2015; 13:22:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cCcbozkurt14

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    sen kim oluyorsunda Türk firmasına laf yapıyorsun 50TL ödemişsin zaten

    CcC sağolsun demen gerek

    Ödemeyip ne yapıcam? Seni ne ilgilendirir?

    Ödemeden yaptırdım

    Paran çoksa gelip zırlama burda

    Telefonla gorustum fakat para odenmeyecekse tamir olmadan iade edeceklerini soylediler sen odememek icin ne kadar zirladin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cCcbozkurt14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cCcbozkurt14

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    sen kim oluyorsunda Türk firmasına laf yapıyorsun 50TL ödemişsin zaten

    CcC sağolsun demen gerek

    Ödemeyip ne yapıcam? Seni ne ilgilendirir?

    Ödemeden yaptırdım

    Paran çoksa gelip zırlama burda

    Telefonla gorustum fakat para odenmeyecekse tamir olmadan iade edeceklerini soylediler sen odememek icin ne kadar zirladin ?

    Ne telefonu lae

    Gittim kendim teslim ettim erkeklere para alsınlar

    Hepsinin sülalesini severim orda

    Kullanıcı hatası diyorlar boşversinler herkes aynı şeyi söylüyor iki kere bağır hemen tmm hallederiz bitti gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cCcbozkurt14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cCcbozkurt14

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    sen kim oluyorsunda Türk firmasına laf yapıyorsun 50TL ödemişsin zaten

    CcC sağolsun demen gerek

    Ödemeyip ne yapıcam? Seni ne ilgilendirir?

    Ödemeden yaptırdım

    Paran çoksa gelip zırlama burda

    Telefonla gorustum fakat para odenmeyecekse tamir olmadan iade edeceklerini soylediler sen odememek icin ne kadar zirladin ?

    Ne telefonu lae

    Gittim kendim teslim ettim erkeklere para alsınlar

    Hepsinin sülalesini severim orda

    Kullanıcı hatası diyorlar boşversinler herkes aynı şeyi söylüyor iki kere bağır hemen tmm hallederiz bitti gitti

    Bir uyduruk telefonu yaptırmak için Kalkıyım İstanbul'a mı gideyim ?
    Ne saçmalıyorsun Allah Aşkına ya...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Öde yaptır işin ne?!

    Dermişim :)
  • Benim bir senedir discovery 1 de sarj soketi vb sorunum olmadi.Gecenlerde batarya sisti ve bu sislikten dolayi arka kapak boyasi kilcal sekilde catladi.Garanti ikisini de ucretsiz bes gun icinde degistirdi.

    Anneme de gm2mini mini aldik.Sarji iyi gider diye.1 ay sonra sarj almadi ve kendi kendine sarj yuzde 5-10 artip azaliyordu.Ayrica ekranda bir olu piksel farkettik.Garantiye verdik.1.5 haftada geldi.Anakart degismis(sorun varmis)+ekran degismis.Ucret vs yok.Biz servisten memnun kaldik acikcasi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Benim bir senedir discovery 1 de sarj soketi vb sorunum olmadi.Gecenlerde batarya sisti ve bu sislikten dolayi arka kapak boyasi kilcal sekilde catladi.Garanti ikisini de ucretsiz bes gun icinde degistirdi.

    Anneme de gm2mini mini aldik.Sarji iyi gider diye.1 ay sonra sarj almadi ve kendi kendine sarj yuzde 5-10 artip azaliyordu.Ayrica ekranda bir olu piksel farkettik.Garantiye verdik.1.5 haftada geldi.Anakart degismis(sorun varmis)+ekran degismis.Ucret vs yok.Biz servisten memnun kaldik acikcasi

    Valla bende dediğin gibi servisten mennun olmak buraya mennun olduğum bir konu açmak isterdim fakat böyle bir durumla karşı karşıya kaldım. Discovery2+ bile almayı düşünüyordum hatta. Fakat servisin herkeste olusan bu sorunu kullanıcı hatası demesi telpaya karsı olan güvenimi kayıp ettirdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cCcbozkurt14

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Benim bir senedir discovery 1 de sarj soketi vb sorunum olmadi.Gecenlerde batarya sisti ve bu sislikten dolayi arka kapak boyasi kilcal sekilde catladi.Garanti ikisini de ucretsiz bes gun icinde degistirdi.

    Anneme de gm2mini mini aldik.Sarji iyi gider diye.1 ay sonra sarj almadi ve kendi kendine sarj yuzde 5-10 artip azaliyordu.Ayrica ekranda bir olu piksel farkettik.Garantiye verdik.1.5 haftada geldi.Anakart degismis(sorun varmis)+ekran degismis.Ucret vs yok.Biz servisten memnun kaldik acikcasi

    Valla bende dediğin gibi servisten mennun olmak buraya mennun olduğum bir konu açmak isterdim fakat böyle bir durumla karşı karşıya kaldım. Discovery2+ bile almayı düşünüyordum hatta. Fakat servisin herkeste olusan bu sorunu kullanıcı hatası demesi telpaya karsı olan güvenimi kayıp ettirdi.

    Sizde haklisiniz hocam.Bu soket sorunu artik kronik hata ve bunu kabul etmeleri lazim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu nasıl bi konu nasıl bi üslup. Telpa pişmanlıktır yenimi anladın. Ben hakem heyetine verdim sende hiç zaman kaybetme.
  • Oldu olası size onu alıp sıfır telefon versinler olurmu ?
  • Şarj soketi sorunu kronik ve bunu bildikleri için çamura yatıyorlar. Devlet zaten yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.