arkadaşlar kullandıktan yaklaşık 2 hafta sonra bozulan sony mp3 playerimi (nw e003) teknosaya servise göndermesi için verdim bana ürün gönderim formu verdiler mağazaya başvuru tarihi 28 09 2006 olarak yazılmış bu günün tarihine bakarsak 1 ay oldu ama duyduğuma göre tatiller ve bayramlar sayılmıyormuş bu konu hakkında bilgim yok yardım ederseniz sevinirim
şimdi ben ne yapmalıyım ?
quote:
Orjinalden alıntı: JulesVerne
arkadaşlar kullandıktan yaklaşık 2 hafta sonra bozulan sony mp3 playerimi (nw e003) teknosaya servise göndermesi için verdim bana ürün gönderim formu verdiler mağazaya başvuru tarihi 28 09 2006 olarak yazılmış bu günün tarihine bakarsak 1 ay oldu ama duyduğuma göre tatiller ve bayramlar sayılmıyormuş bu konu hakkında bilgim yok yardım ederseniz sevinirim
şimdi ben ne yapmalıyım ?
tatiller sayılmaz.. sadece iş günleri sayılır.. telefon edip bilgi almaya çalış, illa verilen süreyi sonuna kadar doldurmak mı zorundalar..
Arkadaşım hiç servise vermesen daha iyi olurdu waLLa. Tüketici kanununa göre 1 ay içerisinde bozulursa "ayıplı mal" olarak tabir edilir. Uğraşmak istersen şikayette bulun. Ortalama 3-4 ay sürüyor. Cihazın yenisini yada bedel iadesini %100 alırsın. (Tabii fatura ve garanti belgesi var ise) Teknosa böyle konularda çok pasif.. Saygılar.
İş gününe göre 30 günü 1 gün geçerse git şikayet et. (Tabii güzelim resmi tatilleri ve hafta sonlarını aradan çıkart )