Şimdi Ara

garanti servisi hakkında birkaç soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Toshiba satellite a500 model notebookun garanti süresi henüz dolmadı. Uzun süredir çeşitli sorunlar vardı ama yakın zamanda daha fazla sorun daha sık olmaya başladı. Şu anda flash kart okuyucu çalışmıyor, dahili mikrofonu etkinleştirdiğimde feedback oluyor aşırı tiz bir ses çıkıyor, sık sık mavi ekran hatası çıkıyor ya da sistem kilitleniyor.

    Nevşehir'den bu cihazı garantiye nasıl gönderebilirim? Garanti servisinde ortalama kaç gün kalır? Göndermeden önce system recovery yapmalı mıyım yoksa olduğu gibi mi göndermeliyim? Bu sorunlar garanti şartlarına dahil midir? Ve son olarak orijinal kutuyla mı göndermem gerekir?



  • Lütfen en azından tahminlerinizi yazın da ona göre hareket edeyim.
  • Nevşehir'e yakın bir il deki servise göndermeniz daha iyi olur.Ama bunun için göndereceğiniz il deki Toshiba Yetkili Servisini aramanız veya Toshiba Müşteri Hizmetleri'yle görüşmeniz gerekiyor.Toshiba Yetkili Servisleri'nin ayrıntılı listesini aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.Bilgisayarınızın onarım süresi 1 ile 10 gün icerisinde değişir.Bilgisayarınızın içerisindeki önemli bilgileri yedekledikten sonra yeniden sistem kurmadan olduğu gibi gönderebilirsiniz.Bahsetmiş olduğunuz sorunlar (herhangi bir kullanıcı hatası olmadığı sürece) garanti kapsamındadır.Orjinal kutuyla beraber göndemeniz daha uygun olacaktır.Orjinal kutunun üstünü hava kabarcıklı ambalaj paketiyle kaplarsanız daha sağlam olur.

    http://www.toshibashop.com.tr/servis.asp

    Toshiba Müşteri Hizmetleri:0212 340 60 80




  • @borabalkan

    Teşekkür ederim.
  • dosyalarını mutlaka yedekle. yedekleme işlemi yapılmaz servislerde. en fazla 2 hafta durur. oda 1 hafta test arıza tespit felan 2 hafta ise arızalı donanım bulunmussa servisten değişim için gelen parcaların takılmasıdır ve başka sehirlere pc gönderirken mutlaka sorunların hepsini belirtin kart okuyucuyu yazıp sesi yapmazsanız kart okuyucu tamir olur ses oldugu gibi kalabilir.
  • Ses sorunu mikrofon ayarının bozuk olmasından kaynaklanıyor, mikrofon bası kısığ sesinide %50 seviyelerine çekerseniz sorun düzelecektir.

    Sd card slotundan ötürü hata alıyorsunuz, eğer içerisindeki pinler zarar görmedi ise ve cihazınıza herhangi bir şey kullanım süresi içerisinde dökmediyseniz garanti kapsamında sorununuz giderilecektir.
  • Arkadaşım İstanbul Mecidiyeköy'de garantiye verdi, hdd değişimi yapıldı 3 gün dediler 10 güne verdiler.
  • quote:

    Arkadaşım İstanbul Mecidiyeköy'de garantiye verdi, hdd değişimi yapıldı 3 gün dediler 10 güne verdiler.


    Servisin elinde değişim yapılacak parçanın bulunmaması durumunda bu parçanın servise gelmesi,montajı ve kontrol edilmesi 10 günü bulabiliyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.