Şimdi Ara

Garantide Müşteri Memnuniyeti Açısından LCD Ekran Yenilenmiş... Bu nedir YAA???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lenovo Y500 laptopumun hdd bozulmuştu ve servise gönderdim. 10 günde halledip yolladılar ve açıkçası bu kadar kısa bir sürede halledildiği için şok oldum :)

    Ama garip bir durumla karşılaştım.

    YAPILAN İŞLEM kısmında; HDD VE SSD ANAKART MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA LCD EKRAN DEĞİŞTİRİLDİ demişler.

    Bilgisayarı açtım ve ekran değişmiş göründü fakat çalıştırınca inanamadım. Ekranı değiştirmişler ama kocaman pikseller var ekranda. Yani pürüssüz cillop gibi ekranımı almışlar ve yerine gözlerimi mahfeden koca koca pikselleri göze çarpan saçma sapan bir LCD ekran takmışlar.

    Bu kadar kısa bir sürede hallettiler, ama müşteri memnuniyeti diyerekten ekranımı değiştirmişler. Bu kadar kısa sürede ne müşteri memnuniyeti anlamadım. Bana kalırsa bunlar ekranımı bozdu yada kırdılar. Yerine bunu takıp bana müşteri memnuniyeti diye kakalamaya çalışıyorlar diye düşünüyorum.

    Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar.

    Yardımcı olurmusunuz lütfen. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim. ?







  • YAZMAYI UNUTMUŞUM. BENİM EKRANIM LED EKRANDI. LCD TAKMIŞLAR...
  • Gidip direk servis müdürü ile konusurdum ben olsam
  • Ben samsundayım. Laptopum bi bilgisayarcı tanıdık aracılığyla gitti. İstanbuldaki servise göndermiş. Sıkıntı bu. İstanbulda olsam dayanıcam servisin kapısına
  • Arkadaşım gönderirsiniz servisine yazarsınız probleminizi detaylı bir biçimde.Sorununuzu çözerler
  • Arkadaşlar biraz geç oldu ama bu konu hakkında bir sonuca ulaştım. Bana mail ile ek masraf çıkacağı bilgisi verildi. İtiraz ettim ve maillerine geri dönüş yaptım.

    Ek masraf çıkacağı takdirde öncelikle Cumhuriyet Başsavcılığı üzerinden ürününümün, haberim olmadan parçasının değiştiğini ve dalga geçer gibi beş para etmez bir parça takıp yolladıklarını belirterek suç duyurusunda bulunacağımı, ardından tüketici hakem heyetine başvurup yenisini alana kadar uğraşacağımı belirttim. Bir gün sonra beni aradılar, çalıştığım için cevap veremedim ve ben dönüş yaptım. Bana ürünümün garantiye gireceği ve stokta parça olmadığı için yurtdışından sipariş verildiği söylendi ve bilgisayarım 10 iş günü sonra orjinal parça takılmış halde elime ulaştı. Bir sorun yaşarsanız ve haklıysanız yasal yollara kadar gidin, hemen yola geliyorlar.

    Dolandırıcılık yapılıyorsa peşini bırakmayın, paşa paşa yapıyorlar.


    Herkese iyi forumlar dilerim... :)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.