Şimdi Ara

Garantiden Tamir Edilmeden Gelen Ürün

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 7 Ekim Cuma günü bilgisayarımı ekranda oluşan pembeliklerden dolayı garantiye verdim. Sadece LCD kablosunu temizleyip göndermişler. Bugün elime ulaştı bilgisayar ancak aynı sorun devam ediyor. Şu andan sonra ne yapmalıyım? Hukuki olarak ne tür haklarım var acaba? Yardımcı olabilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkkadi -- 19 Ekim 2011; 22:44:02 >



  • garantiye verdim derken eğer götürüp elden servise verdiniz ise,tekrar götürün ve birazcık da çirkinleşin yani.
    tamir etmeden geri yolladılarsa eğer laptopu aynı gün içinde almak şartı ile yapmalarını isteyin..Hatta servise gitmeden önce de üretici firma müşteri hizmetlerini arayıp durumu şikayet edebilirsin.

    AMA şöyle durumlar da var,onu da konuşmak lazım.
    Örneğin,siz sadece LCD kablosunu temizlediklerini nereden biliyorsunuz?Bunu onlar mı söyledi yoksa sizin düşünceniz mi?
    Bunun yanında, orada çalışıyordur düzgüncene,ama size gelince bozulmuş da olabilir.Yani bütün senaryoları akılda tutmak lazım birşey yapmadan önce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesuthaksoy -- 19 Ekim 2011; 23:59:14 >
  • Ya açıkçası LCD kablo temizlendi test ok diye kağıt verdiler. Aradığımda da aynı şeyi söylemişlerdi. Ayrıca aynı bilgisayarda benzer sorunu yaşayan buradan birisinin hem LCD hem de LCD kablosu değişmiş. Burada bir sorun var bence.
  • bende de ekranda yatay çizgiler oluşmuştu servise gönderdim lcd kablo arızası giderildi yazıyordu notta. sorun benzer sanırım. bence müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatın. olmadı tekrar gönderin servise.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.