Şimdi Ara

garantili ps3 üm bozuldu,servis 337 euro istiyor (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
6.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sony'den bunu beklemezdim açıkcası
  • Kuzen beşiktaştaki sonyde ps3 teknik servisinde. Bir Sorayım bakayım msn de akşam...
    Bu arada bende garantisiz daha doğrusu spot aldım 2 yıl dükkan garantili
  • Yeniden gecmis olsun Cemal, satabilirsen sat aleti kurtul, en iyisi bu.
    Bende buradaki Ps3 supportunun telefonunu bulana kadar 3 degisik yere sevk etti degisik Sony supaortlari

    Kisaca cevaplari su oldu, biz o mintikaya bakmiyoruz. Ve evet, durumu anlattim, supporttaki oglana dedim...sence bu normalmi diye, hayir dedi ama biz oraya karisamayiz. Sony headquarterse tum durumu anlatan bir mektup veya mail yaz dedi bir ihtimal onlar belki yardimci olurlar.

    Cemal, istersen orayada bir mail yazariz, yapacak baska birsey kalmiyor cunku.
  • abi attigimiz maile cvp gelmedi. zaten ben servisden umudu kestim, amacım makinemi geri almak. ama onuda vermiyorlar. telefondan hiç bişey halledilmiyor. yuz yuze muhatab olacagım tek yer buradaki servis , onunda hiç bi suçu gunahı yok. yaptıgı tek şey ps3 teslim alıp ankaraya yollamak.aleti satamam mgs vs geliyor onları oynamam lazım. zaten 70-80 liralık bi masrafı var , sadece okuyucu değişecek.

    aslında bunlarında bi suçu yok, bunlara bu şekilde servis yapmalarına izin verenlerde suç.

    mahkeme vs ile ugraşamam arkadaşlar.artık makinamı alıp yaptırıp bu olayıda unutmak istiyorum.

    tek istegim bunların gercek yuzunu görmeniz. inanın eksigi var fazlası yok.

    bana verdikleri servis fişinde bile yazıyor

    madde 8. Garantili cihazlarda tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonunda satiş sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda ; sanayi malinin firma merkezine ya da diger bir servis istasynuna ulaştırılması ve geri göderilmesi ile ilgili olarak nakliye ,posta,kargo veya benzeri bir ulaşim gideri talep edilemez.

    buna ragmen benden kargo parası isteniyor. gerisini siz düşünün.....




  • Yazıklar olsun ya dişimizden tırnagımızdan biriktiriyoz sistemlerimizi onu bunu satıyoz xbox diğilde sony markasına güvenip ps3 alıyoruz neymiş tozlanmış garanti dışı
    Valla dostum geçmiş olsun umarım sorununu çözersin ama yumuşak davranmak bu konularda kötü oluyor ben yıkardım ortalıgı
    Tozlanmışsa tozunu alsınlar teknik servis diğilmi hem bu konsol tozlanmıcakta ne tozlancak açılcak bişiy diğilki içini açıp temizliyelim napçaz torbanın içine koyupmu oynucaz oyunları

    BENCE SENİN KONSOL DİĞİLDE TEKNİK SERVİSTEKİ HERİFLERİN BEYİNLERİ TOZLANMIŞ




  • bugun nihayet makinamı geri alabildim. olan 20 günüme oldu. neyse buda bir ders olsun. zaten bu olay olduktan sonra şikayet sitelerinde sony servislerini inceledim. tam hatırlamıyorum ama 340 şikayetde çözüm sadece 20 gibi bi rakamdı.

    makinanın garanti etiketine baktım %95 içini bile açmamişlar makinanın etiket eski belli hiç sökülmemiş.

    bu konuyu eger bi sakıncası yoksa "konu dışı" veya "sıcak fırsatlar" bölümüne de açmak istiyorum. bu olayı ve sony servislerini herkesin bilmesi gerk. en azından garantili alıyoruz diye boş yere fazla para vermez insanlar.
  • geçmiş olsun arkadasim basindan geçenlere üzüldüm. bende sony nin servisini iyi bilirdim. sırf uzatilmis 5 yil garantisi var diye samsung 32r81b yi eleyip sony lcd tv almayı düşünoyrdum ama açıkçası hevesim kaçtı. sizce aynı ürün anadolu elektronik garantisi altındaki sony lcd tv lerde de yasanabilirmi?
  • Arkadaşım geçmiş olsun , çekilişle çıkan 60 gb, 2 ps3 ümün de bdromu bozuldu, ikisindede yaklaşık olarak 2 ay bekledim çok uğraştım. 1 ay önce aldım yeni dedikleri onarılmış başka bir ps3 ü sanırım sony_55 dediği parti. Aynen bende de 2. sinde fatura lazım çekiliş ürünü garantiyi sorgulatmamız lazım falan dediler ama ilk yaşadığım sıkıntıda sert tepkiler vermiştim tanıdılar beni heralde, ondan sonra bir sıkıntı olmadı, 2 ay bekledim tabi. Siz hangi servise vermiştiniz ps3 ü?
  • forumda bu işin tamirini satışını yapan kişiler var ikinci elde takılıyorlar ve sağlam kişiler khalkedon onlardan birisi sanırım irtibata geçin ücreti ve ps3 ü kargoya verin tamir edip yollasınlar elin insanlıktan nasibini almamışlarıyla uğraşmayın
    buda linki
    http://forum.donanimhaber.com/m_21437231/mpage_1/key_//tm.htm#21437231



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atl@s -- 25 Mayıs 2008; 19:01:46 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Budd

    Arkadaşım geçmiş olsun , çekilişle çıkan 60 gb, 2 ps3 ümün de bdromu bozuldu, ikisindede yaklaşık olarak 2 ay bekledim çok uğraştım. 1 ay önce aldım yeni dedikleri onarılmış başka bir ps3 ü sanırım sony_55 dediği parti. Aynen bende de 2. sinde fatura lazım çekiliş ürünü garantiyi sorgulatmamız lazım falan dediler ama ilk yaşadığım sıkıntıda sert tepkiler vermiştim tanıdılar beni heralde, ondan sonra bir sıkıntı olmadı, 2 ay bekledim tabi. Siz hangi servise vermiştiniz ps3 ü?


    ben çorum servisine vermiştim. ordan ankaraya ordanda istanbul a gitti. istanbuldaki servisin adı "pm" .

    60 ytl ye anlaştım okuyucu göz değişecek. garanti belgesini yırtıp attım.bu ilk ve son "garantili" sony ürünü alışım olacak.




  • @CemaL79

    arkadasim tek sorunun 60 ytl lik bir işlem olduğundan emin misin? eğer gerçekten öyleyse sony neden bir dünya para istiyor, hangi işlemi uygulayacaklar makinaya hiç sormadın mı? bu olayda bir değil tam 3 ayıp işlemiş sony bari serviş dışı ama 60 ytl ye yaparız deselermiş, birde üstüne kargo ücreti istemiş utanmazlar
  • Bu tip olaylar herkese ders olsun, artık kimse garantili ps3 almasın. Hatta buraya bir sabit başlık koyalım garantili ps3 almayın diye. Nedir bu rezillik yahu insanın çıldırası geliyor.

    geçmiş olsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karamsar1İ

    @CemaL79

    arkadasim tek sorunun 60 ytl lik bir işlem olduğundan emin misin? eğer gerçekten öyleyse sony neden bir dünya para istiyor, hangi işlemi uygulayacaklar makinaya hiç sormadın mı? bu olayda bir değil tam 3 ayıp işlemiş sony bari serviş dışı ama 60 ytl ye yaparız deselermiş, birde üstüne kargo ücreti istemiş utanmazlar


    evet arkadaşim sadece bluray okuyucu değişecek. onunda fiyatı o. neden bu kadar istediler ; çünkü tamir YAPAMIYORLAR. yeni makina vereceklerdi. biraz şikayet sitelerini araştırın ne demek istediğimi anlayacaksınız.kimse kusura bakmasın ama garantili ps3 almak enayilik. spot satan en kötü satıcı bile bunlardan iyidir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CemaL79

    abi attigimiz maile cvp gelmedi. zaten ben servisden umudu kestim, amacım makinemi geri almak. ama onuda vermiyorlar. telefondan hiç bişey halledilmiyor. yuz yuze muhatab olacagım tek yer buradaki servis , onunda hiç bi suçu gunahı yok. yaptıgı tek şey ps3 teslim alıp ankaraya yollamak.aleti satamam mgs vs geliyor onları oynamam lazım. zaten 70-80 liralık bi masrafı var , sadece okuyucu değişecek.

    aslında bunlarında bi suçu yok, bunlara bu şekilde servis yapmalarına izin verenlerde suç.

    mahkeme vs ile ugraşamam arkadaşlar.artık makinamı alıp yaptırıp bu olayıda unutmak istiyorum.

    tek istegim bunların gercek yuzunu görmeniz. inanın eksigi var fazlası yok.

    bana verdikleri servis fişinde bile yazıyor

    madde 8. Garantili cihazlarda tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonunda satiş sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda ; sanayi malinin firma merkezine ya da diger bir servis istasynuna ulaştırılması ve geri göderilmesi ile ilgili olarak nakliye ,posta,kargo veya benzeri bir ulaşim gideri talep edilemez.

    buna ragmen benden kargo parası isteniyor. gerisini siz düşünün.....


    Cemal,
    Ps3'u 2-3 gunlugune kiralayabilecegin bir yer yokmu arkadasim? Bak, gecen haftasonunda 2 klan arkadasim Ps3 alacaklardi...hemde biri MGS hastasi. Bende Ps3'u görduler-incelediler, demolarini install yapmaktan biktilar, el padina sasirdilar, Psn'ye girdikleri gibi ciktiklari bir oldu, vs. vs. Ikiside Ps3 almaktan vazgectiler...ama MGS hastasi olan 2 gunlugune Ps3 kiralayacak yeni MGS ciktiginda oyunuyla beraber sonrada oyunu bitirdikten sonra geri verecek...Ps3'e verecegi parayla yeni cikan bir BD calari ve ustune 15 BD filmi satin alacak.

    Live uzeri sana bu iki arkadasin GT'lerini gönderecem, onlarla birde konus. Hatta senin durumunu birde anlattim...MGS hastasi olan pek sasirmadi, Sony'nin servisi Ps2 zamanindada böyle sacmalamislar...ve Ps2'de oldugu gibi Ps3'de de okuyucu problemleri devam ediyor.

    Neyse, senin bilecegin bir is
    En azindan Ps3'un geri geldi, ona sevindim...BD okuyucusunu yaptiracagin yer garantilimi...olurda BD-romu yine bozulursa 3-4 ay sonra yenidenmi para verecen yaptirmak icin?




  • Sony'nin bunu yaptığına hala inanamıyorum.Geçen hafta ses sistemimin kullanım klavuzunu kaybettiğimi ve yenisini nasıl temin edebileceğimi sordum.Benden isim ve adres aldılar.Bugünde en yakın sürede göndereceklerini söylüyorlar. Buna ne demeli, ürüne göre tepki veriyorlar galiba.PS3'ün dışındaki aletleri garantili, PS3'ü spot almak gerekiyor galiba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: theraptorx

    Sony'nin bunu yaptığına hala inanamıyorum.Geçen hafta ses sistemimin kullanım klavuzunu kaybettiğimi ve yenisini nasıl temin edebileceğimi sordum.Benden isim ve adres aldılar.Bugünde en yakın sürede göndereceklerini söylüyorlar. Buna ne demeli, ürüne göre tepki veriyorlar galiba.PS3'ün dışındaki aletleri garantili, PS3'ü spot almak gerekiyor galiba


    şikayet sitelerini incelersen ürün ayırmadıklarını görürsün. kullanım klavuzu istemekle tamir ettirmek çok farklı olaylar bence. zaten her servise giden benim durumuma düşmez, mutlaka işini halledebilende vardır. ama işler ters gittimi yaşananlar ortada.

    abi mgs3 bittiğinden beri ben bu oyunu bekliyorum. beta yıda oynayamadım. okuyucu garantisiz,ama yer tanıdık( zaten fiyat o yüzden ucuz)bi sorun çıkmaz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CemaL79

    pal 60 gb ps3 üm geçen hafta bozulmuştu. demolar hariç hiç bi oyun çalişmiyordu. bende çorum sony servisine geçen hafta bırakmiştım bügün aradılar makinanın baglantı yerlerinde tozlanma oldugu ve bunun için garanti kapsamına girmediği tamir içinde 337 euro + kdv istendiği bana söylendi.

    neden girmediğini ayrıntli ögrenmek istediğimde bana makinayı ankaraya yolladıklarıını söyleyip oranının tlf nunu verdiler. orayı aradım orasıda makinanın istanbula gittiğini orayı aramamı söylediler. orayı aramadan buraya konu açip siz danişmak istedeim.

    bana bahaneleri aşiri saçma geldi. ps3 üm çekilişten çıkan ps3 lerden sanırım bu yuzden yapıyorlar. şu anda ne yapacagımı bilmiyorum bana bi fikir verin.


    Sony Türkiye bozulan ps3leri direk yurtdışına gönderiyor(Sony Türkiye Ankara ve İstanbul servisleriyle görüşmemde söylemişlerdi) yani makina üzerinde herhangi bir işlem yapamıyorlarmış ve yurtdışına

    gönderiyorlarmış.Bu çorumdaki servis nasıl tamir edecek ps3 anlamadım ki zaten yetkileride yok sanırım tamir etmek için.




  • arkadaşlar nasıl garantili ps3 almayın diyebiliyorsunuz ki bunu anlamıyorum?evet arkadaşın başına gelen gercekten kötü bi durum..inan cok üzüldüm başına gelenlere..ben olsam herhalde cıldırırdım..ama su varki her firmada bole şeyler olabiliyor.sony servislerine benim bi işim düşmedi şimdiye kadar.ama bi arkadaşımın sony lcd tv si bozuldu..sebebi ise bir anda gelen yüksek voltaj..çünkü buzdolabı,telsiz telefon ve şarjda olan cep telefonu yandı.sonye basvurdugunda (sanıyorum voltaj olayından bahsetmedi) lcd tv yi hemen değiştirdiler.6-7 aylık lcd tv idi.
    asıl anlatmak istediğim şu.insanları garantili ps3 almayın diye teşvikte bulunmanız,merdiven altı satıcılardan almaya yönlerdirmeniz son derece yanlış..bu spot satıcıların yediği naneleri saymaya kalkarsak inanın bu başlık 30-40 sayfa olur..
    o yüzden kimseyi yanlış yönlendirmeyelim lütfen..cünkü sizin burda söyleyeceğiniz bir kaç kelime,başka insanların karar vermesinde etkili olabiliyor..

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uwibami35 -- 27 Mayıs 2008; 14:51:04 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: beyazfatih

    hemen valiliğe git ve oradaki hakem heyetine müracat et..


    Evet bu tarz ciddi bir merci ile bu işin üzerine gitmezsen bunlar iflah olmaz....

    Bunun başında hani bi adam vardır ya " ya bunun sahibine soyleyin bu garanti dışı" diyen...Ben onu bir tenhada yakalasam....Alayı....
  • Ya ben hatırlıyorumda geçen senelerde hata hala sürüyor bu ps3 lerde hiç sorun çıkmazken devamlı xbox360 ın kırmızı ışık sorunu ile dalga geçiliyordu xbox sahipleri ile ama bakınız burda bi xbox ın servisi yok hiçbişey i yok resmi bile değil ama 3 kırmızı felan görünce adam gidiyor 100 150 ytl ye anakart felan değiştitirip 1 günde eski haline dönüyor alet.SONY adlı şirketin herköşe başında bayisi var herkesin evinde sony ürünü var en kaliteli en üst düzey elektronik üretici olarak görülüyor ben bile 1*2 ay içinde playstation 3 almayı düşünüyordum illa garantili olsunda bişey oldumu götürürüm icabına bakarlar blu ray sorunu vb sorunlarda.Nede olsa her lux alışveriş merkezinde işlek yerlerde görüyoruz servislerini.Ama yanılmışım Sony nin tek amacı satmakmış ürününün arkasında durmak değilmiş gerçekten çok üzüldüm cemal abi.Umarım sorunu kendi başına çözersin.O kadar zamana arkalarından koşmana yazık olmuş.Geçmiş olsun




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.