Şimdi Ara

garantili ps3 üm bozuldu,servis 337 euro istiyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
6.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cipsten ps3 müüüü OHAA!!!!



    Hangi firmanın sahibinin torunusun




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpello

    cipsten ps3 müüüü OHAA!!!!



    Hangi firmanın sahibinin torunusun

    KRAFT GIDA amcam sayılır
    BIRAKALIM DA ARKADASA YASADIKLARIMIZ HAKKINDA BILGI VERIP YARDIMCI OLALIM




  • valla bence dava açabilir garantide varsa tüketici haklarını bi okusun birde tanıdğı avukat varsa ona bi danışsın( yada devlettekilerden...)

    wayout(katlettim ya :( . ) sonye dava açacağını söylersin tırsabilirler



    SONY_55 hangi cips? (ve nasıl kazandın?)
  • bana da cıpsden ps3 çıksa bende sony olurdum valla
    bız de yıyelım cıpsı de ps3u de hangı cıps bu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SONY_55


    quote:

    Orjinalden alıntı: CemaL79

    arkadaşlar istanbul ile konuştum. 10 dk sonra gene arayacagım. tlf na çıkan bayanın bana ilk söylediği, makinamın oraya bugun geldigi va kargo kutusunu ilk açtıklarında hertarafının toz içinde oldugu ve bu yuzden kabul edilmediği ayrıca fiyat belirtmedikleri . sanırım daha içini açmadan bunu söylemişler. çünkü içini bilmiyorum ama dişi tertemizdi cihazın.

    10 dk sonra tekrar arıyacagım gelişmeleri buraya yazarım.

    bu arada ne yazikki bagırıp cagırmak benim yapıma uygun değil. o yuzden bgaır cagır şeklinde fikir vermeyin. bugune kadar hiç bi işimi bagırarak halletmedim, bundan sonrada böyle bi şeye niyetim yok.

    Arkadasım öncelıkle gecmiş olsun.Ben bunlarlan tam 3 ay uğrastım.Bikere benim cihazda 60 gb lık bir cihazdı işin gerçeği atrık üretimde olmadığı için 60 gb lik cihazı sana garanti kapsamında vermeleri imkansiz zaten son stokta bulunan 60 lık cihazları bir ay önce dağıtımı yapıldı bize bu cıhazların son parti mal olduğunu da belırtmişlerdi.Benim ve aynı hafta cihazı bozulan forumdakı diğer arkadasımız olan dreamman 115 nicklı arkadaşimizin da cihazları cipsden çıkmısti banada ılk önce faturayı bahane ettiler daha sonra bu işi çözdüm ama sonrasaını ben bilirim yani anlayacağın işin peşini bırakma ben tam belki 100 defa aramışımdır ama sonuçta bi çözüme ulaştım sendew 40 gb lik cihaz talebinde bulun.tabi 30 işgünü beklemen gerekecek.

    anladıgım kadarı ile bu servis tamirat yapamıyor. senin dedigin kadarı ilede 60gb ps3 yok. valla 40 gb ile değişim yapacagıma 100 lira verip okuyucuyu değiştiririm daha iyi.
    ayrıca her ps3 ü bozulan senin yaşadıklarını yaşamak zorunmdamı? zaten şu an hiç umrumda değil garantiye kabul edip etmemeleri . ama insanlar bilgilensin istiyorum. bak sendede faturayı bahane etmişler. şikayet sitelerinde de buna benzer bahaneler uydurmuşlar. yarın başka birinin bozulsa belliki onada bi bahane bulacaklar.




  • Arkadaşlar maalesef Sony'nin servis politikası bu. Olabildiğince suçu kullanıcıya atıp para kazanmak şeklinde. Gözümün önünde hem de büyük bi alışveriş merkezinde sony bayii olan birine 180€ civarında(yanlıs hatlırlıyor olabilirim ama oranı görmeniz için yazıyorum) luk mp3 çaların orjinal kumandalı kulaklığına 100€ fiyat çektiler. Benim de kulaklık girişi bozulan mp3 çalarıma 40 lira masraf cıkardılar kullanıcı hatası dediler(Mümkün değil tabii ki, nasıl bozayım kulaklık girişini ?). Neyse parayı ödedim daha sonra internette gezerken sony'nin sitesinde benim mp3 çaların modellerinde kronik bir hata olduğunu bunun da ücretsiz tamir edildiğini servise bildirdim ve paramı da geri aldım. Servis sorumlusu iyi niyetli biriydi ancak sony'nin politikasını görmeniz açısından anlatıyorum. Arkadaşım sen de hemen kanma duruma. Benim bildiğim kadarıyla Sony Türkiye servisleri makineyi burada açmıyorlar bile direkt belçikaya gönderiliyor. Senin makinenin de tozlu olduğunu nasıl anlamışlar orası da mechul.




  • quote:

    Degerli Sony dostu,

    Mesajiniz ve Sony urunlerine gosterdiginiz ilgi icin tesekkur ederiz.

    Mağduriyetinizden ötürü üzüntülerimizi bildiririz.

    Ürününüzü kullanım esnasında nasıl kullandığınız, düşürüp düşürmediğiniz ya da darbe olup olmadığı ile ilgili yorum yapmamız mümkün değildir. Firmamızın servisleri sadece ürünler üzerindeki gördükleri arızayı objektif olarak tespit ederek bilgi verirler.

    Cihazınızda oluşan arıza kendi kendine oluşması mümkün olmayan, dış kaynaklı bir arıza ise bunun tespiti de servisimiz tarafından yapılacaktır. Servis sadece gördüğü arızayı söylemek durumundadır. Bunun dışında arızanın nasıl oluştuğu ile ilgili yorumda bulunamayız.

    Dilerseniz, yetkili servislerimiz ücreti karşılığında cihazınızı onaracaklardır.

    Bilginize sunar,esenlikler dileriz.

    Saygilarimizla,

    attıgım maile gelen yanıt.




  • Bana sorarsan AMERİKA SONY ye veya JAPONYA sony ye mail at direk olarak TR deki servisleri ithalatçı firmayı eleştirri şekilde yaz ... Sana geri dönmeleri 1 günü geçmez.!!!

    Ben Colombia Gömlek almıstım boyner mağazalarından gömleğil koltuk altları soldu geri götürdüm ... Teste yollicaz fln dediler gitti teste bana kullandığım roll-on dan dolayı kullanıcı hatası dediler 100 lira verip aldıgım gomlek 1 ayda koltuk altlarından renk değiştirdi... Direk ABD 'deki Colombia ya mail i attım. 4 gün sonra beni TR deki ithalatçı firma aradı ürünümü geri almak için...
    BU işler öyle lafla olmuyo sakın arkasınıda bırakmayın...
  • Garantili malın arızasının giderilmesinden ve değiştirilmesinden para alınan tek ülke TÜRKİYE'dir... Tüketici haklarını hatta İnsan haklarını hiçe sayan bi sistem.

    Kullanıcı hatası, ver parayı zurna adam ol tüketiciliğini bil. Diyo resmen servisler. Özellikle SONY
  • quote:

    Orjinalden alıntı: helaxes

    Bana sorarsan AMERİKA SONY ye veya JAPONYA sony ye mail at direk olarak TR deki servisleri ithalatçı firmayı eleştirri şekilde yaz ... Sana geri dönmeleri 1 günü geçmez.!!!

    Ben Colombia Gömlek almıstım boyner mağazalarından gömleğil koltuk altları soldu geri götürdüm ... Teste yollicaz fln dediler gitti teste bana kullandığım roll-on dan dolayı kullanıcı hatası dediler 100 lira verip aldıgım gomlek 1 ayda koltuk altlarından renk değiştirdi... Direk ABD 'deki Colombia ya mail i attım. 4 gün sonra beni TR deki ithalatçı firma aradı ürünümü geri almak için...
    BU işler öyle lafla olmuyo sakın arkasınıda bırakmayın...


    malesef bu derece bi mail yazacak kadar ingilizce bilmiyorum. eger yardım edebilirseniz elbetteki ataarım.

    ayrıca bu konu ile ilgili olarak sony trden papagan gibi aynı yanıtları alıyorum sanırım makinamı geri alıp tamiratını kendim yaptıracagım.
    çünkü ne 1-2 ay beklemeye nede 100 kere aramaya niyetim yok.




  • CemaL79,
    Sana bu konuda yardimci olurum ama daha evvel Sony_55 arkadasim icinde böyle bir mail attik ve cevap olarak yanilmiyorsam TR'deki mintikaya karismadiklarini yazmislardi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Geymer

    CemaL79,
    Sana bu konuda yardimci olurum ama daha evvel Sony_55 arkadasim icinde böyle bir mail attik ve cevap olarak yanilmiyorsam TR'deki mintikaya karismadiklarini yazmislardi.


    Evet aynen öyle hiç ilgilenmediler.Beni direk sony türkiyeye yönlendirdiler.O yüzden pek işe yarayacağını zannetmiyorum...
  • Cemal yazalim seninle bi emailwww.sony.com un destek servisine. Sen senin makinayi servise kabul etmis firmanin ismini, adresini, telefon numarasini ve Sony yetkili servis numarasini (etiket/barkod) almaya calis. O bilgiler ile senin makinanin seri no'sunu falan yollayalim. Durumuda aciklayalim. Bakalim nolucak. Mail at bana
  • 775 YTL ediyor hemen hemen. Ayıp be! Geçmiş olsun valla, İnşallah en kısa zamanda bi çözüm bulursun. Diğer arkadaşlar da artık iyi baksınlar makinelerine. Yoksa durum malum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SONY_55


    quote:

    Orjinalden alıntı: Geymer

    CemaL79,
    Sana bu konuda yardimci olurum ama daha evvel Sony_55 arkadasim icinde böyle bir mail attik ve cevap olarak yanilmiyorsam TR'deki mintikaya karismadiklarini yazmislardi.


    Evet aynen öyle hiç ilgilenmediler.Beni direk sony türkiyeye yönlendirdiler.O yüzden pek işe yarayacağını zannetmiyorum...



    o zaman hiç ugraşmaya degmez.
  • kasma, tüketici haklarına bir dilekçe ile başvur. başvurmak için neden garanti kapsamına girmediğini belirten servis raporunu iste, ve garanti kapsamına girmediği için şikayet ediceğini söyle, parasında değilim ama uğraşcam de.

    ya tamir ederler, çünkü bu allahsızların bir korktuğu tüketici hakları mahkemesidir, hep kullanıcı lehine karar çıkar çünkü hem de şirkete ciddi ceza verirler. Türkiye de doğru dürüst çalışan birkaç kurumdan biiri o yani :)

    dilekçene de ben bu ürünü kazandım parasına eş değer bir parayı benden almak istiyorlar mutlaka yaz, herşeyi yaz.
  • sen adama de ki ; "bak kardeşim, bu makina gerçekten çok sağlamdır. adamın kafasına vurduğun zaman 2 kilo pekmez akıtıyor. şimdi ağzınla konuşmaya başlayacak mısın?"
  • İlk defa böyle bir şey duyuyorum ve görüyorum. Ps3'ün içinin tozlanması kadar doğal bir şey olamaz, kapalı bir alanda muhafaza edilecek olursa bu makine için daha riskli, çünkü ps3 çok ısınan bir makinedir. Kesinlikle her tarafı açık olarak kullanılması gerekiyor, mesela çalışır haldeyken bir TV sehpasınn içinde muhafaza etmekten kaçınınız.

    Geçmiş olsun, inşallah bir çözüm bulunacaktır. Bence biraz üstüne gitmek gerekir bu kadar geçersiz bir sebep gösterilemez.

    Aşağıda Sony'nin genel garanti şartları vardır. Benim burada dikkatimi çeken 6. madde oldu "6) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. "

    Kullanma kılavuzunda tozlanma ile ilgi bir uyarı var mıydı ?



    Genel Garanti Şartları

    Sony Yetkili satıcıları ve servislerinde geçerli olan garanti şartları aşağıdaki gibidir. Aşağıdaki şartlar sadece Türkiye Cumhuriyeti'nde geçerlidir:


    1) Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır. Data ve Video projeksiyon cihazları 2 yıl veya 5000 saattir. Televizyonların tümüne 1yıl ilave servis garantisi (değişim şartları geçerli olmamak kaydıyla) verilmektedir. Bu durumda televizyon garantisi 2+1 yıldır. Kamera kafalarında ise 3 yıl garanti bulunmaktadır.
    2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Sony'nin garantisi altındadır.
    3) Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, malın servis istasyonuna, servis istasyonu olmaması durumunda; malın satıcısı, bayi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Sanayi malının arızasının 15 işgünü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı yada ithalatçı, malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir sanayi malını tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
    4) Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli yada başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeden tamiri yapılacaktır.
    5) Malın:
    - Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde, aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu, maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması,
    - Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    - Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayi, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.
    6) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
    7) Garanti süresi içerisinde, servis istasyonları tarafından yapılmasının zorunlu olduğu, imalatçı veya ithalatçı tarafından şart koşulan periyodik bakımlarda; verilen hizmet karşılığında tüketiciden işçilik ücreti veya benzeri bir ücret talep edilemez.
    8) Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetinin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurabilir.
    9) Bu garanti kazalardan, müşteriye tesliminden sonra taşınmadan, yanlış ve kötü kullanmadan ihmalden, doğal afetlerden, yangından mücbir sebeplerden elektrik voltajındaki düzensizliklerden veya buna benzer bir sebepten yada Sony Kullanım kılavuzuna uymayan çalıştırma şekillerinden kaynaklanan arızalarda kullanılmaz. Sony Eurasia Pazarlama A.Ş. kendisi tarafından Sony ürünlerini tamir etmek üzere yetki verilmemiş bir tamirhane v.s.'nin alette sebep olduğu arızalara garanti vermez.
    10) Mamulün garanti süresi içinde, gerek malzeme gerekse imalat ve montaj hatalarından dolayı arızalanması sonucu ilgili servis istasyonlarımızda bakım ve onarımı işçilik masrafı ve yedek parça bedeli alınmaksızın bedelsiz olarak yapılacaktır.
    11) Bu garanti, aletin garantide belirtilen süre içinde, Sony Eurasia Pazarlama A.Ş.'ne ve onun yetkili kıldığı servislere bildirmesi koşulu ile geçerlidir.
    12) 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Bu Kanuna Dayanılarak 14.06.2003 tarih ve 25138 sayılı resmi Gazete'de yayımlanan yönetmelikler ile ilgili garanti yükümlülüklerimiz yerine getirmeyi, yerine getirmediğimiz taktirde ise durumun Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nca kamuoyuna duyurulmasını kabul ve taahhüt ederiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khalkedon -- 17 Mayıs 2008; 10:12:33 >




  • kullanma klavuzunu okumadım ama toz demekki bahane edebilecekleri bi durum. ama hiç aklimin ucundan geçmedi. geçse zaten bi şekilde o tozu halldip öyle verirdim. ne bileyip yukarıda arkadışın birinin dediği gibi elekrikli süpürge veya şaç kurutma makinası ile yada olmadı hava tabancaları var onunla tozunu alırdım içindeki.

    ama zaten adamların servis anlayışları ve niyetleri belli. gelen müşteriyi yıldırmak. bide çekişiten çıkan ps3 ise daha fazla yıldırmak. o yuzden eminim başka bahane bulacaklardı. anladıgım kadarı ile tamir yapamıyorlar , direk değişim yapılacak, o yuzden oluyor butun bunlar.

    geymer abimizin yardımıyla avrupa sony e bi mail atıcam. ve bu son olacak. buyuk ihtimal bi sonuç çıkmayacak. ne yazikki ne mahkeme nede servisle ugraşacak zaman, azim ,ve niyet yok bende. o yuzden sony servisi kazandı. makinamı kendim yaptıracagım. burda fikirlerini ve geçmiş olsun dileklerini sunan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
    bundan sonra ps3 bozulan arkadaşkar toz olayını inşallah unutmazlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CemaL79

    kullanma klavuzunu okumadım ama toz demekki bahane edebilecekleri bi durum. ama hiç aklimin ucundan geçmedi. geçse zaten bi şekilde o tozu halldip öyle verirdim. ne bileyip yukarıda arkadışın birinin dediği gibi elekrikli süpürge veya şaç kurutma makinası ile yada olmadı hava tabancaları var onunla tozunu alırdım içindeki.

    ama zaten adamların servis anlayışları ve niyetleri belli. gelen müşteriyi yıldırmak. bide çekişiten çıkan ps3 ise daha fazla yıldırmak. o yuzden eminim başka bahane bulacaklardı. anladıgım kadarı ile tamir yapamıyorlar , direk değişim yapılacak, o yuzden oluyor butun bunlar.

    geymer abimizin yardımıyla avrupa sony e bi mail atıcam. ve bu son olacak. buyuk ihtimal bi sonuç çıkmayacak. ne yazikki ne mahkeme nede servisle ugraşacak zaman, azim ,ve niyet yok bende. o yuzden sony servisi kazandı. makinamı kendim yaptıracagım. burda fikirlerini ve geçmiş olsun dileklerini sunan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
    bundan sonra ps3 bozulan arkadaşkar toz olayını inşallah unutmazlar.



    Şöyle bir şey belki de işe yarayabilir, makinenizi geri alın ve tozları yok edin tekrar başka bir servise götürün, tabi makıine mimlenmiyorsa bir çözüm olabilir

    Kampanya ürünleri için bir vergilendirme ödeniyor ve bu da azımsanmayacak bir miktardı, mesela siz bunun için ne kadar ödediniz?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.