Şimdi Ara

garantili ps3 üm bozuldu,servis 337 euro istiyor (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
120
Cevap
0
Favori
6.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bunu okudum ve yine dehşete düştüm. Benim başımada bu olay çok fazla geldi. monitör konusunda özellikle.

    Şimdi birde ben bir anımı anlatayım.

    Almanya'da okuyorum. hikaye oradan.

    İpod touch 16 gb aldım. Birde baktım ki ekranda bir adet ölü pixel var. Ulan dedim bendeki şansa bak. gel zaman git zaman ipod'a kılıfta almadığım için aletin arkası karayolları haritası gibi oldu. yanıma garanti belgesini aldım gittim saturn mağzasına. Dedim böyleken ölü pixel var. Ne yapayım?
    Gerçekten de çok dikkatlisiniz tabiki değiştirme şansınız var. Bu tip cihazlar tamir görmez. Siz bana verin. Sıfırını sizin adresinize postayalım dedi.

    Kutusu yok dedim.

    Gerek yok zaten buradan aldığınız fişinizde belli oluyor. Bzim ihtiyacımız yok dedi.
    4 gün sonra elime 0 ipod geçti.

    Devamı saturne gittim. bu sefer kullaklık alacam. İyi bir kullaklık bakıyorum. Aklımda da marka var. Gittim aldım. Hemen takıp deniyecem aleti ya.
    Heyecanla açtım paketi çöpe attım. Kullaklığı ipod a takmaya bir kalktım ki aman allahım. Kulaklık girişi ufak yuvalar için. Benim ipoda uymadı. Ulan kutusunuda alakasız bir çöpe atmıştım.
    Neyse hemen geri döndüm durumu anlattım. Dedim bu ürünü açtım böyle oldu. Hemen getirdim.
    Adam bana tabi böyle şeyler olabilir size 99 euroluk geri iyadenizi para olarak verelim. siz tekara istediğiniz ürünü alın. dedi

    Bende hemen aldım.

    Yorumu sizlere bırakıyorum.....




  • Türkler dünyanın en zeki ve uyanık ticaret insanlarıdır.Sonra bakıyorum o battı bu battı demir elektronik bilmemne iflas etti artık yabancı sermaye türkiye ye geliyor buna izin vermeyelim diyoruz.Valla türk esnafı böle yapıcaksa yabancı sermaye değil jupiterin esnafları gelsin hoşgelir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kevinsert

    Türkler dünyanın en zeki ve uyanık ticaret insanlarıdır.Sonra bakıyorum o battı bu battı demir elektronik bilmemne iflas etti artık yabancı sermaye türkiye ye geliyor buna izin vermeyelim diyoruz.Valla türk esnafı böle yapıcaksa yabancı sermaye değil jupiterin esnafları gelsin hoşgelir.

    sana katılmamak elde değil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kevinsert

    Türkler dünyanın en zeki ve uyanık ticaret insanlarıdır.Sonra bakıyorum o battı bu battı demir elektronik bilmemne iflas etti artık yabancı sermaye türkiye ye geliyor buna izin vermeyelim diyoruz.Valla türk esnafı böle yapıcaksa yabancı sermaye değil jupiterin esnafları gelsin hoşgelir.


    Kesinlikle haklısın. Benim de her zaman gündeme getirmek istediğim konulardan birisi de budur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Radical_Dreamer

    Bunu okudum ve yine dehşete düştüm. Benim başımada bu olay çok fazla geldi. monitör konusunda özellikle.

    Şimdi birde ben bir anımı anlatayım.

    Almanya'da okuyorum. hikaye oradan.

    İpod touch 16 gb aldım. Birde baktım ki ekranda bir adet ölü pixel var. Ulan dedim bendeki şansa bak. gel zaman git zaman ipod'a kılıfta almadığım için aletin arkası karayolları haritası gibi oldu. yanıma garanti belgesini aldım gittim saturn mağzasına. Dedim böyleken ölü pixel var. Ne yapayım?
    Gerçekten de çok dikkatlisiniz tabiki değiştirme şansınız var. Bu tip cihazlar tamir görmez. Siz bana verin. Sıfırını sizin adresinize postayalım dedi.

    Kutusu yok dedim.

    Gerek yok zaten buradan aldığınız fişinizde belli oluyor. Bzim ihtiyacımız yok dedi.
    4 gün sonra elime 0 ipod geçti.

    Devamı saturne gittim. bu sefer kullaklık alacam. İyi bir kullaklık bakıyorum. Aklımda da marka var. Gittim aldım. Hemen takıp deniyecem aleti ya.
    Heyecanla açtım paketi çöpe attım. Kullaklığı ipod a takmaya bir kalktım ki aman allahım. Kulaklık girişi ufak yuvalar için. Benim ipoda uymadı. Ulan kutusunuda alakasız bir çöpe atmıştım.
    Neyse hemen geri döndüm durumu anlattım. Dedim bu ürünü açtım böyle oldu. Hemen getirdim.
    Adam bana tabi böyle şeyler olabilir size 99 euroluk geri iyadenizi para olarak verelim. siz tekara istediğiniz ürünü alın. dedi

    Bende hemen aldım.

    Yorumu sizlere bırakıyorum.....



    walla dostum bende 2 senedir Almanyada yasıyorum..ordaki sistem gercekten mükemmel..PC TV kablosu almıştım aradan aylar gecti kutusu falan yok benim PCden kaynaklanan sorundan dolayı bişi izleyemez oldum..gittim geri verdim parasını aldım :)
    ama burda mesela teknosada yigenim calısıyor. bir müşteri 4.500ytl lik alısveris yapmıs. Plazma,ps3 falan ertesi gün geri getirmiş paketlerini falan acmadan aynen aldıgı gibi ve parasını iade etmemişler..işte böle bi yer Türkiye..Almasınlar kardeşim bizi avrupa birligine falan




  • Arkadaşlar , bende iyi bir şey anlatayım.Geçen hafta benim Sony ses sitemimin Türkçe klannum klavuzunu kaybettiğimi farkettim. Sistemi yaklaşık 1,5 sene önce almıştım.Sony müşteri hizmetlerine mail attım.Klavuzu nereden temin edebilirim yada indirebilirim diye.Açıkcası umutlu değildim.Ancak bir gün sonra bana adımı, adresimi ve ürün kodunu maille göndermemi istediler. Ve dün bir baktım kullanım klavuzu verdiğim adrese kargoyla gelmiş.Açıkcası çok sevindim.Durumu bilgilerinize sunarım
  • bencede pesini birakma. tüketici mahkemesini denemeni öneririm. cok korkuyorlar.
  • Beyler türkiye'den yurt dışı philips bayisini aramıştım manitörümle ilgili. herifler bütün sorunların türkiyeden kaynaklandığını oradaki işlerin nasıl böyle yokuşa sürdüklerini anlattı.
  • Merhaba arkadaslar. Bende bu ayın 5 inde kendime ps3 aldım ıs yerinden izne cıkacacagım ıcın tam ızın zamanıma denk getirdim amacım ızındeyken yeni aldıgım ps3 le zamanımı gecirmekti. teknosa dan garanti kapsamlı aldım makineyi eve geldim kullanım kılavuzunu okudum amannn ! yanlıs bisey yapmayalım da aleti bozmayalım tati bosa gitmesin diye tum kurulumunu yaptıktan sonra fisi taktım takmamla evdeki sigortaların atması bir oldu scart girisinden gelen asırı bi akımla oracıkta televizyon can verdi aynı zamanda yan odadaki uydu reciever da hakkın rahmetine kavustu. Acaba tv demi bi sorun vardı kacak yaptı diye ertesi gün kendime yeni bir lcd aldım alırkende özellikle sony sectimki uyum göstersin diye ama ne yazıkki ertesi gün yeni lcd de cözüm olmadı sigortaları tekrar attırdı boylelikle sorunun cihazdan kaynaklı oldugunu kesin olarak anlamış oldum ertesi gün dogru teknosaya gittim durumu anlattım ve aletin değismesini istedim isterseniz sizde takıp burda deniyebilirsiniz dedim bana verdikleri cevap sizin evinizde 1 tv var burda 100 lerce lcd ya bunlarada bisey olursa oldu. :)) o zaman bende degistirin bunu alalı 2 gün olmus bana da 1 televizyona ve reciever a mal oldu şimdiden dedim.Once degisim yapamayacaklarını servisin gormesi gerektigini soylediler daha sonra ben onlara servise gitmesi gelmesi 1 ayı bulur bense yarından sonra ızne cıkacagım ıznım bittikten sonra ne yapayım ps3 dedim. hasar bölümündeki bi eleman %15 zarar la malı iade alabileceklerini söyledi 1000 ytl lik alete 150 ytl daha verip iadesini alacaktım ki teknosaya beraber gittigim arkadaslarım sacmalama zaten magdursun sana ekstra bir sürü seye mal oldu servis neredeyse biz götürürüz işlem hızlanır dediler peki dedim makineyi ordan alıp zuratbabadaki yetkili servise götürdüm. servis kablolar yanmış makinayı burda açamayız yurt dışına yollamalıyız 15-20 gün sürer diyince kaptım makinayı döndüm teknosaya demim 20 günden önce hallolmayacak lanet olsun alın 150 ytl yi verin bana yeni makine. bu seferde hasar müdürleri ya sizden kaynaklıysa elektrik sisteminizde kaçak varsa dedi (yanlıs anlamayın aynı yerde d-smart, digiturk ve ps2 calısıyor) bana biz çalışmayan malı iade alamayız dedi. Kadın sanki bizim evin elektirik tesisatını dösedi çat hatayı bize yıktı el mahkum malum yerler gardiyan yolladık makinayı tekrar servise 20 gün geçti yurt dışından haber geldi alet arızalı çıkmış kaçak varmış buraya gelmesini bekliyorum ki değistireyim. severmisin..... yarına mı bırakırsın.Bakalım ülkemizde firmalar malı satmakla işlerinin bitmediğini satana kadar ki alakanın sattıktan sonrada sürmesi gerektiğini ne zaman anlayacaklar.




  • bu adamların ...
    birşey sorcam ben. bizim 7 gün içinde cayma hakkımız var ya nasıl cayılıyor:) bunun gibi problemlerden bu şekilde kurtulunabilir belki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lucky_777

    Merhaba arkadaslar. Bende bu ayın 5 inde kendime ps3 aldım ıs yerinden izne cıkacacagım ıcın tam ızın zamanıma denk getirdim amacım ızındeyken yeni aldıgım ps3 le zamanımı gecirmekti. teknosa dan garanti kapsamlı aldım makineyi eve geldim kullanım kılavuzunu okudum amannn ! yanlıs bisey yapmayalım da aleti bozmayalım tati bosa gitmesin diye tum kurulumunu yaptıktan sonra fisi taktım takmamla evdeki sigortaların atması bir oldu scart girisinden gelen asırı bi akımla oracıkta televizyon can verdi aynı zamanda yan odadaki uydu reciever da hakkın rahmetine kavustu. Acaba tv demi bi sorun vardı kacak yaptı diye ertesi gün kendime yeni bir lcd aldım alırkende özellikle sony sectimki uyum göstersin diye ama ne yazıkki ertesi gün yeni lcd de cözüm olmadı sigortaları tekrar attırdı boylelikle sorunun cihazdan kaynaklı oldugunu kesin olarak anlamış oldum ertesi gün dogru teknosaya gittim durumu anlattım ve aletin değismesini istedim isterseniz sizde takıp burda deniyebilirsiniz dedim bana verdikleri cevap sizin evinizde 1 tv var burda 100 lerce lcd ya bunlarada bisey olursa oldu. :)) o zaman bende degistirin bunu alalı 2 gün olmus bana da 1 televizyona ve reciever a mal oldu şimdiden dedim.Once degisim yapamayacaklarını servisin gormesi gerektigini soylediler daha sonra ben onlara servise gitmesi gelmesi 1 ayı bulur bense yarından sonra ızne cıkacagım ıznım bittikten sonra ne yapayım ps3 dedim. hasar bölümündeki bi eleman %15 zarar la malı iade alabileceklerini söyledi 1000 ytl lik alete 150 ytl daha verip iadesini alacaktım ki teknosaya beraber gittigim arkadaslarım sacmalama zaten magdursun sana ekstra bir sürü seye mal oldu servis neredeyse biz götürürüz işlem hızlanır dediler peki dedim makineyi ordan alıp zuratbabadaki yetkili servise götürdüm. servis kablolar yanmış makinayı burda açamayız yurt dışına yollamalıyız 15-20 gün sürer diyince kaptım makinayı döndüm teknosaya demim 20 günden önce hallolmayacak lanet olsun alın 150 ytl yi verin bana yeni makine. bu seferde hasar müdürleri ya sizden kaynaklıysa elektrik sisteminizde kaçak varsa dedi (yanlıs anlamayın aynı yerde d-smart, digiturk ve ps2 calısıyor) bana biz çalışmayan malı iade alamayız dedi. Kadın sanki bizim evin elektirik tesisatını dösedi çat hatayı bize yıktı el mahkum malum yerler gardiyan yolladık makinayı tekrar servise 20 gün geçti yurt dışından haber geldi alet arızalı çıkmış kaçak varmış buraya gelmesini bekliyorum ki değistireyim. severmisin..... yarına mı bırakırsın.Bakalım ülkemizde firmalar malı satmakla işlerinin bitmediğini satana kadar ki alakanın sattıktan sonrada sürmesi gerektiğini ne zaman anlayacaklar.


    geçmiş olsun. işte tipik bi sony servis anlayışı.

    bu arada geçmiş olsun diyen tüm arkadaşlara teşekkürler. ben sorunumu hallettim. garanti belgesinide yırttım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Radical_Dreamer

    Beyler türkiye'den yurt dışı philips bayisini aramıştım manitörümle ilgili. herifler bütün sorunların türkiyeden kaynaklandığını oradaki işlerin nasıl böyle yokuşa sürdüklerini anlattı.


    Hukuk var... Hukuk var...
  • Bence Sony55'in yaptığı gibi Trgamer'a ulaşmayı dene, elimizden geldiğince yardım ederiz sana =)
  • dostum elektrık supurgeyı dusuk ayarda calıstırarak delıklerıne tutar tozunu alırsın ayda bır artı dust guard alırsın ben oyle yapıyorum ....ailende avukat varsa tebliğgat gonderıp tazmınat davası acacagını soyle tırsarla kesın
  • bu sony nın ozellıkle cevahırde bulunan avrupa elektronıkten uzak durun arkadaslar bayı olarak gıdın baska yerden alın
  • Böyle yollara başvurmanız anlamsız... Kesinlikle Tüketici Hakem Heyetlerine başvurun o makinenin içine tozu siz yerleştirmiyosunuz dizayn eksikliği varsa bu sonynın sucudur... Hakkınızı aramak yoluna gitseydiniz SOny seve seve yardımcı olmak zorundaydı... Ne demek tozlanması onların sorunu değilmiş...
    MS 3k gören cihazlara cok oynamanız benm sorunum değil demesiyle aynı şey ... Saçmalık umarıma başıma gelmez ama gelirse bütün masraflarımı karşılatarak paşa paşa değiştirtirim Sony den o aleti...
  • geçmiş olsun sony zedelere, sony garanti konusunda en güvenilir firma idi, şimdi ise neredeyse en güvenilmez firma olmuş, zaman nelere kadirr
  • Başka bir başlıkta Sony i öven bir arkadaşa cevap olarak yazmıştım.
    Yıllar önce eniştemin aldığı 70 ekran tüplü tv arıza yaptı.
    servis parça değişecek, yurtdışından gelecek, biraz beklersiniz dedi.
    tam 6 ay enişte 37 ekran tv izledi.

    işte bu,

    bende de ps3 var, aman duymasın ama,
    sony diyince tüylerim diken diken oluyor.

    nedense bir antipati oluştu.
    halbuki çalınan 70 ekran tv den çok memnundum.

    selamlar
  • PS3'ün garantisi 1 yıl mıdır? Benim Blu-Ray okuyucu uçtuda.

    Ankara'da değiştiren yer varmı. Daha önce değiştireniniz varmı, güvenilir bir yer. Servise versem 1 buçuk aydan evvel alamıyacağımı bildiğimden servise vermek istemiyorum
  • 2 yıl arkadaşım garanti.




    quote:

    Orjinalden alıntı: epikman

    PS3'ün garantisi 1 yıl mıdır? Benim Blu-Ray okuyucu uçtuda.

    Ankara'da değiştiren yer varmı. Daha önce değiştireniniz varmı, güvenilir bir yer. Servise versem 1 buçuk aydan evvel alamıyacağımı bildiğimden servise vermek istemiyorum
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.