Merhaba arkadaşlar. Olay babamın başına geldi. Garantisi dolmuş Arçelik derin dondurucuları Ağustos ayında arıza yaptı. Servise gitti. Gaz kaçağı olmuş gaz doldurduk diyerek servis ücreti alıp dondurucuyu yolladılar. Aralık ayında yine aynı problem yaşandı. Servis dondurucuyu götürdü. Sonrasında tamir olmaz siz fabrika ile görüşün değiştirsinler dendi servisten. Babam da olurmu öyle şey ben neden konuşuyorum, bu iş bana mı düşer minvalinde biraz sert çıkışınca geçen gün Arçelik genel merkezden telefonuna mesaj gelmiş;1440 TL şu gösterdiğimiz iban numarasına yollarsanız size şu model derin dondurucuyu gönderelim diye. Söyledikleri modele internetten baktım 1800 TL lik bir Arçelik derin dondurucu. Şimdi; Bu konuda ne yapabiliriz. Bu konuda hakkımız nedir onu sormak istiyorum. Teşekkürler
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme