Şimdi Ara

Garantiyle ilgili bir soru bilgili arkadaşlar yardım edin lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, dizüstü bilgisayarım garanti kapsamında servise gitti, annem götürdü ben çalışıyorum, ısınıp kapanma sorunu vardı, garantideki adam eğer fanda sorun varsa 60 lira alırım demiş , böyle bir hakkı var mı ?? hiç açmadım içini tamamen garanti kapsamında yinede fanda sorun olunca parayla mı tamir oluyor ?



  • Sakın fanda sorun varsa ve değiştirirse para ödeme ama temizlik yapacaksa oradaki çalışanların inisiyatifine kalmış temizlik garanti kapsamında değildir para talep edebilirler ama dediğim gibi fanın değişme durumu varsa sakın para ödeme donanımsal sorundur,çok para 30-40tl oluyorda 60tl'de fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver53 -- 29 Eylül 2012; 17:24:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    Merhaba arkadaşlar, dizüstü bilgisayarım garanti kapsamında servise gitti, annem götürdü ben çalışıyorum, ısınıp kapanma sorunu vardı, garantideki adam eğer fanda sorun varsa 60 lira alırım demiş , böyle bir hakkı var mı ?? hiç açmadım içini tamamen garanti kapsamında yinede fanda sorun olunca parayla mı tamir oluyor ?

    Kullanıma bağlı olarak laptopunuzun fanında biriken tozun temizlenmesi gerekiyor.Kullanımdan kaynaklanan bir durum olduğu için fan temizliği garanti kapsamında değildir.Ancak fan da donanımsal bir sorun mevcutsa garanti kapsamında onarımı yapılır.
  • fan temizlemesi 60 lira yani ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    fan temizlemesi 60 lira yani ?

    Evet.Servis ücreti 60 TL'dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    fan temizlemesi 60 lira yani ?

    Evet.Servis ücreti 60 TL'dir.

    Alıntıları Göster
    Garanti kapsamında o para felan alamazlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: armodillo

    Garanti kapsamında o para felan alamazlar

    Fan temizliği garanti kapsamında olan bir işlem değildir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: armodillo

    Garanti kapsamında o para felan alamazlar

    Fan temizliği garanti kapsamında olan bir işlem değildir.

    Alıntıları Göster
    Derdini anlatma tarzıyla alakalı bir durum sen git de bilgisyarım ısınıyor de bak bakalım fanı temizlediler diye para alıyorlarmı. Garanti kapsamında sonuçta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: armodillo

    Derdini anlatma tarzıyla alakalı bir durum sen git de bilgisyarım ısınıyor de bak bakalım fanı temizlediler diye para alıyorlarmı. Garanti kapsamında sonuçta

    Sonuçta bilgisayar ısınıyorsa,fanın yeterince soğutamamasından kaynaklanıyordur.Bunun nedeni de fanın zamanla tozlanması ve hava deliklerinin tıkanmasıdır.Bunun tek çözümü de fanın ve hava deliklerinin temizlenmesidir.Bu işlem de garanti kapsamında değildir.Garanti bilgisayarda donanımsal sorunları kapsar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: armodillo

    Derdini anlatma tarzıyla alakalı bir durum sen git de bilgisyarım ısınıyor de bak bakalım fanı temizlediler diye para alıyorlarmı. Garanti kapsamında sonuçta

    Sonuçta bilgisayar ısınıyorsa,fanın yeterince soğutamamasından kaynaklanıyordur.Bunun nedeni de fanın zamanla tozlanması ve hava deliklerinin tıkanmasıdır.Bunun tek çözümü de fanın ve hava deliklerinin temizlenmesidir.Bu işlem de garanti kapsamında değildir.Garanti bilgisayarda donanımsal sorunları kapsar.

    Alıntıları Göster
    Donanımsal işte parçalar fazla ısınıyor . Neyse ben sadece söyledim. Taktik verdim. Adamlar para koparmak için gereken herşeyi yapıyor. Uyarmak istedim sadece




  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: armodillo

    Garanti kapsamında o para felan alamazlar

    Fan temizliği garanti kapsamında olan bir işlem değildir.

    ben termal macun + temizliği 10 tl ye yaptırdım ama hemde garanti dışında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    fan temizlemesi 60 lira yani ?

    Evet.Servis ücreti 60 TL'dir.

    822 Sayılı Kanun ile Değişik 4077 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI KANUNU

    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    fan temizlemesi 60 lira yani ?

    Evet.Servis ücreti 60 TL'dir.

    822 Sayılı Kanun ile Değişik 4077 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI KANUNU

    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.

    Alıntıları Göster
    bora bey profilinize baktım sürekli toshiba yanlısı mesajlarınız var, böylesine büyük bir marka için çok üzüldüm toshibanın bunlara ihtiyacı olduğu bilmiyordum, markayı benim için son derece itici bir hale getirdiniz umarım böylesine büyük kurumsal bir firma sizin gibilerden arınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    bora bey profilinize baktım sürekli toshiba yanlısı mesajlarınız var, böylesine büyük bir marka için çok üzüldüm toshibanın bunlara ihtiyacı olduğu bilmiyordum, markayı benim için son derece itici bir hale getirdiniz umarım böylesine büyük kurumsal bir firma sizin gibilerden arınır.

    Öncelikle şunu iyi anlamanız lazım.Fan temizliği garanti kapsamında olan bir işlem değildir.Çünkü fanın tozlanması kullanıcının bilgisayarı hangi ortamda ne şekilde kullandığı ile doğrudan orantılıdır.Kimi kullanıcı vardır bilgisayarı alalı 2 yıl olmuştur ve fan temizliği için hiç servise gelmemiştir.Ama kimi kullanıcılarda (sizin gibi özensiz kullananlar ve ne de olsa garanti kapsamında ücretsiz temizletirim gibi beleşci bir mantığa sahip kişiler) bilgisayarı her altı ayda bir fan temizliği için servise göndermek zorunda kalmıştır.Bu suistimalleri önlemek için de fan temizliği garanti kapsamından çıkarılmıştır.Bu durum sadece Toshiba'ya özgü bir durum değildir.Diğer markalarda (Sony,Del,Hp) fan temizliğini garanti kapsamı dışında tutmaktadır.Siz bilgisayarı tozlu bir ortamda kullanacaksınız ve sonra da fan temizliğini garanti kapsamında yaptırmaya çalışacaksınız.Böyle bir mantık ve zihniyet olamaz.Umarım servislerimiz sizin gibi beleşçi zihniyete sahip müşterilerden arınır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borabalkan -- 30 Eylül 2012; 20:10:31 >




  • fan temizliğine 60 lira istiyince sizin ticari şerefiniz ne oluyor acaba ?madem ben beleşçiyim, kapalı bir devreye özensizlikle nasıl toz sokacam adam gibi yapın girmesin daha iyi fan koyun, toz önemli değil eğer ürün kendini kapatıyorsa kusurlu sayılır para iadesi bile alırım senin toshibada napıyorsun bilmiyorum ama beleşçi dediğin adamların parasıyla kursağından ekmek geçiyor. Tüketici kanununda yazan bellidir garanti kapsamında her hizmet ve parca değişimi ücretsizdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    fan temizliğine 60 lira istiyince sizin ticari şerefiniz ne oluyor acaba ?madem ben beleşçiyim, kapalı bir devreye özensizlikle nasıl toz sokacam adam gibi yapın girmesin daha iyi fan koyun, toz önemli değil eğer ürün kendini kapatıyorsa kusurlu sayılır para iadesi bile alırım senin toshibada napıyorsun bilmiyorum ama beleşçi dediğin adamların parasıyla kursağından ekmek geçiyor. Tüketici kanununda yazan bellidir garanti kapsamında her hizmet ve parca değişimi ücretsizdir.

    822 Sayılı Kanun ile Değişik 4077 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI KANUNU
    "Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür."

    Kanunları kendinize göre yorumlayarak insanları yanlış bilgilendirmeyiniz.Kanunda "cihazın arızalanması durumunda işçilik masrafı,parça bedeli yada herhangi bir ücret talep edilemez" diyor.Sizin cihazındaki sorun donanımsal değildir.Fanın tozlanmasıdır.Eğer fanda bir arıza olsaydı ve fan değiştirilseydi (kanunda da cihazın arızalanması durumunda diyor zaten) kanunundaki gibi her hangi bir ücret talep edilemezdi.Ben teknik servis sorumlusu olarak kanunları sizden daha iyi biliyorum.Serviste sizin gibi kanunları kendisine göre yorumlayarak, para iadesi bile alacağını zanneden ve bu işi fırsatçılığa dönüştürmeye çalışan insanları çok gördüm.Fan hareketli bir parçadır ve cihazın içerisinde oluşan ısının hava kanalları tarafından dışarı atılmasını sağlar.Bu parçanın tozlanmaması gibi bir durum sözkonusu değildir.Çünkü fanın çevresinin açık olması gerekir ki ısı dışarı çıkabilsin.En iyi fan bile zamanla tozlanır.Bir konu hakkında bilginiz yoksa, yorum yapmayın ki cahilliğiniz ortaya çıkmasın.Bilgisayarını Aralık 2009 yılından beri kullanıp şu ana kadar hiç servise fan temizliği için göndermemiş olan müşterilerim var.Fanın tozlanması, bilgisayarın kullanımına bağlı bir durumdur.Bu nedenden dolayı da fan temizliği garanti kapsamına girmemektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borabalkan -- 30 Eylül 2012; 23:22:28 >




  • 5 aylık bilgisayarın fanı tozlanıp kendini kapatacak duruma geliyorsa diyecek birşeyim yok arkadaşlar sakın toshiba almayın sakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    5 aylık bilgisayarın fanı tozlanıp kendini kapatacak duruma geliyorsa diyecek birşeyim yok arkadaşlar sakın toshiba almayın sakın

    Bence de almasınlar.Bilgisayarın kullanımına bağlı olarak kullanıcı kaynaklı ortaya çıkan sorunları, garanti kapsamında yapılması için dayatan ve işine gelmediği için bunu anlamak istemeyen beleşçi zihniyetlerin Toshiba almaması en doğrusu.
  • ufacık bir fan temizliğine 60 lira vermek istemeyince beleşçi oluyor dimi müşteri, inşallah o küçümsediğin 60 liraya muhtaç olursun bir ömür ve insanlardan soyduğunuz paralar çıkar sen ve senin gibilerden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymtn

    ufacık bir fan temizliğine 60 lira vermek istemeyince beleşçi oluyor dimi müşteri, inşallah o küçümsediğin 60 liraya muhtaç olursun bir ömür ve insanlardan soyduğunuz paralar çıkar sen ve senin gibilerden.

    Bir konu hakkında bilginiz yoksa yorum yapmayın ki cahilliğiniz ortaya çıkmasın demiştim ama ısrarla cahilliğinizi belli etmeye devam ediyorsunuz.Ufacık diye tabir ettiğiniz fan temizliği için komple klavye ve laptop kasasının açılması gerekir.Ben 60 TL'yi küçümsemiyorum ve emeğimin karşılığını alıyorum.İçim de rahat.Ancak siz yapılan işi küçümseyerek nasıl bir zihniyete sahip olduğunuzu belli ediyorsunuz.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.