Şimdi Ara

Gaz Kelebeği Adaptasyonu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
1
Favori
19.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar araçta ilk çalışma problemi vardı soğukta basahları bende gaz kelebeğini temizledim geçmedi aracım daha yeni sayılır.Akü buji kablo bobin hepsi yeni ve aracın gidişinde çekişine bir sıkıntı yok.Sadece sabahları geç çalışıyordu ben akü 1 yıllık olsada biraz zayıfladığını düşündüm çünkü kilit açarken falan rolanti yükselip kalkıyordu neyse aküyüde şarj ettirdim problem yok ama sadece sabahları çalışmayan araç artık bir yerde 10 dk durdumu gene gec çalışıyor marş basıyor ama geç çalışıyor.Aklıma akü başını çıkardığım için gaz kelebeği adaptasyonu geliyor bu adaptasyon nasıl yapılır servisi aradım onlar bendende çaresiz getirin o bujidendir kablodandır diyor ama öyle olsa çekişti düşme olur tek sorun ilk çalışma.Yardılarınızı fikirlerinizi bekliyorum.Bu arada aklıma lpg regülatörünün manifolta gaz kaçırması geldi ölçtürdüm ancak gaz kacağı yok.







  • araç nedir marka model ....
  • araç relantide bir sure (yaklaşım bir saat gibi bırakılarak yapılır) ancak problemin adaptasyondan olduğunu sanmıyorum. Bujiler takılırken bir sorun olabilir, bujileri sokun dibini tırnakları temizleyin bobinlerin içindeki yayları temizleyin, ve tekrara takacağınız için elinizle sıktıktan sonra tam 45 derece sıkın. daha fazla sıkmayın hepsi eşit sıkılmalı. ve tekrar deneyin...
  • arkadaşlar cevap için teşekkürler.araba 2011 1.4 albea bujiler yeni takılmadı 10 bin km dir üzerinde bujiden bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum çünkü araçta çekme gitmeme gibi bir ssıkıntı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscal

    arkadaşlar cevap için teşekkürler.araba 2011 1.4 albea bujiler yeni takılmadı 10 bin km dir üzerinde bujiden bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum çünkü araçta çekme gitmeme gibi bir ssıkıntı yok.

    hocam bir bujideki sıkıntı yuzunden çekme gitmeme olmaması için bir bujinin hiç çakmaması gerek, ancak tırnaklardan birine yapışmış bir tortu, yağ tabakası, bujinin motora temasını sağlayan bölgede bir pislik, gevşek sıkılma, fazla sıkılma, bobin ve buji arasında bir metal çapak, iletkenliği ve akımı değiştirecek buda soğuk yanmada kendini belli edecektir. anlatmak istediğimi umarım anlatabilmişimdir, ayrıca bu sorunun üstesinden geldiyseniz çekişinizde sizin farkında olmayacağınız kadar bir artışda olabilecektir.
  • o zaman ben bujileri bir kontrol ettireyim.Sizin anlatmak istedeğinizi anladım ancak kafama yatmayan şey buji takılalı 10 bin km oldu aynı yerde ve yardaydı arac sn günlerde sabahlrı çalışmıyor diye eküyü söküp sarja götürdüm bu sefer araba sabahı beklemez oldu bir yerde on dakika kalsada çalışmıyor veya geç alıyor birde aslında zararlı ama ayağımı hafif gaza dokundurusam hemen alıyor.Bir ayrıntıda eskiden sabahları 1200 civarında olan devir 1200 e çıkıp sonra 1000 e düşüyor.ve motor ısınana kadar orada kalıyor.
  • arkadaşlar ben sorunumu hallettim aynı şeyle karşılaşanlar için nasıl çözüldünü anlatayım.Ben lpg regülatörünün manifolta hava verdiğini ölçtürmek için ustaya gittiğimde motor sıcak olduğu için kaçak olmadığını göstermiş cihaz ben kendim cumartesi sabah erkenden motor soğukken manifolta geçen hortumu çıkartıp kokladığımda gaz kokusu aldım.regülatör manifolta gaz kaçırdığı için e araçta sabah benzinle çalıştığı için manifoltta hem gaz hem benzinden dolayı zengin karışım meydana geliyor ve araç çalışmak için oksijen bulamıyor onun içinde bir kaç kontak istiyor. Ustaya gidip ikinci kez garantiden lpg beyni değişti ve sorun çözüldü.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Oksijen ve vuruntu sensörü
    16 yıl önce açıldı
    Karbon kanister valfi ve lpg
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ne rezil bir sistem o ya arac lpgde değil iken gaz deposundan gazi kesmesi gerek böyle çok tehlikeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.