Şimdi Ara

GeceKuşu Kamp. 00:00-06:00 AKK YOK!! (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
672
Cevap
3
Favori
43.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Zaman ayarlı priz en güzel çözüm :)

    Geçen gece 12'den sonra 8-10 gb kadar bir şeyler indirmiştim. Modemi resetledim mi hatırlamıyorum. Şimdi online işlemlerden baktığımda şunu gördüm;

    Oturum (Açılış - Kapanış) İndirilen Miktar (MB) Gönderilen Miktar (MB)
    03.02.2015 03:08:59 - 03.02.2015 07:38:19 2,322.62 2,200.95
    02.02.2015 00:16:31 - 03.02.2015 03:07:24 810.14 16.28

    Modem kendi kendine reset mi attı yoksa belli aralıklarla Superonline tarafından oturum mu sonlandırılıyor bilmiyorum ama gördüğünüz gibi 00-06 arasındaki indirmeler kotama yansımış. Fakat eksik yansımış :)

    Yani demem o ki bu saatler arasında indirme yapacaksanız işinizi garantiye alın, modemi resetleyin.




  • Arkadaşlar ben gece kuşu kullanıcısıydım.2 sene kadar kullandım.Daha sonra netfiyata geçtim.Gece kuşu kullanırken kotamın çok çabuk tükendiğini onu kullanmayı bıraktıktan sonra anladım.Superonline gece kuşu veriyor ama kotanın sayılmadığı söylemine ben çok da katılmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Zaman ayarlı priz en güzel çözüm :)

    Geçen gece 12'den sonra 8-10 gb kadar bir şeyler indirmiştim. Modemi resetledim mi hatırlamıyorum. Şimdi online işlemlerden baktığımda şunu gördüm;

    Oturum (Açılış - Kapanış) İndirilen Miktar (MB) Gönderilen Miktar (MB)
    03.02.2015 03:08:59 - 03.02.2015 07:38:19 2,322.62 2,200.95
    02.02.2015 00:16:31 - 03.02.2015 03:07:24 810.14 16.28

    Modem kendi kendine reset mi attı yoksa belli aralıklarla Superonline tarafından oturum mu sonlandırılıyor bilmiyorum ama gördüğünüz gibi 00-06 arasındaki indirmeler kotama yansımış. Fakat eksik yansımış :)

    Yani demem o ki bu saatler arasında indirme yapacaksanız işinizi garantiye alın, modemi resetleyin.

    Bugün kontrol ettiğimde

    05.02.2015 11:45:33 - 05.02.2015 13:05:40 238.45 67.35
    05.02.2015 00:28:00 - 05.02.2015 11:43:37 19,592.39 326.45
    05.02.2015 00:05:51 - 05.02.2015 00:27:59 2,326.78 43.92
    04.02.2015 16:18:28 - 04.02.2015 23:56:36 97.25 7.86

    şeklinde bir kullanım yansıttığını gördüm. Anladığım kadarıyla sabah 6'da bağlantıyı kesmezsek bunu da kotaya dahil ediyor. En iyisi zaman ayarlı prize sabah 5:50'de kapanıp 6:10'da açılma programı da ekleyeyim. Kurtuluşun yok Superonline



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 6 Şubat 2015; 13:18:45 >




  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Benim verdiğim örnekte 00:16 ile 03:07 saatleri arasındaki kullanım bile kotaya yansımış. Yani bu saatlerde oturumum başlayıp sonlanmış olmasına rağmen...
    Ufak bir miktar, dert değil ama verdikleri taahhütte böyle demiyor. Şikayet kaydı açıp soracağım.

    Zaman ayarlı priz kesin çözüm :)

    Düzeltme: 00:16 ile 03:07 saatleri demişim ama orada tarih değişiyormuş, ayın 2'sinde başlayan oturum 3'ünde sonlanmış görünüyor. Modemi resetlemediğim için olmuş olabilir. Onu dikkate almayın. Diğer örnekte ise 00'dan sonra oturum başlamış olmasına rağmen 6'yı geçtiği halde reset atmadığım için olmuş olabilir. Günahını almayayım şimdi Superonline'ın :) Yine de zaman ayarlı priz şart eğer bu tarifeyi dolu dolu kullanmak istiyorsanız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi igorparker -- 6 Şubat 2015; 13:53:46 >
  • Bu Superonline kızdırmaya başladı beni. Priz modemi gece 12'den önce kapatıp 12'den sonra açtığı, sabah 6'dan önce de tekrar kapatıp, 6'dan sonra açtığı halde yine de kotaya yansıtmış. Şikayet kaydı açtım, bakalım ne olacak.

    07.02.2015 06:05:51 - 07.02.2015 18:06:27 337.47 15.44
    07.02.2015 00:08:27 - 07.02.2015 05:52:09 21,792.33 353.93
    07.02.2015 00:04:56 - 07.02.2015 00:08:26 256.58 4.32
    06.02.2015 22:27:10 - 06.02.2015 23:56:02 114.64 10.45



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 9 Şubat 2015; 15:07:24 >
  • Arkadaşlar bende aynı sorundan müzdaribim Bu olay prizle vs ile olacak iş değil. Adamların sistem açığı var demek ki. Daha 9 gündür internet var 100 GB püfff diye uçtu Sabah arayıp gene basacağım kalayı. Kim uğraşacak modemi kapat aç diye. Bir sekteye uğrasan patladın gitti Adamlar sistemi düzelmezse biz daha çok sorun yaşarız. Ben gece abanıyorum tabi indirmelere sanıyorum ki işlemez afedersinizde kol gibi işlemiş 1 saat önce modemi kapatıp tekrar açtım. 05:30 gibi tekrar kapatıp açacağım bakalım kotaya işleyecek mi. İşlerse yerim onları valla.




  • Ya arkadaşlar ne yaptıysam yok yok yok olmuyor sonuç alamıyorum 3 defa müşteri hizmetlerini aradım sonuç alamadım. Satın aldığım bayiyi aradım onlar geri dönmedi. Online işlem merkezine şikayet oluşturdum mailde attım bakalım onları bekliyorum artık. Gece kullanımlarım kotama halen işliyor. Kullanım alanında bir türlü sıfır yazmıyor hep işliyor hep işliyor. Zaman ayarlı priz %100 çözüm olur mu buna ? Bana bir yardım edin Allah aşkına.
  • Şöyle bir açıklama yapayım :) bende bir superonline kullanıcısıyım ve daha yeni bu ayın başında tarifemi değiştirerek gece kuşuna geçtim ,

    Yalnız 10 gün sonra birde baktımki 100 gb AKK dolmuş :) detaylı kullanımı incelediğimde , tabiki gördümkü bütün downloadlarım gece ve bunların hepsi kotaya yansımış , yaklaşık 15 gündür superonline müşteri hizmetlerini günde en az 2 defa olmak üzere arıyorum , onlarda beni günde 1 kere kesin arıyolar :) kaç defa arıza kaydı oluşturdum , kaç defa bağırıp çağırdım vs,vs, şikayet var sayfasına yazdım falan filan , hatta superonline destek biriminden kiminle konuşsam hepsi sorunun farkında , detaylı kullanım bilgilierim açtırıp kendi gözleriyle görmelerini sağlıyorum her seferinde :) hepsi sorunu çok iyi anlıyor ve sistemsel birşey olduğunu biliyorlar ve söylüyorlarda , ama benim anladığım kadarıyla bu sorunu ya çözmek istemiyorlar yada çözmek istemiyorlar :) başka seçeneği olamaz çünkü o kadar yetkilinin 15 gündür bir sorunu çözememsi çok garip , şimdi ben 50 mbps parası ödüyorum ama 10 gündür 3 mbps kullanıyorum , taahhütümde daha yeni zaten , bu sorun çözülücek gibi gözükmüyor çözülse bile , bu ay hakkımı yediler resmen işkence gibi internet kullanıyorum , artık başka çare kalmadı mahkemeye başvurucam

    Ve son olarak gece kuşu kampanyasına geçmek isteyen arkadaşlara aman diyim sakın :)




  • Bu sorun sadece yeni geçiş yapan üyelerde var demek ki 3 yılı aşkın Superonline, 1,5 yıldır da gece kuşu kampanya üyesiyim daha 1 kere bile kotayı aşmadım, böyle bir sorunla karşılaşmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TaKo -- 18 Şubat 2015; 6:08:08 >
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Dostum çağrı ile ilgili dönüş yaptılar mi sana? Merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Dostum çağrı ile ilgili dönüş yaptılar mi sana? Merak ettim.

    Dün aradılar. Problemin bu paketle ilgili genel bir sıkıntı olduğunu, düzeltmek için çalıştıklarını söylediler. Konu ile ilgili olarak gelişme oldukça da dönüş yapacaklarmış.

    Ayrıca bu sorun ile ilgili bağlantısı var mı bilmiyorum ama birkaç gecedir Usenet download hızına bakayım dedim, normalde 5-6 MB/s civarı indirirken gece 500 KB/s civarına düşüyor. Gece hız testinde ise 50 Mbit civarı veriyor, onda sorun yok. Download hızında sorun var görünüyor.

    Kesin tespiti yapmak için saat 23:50'de bir download başlatıp indirme hızını gösteren ekranın resmini çekeceğim, sonra da bağlantıyı sonlandırıp saat 00:05'te tekrar başlatacağım. Bakalım o zaman nasıl olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 18 Şubat 2015; 9:31:43 >




  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Günahlarını almayayım ama bana kalırsa bunun böyle olacağını baştan biliyorlardı. Böyle bir taahhütte bulunuyorsan, abonelere modem kapa-aç yaptırmadan doğru dürüst çalışmasını sağlamak zorundasın. Neyse...

    Ben de doğru dürüst deneme yapamadım açıkçası ama haftasonu yapacağım, bakalım ne olacak. Benim download hızım normal gibi görünüyor. Usenet denemedim ama direk web'den ya da torrent'ten indirdim.
  • Arkadaşlar bu gece kullanım problemi çözülecek mi sizce ? Akıllı priz vs ile cebelleşmek istemiyorum. Eğer yok çözmeyeceklerse biz çözüm bulmaya çalışalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apaci0834

    Arkadaşlar bu gece kullanım problemi çözülecek mi sizce ? Akıllı priz vs ile cebelleşmek istemiyorum. Eğer yok çözmeyeceklerse biz çözüm bulmaya çalışalım.

    Priz de çözmüyor ki
  • bu konuda superonline ile görüşerek çözüme ulaşmış kimse var mı?

    aynı durum bende de var. 00:00 - 06:00 arası 90 gb download ile kota doldu. müşteri hizmetleri 2 gündür görüşüyorum sistem arızası var arkadaşlar ilgilenecek diyorlar ama arayan soran olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    quote:

    Orijinalden alıntı: apaci0834

    Arkadaşlar bu gece kullanım problemi çözülecek mi sizce ? Akıllı priz vs ile cebelleşmek istemiyorum. Eğer yok çözmeyeceklerse biz çözüm bulmaya çalışalım.

    Priz de çözmüyor ki

    Bazı arkadaşlar akıllı priz mi nedir ondan kullanıp modemi kapat aç yaptırarak çözmüşlerdi. Yok ya bu adamlar sistemi düzeltmeleri lazım yoksa işimiz zor.
  • Beyler Auto-shutdown programları kullansanıza ne diye uğraşıyorsunuz prizle mrizle bi ton pragram var bu tarz


    https://www.google.com.tr/search?q=autoshutdown&espv=2&biw=1440&bih=783&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=27jlVJCRJ-bZywOJqoGAAw&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theuggy

    bu konuda superonline ile görüşerek çözüme ulaşmış kimse var mı?

    aynı durum bende de var. 00:00 - 06:00 arası 90 gb download ile kota doldu. müşteri hizmetleri 2 gündür görüşüyorum sistem arızası var arkadaşlar ilgilenecek diyorlar ama arayan soran olmadı.

    Valla kardeş sana en azından sistemlerindeki sorunu kabul etmişler ben 4 5 kez aradım sanki babalarının dükkanı gibi sahiplendiler. Yok öyledir böyledir konuşup delirttiler beni. Gece kullanım bariz işlemiş kotaya adam bana bazen böyle olur diyor. Ben saf madem olmuş düzelt işte Hele 1 tanesi ile görüştüm bana diyor ki " samimiyetime güvenin ben 1 senedir çalışıyorum daha bu sorun ile hiç karşılaşmadım" Oysaki tüm şikayet yerlerinde form sitelerinde yazıyor ama işte kollayacaklar ya firmayı ne yapacaklarını şaşırıyorlar. Ben de 9 gün içinde 100 GB kotamı doldurdum 10 gündür 3 mbps hız ile sürünüyorum. Yeni ayda indirmeyeceğim taki sistemlerini düzeltene kadar. Mail attım, online işlem merkezinden şikayet oluşturdum bana da dönen yok.




  • Bende hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım.ancak bu aralar müşteri hizmetlerinin kötüleştiğini ve birşeyi yüz defa anlatınca düzelttiklerini biliyorum.eğer konuştuğunuzda haklıysanız bunun üstüne gidin sürekli taciz edip haklılığınızı savunun.başka türlü ilgilenmiyorlar.önceden müşteri hizmetleri daha iyiydi şimdi çok bozmuşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun priz veya uygulama kullanıp kullanmakta değil. Sorun Superonline'da. Normal şartlarda modeme hiçbir müdahalede bulunulmasa bile 00-06 saatleri arasındaki kullanımın kotaya yansımaması lazım. Kaldı ki bunu geçtik, modemi saat 00'dan önce fiziki olarak kapatıp sonrasında açsak bile yine de kotaya yansıyor.

    Ben bu durumu ayrıca şikayetvar'a da yazdım. Bakalım ne zaman çözülecek.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.