Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (127. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.253
Cevap
18
Favori
692.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 125126127128129
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hüsami

    4 kişiden hesaplamaları şu yüzden sizin ağırlığınız ortalama olarak araç ağırlığına dahil oluyor çünkü araç şöförsüz gitmez o yüzden 4 kişi hesaplama yapılıyor

    Bende bir sorun çıkmayacak o zaman değil mi? Tüp kullanmayacağım çünkü.

    Net ağırlık ile azami ağırlık arasındaki fark 335 kg.

    4 yolcu + 65 kg lpg ile birlikte maalesef sizde azami ağırlığın üstüne çıkıyorsunuz.

    Hocam tüp kullanmayacağım.

    Tüp kullanmayacaksanız neden sordunuzki anlamadım :)

    Tüp yoksa zaten bakılmıyor, bu olay sadece lpgli araçlar için muayaneye girmeden önce ruhsat üzerindeki değerler incelenerek yapılıyor, lpg yoksa bu aşama geçiliyor direk tüvtürkte kantar yok zaten ağırlık ölçümü yapılmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hüsami

    4 kişiden hesaplamaları şu yüzden sizin ağırlığınız ortalama olarak araç ağırlığına dahil oluyor çünkü araç şöförsüz gitmez o yüzden 4 kişi hesaplama yapılıyor

    Bende bir sorun çıkmayacak o zaman değil mi? Tüp kullanmayacağım çünkü.

    Net ağırlık ile azami ağırlık arasındaki fark 335 kg.

    4 yolcu + 65 kg lpg ile birlikte maalesef sizde azami ağırlığın üstüne çıkıyorsunuz.

    Hocam tüp kullanmayacağım.

    Tüp kullanmayacaksanız neden sordunuzki anlamadım :)

    Tüp yoksa zaten bakılmıyor, bu olay sadece lpgli araçlar için muayaneye girmeden önce ruhsat üzerindeki değerler incelenerek yapılıyor, lpg yoksa bu aşama geçiliyor direk tüvtürkte kantar yok zaten ağırlık ölçümü yapılmıyor

    İlk benzinli aracım. Daha önceki araçlarım hep dizeldi. Tüpe olduğu kadar benzinli araca da yabancıyım. Bir de TÜVTÜRK de fevri bir kurum. 2 yaşında araç egzoz muayenesinden kalabiliyor. 2012 model D2 kasa ve 21,000 km.'deki Fiat Doblo aracım egzoz'dan kalmıştı. Git bakımını yaptır dediler. Gittim servise. Servistekiler de bana güldüler. 2 ay önceden 10.000 bakımına girdim. Ne mazot filtresinde ne de egzozla alakalı başka bir yerde sorun çıktı. TÜVTÜRK bu tip işlerde kraldan fazla kralcı ne yazık ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OTTO VON BISMARCK -- 12 Mart 2015; 23:57:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hüsami

    4 kişiden hesaplamaları şu yüzden sizin ağırlığınız ortalama olarak araç ağırlığına dahil oluyor çünkü araç şöförsüz gitmez o yüzden 4 kişi hesaplama yapılıyor

    Bende bir sorun çıkmayacak o zaman değil mi? Tüp kullanmayacağım çünkü.

    Net ağırlık ile azami ağırlık arasındaki fark 335 kg.

    4 yolcu + 65 kg lpg ile birlikte maalesef sizde azami ağırlığın üstüne çıkıyorsunuz.

    Hocam tüp kullanmayacağım.

    Tüp kullanmayacaksanız neden sordunuzki anlamadım :)

    Tüp yoksa zaten bakılmıyor, bu olay sadece lpgli araçlar için muayaneye girmeden önce ruhsat üzerindeki değerler incelenerek yapılıyor, lpg yoksa bu aşama geçiliyor direk tüvtürkte kantar yok zaten ağırlık ölçümü yapılmıyor

    İlk benzinli aracım. Daha önceki araçlarım hep dizeldi. Tüpe olduğu kadar benzinli araca da yabancıyım. Bir de TÜVTÜRK de fevri bir kurum. 2 yaşında araç egzoz muayenesinden kalabiliyor. 2012 model D2 kasa ve 21,000 km.'deki Fiat Doblo aracım egzoz'dan kalmıştı. Git bakımını yaptır dediler. Gittim servise. Servistekiler de bana güldüler. 2 ay önceden 10.000 bakımına girdim. Ne mazot filtresinde ne de egzozla alakalı başka bir yerde sorun çıktı. TÜVTÜRK bu tip işlerde kraldan fazla kralcı ne yazık ki.

    Öyle maalesef.

    Ben bu olayın detayını bile internette araştırarak ve buraya konu açarak daha önce benzer şeyleri görmüş arkadaşlar sayesinde öğrendim, tüvtürkteki beyefendilerin ağızlarını açıp 3-5 kelime bilgi verecek dermanları yok, araç ağır lpg yi söktür gel diyor terybiyesiz herifler, söktürüp kafalarına atacağım görecekler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hüsami

    4 kişiden hesaplamaları şu yüzden sizin ağırlığınız ortalama olarak araç ağırlığına dahil oluyor çünkü araç şöförsüz gitmez o yüzden 4 kişi hesaplama yapılıyor

    Bende bir sorun çıkmayacak o zaman değil mi? Tüp kullanmayacağım çünkü.

    Net ağırlık ile azami ağırlık arasındaki fark 335 kg.

    4 yolcu + 65 kg lpg ile birlikte maalesef sizde azami ağırlığın üstüne çıkıyorsunuz.

    Hocam tüp kullanmayacağım.

    Tüp kullanmayacaksanız neden sordunuzki anlamadım :)

    Tüp yoksa zaten bakılmıyor, bu olay sadece lpgli araçlar için muayaneye girmeden önce ruhsat üzerindeki değerler incelenerek yapılıyor, lpg yoksa bu aşama geçiliyor direk tüvtürkte kantar yok zaten ağırlık ölçümü yapılmıyor

    İlk benzinli aracım. Daha önceki araçlarım hep dizeldi. Tüpe olduğu kadar benzinli araca da yabancıyım. Bir de TÜVTÜRK de fevri bir kurum. 2 yaşında araç egzoz muayenesinden kalabiliyor. 2012 model D2 kasa ve 21,000 km.'deki Fiat Doblo aracım egzoz'dan kalmıştı. Git bakımını yaptır dediler. Gittim servise. Servistekiler de bana güldüler. 2 ay önceden 10.000 bakımına girdim. Ne mazot filtresinde ne de egzozla alakalı başka bir yerde sorun çıktı. TÜVTÜRK bu tip işlerde kraldan fazla kralcı ne yazık ki.

    Öyle maalesef.

    Ben bu olayın detayını bile internette araştırarak ve buraya konu açarak daha önce benzer şeyleri görmüş arkadaşlar sayesinde öğrendim, tüvtürkteki beyefendilerin ağızlarını açıp 3-5 kelime bilgi verecek dermanları yok, araç ağır lpg yi söktür gel diyor terybiyesiz herifler, söktürüp kafalarına atacağım görecekler.

    Peki bu konuda ne yapacaksınız? Sonuçta bu muayene. Kasko değil ki yaptırmasan da trafiğe çıkabilesin. Sorunu nasıl çözmeyi düşünüyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hüsami

    4 kişiden hesaplamaları şu yüzden sizin ağırlığınız ortalama olarak araç ağırlığına dahil oluyor çünkü araç şöförsüz gitmez o yüzden 4 kişi hesaplama yapılıyor

    Bende bir sorun çıkmayacak o zaman değil mi? Tüp kullanmayacağım çünkü.

    Net ağırlık ile azami ağırlık arasındaki fark 335 kg.

    4 yolcu + 65 kg lpg ile birlikte maalesef sizde azami ağırlığın üstüne çıkıyorsunuz.

    Hocam tüp kullanmayacağım.

    Tüp kullanmayacaksanız neden sordunuzki anlamadım :)

    Tüp yoksa zaten bakılmıyor, bu olay sadece lpgli araçlar için muayaneye girmeden önce ruhsat üzerindeki değerler incelenerek yapılıyor, lpg yoksa bu aşama geçiliyor direk tüvtürkte kantar yok zaten ağırlık ölçümü yapılmıyor

    İlk benzinli aracım. Daha önceki araçlarım hep dizeldi. Tüpe olduğu kadar benzinli araca da yabancıyım. Bir de TÜVTÜRK de fevri bir kurum. 2 yaşında araç egzoz muayenesinden kalabiliyor. 2012 model D2 kasa ve 21,000 km.'deki Fiat Doblo aracım egzoz'dan kalmıştı. Git bakımını yaptır dediler. Gittim servise. Servistekiler de bana güldüler. 2 ay önceden 10.000 bakımına girdim. Ne mazot filtresinde ne de egzozla alakalı başka bir yerde sorun çıktı. TÜVTÜRK bu tip işlerde kraldan fazla kralcı ne yazık ki.

    Öyle maalesef.

    Ben bu olayın detayını bile internette araştırarak ve buraya konu açarak daha önce benzer şeyleri görmüş arkadaşlar sayesinde öğrendim, tüvtürkteki beyefendilerin ağızlarını açıp 3-5 kelime bilgi verecek dermanları yok, araç ağır lpg yi söktür gel diyor terybiyesiz herifler, söktürüp kafalarına atacağım görecekler.

    Peki bu konuda ne yapacaksınız? Sonuçta bu muayene. Kasko değil ki yaptırmasan da trafiğe çıkabilesin. Sorunu nasıl çözmeyi düşünüyorsunuz?

    Lpg yi söktüreceğim mecburen, benzinle devam hiçbir şekilde çözüm bulamadık çünkü.

    Servis aracın ağırlık verileri bunlar yapacak birşey yok diyor, e dedim siz okey verdiniz bu araca lpg için, sus pus oluyorlar. Lpg ciye gittik tankı küçültelim dedik ağırlık yine kurtarmıyor.

    Son bir seçenek kalıyor lpg yi söktürüp muayaneye girip iş bitince tekrar lpgyi taktırmak ama bu da kolay bir iş değil, her söküm takımda proje çizdirilecek, ruhsata işlettirilecek para ve zaman lazım ve her 2 yılda bir bu olay tekrarlanacak.

    O yüzden en sağlıklısı lpg yi söktürmek, biraz daha kullanır satarım zaten, araçtan memnundum 23 bin km de almıştık şu an 67 bin km de taş gibi çalışan bize öyle yüksek masraflar çıkarmayan yolda bırakmayan bir araçtı ama yapacak birşey yok, bizim aracın benzinle kullanılacak bir tarafı yok, su gibi içiyor benzini şehir içinde. Emgrandda bu benzin tüketimini düzeltmişler demekki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 13 Mart 2015; 0:39:39 >




  • lpg yi söktürür seniz küçük bir depoyla kurtarır sanırım muayeneden geincede lpgciye gidip eski tankı taktırırsınız sorunsuz olur bidahaki muayenelerdende sıkıntısız geçer sadece ilk başta bu yapılacak ayrıca 2012 modellerinin ağırlıkları 1275-1280kg arasında ve 300+65 daha 1690ı geçmiyor
  • Emgrand ec7'de 5w30 yağ mı kullanılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın kullanım kitapçığının 189.sayfasının 8.satırında aracın toplam ağırlığı 1280+-20 kg ve maximum ağırlığı ise 1670+-20 kg yazılı.Bizim gsl basic modeli araçlarımız 2012 model.İlk gelen araçlar 1355 kg .Ancak ikinci parti gelenlerin ağırlığı düşürülmesine rağmen tescil belgeleri yanlış doldurulmuş.Bu yanlışlık düzeltildiğinde bir sorun oluşmaz.Çünkü 1300+300+45=1645 kg maksimum ağırlığı geçmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    Emgrand ec7'de 5w30 yağ mı kullanılıyor?

    -30 olan yerlerde 5w-30
    -25 olan yerlerde 10w-30
    -20 olan yerlerde 15w-40 "Kullanım kitapçığı sayfa 190 ,4.satır"
  • Hocam servis bana periyodik bakım için 350 TL fiyat verdi. 4 filtre ve yağ bakımı sadece. Ben 5w30 yağı 73 TL'ye aldım. 4 filtreyi de netten 100 TL'ye aldım. 75 TL işçilik vereceğim. Parçaları bekliyorum. Frenlerin değişimine 250 TL istiyorlardı. Ön ve arka fren balatalarını 105 TL'ye satın aldım. Servisler cidden çakal olmuşlar.

    Özel servis yağ için 5w30 istedi. Ben de onu aldım. Rize'de –30 derece yok. Ama özel servis bunu istedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buarada satın aldığım marka castrol magnatec.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OTTO VON BISMARCK -- 13 Mart 2015; 20:15:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    Hocam servis bana periyodik bakım için 350 TL fiyat verdi. 4 filtre ve yağ bakımı sadece. Ben 5w30 yağı 73 TL'ye aldım. 4 filtreyi de netten 100 TL'ye aldım. 75 TL işçilik vereceğim. Parçaları bekliyorum. Frenlerin değişimine 250 TL istiyorlardı. Ön ve arka fren balatalarını 105 TL'ye satın aldım. Servisler cidden çakal olmuşlar.

    Özel servis yağ için 5w30 istedi. Ben de onu aldım. Rize'de –30 derece yok. Ama özel servis bunu istedi.

    tebrikler.. parçalı nerden aldınız internettenmi?
    adres yada link verebilirmisniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: surinamli

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    Hocam servis bana periyodik bakım için 350 TL fiyat verdi. 4 filtre ve yağ bakımı sadece. Ben 5w30 yağı 73 TL'ye aldım. 4 filtreyi de netten 100 TL'ye aldım. 75 TL işçilik vereceğim. Parçaları bekliyorum. Frenlerin değişimine 250 TL istiyorlardı. Ön ve arka fren balatalarını 105 TL'ye satın aldım. Servisler cidden çakal olmuşlar.

    Özel servis yağ için 5w30 istedi. Ben de onu aldım. Rize'de –30 derece yok. Ama özel servis bunu istedi.

    tebrikler.. parçalı nerden aldınız internettenmi?
    adres yada link verebilirmisniz

    https://www.parcahanesi.com/

    Belirttiğim siteden aldım. Ben de nette araştırırken gördüm. Pazartesi günü elime geçerler herhalde. Cuma günü verdim siparişi. Kapıda ödeme gibi imkanları da var. Parçalar gelince doğru özel servise gideceğim.

    Sizde de emgrand ec7 mi var? Araçtan memnun musunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OTTO VON BISMARCK -- 14 Mart 2015; 20:44:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende takip edeyim...

    bende ec-7 premium var. aralık başında aldım 12000 km yaptım 3ayda . bu gün olsa yine alırdım. çok memnunum Allaha şükür
  • Premium'da artı olarak sunroof ve sensörler mi var? Multimedya navigasyon var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gsl basic koltuk ayarı manuel,gsl premium koltuk ayarı elektrikli, premium sr (sr=sanroof) tavan penceresi var+koltukların ayarı elektrikli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deltoid

    gsl basic koltuk ayarı manuel,gsl premium koltuk ayarı elektrikli, premium sr (sr=sanroof) tavan penceresi var+koltukların ayarı elektrikli

    Hocam benim ki Basic GSL diye geçiyor. Ama ön sürücü koltuğu elektrik ayarlı ve koltuklar da deri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de birileri yazmış. 30 km. hızı geçince kapılar otomatik kitleniyor diye. Bende yok. Var mı öyle birşey cidden?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OTTO VON BISMARCK

    Bir de birileri yazmış. 30 km. hızı geçince kapılar otomatik kitleniyor diye. Bende yok. Var mı öyle birşey cidden?

    Evet benim aracımda var, ayrıca yazın camları açık unutabilme ihtimaline karşı kilit tuşuna uzunca basarsanız açık olan tüm camları da kapatıyor.
  • Ben aracı kullanan kişiyim, yaklaşık 15.000 km bu araçla deneyimim oldu. Daha önceki sayfalarda da yorumlarıma rastlarsınız zaten.

    Aracı çok isteyerek ve beğenerek aldım, fiyatının uygun ve özellikleri beni cezbetti açıkçası. Tabiki mercedes vari görüntüsü en çok beni çeken şey oldu.

    Fakat aracı aldıktan sonra gaz ayarı yaptırmaktan bıktım, 3-4 ayda bir gaz ayarını kesin yaptırmak gerekti. Yakıtı konusunda beni üzmedi fakat, araç biraz hantal..

    Kasası ağır geliyor. Fakat ben aracı sattığıma sevinmedim desem yalan olur, çünkü parça bulunabilirliği çok az. Yetkili servisleri kapatıyor. Maltepedeki Beşikçiler Oto kapattı gitti adamlar. Bunun dışında, Kayışdağındaki servis hiç bir şekilde parça temin etmiyor. Sanayide elinde parça dolaşmayı göze alıyorsan, aracı alabilirsin.

    Bu arada bu araçta şunada şahit oldum, aracın kaput kısmının altı komple paslanmıştı.

    Bi kaç yere rütuş yaptırdım, kaportacı bile dedi, 2011 model arabada böyle pas olur mu abi ya diye.

    Anadolu Grubu bu araçlara girdiği için pişman olmuş sanırım. 2013-2014 hiç ses seda yok. Benim satmam için yedek parçasının bulunamaması yeterli.

    Sorusu olan varsa cevaplarım..




  • 
Sayfa: önceki 125126127128129
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.